HotSchedules

Agendamento e gerenciamento da força de trabalho para restaurantes

Sobre o HotSchedules

O HotSchedules é um aplicativo de planejamento do pessoal e gerenciamento de força de trabalho projetado para uso em restaurantes, setores de varejo e hotelaria e outros negócios voltados para o cliente. A plataforma HotSchedules automatiza tarefas operacionais como agendamento, comunicação por turnos, geração de relatórios, previsão, recrutamento e treinamento.

Os usuários podem gerenciar solicitações de folgas e trocas de turno remotamente usando os aplicativos móveis nativos para Android e iOS, com acesso a todos os funcionários. Armazene documentos e informações de funcionários em um banco de dados baseado na nuvem para acessar a qualquer momento e em qualquer lugar. Use a ferramenta HotSchedules Recruit para localizar e contratar funcionários de maneira econômica e a ferramenta "Schoox" para organizar cursos de treinamento para funcionários.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao HotSchedules

Porte da empresa

P M G

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

espanhol, inglês

Preços a partir de:

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5 principais alternativas ao HotSchedules

Imagens

HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5
HotSchedules Software - 6
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Recursos

Total de recursos do HotSchedules: 61

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Arrastar e soltar
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de funcionários
  • Bater ponto de entrada/saída
  • Calendários de equipe
  • Controle de comparecimento
  • Controle de comparencimento
  • Controle de licenças
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Cronograma de instalações
  • Cálculo de horas extras
  • Distribuição de cronogramas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de cozinhas e cardápios
  • Gestão de custos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do quadro de horários
  • Indicadores de desempenho
  • Mensagens de SMS
  • Mensagens instantâneas
  • Modelos personalizáveis
  • Mão de obra variável
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/Previsões
  • Painel de atividades
  • Planejamento de pessoal
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal para funcionários
  • Previsão
  • Previsão de trabalho
  • Projeções
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatório de custos de mão de obra
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relógio de ponto
  • Relógio de ponto online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Solicitações de tempo livre
  • Troca de turnos
  • Várias localizações

Alternativas

7shifts

4,7
#1 alternativa ao HotSchedules
7shifts is an all-in-one solution for restaurants to schedule staff, communicate with their team, optimize labor, and...

Homebase

4,6
#2 alternativa ao HotSchedules
Homebase is an employee scheduling, time tracking, hiring, and communications tool for businesses and their employees...

ClockShark

4,7
#3 alternativa ao HotSchedules
ClockShark is the leading time tracking and scheduling software built for local construction, field service and...

Deputy

4,6
#4 alternativa ao HotSchedules
Deputy is an all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking & communication platform, with mobile apps...

Avaliações

Classificação geral

4,4 /5
(430)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,3/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,2/5

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Exibindo 5 avaliações de 430
Eldridge
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 5 001-10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Your Schedule On The Go!

Avaliado em 06/10/2020

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster...

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Vantagens

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Desvantagens

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Courtney
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Easy

Avaliado em 16/07/2022

Overall it's a great scheduling platform for all. Very easy to use and it's great for communicating...

Overall it's a great scheduling platform for all. Very easy to use and it's great for communicating with employees as well as logging disciplinary issues.

Vantagens

The best thing about this product is the ease of use. It's easy for managers and also for our employees. They give you step by step instructions on how to first create your account and utilization from there moving forward.

Desvantagens

The worst thing about this product is customer service. It can be very hard to get ahold of someone and it takes days if not weeks for service tickets to be received.

Darla
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

hotschedules review

Avaliado em 31/01/2017

It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would...

It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Vantagens

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Desvantagens

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Resposta do HotSchedules

Hi Darla!

Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates-

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler

If you are still having issues, please contact customer care for assistance!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Darius
Classificação geral
  • Setor: Fabricação de alimentos
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The Best App In Its Category

Avaliado em 24/04/2022

I enjoy using Hotschedules, its very beneficial especially to businesses with with more than a...

I enjoy using Hotschedules, its very beneficial especially to businesses with with more than a couple employees.

Vantagens

Hotschedules is simple, I simply log onto the app and view what I need to look at! For me this is all I need. A great majority of apps will make you jump through irritating loops just to see a schedule or request time off Hotschedules doesn't. Please, if you are a manager who does any type of scheduling for a small or big business. I recommend Hotschedules you will not be disappointed!

Desvantagens

Sense I've been using Ho schedules my only complaint has is being signed out randomly. I think that is due too having an apple iPhone. I'm not sure if android or other devices have the same issues.

Katherine
Classificação geral
  • Setor: Restaurantes
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Hotschedules for restaurants

Avaliado em 21/07/2022

Great software. Not sure about the business model, we eventually paid more for a different software...

Great software. Not sure about the business model, we eventually paid more for a different software that has better customer service for issues.

Vantagens

Hotschedules was our go-to scheduling software for years in multiple restaurants, even as many more options came on the market. It was easy to use as a manager/scheduler & also for our staff

Desvantagens

Hotschedules customer service was not quick to address issues but The price kept going up even as fixes weren’t betting put in place.

Alternativas consideradas

7shifts

Razões para mudar para o HotSchedules

I didn’t
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Perguntas frequentes sobre o HotSchedules

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HotSchedules.

O HotSchedules oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do HotSchedules são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O HotSchedules está nos seguintes idiomas:

espanhol, inglês

O HotSchedules é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O HotSchedules se integra com os seguintes aplicativos:

NCR Aloha, Plate IQ, Toast POS

O HotSchedules oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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