HotSchedules

Agendamento e gerenciamento da força de trabalho para restaurantes

Sobre o HotSchedules

O HotSchedules é um aplicativo de planejamento do pessoal e gerenciamento de força de trabalho projetado para uso em restaurantes, setores de varejo e hotelaria e outros negócios voltados para o cliente. A plataforma HotSchedules automatiza tarefas operacionais como agendamento, comunicação por turnos, geração de relatórios, previsão, recrutamento e treinamento.

Os usuários podem gerenciar solicitações de folgas e trocas de turno remotamente usando os aplicativos móveis nativos para Android e iOS, com acesso a todos os funcionários. Armazene documentos e informações de funcionários em um banco de dados baseado na nuvem para acessar a qualquer momento e em qualquer lugar. Use a ferramenta HotSchedules Recruit para localizar e contratar funcionários de maneira econômica e a ferramenta "Schoox" para organizar cursos de treinamento para funcionários.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

espanhol, inglês

Imagens

The HotSchedules platform allows users to manage tasks, scheduled, availability, and more
The scheduling calendar allows users to create and edit shifts
Sales and labor summary reports provide business insight
Users can view labor snapshots across multiple regions or locations
Swaps can be requested by employees and approved or denied by mangers
Employees can view their own schedule using the mobile app
Reports can be generated to analyze business performance
Managers can review employee's total hours worked and scheduled, and analyze the cost
Ver mais 9
HotSchedules - Vídeo
HotSchedules - Vídeo
HotSchedules - Vídeo
HotSchedules - Vídeo
Captura de tela do HotSchedules: The HotSchedules platform allows users to manage tasks, scheduled, availability, and more Captura de tela do HotSchedules: The scheduling calendar allows users to create and edit shifts Captura de tela do HotSchedules: Sales and labor summary reports provide business insight Captura de tela do HotSchedules: Users can view labor snapshots across multiple regions or locations Captura de tela do HotSchedules: Swaps can be requested by employees and approved or denied by mangers Captura de tela do HotSchedules: Employees can view their own schedule using the mobile app Captura de tela do HotSchedules: Reports can be generated to analyze business performance Captura de tela do HotSchedules: Managers can review employee's total hours worked and scheduled, and analyze the cost

Recursos

Total de recursos do HotSchedules: 75

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento de trabalhos
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de funcionários
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Bater ponto de entrada/saída
  • Calendários de equipe
  • Controle de comparecimento
  • Controle de comparencimento
  • Controle de licenças
  • Controle de orçamento
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Cronograma de instalações
  • Cálculo de horas extras
  • Distribuição de cronogramas
  • Geração de relatórios de exceção
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da mão de obra
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de cozinhas e cardápios
  • Gestão de custos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de modelos
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do quadro de horários
  • Indicador de disponibilidade
  • Indicadores de desempenho
  • Mensagens de SMS
  • Mensagens instantâneas
  • Modelos personalizáveis
  • Mão de obra variável
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/Previsões
  • Painel de atividades
  • Para o setor da saúde
  • Planejamento de pessoal
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal para funcionários
  • Previsão
  • Previsão de trabalho
  • Projeções
  • Rastreamento de certificação
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatório de custos de mão de obra
  • Relatório de historiais
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relógio de ponto
  • Relógio de ponto online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Solicitações de tempo livre
  • Troca de turnos
  • Várias localizações
  • Widgets

Alternativas

When I Work

4,5
#1 alternativa ao HotSchedules
When I Work is the easiest way for businesses to schedule and communicate with your hourly employees. Put the schedule...

Deputy

4,7
#2 alternativa ao HotSchedules
Deputy is an all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking & communication platform, with mobile apps...

7shifts

4,7
#3 alternativa ao HotSchedules
7shifts is an all-in-one solution for restaurants to schedule staff, communicate with their team, optimize labor, and...

Planday

4,3
#4 alternativa ao HotSchedules
Planday is the best way for shift-based businesses to manage employee scheduling, communication, time clocking and...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(406)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,2/5

Já tem o HotSchedules?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 406
Eldridge G.
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 5.001-10.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Your Schedule On The Go!

Avaliado em 06/10/2020

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster...

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Vantagens

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Desvantagens

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 10.000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great tool to schedule your employees

Avaliado em 18/03/2020

Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it...

Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Vantagens

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Desvantagens

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

Kristian T.
Classificação geral
  • Setor: Restaurantes
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

One of our most-utilized softwares by far!

Avaliado em 06/04/2021

Monitoring overtime, communication with staff, easily viewing requests, pay rates, daily line ups...

Monitoring overtime, communication with staff, easily viewing requests, pay rates, daily line ups and staff logs are just a few day to day features that we utilize. HotSchedules is a must!

Vantagens

Online scheduling is a must for an operation of our size. The HotSchedules messaging makes communicating clearly to large groups of employees consistent. The reporting and data is a must. We use HotSchedules multiple times a day.

Desvantagens

Some of the updates/when the software times out can get frustrating but I understand that they are necessary to make improvements.

Darla C.
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

hotschedules review

Avaliado em 31/01/2017

It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would...

It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Vantagens

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Desvantagens

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Resposta do HotSchedules

Hi Darla!

Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates-

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler

If you are still having issues, please contact customer care for assistance!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Anna W.
Classificação geral
  • Setor: Restaurantes
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great website

Avaliado em 01/04/2021

Vantagens

This has been the easiest program I have ever used for scheduling. It makes it so easy to view the whole shift!

Desvantagens

I have not experienced any problems! It runs smoothly, and it is easy to navigate!

Exibindo 5 avaliações de 406 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o HotSchedules

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HotSchedules.

O HotSchedules oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Não disponível

Não temos informações sobre os recursos do HotSchedules.

Os clientes habituais do HotSchedules são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O HotSchedules está nos seguintes idiomas:

espanhol, inglês

O HotSchedules é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O HotSchedules se integra com os seguintes aplicativos:

NCR Aloha, Plate IQ, Toast POS

O HotSchedules oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para HotSchedules.