Copper

(antigo ProsperWorks) O único CRM recomendado para o Google

Sobre o Copper

Copper, antigo ProsperWorks, é um aplicativo de gestão de relacionamento com o cliente (CRM) que se integra totalmente às ferramentas do G Suite que você já usa para oferecer um intercâmbio de dados perfeito entre esses aplicativos. A integração ao Gmail permite que você veja todas as informações de contato associadas aos seus e-mails diretamente da caixa de entrada. Isso inclui os detalhes básicos de contato, como empresa, cargo e número de telefone, juntamente com todo o histórico de interações e arquivos e anotações associados.

O Copper também permite gerenciar contatos fora do Gmail, oferecendo uma visão abrangente do cliente no aplicativo Copper. Esses perfis de clientes são preenchidos automaticamente com dados rastreados da Internet, bem como anexos de arquivos extraídos de seus e-mails. Os perfis mostram todo o seu histórico de interações, um registro dos seus e-mails e todos os eventos passados e futuros do calendário. Você também pode fazer chamadas diretamente desses perfis usando um botão integrado do Google Hangouts.

Juntamente com a gestão de clientes, o Copper também oferece gestão de oportunidades. Você pode ver uma representação visual de todas as suas oportunidades por meio de um pipeline personalizável compatível com a edição de arrastar e soltar. Você pode usar filtros personalizados para aprofundar as informações e o aplicativo envia alertas quando as negociações parecem estar obsoletas. O Copper também oferece um relatório de progresso do pipeline para ver como as negociações estão progredindo de semana para semana.

O Copper oferece gestão de leads, além da gestão de clientes e oportunidades. Você pode importar leads de qualquer um de seus aplicativos integrados e ver uma lista de todos os seus leads com nome, empresa, e-mail, telefone, status e proprietário. Você pode usar esse recurso para atribuir novos leads e tarefas aos membros da equipe. O aplicativo oferece ações sugeridas para tarefas de acompanhamento e você pode usar a interação do Google Hangout para fazer chamadas para leads.


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Copper

4,4 (568)
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VS.

Preço inicial

23,00 US$
mês
60,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

105
108

Integrações

45
50

Praticidade

4,4 (568)
4,2 (552)

Relação qualidade/preço

4,1 (568)
4,3 (552)

Atendimento ao cliente

4,3 (568)
4,3 (552)

Alternativas

JIRA Service Management

4,4
#1 alternativa ao Copper
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e...

Freshsales

4,5
#2 alternativa ao Copper
Um CRM completo para equipes de vendas de alta velocidade com telefone e e-mail integrados, rastreamento de comportament...

Dynamics 365

4,4
#3 alternativa ao Copper
Microsoft Dynamics 365 é um software de planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) em vários...

Intercom

4,5
#4 alternativa ao Copper
O Intercom é a primeira plataforma de relacionamento conversacional que permite às empresas oferecer experiências de...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(568)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,3/5

Já tem o Copper?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 568
Alirio Rubén
Classificação geral
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I work with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a great support to manage my company.

Avaliado em 14/07/2018

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in...

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a fundamental support for the management of our company, it allows us to follow up on the objectives set, measure deviations, marketing actions and contact with our customers.

Vantagens

Prosperwork is a CRM, which works in the cloud, which allows improving the sales management of any company. Among the most brilliant features is the complete merger with the Google Suite, but that articulation does not stop there, it also has the option of integrating with other web tools such as MailChimp, on cloud solution for handling email marketing campaigns, which makes an essential support tool for the work of our marketing department.

It also offers synchronization with Dropbox, which makes it easy to transfer information through the tool.

Due to being a solution on cloud, you can follow up, in real time, the work of the sales department. Contributing to the making of early decisions, avoiding the deviation from the goal proposed by our board.

Desvantagens

We are very satisfied with the solution presented by this software, to the point of not having found ourselves before anything we want to do and can not do it in the tool.

Although it is intuitive, it can be a bit confusing to use in the first few changes. Then, everything flows with a lot of precision and speed. The main reason for this situation is the large number of options and configurations that can be made in Prosperwork.

Madeline
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A lifesaver for small companies!

Avaliado em 20/02/2020

I highly recommend Copper to companies who are looking to spend less time organizing touchpoints...

I highly recommend Copper to companies who are looking to spend less time organizing touchpoints and more time doing the actual work at hand. Copper makes customer tracking and communications simple and has been a pleasure to work with.

Vantagens

- Couldn't be easier to implement (went live same day)
- Automatically gathers contact information for quick reference and reporting
- Easy-to-design email templates, scheduling, pipeline creation

Desvantagens

- Logging in sometimes takes a few tries
- Chrome extension sometimes does not automatically login (deters use)
- More clear-cut pipeline design for product adoption (could be more customizability for business needs)

Resposta do Copper

Loving all the gold stars, Madeline! Thank you for the feedback.

Roger
Classificação geral
  • Setor: Mercado de capitais
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Congrats Copper! You are now officially the worst customer service!!! Great job being a...

Avaliado em 14/10/2022

I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a...

I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a basic question. Copper refuses to answer my question. 

It is not humanly possible for a human to be as rude and stupid as the bot that never answers my question!!! 

In my 30 years in business Copper by far has the worst customer service on the planet!!! Even worse than Pac Bell had back in the 1990’s and it was not possible to have customer service as dumb as theirs until Copper came along!!!!

Vantagens

Google Integration is what I liked the most!
I used to love proper works then it became Copper.

Taking away customer service is a major Blunder!!!!

Don't do business with copper unless you have plenty of time to waste hours of your life and cost you and your business tons of money in wasted production time.........

Desvantagens

Which dumb-ass executive wakes up one day and takes away customer service!!!

Are you that ignorant that you believe your bot works????

Resposta do Copper

Hi Roger,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear you've had this frustrating experience, and will review our processes to ensure they deliver better support for our customers. I've shared your information with the customer support team and they will reach out directly to hopefully resolve this issue.

Wishing you all the best,
Melanie at Copper

Denese Kyle
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Using Copper as a Real Estate EA

Avaliado em 16/02/2023

Awesome!

Awesome!

Vantagens

I like that we can access the software via mobile device and easily navigate. We have an option to customize contact type, details or information as needed. We can filter our leads and track them in a pipeline. We even have an option to export our data and easily track them in a sheet. The UI is very friendly and easy to use.

Desvantagens

Setting up drip campaigns, sequence emails can be quite difficult for beginners. At first, the integrations confused me but the customer support representatives are very attentive and helpful.

Alternativas consideradas

Zoho CRM, Pipedrive e HubSpot CRM
Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Cool Copper

Avaliado em 20/10/2019

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in...

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in Copper.

Vantagens

Copper tracks activity well and ability to make it a custom application for my use is helpful. I also like that it integrates with Gmail our company's email platform.

Desvantagens

A bit expensive. No ability to attach files to emails sent within the system. Files can be attached if using Gmail.

Alternativas consideradas

Zoho CRM

Razões para mudar para o Copper

Its ability to integrate with Google products.

Resposta do Copper

Greatly appreciate the review! As for the con you've listed, we do have a feature on the horizon that will address that concern and positively impact Copper users in a big way.

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Perguntas frequentes sobre o Copper

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Copper.

O Copper oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 23,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Copper são:

2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500

O Copper está nos seguintes idiomas:

inglês

O Copper é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Copper se integra com os seguintes aplicativos:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, Quickbooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

O Copper oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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