Sobre o Hubstaff

Software de controle do tempo fácil, com recursos como capturas de tela, supervisão de atividades, folha de pagamento automática, relatórios avançados, rastreamento em tempo real e GPS. Recursos de rastreamento online e offline. Também disponível para Apple, Windows, Linux e iOS. Integra-se a mais de 30 ferramentas populares como Trello, Asana, Podio e PayPal.

O Hubstaff é ideal para equipes remotas, pequenas e médias empresas e consultores/autônomos. É confiável e usado por mais de 8.000 equipes remotas. Não importa quantos projetos ou equipes diferentes você tenha, todos eles podem estar na mesma conta, em projetos separados. Além disso, funcionários diferentes podem ter configurações e permissões diferentes.

Preços a partir de:

7,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Hubstaff

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Andorra, Argentina, Austrália, Bangladeche, Brasil, Canadá, Chile, China, Colômbia, Alemanha, Egito, Espanha, França, Reino Unido, Guatemala, Honduras, Indonésia, Índia, Itália, Japão, Quénia, México, Malásia, Nigéria, Países Baixos, Nepal, Filipinas, Paquistão, Polónia, Roménia, Sérvia, Rússia, Singapura, Turquia, Ucrânia, Estados Unidos, Venezuela, Vietname, África do Sul

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

7,00 US$/mês

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5 principais alternativas ao Hubstaff

Imagens

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Recursos

Total de recursos do Hubstaff: 93

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento de tarefas/projetos
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Agendamento
  • Agendamento de trabalhos
  • Alertas/notificações
  • Análise da produtividade
  • Banco de dados de funcionários
  • Cartão perfurado
  • Cartão perfurado online
  • Cobrança e faturamento
  • Comentários/notas
  • Compras e recebimento
  • Compromissos recorrentes
  • Confirmação/lembretes
  • Controle da estação de trabalho
  • Controle de comparecimento
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de horas pelo cliente
  • Controle de horas pelo projeto
  • Controle de licenças médicas
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Controle e acesso remoto
  • Cronômetro
  • Cálculo de horas extras
  • Dados em tempo real
  • Ferramentas de colaboração
  • GPS
  • Geolocalização
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de atividades
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de condutores
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de prazos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de saúde domiciliar
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão territorial
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de navegação
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Mapas geográficos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento de tempo ocioso
  • Monitoramento de tempo online
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoramento remoto e gestão
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Planejamento de pessoal
  • Priorização
  • Projeções
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de fuso horário
  • Rastreamento de itens faturáveis
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Rastreamento do projeto
  • Registro automático de tempo
  • Registro de atividade da tela
  • Registro de pressionamento de teclas
  • Relatório de historiais
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relógio de ponto
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento
  • Seguimento de assalariados
  • Seguimento de status
  • Seguimento/Análise de uso
  • Suporte remoto
  • Taxas de cobrança múltiplas

Alternativas

Time Doctor

4,5
#1 alternativa ao Hubstaff
O Time Doctor é uma solução de monitoramento de horas que fornece análise detalhada de onde seus funcionários passam o...

Toggl Track

4,7
#2 alternativa ao Hubstaff
Toggl Track is a flexible time tracking app that can fit into any workflow. Whether you're a team of one or a team of...

Harvest

4,6
#3 alternativa ao Hubstaff
Harvest is an easy online time-tracking software that can help you answer critical questions about your team's time and...

Clockify

4,7
#4 alternativa ao Hubstaff
Clockify é o único software de controle de horas 100% gratuito. É simples, fácil de usar e ideal para autônomos e...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(1 240)
Relação qualidade/preço
4,5/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,5/5

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Exibindo 5 avaliações de 1 240
Ewan M.
Classificação geral
  • Setor: Entretenimento
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

The best solution for integrated task management and thorough time tracking and reporting.

Avaliado em 20/07/2020

Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying...

Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying product to use. The experience is so good that I find myself wanting to stay with Hubstaff regardless of whether my need for time tracking reduces.

Vantagens

- Integrated Task Management platform (Hubstaff Tasks) allows for agile style task management that feeds appropriate tasks to user's timers.
- Nice user interface
- Good reporting functions
- Thorough tracking options
- Client/project budgets
- Very good Customer Support

Desvantagens

- I discovered some bugs during usage (which the developers have ironed out)
- Time off / holiday allowance policy function is a great addition, but doesn't allow enough granularity as decimals of hours (or minutes) can't be used.

Alternativas consideradas

Everhour, Harvest, Clockify, Wrike, Toggl Track, Insightful e TMetric

Razões para escolher o Hubstaff

More accurate and granular control of task management needed. Also felt that Time Doctor was outdated from a UI perspective.

Software anterior

Time Doctor

Razões para mudar para o Hubstaff

Combination of functionality (thorough time tracking and agile task/project management), pricing, user experience and reviews.

Resposta do Hubstaff

Hey Ewan, hope all is well with you and thank you for the kind words. You can now request time off exactly down to the minute. Cheers!

Roldan A.
Classificação geral
  • Setor: Design
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Using Hubstaff for 5 years more. Seem it has improved!

Avaliado em 27/03/2022

Really just fine. What more should I look for as a freelancer who just need to track time for a...

Really just fine. What more should I look for as a freelancer who just need to track time for a project. Then send a a simple invoice at the end. As far as I'm concerned, I have a good experience with the app. If I have to suggest, maybe as a UX/UI Designer, they can enhance the looks an feel of the software to make it more professional and appealing to users.

Vantagens

Straightforward. Just the thing you need, you'll find it. Pretty much like any other time tracking software - as freelancer it has screen capture, invoicing, offline tracking and all...

Desvantagens

It's just straight forward. Maybe they can add quick chat for client. Instead of additional login to browser when you need to quick communicate with your client.

Resposta do Hubstaff

Hey Roldan, thank you for submitting this review for Hubstaff! We are happy to hear that you are enjoying using Hubstaff for your time tracking needs.

We want to continually improve the platform and our offerings, so we do welcome all feedback onboard. Please feel free to go to https://roadmap.hubstaff.com/ and add any ideas for features to be implemented.

Diane S.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Constantly Rated As Poor Productivity Even When Working Hard

Avaliado em 05/02/2019

My overall experience with this software is a very poor one. While I appreciate what you're trying...

My overall experience with this software is a very poor one. While I appreciate what you're trying to accomplish with the software, especially for remote employees such as myself, it just isn't working out for me personally. As I said earlier, it's going to wind up costing me my job because the software is telling my management that I'm not working when I am. The software also doesn't account for things like needing a lavatory break or taking our (legally required) paid time breaks. If I were to take my 30 minute paid time breaks every day, my productivity would just sink into the teens. There's also no way to account for meetings or times I am on the phone where I am still being productive and working but since I am not clicking anything or typing it thinks I am sitting doing nothing.

Vantagens

I like the way Hubstaff is designed. It's intelligent and user-friendly. It's sleek and very polished and up-to-date with modern design standards and as a user I am easily able to access the dashboard and different features and see the differences in productivity from minute to minute, see the screenshots, see the tracking points, etc. From the perspective of direct user experience, it's ace.

Desvantagens

However, my qualms with Hubstaff far outweight its superior design structure. The program, to me, is broken. No matter how hard I work, I have never had a day above 40% productivity - and that only happened once. I am usually rate in the mid to high 20s, even on days when I am busting my butt to get work done. I don't know why I am having these problems with the software, because I know I am working, I know I am getting work done, but why am I being rated so poorly? This software is going to wind up costing me my job, and that makes me furious.

Resposta do Hubstaff

Hey Diane,

Sorry you aren't having a good experience. Let me explain how Hubstaff tracks activity, and if you still think you should be getting a higher score, please contact our 24/7 support team at [email protected]

Your activity levels may be lower or higher depending on your responsibilities. Manual and mobile time tracking can also lower your productivity levels so include a note to your employer letting them know what you were working on. Here is a helpful article about how activity levels are tracked: https://support.hubstaff.com/how-are-activity-levels-calculated/

Paul B.
Classificação geral
  • Setor: Segurança de rede e informática
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Hubstaff App Review

Avaliado em 21/04/2022

This app, is the best of it's kind and I believe that, I'll use it for a long time.

This app, is the best of it's kind and I believe that, I'll use it for a long time.

Vantagens

The app is very easy to use.
The ability to take screenshot of worker's screen is great.
Very customizable.
I like the fact that it's free for a single user.

Desvantagens

At a point in time, it gives different recorded times. A different time sent via email from the actual recorded times.

Alternativas consideradas

Time Doctor

Razões para escolher o Hubstaff

Toggl was not working to my expectations...

Software anterior

Toggl Track

Razões para mudar para o Hubstaff

Per reviews, hubstaff was the best so I decided to give it a try.

Resposta do Hubstaff

Hello Paul, thank you for providing your input regarding our product.

When it comes to the daily emails that get sent out automatically by our system, there are a couple of reasons to consider for why they can appear to be incorrect.

Firstly, the hours displayed in those emails are always in the organisation's timezone, and not in the member's own one. So, if there is a big time difference between the two, for example organisation having EST (New York) and user CST (Shanghai), then the hours tracked can appear to be incorrect due to the big difference between timezones.

Also, if the user's Hubstaff tracker has not been able to upload all of its tracked data as intended, then the summary report will only display hours tracked and uploaded to our servers at the time of the email being sent out.

We do encourage the usage of the timesheets area to more accurately see the hours worked by the members of your team. On there, information can accurately be seen in both timezones.

Clive T.
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great for staff monitoring

Avaliado em 13/05/2022

Great experience overall

Great experience overall

Vantagens

It allows us to easily calculate the hours worked by our remote team whilst ensuring the team are focused and easily shows us how much is owed at the end of the month. Vital tool for outsourcing.

Desvantagens

There are a lot of features that we dont use, it would be really useful if it were possible to automatically schedule send us the hours worked by an employee at a time period we are able to define, so that we could easily access this information without having to generate the report. This function exists in part but the ability to set the time period ourselves would be very useful.

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Perguntas frequentes sobre o Hubstaff

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Hubstaff.

O Hubstaff oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 7,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Hubstaff são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

O Hubstaff está nos seguintes idiomas:

inglês

O Hubstaff é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Hubstaff se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCollab, Asana, Basecamp, Breeze, ClickUp, FreshBooks, Freshdesk, GitHub, GitLab, Gusto, Hubstaff Tasks, Humanity, Insightly, Jira, LiquidPlanner, Mavenlink, PayPal, Paymo, Payoneer, Pivotal Tracker, Podio, Producteev, QuickBooks, Redbooth, Redmine, Salesforce Sales Cloud, Slack, Teamwork, Trello, Unfuddle STACK, Wrike, Zapier, Zendesk, Zoho Projects

O Hubstaff oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Assistência 24/7, Bate-papo

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