Sobre o NexusPayables

NexusPayables automates and manages the entire accounts payable process from purchase to payment. The NexusCatalog module streamlines the procurement stage by letting you browse a catalog of services and products offered by a selection of your approved vendors, comparing prices and auto-populating purchase orders during check-out. From here the app lets you create purchase orders, send them through approval workflows, apply business rules, validate data, and submit them electronically to suppliers.

A range of invoice submission options are supported by NexusPayables, such as e-mail, electronic submission via the vendor portal (NexusVendorConnect) or paper. Invoices are sent through an approval workflow that can be configured to match your business process needs. Rules can be as complex as you wish and based on multiple criteria, such as dollar amount, GL code, or over-budget amount. Completing the procure-to-pay process, Nexus offers a number of payment services such as virtual credit card, ACH, and check.

Preços a partir de:

US$ 750,00/ano

  • Free Version
  • Teste Grátis
  • Subscription

Principais benefícios do NexusPayables

  • Use NexusCatalog to browse a selection of multiple vendor catalogs, comparing items and prices, within an approved supplier network.

  • Automate the purchase order process by creating POs directly from NexusCatalog, routing them for approval, validating data and submitting POs to suppliers electronically.

  • Nexus offers a number of invoice capture options such as electronic submission, a cloud-based optical character recognition (OCR) app, in-house self-scanning, or the option to outsource the process to Nexus.

  • Use NexusMobi to view, approve, or reject purchase orders, invoices, and receipts from mobile devices.

  • NexusVendorConnect provides a way for vendors to submit electronic invoices online, and view invoice statuses and payment info.

  • Dispositivos

    Porte da empresa

    P M G

    Mercados

    Austrália, Canadá, Estados Unidos

    Idiomas

    inglês

    Preços a partir de:

    US$ 750,00/ano

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    Imagens

    NexusPayables Software - 1
    NexusPayables Software - 2
    NexusPayables Software - 3
    Ver mais 4
    NexusPayables Software - 1 NexusPayables Software - 2 NexusPayables Software - 3

    Recursos

    Total de recursos do NexusPayables: 43

    • Acesso para Celular
    • Alerta de pagamentos duplicados
    • Alertas/notificações
    • Análise de tendências históricas
    • Análise financeira
    • Atribuição de solicitações
    • Catalogação/Categorização
    • Cobrança e faturamento
    • Conciliação bancária
    • Contas a pagar
    • Controle de despesas
    • Controle do processo de aprovação
    • Corresponder e fundir
    • Custos do trabalho
    • Detecção de fraude
    • Envio eletrônico
    • Fluxo de trabalho baseado em regras
    • Fluxo de trabalho configurável
    • Gerenciamento de documentos
    • Gerenciamento de faturas
    • Gerenciamento de fornecedores
    • Gerenciamento de pedidos de compra
    • Gestão de conformidade
    • Gestão de fornecedores
    • Gestão de recibos
    • Gestão de requerimentos
    • Gestão do fluxo de trabalho
    • Gestão financeira
    • Integração da contabilidade
    • Integrações de terceiros
    • Logon único
    • Pagamentos eletrônicos
    • Pesquisa e filtro
    • Ponto de vendas (PDV)
    • Portal do cliente
    • Processamento de cartões de crédito
    • Processamento de faturas
    • Processamento de pagamentos ACH
    • Processamento de pedidos
    • Registro de auditoria
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios personalizáveis
    • Seguimento de status

    Alternativas

    NetSuite

    4,1
    #1 alternativa ao NexusPayables
    O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

    QuickBooks Online Advanced

    4,4
    #2 alternativa ao NexusPayables
    QuickBooks Online Advanced is a web-based accounting & business management solution which enables small businesses to...

    QuickBooks Desktop Enterprise

    4,5
    #3 alternativa ao NexusPayables
    O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

    Xero

    4,3
    #4 alternativa ao NexusPayables
    Xero is a cloud-based small business accounting software with tools for managing invoicing, bank reconciliation,...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,5 /5
    (27)
    Relação qualidade/preço
    4,5/5
    Recursos
    4,4/5
    Praticidade
    4,3/5
    Suporte ao cliente
    4,2/5

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    Exibindo 5 avaliações de 27
    Avaliador Verificado
    Classificação geral
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente

    This is the AP invoicing software you want to use in tandem with MRI

    Avaliado em 16/12/2016

    Excellent product. Can't say enough about the team behind it. They really do take feedback from...

    Excellent product. Can't say enough about the team behind it. They really do take feedback from their customers and add to releases. If you have a de-centralized AP department the product is invaluable for expediting invoices.

    Vantagens

    The ability to view the invoice images on a split screen
    Speed of processing
    Workflow options
    Works with multiple entities/companies at once
    A wonderful historical research tool
    Pulling invoices for reviews, auditors, etc. is a breeze

    Desvantagens

    1099s images are stored but not retrievable in a bulk report

    Andy S.
    Classificação geral
    • Setor: Imobiliárias
    • Porte da empresa: 201-500 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Great AP Solution

    Avaliado em 15/11/2018

    I think this software has been a tremendous time saver, as well as a great tool for accountability...

    I think this software has been a tremendous time saver, as well as a great tool for accountability and the approval process.

    Vantagens

    I like the fact that it is easy to setup custom reports that are useful in gathering the data. I use this alot to gather invoices every month. I also like that the software design is very intuitive and easy to navigate.

    Desvantagens

    My only issue I have ran into is browser support. I primarily use Firefox, and have noticed that when the software updates, some functions stop working properly for a while until i either reset Firefox or use Internet explorer for a while until the bugs are fixed. There always seems to be tiny issues with updates not working across all popular browsers.

    Resposta do LOGIC NINE

    .

    Paul N.
    Classificação geral
    • Setor: Serviços ao consumidor
    • Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

    Invoices for small companies, NOT for bigger companies with more invoice load

    Avaliado em 30/08/2018

    I would not advise using this product for the price. I would stay with AVID

    I would not advise using this product for the price. I would stay with AVID

    Vantagens

    SaaS environment.
    I have nothing else to say positive to say about the system. They truly lack any capacity in higher invoice loads

    Desvantagens

    Bad integration with MRI, not always syncing.
    Bad and unskilled customer service and support.
    Tickets are left open for 2 or weeks more. No updates with ticket and lack of communication.
    "Custom reports" are not customizeable.
    Reporting is very awkward and backward for SOX compliance.

    Diane C.
    Classificação geral
    • Setor: Imobiliárias
    • Porte da empresa: 201-500 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Nexus Payables Leads Automated AP

    Avaliado em 16/06/2017

    Vantagens

    Nexus is an industry leading in automated accounts payable. Since implementing this platform we have improved our processes, delivered efficiencies, and decreased our processing time for invoices. The workflow-based routing on invoices enables us to easily and quickly distribute invoices to the appropriate coders and approves regardless of their physical location and has completely eliminated the "paper shuffle" and given us 100% accountability for invoices from the date of receipt to the date of payment.

    Desvantagens

    Nexus works consistently to stay at the top of its sector. Custom reporting would be a valued addition to the platform.

    Mathew M.
    Classificação geral
    • Setor: Imobiliárias
    • Porte da empresa: 51-200 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    Great User Functionality

    Avaliado em 26/02/2020

    Functionality, quickness of processing, and ease of downloading and auditing approval/change flow...

    Functionality, quickness of processing, and ease of downloading and auditing approval/change flow cannot be beat, would highly recommend

    Vantagens

    Ease of using, approving, and reviewing invoices/documents.

    Desvantagens

    Properties/workflow setups can have a few kinks to work through and set-up depending on your end users desires and preferences

    Exibindo 5 avaliações de 27 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o NexusPayables

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o NexusPayables.

    O NexusPayables oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: US$ 750,00/ano
    • Modelo de preços: Subscription
    • Teste Grátis: Not Available

    Os clientes habituais do NexusPayables são:

    51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    O NexusPayables está nos seguintes idiomas:

    inglês

    O NexusPayables é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O NexusPayables se integra com os seguintes aplicativos:

    ADP Resource, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Entrata, FCRM Insurance, Infor CRM, JD Edwards EnterpriseOne, MRI Software, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Dynamics SL, Oracle CRM On Demand, QuickBooks Online Advanced, RealPage, ResMan, Sage 300 Construction and Real Estate, Sage Intacct, Yardi Breeze

    O NexusPayables oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

    Categorias relacionadas

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