Smartsupp Live Chat

O Smartsupp é um bate-papo gratuito em tempo real com registro de visitantes.

4,7 /5 (226 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Smartsupp Live Chat

O que é o Smartsupp Live Chat?

O bate-papo ao vivo do Smartsupp permite iniciar uma conversa pessoal com os visitantes do site e transformá-los em clientes satisfeitos.

O Smartsupp é um dos mais populares bate-papos ao vivo, com 54.000 usuários ativos em todo o mundo. Aproveite os recursos avançados, como mensagens automáticas, gravação de visitantes ou estatísticas detalhadas.

Seus clientes estão navegando no seu site agora. Crie uma conta GRATUITA PARA SEMPRE e comece a conversar com eles hoje.

Resumo do Smartsupp Live Chat

Preços

A partir de
US$ 0,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Smartsupp Live Chat

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Checo, Danês, Espanhol, Francês e outros 6, Holandês, Húngaro, Inglês, Italiano, Polonês, Russo

Mídias

Smartsupp dashboard conversation
Smartsupp visitor list
Smartsupp chat widget
Smartsupp mobile apps
Captura de tela do Smartsupp Live Chat: Smartsupp dashboard conversation Captura de tela do Smartsupp Live Chat: Smartsupp visitor list Captura de tela do Smartsupp Live Chat: Smartsupp chat widget Captura de tela do Smartsupp Live Chat: Smartsupp mobile apps

Smartsupp Live Chat - Avaliações

Smartsupp Live Chat - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
165

Muito bom
53

Regular
7

Ruim
0

Péssimo
1

Relação qualidade/preço
4,5
Recursos
4,4
Praticidade
4,8
Suporte ao cliente
4,6
96% dos usuários recomendam este app
Luca N.

GREAT WEB CHAT

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.


Traduzir com Google
Krystian P.

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??


Traduzir com Google
Mansour M.

Cost effective?


Traduzir com Google
Gianni O.

the customer does not know if I am responding

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation


Traduzir com Google
Frank L.

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification


Traduzir com Google
Luca N.
Setor: Mobiliário
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

GREAT WEB CHAT

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 04/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Vantagens

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Desvantagens

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Traduzido para o Português

Resposta do Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Krystian P.
Setor: Fabricação de ferrovias
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 08/09/2019
Fonte da avaliação: Capterra

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Vantagens

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Desvantagens

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Traduzido para o Português

Resposta do Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Mansour M.
Setor: Internet
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Cost effective?

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 31/08/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

the setup is quite easy and the dashboard is intuitive.

Desvantagens

120 dollars a year is still quite a cost

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Gianni O.
Setor: Cosmético
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

the customer does not know if I am responding

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 09/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation

Vantagens

simplicity, price, application on smartphone

Desvantagens

customers leave quickly.
if I can't answer and the customer leaves, he doesn't leave the email or phone to be contacted

Traduzido para o Português

Resposta do Smartsupp

Thank you very much for your review!
You can solve the problem with missing customer contact info by setting a pre-chat form here https://www.smartsupp.com/app/settings/chatbox/options (screenshot: http://prntscr.com/pjxvcz ).

Also, the customers are able to see you are writing, but the do not see any activity if you are deleting text or making a pause to think for a bit. That is why we recomend writing shorter and quick answers, so that the customer knows you are there.

If you have any other unclarities or problems, let us know at [email protected] We're always happy to help :)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 5.0/10

Frank L.
Setor: Importação e exportação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification

Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
Avaliado em 15/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

It is easy to use, UI design is nice.
Customized auto-messsage reply is super convenient.

Desvantagens

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification, so I have to salways wear my earphone.

Traduzido para o Português

Resposta do Smartsupp

Hello, Frank! Thank you for the review, we are glad you find Smartsupp easy to use :)
Desktop notifications are often an issue, because every browser has different settings. You can find a guide on how to activate them in our Help section here https://www.smartsupp.com/help/desktop-notifications/. Hope you find this information useful.

All the best,
Michaela from Smartsupp

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8,9/10
Baseado em 226 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Smartsupp Live Chat

Preço do Smartsupp Live Chat

A partir de
US$ 0,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,5/5
Baseado em 226 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Smartsupp Live Chat

Recursos do Smartsupp Live Chat

API
Alertas/transferência
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,4/5
Baseado em 226 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Smartsupp Live Chat

Perguntas frequentes sobre o Smartsupp Live Chat

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Smartsupp Live Chat.

P: Que tipo de planos o Smartsupp Live Chat oferece?

O Smartsupp Live Chat oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 0,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Smartsupp Live Chat?

Não temos informações sobre os recursos do Smartsupp Live Chat.

P: Quem costuma usar o Smartsupp Live Chat?

Os clientes habituais do Smartsupp Live Chat são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Smartsupp Live Chat está?

O Smartsupp Live Chat está nos seguintes idiomas:

Alemão, Checo, Danês, Espanhol, Francês, Holandês, Húngaro, Inglês, Italiano, Polonês, Russo

P: Que tipo de planos o Smartsupp Live Chat oferece?

O Smartsupp Live Chat tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Smartsupp Live Chat é compatível com disponíveis móveis?

O Smartsupp Live Chat é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Smartsupp Live Chat se integra com quais outros aplicativos?

O Smartsupp Live Chat se integra com os seguintes aplicativos:

BigCommerce, Joomla, Logicbox, SITE123, Shopify, Unbounce, Weebly, Wix, Wordpress, iPresso

P: Que nível de suporte o Smartsupp Live Chat oferece?

O Smartsupp Live Chat oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, FAQs, Base de conhecimento