Teamgate

4,8 (146)
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Software de CRM para vendas simplesmente inteligente

Sobre o Teamgate

O Teamgate é uma solução de CRM de vendas de processo completo, baseada na Internet, criada para fortalecer e simplificar todo o seu processo de venda. Da prospecção do lead ao fechamento da venda, cada etapa da jornada de venda é aprimorada com recursos fáceis de aprender e usar, cujos resultados podem ser analisados em tempo real, levando a vendas futuras e a um crescimento maior. Com uma série de recursos integrados inteligentes, como Xero, Freshdesk, Intercom e muitos outros, o premiado software Teamgate fornece às suas equipes de vendas a simplicidade e a força para expandir seus negócios organicamente.


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Teamgate

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Mais avaliado

Preço inicial

0,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
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Recursos

87
194

Integrações

22
26

Praticidade

4,9 (146)
4,0 (18 353)

Relação qualidade/preço

4,8 (146)
4,0 (18 353)

Atendimento ao cliente

4,9 (146)
4,1 (18 353)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa ao Teamgate
O Salesforce Sales Cloud oferece gestão completa de contatos, leads e oportunidades, além de automação de marketing,...

Pipedrive

4,5
#2 alternativa ao Teamgate
O Pipedrive é uma ferramenta de CRM fácil de implementar que ajuda você a se concentrar nas atividades que levam ao...

Zoho CRM

4,3
#3 alternativa ao Teamgate
O Zoho CRM registra todos os dados de contatos, leads e contas. Ele também permite atribuir tarefas, automatizar fluxos...

Copper

4,4
#4 alternativa ao Teamgate
O Copper, antigo ProsperWorks CRM, ajuda as empresas a identificar, rastrear e otimizar contatos e oportunidades de...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(146)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,9/5
Suporte ao cliente
4,9/5

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Exibindo 5 avaliações de 146
Irma
Irma
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Teamgate best CRM program Lithuania

Avaliado em 15/05/2016

We have been using “Teamgate” for 2 years now: we are happy to finally be able to analyze the...

We have been using “Teamgate” for 2 years now: we are happy to finally be able to analyze the statistics of our sales and activity of our sales managers.

It helps us identify where we need to improve our work and in which sections we are the best at.

It also makes it easier for the sales managers to plan their daily agenda – it is so useful that we cannot imagine a day without CRM.

Also what makes us really happy is that the CRM platform was customized to our needs and priorities, so today we are glad we can use a “DSP Plius” version of CRM – it definitely matches our needs and makes our work much faster.

Thanks to “Teamgate” we can concentrate on what is truly important.

Mantas
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

A great balance between price and quality

Avaliado em 08/11/2018

Vantagens

I believe that some of the key features are really well crafted - that's lead module, sales pipeline and insights. Everything else for us is just a nice extra. Since we provide marketing services for our customers, it's great to have all potential clients as leads, to set and see the next actions with them and then, when converting into deals, seeing how they go through different stages of the sales pipeline. Actually, that's one of the biggest pros of Teamgate - that they have this as a default for professional plan, while quite a lot of other CRMs keep multiple pipelines feature in their most expensive plan, which makes no sense for us. That's why I'd say that price and quality wise Teamgate is an outstanding choice.

Desvantagens

When going to the meetings with potential customers, it would be great to have a CRM in your pocket as a mobile app. Teamgate do have a mobile app, however, I find it a bit of lacking of functionality sometimes. I'd say it's mostly for viewing information, not for entering it. Something similar to an iPad in this case

Anne
Classificação geral
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Great product, growing for the better

Avaliado em 24/02/2016

Nice CRM, easy to understand with good visual pipeline and great visual reports.
Process for leads...

Nice CRM, easy to understand with good visual pipeline and great visual reports.
Process for leads separate from sales pipeline.
Easy to work with.
Great customer service, they were always responsive and knowledgeable!

Egle
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

One of the best CRM we had so far

Avaliado em 07/11/2018

Vantagens

Teamgate has really strong lead management - it's visual and simple, you see a lot of information on the main screen, and if you nened some more details, you can just dig deeper into the lead's card. Lead scoring works without any flaws but it's important to set up your values first. Our team uses calendar a lot and this helps us to see how busy we are and allocate our free time. Agenda is a wonderful feature too, every day I start with looking my day's plan and this is a great tool for that. Since we use Professional plan, dashboard is vital for keeping track of what's going on in the company.

Desvantagens

You cannot customize the dashboard but I still see pretty much everything I need there, so not a huge problem. It just would be great if I can rearrange the tabs, that's it.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 501 - 1 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great CRM!

Avaliado em 03/03/2023

Vantagens

A user-friendly customer relationship management system called Teamgate CRM provides a number of features that are intended to assist organizations in managing their customer contacts, sales pipelines, and marketing initiatives. Because of the platform's high degree of adaptability, firms of all sizes and in all sectors can use it effectively.The user-friendly, aesthetically pleasing, and intuitive user interface of Teamgate CRM is one of its most notable qualities. This enables sales teams to organize their responsibilities effectively and locate the information they require promptly. A variety of automation technologies are also included on the platform, which may be used to boost efficiency and expedite sales procedures.

Desvantagens

None that I can think of but Other CRM solutions that offer more cutting-edge capabilities or more affordable options may need to be considered by businesses with particularly unique or complex demands, as well as those with limited finances or technical resources.

Resposta do Teamgate

Thanks for the detailed feedback!

Exibindo 5 avaliações de 146 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Teamgate

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Teamgate.

O Teamgate oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 0,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Teamgate são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200

O Teamgate está nos seguintes idiomas:

inglês, lituano

O Teamgate é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Teamgate se integra com os seguintes aplicativos:

Braintree, Freshdesk, Gmail, Google Authentication Appliance, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Intercom, Jotform, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Operations Hub, QuickBooks Online, Slack, Twilio, Typeform, WordPress, Xero, Zapier, Zendesk Suite

O Teamgate oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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