Sobre o Nicereply

O Nicereply é um software online de pesquisa de satisfação do cliente para mensurar a satisfação do cliente (CSAT), o Net Promoter Score (NPS) e o Customer Effort Score (CES) por agente, equipe ou toda a empresa, ajudando as equipes a avaliar e melhorar a qualidade do atendimento ao cliente.

As marcas podem fazer a pergunta certa aos clientes, no momento certo, com pesquisas de um único clique com marca própria. Os usuários podem personalizar pesquisas, adicionar perguntas e escolher uma distribuição de pesquisa que atenda às suas necessidades. Colete classificações a cada interação, automaticamente após a ocorrência de um evento ou manualmente a qualquer momento.

Descubra insights sobre satisfação do cliente, fidelidade, defesa e muito mais. Preveja tendências com classificações e gráficos de CSAT, CES e NPS em tempo real. Reconheça os heróis de suporte com tabelas de classificação e detalhe as estatísticas por equipe e agente. Fique por dentro da experiência do cliente com relatórios e notificações regulares enviados diretamente para uma caixa de entrada de e-mail.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, China, Reino Unido, Índia, Estados Unidos

Idiomas

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês e outros 20, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tcheco, turco, ucraniano, árabe

Imagens

Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score.
Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before.
Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding.
Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards.
See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard.
Net Promoter Score Survey in your email
Customer Effort Score works well on every mobile device
Collect CSAT via web browser
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Nicereply - Vídeo
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Captura de tela do Nicereply: Create and send beautiful one-click surveys to measure Customer Satisfaction, Net Promoter Score and Customer Effort Score. Captura de tela do Nicereply: Combine in-signature surveys with post-resolution email surveys to get more feedback than ever before. Captura de tela do Nicereply: Customize your surveys to fit your needs in term of content, questions, design and branding. Captura de tela do Nicereply: Trigger surveys after resolving a ticket in your helpdesk. See customer feedback in the same ticket afterwards. Captura de tela do Nicereply: See customer feedback arrive in real-time in the rating feed dashboard. Captura de tela do Nicereply: Net Promoter Score Survey in your email Captura de tela do Nicereply: Customer Effort Score works well on every mobile device Captura de tela do Nicereply: Collect CSAT via web browser

Recursos

Total de recursos do Nicereply: 43

  • API
  • Administração da distribuição
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Classificações/avaliações
  • Coleta de dados de multicanal
  • Commenting/Notes
  • Criador de questionários
  • Criação de diagramas
  • Dados em tempo real
  • Distribuição de multicanal
  • Ferramentas de análises de dados
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de help desk
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do desempenho
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Marketing por e-mail
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento de reclamações
  • Notificações em tempo real
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Perguntas personalizáveis
  • Personalização de URL
  • Pesquisa por celular
  • Questionários e feedback
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Validação de respostas

Alternativas

Birdeye

4,7
#1 alternativa ao Nicereply
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.

Zoho CRM

4,2
#2 alternativa ao Nicereply
O Zoho CRM é um software de CRM baseado na nuvem que ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira...

Checkbox Survey

3,8
#3 alternativa ao Nicereply
Checkbox develops professional, feature-rich survey software for organizations, teams, and individuals. Available in...

IntouchSurvey

0
#4 alternativa ao Nicereply
IntouchSurvey is designed to help businesses across retail, hospitality, grocery, and other sectors conduct electronic...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(266)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 266
Zach S.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Nicereply does exactly what it needs too: deliver ratings and statements from email Customers.

Avaliado em 02/07/2018

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service....

Nicereply provides our team with an immediate understanding of a customer's view of their service. It also allows us to keep our eye on any customers that require additional attention or feel that their service or product experience is incomplete.

Vantagens

Nicereply knows what its good at and doesn't focus on anything else. The UI is intuitive, basic and helpful. This is a true "meat and potatoes" tool. It provides our team a pulse on our email support and customer contacts.

Desvantagens

As stated previously, Nicereply only does one thing, albeit well. It fulfills its purpose but doesn't bring anything new or cutting edge to the table. You know what you get, the whole time.

Emily M.
Classificação geral
  • Setor: Bens de consumo
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Easy to use

Avaliado em 14/08/2019

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The...

Overall, I definitely recommend especially for teams on a budget and not much time to onboard. The process was quick, easy and the Nice Reply team is super helpful.

Vantagens

Definitely one of the more customize-able programs when it comes to overall look. We were able to create surveys that look just like all of our other branding. Nice Reply is super easy to use and their support team is always available for any issues no matter how small. They helped on board our global team and translations are a breeze.

Desvantagens

Even though visual customization is great, there's not much wiggle room with the program itself. We hit a few roadblocks trying to adapt surveys for specific purposes other than CSAT and NPS.

Kevin M.
Classificação geral
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente

Good idea in theory, but misses the mark when it comes to overall functionality.

Avaliado em 02/07/2018

Vantagens

It was fairly easy to set up and get running. The supplied good write-ups for getting things installed and connected to things like Zendesk. The graphs are easy to just copy-paste the code and it looks pretty nice.

Desvantagens

If you make a mistake when setting up your reviewing, you have to start from the beginning to fix that mistake, you can't just fix it. I ever reached out to support for help but, after several days of no response, I ended up just deleting all the work I did and starting over from scratch. Only then I heard back from support and they essentially told me to do just that.

In addition to this, it's impossible to get an accurate measurement of historic data. I wanted to simply pull my team's average score on a daily basis and report that. First off, they don't allow you to pull this information via CSV or spreadsheet, I had to look at this tiny chart and hover over each day individually. Secondly, I noticed different scores when I changed the date range. For example, I set my date range as May 1st - May 31st and on May 1st, my average team score was 5.93. When I changed my date range to May 1st - June 23rd and looked at May 1st, my average team score was now 6.1. I emailed their support, waited a few days, and heard back that they would check with their engineering team about that. A few days later, they said "The graph has just an informative character and scores are changed a bit so graph doesn't look to "bumpy" when there are multiple different scores every day. " When I pressed more on this, they said that I'd have to change the date range to each day to get accurate historic information, which is absolutely awful. Searching for a replacement for this product...

Spirit C.
Classificação geral
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Very Happy They Went Above and Beyond

Avaliado em 02/07/2018

Vantagens

The one thing that sticks out to me about this company is that when we first started with them we did not exactly fit the mold that we wanted to use Nicereply for. When I spoke to someone there they told me what I was looking for was actually in development and they allowed me to stay on a trial and kept me updated on the progress of the development that I needed.

That showed me they valued not only the customer but had faith that their product was going to fit our needs.

Desvantagens

I do not have any con's at this time. Every time I have reached out to customer support I get top notch service.

Bryan F.
Classificação geral
  • Setor: Serviços ao consumidor
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Amazing tool to keep track of your ratings

Avaliado em 03/12/2019

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Wonderful service, when it comes to satisfication reports this should be the one you want to use.

Vantagens

I like you easy it is to compile a weekly, daily or monthly report. It can be integrated with ticketing software. You can only filter by low rating in order to identify trends.

Desvantagens

I like the service a lot, however, I feel that it's UI can be improved into a more modern layout to have a better experience.

Exibindo 5 avaliações de 266 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Nicereply

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Nicereply.

O Nicereply oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 49,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do Nicereply.

Os clientes habituais do Nicereply são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Nicereply está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, irlandês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, sueco, tcheco, turco, ucraniano, árabe

O Nicereply é compatível com os seguintes dispositivos:

O Nicereply se integra com os seguintes aplicativos:

Aircall, CloudTalk, Freshdesk, Front, Gmail, Help Scout, Kustomer, LiveAgent, Mailchimp, Microsoft Outlook, Pipedrive, Slack, Zapier, ZenDesk Chat, Zendesk

O Nicereply oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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