Resumo do Agile CRM

O que é o Agile CRM?

O Agile CRM é uma plataforma multifuncional com recursos dedicados de vendas, marketing e serviços.

Multifuncional: ele automatiza vendas, marketing e serviços em uma plataforma unificada para evitar vazamentos de dados e permitir mensagens consistentes.
Acessível: recursos e integrações modernas, fácil implementação e excelente suporte a um preço acessível para empresas pequenas e em crescimento.
Serviço SaaS (software como serviço) em nuvem pronto para uso em dispositivos móveis, rápido e simples de usar.

O Agile oferece uma solução prática e fácil para superar as ineficiências e os desafios técnicos ao integrar de maneira transparente os esforços de vendas, marketing e serviços e inclui integrações com mais de 60 aplicativos de terceiros.
O Agile CRM centraliza os dados dos clientes em tempo real, tornando-os prontamente acessíveis para todas as equipes.
Integração completa de telefonia juntamente com o suporte de marketing para envio de boletins informativos por e-mail, campanhas sociais e textos SMS. O Agile CRM automatiza o envolvimento pela Internet com mensagens, pop-ups, ofertas, pesquisas e formulários de inscrição voltados ao cliente.

O Agile CRM possui recursos avançados de análise e geração de relatórios para supervisionar o desempenho dos negócios.

Resumo do Agile CRM

Preços

A partir de
US$ 8,99/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Agile CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Espanhol, Francês, Inglês, Italiano, Português, Russo

Mídias

Agile CRM's drag&drop dashboard
Drill-down reporting in Agile CRM
Agile CRM's contact management timeline
Agile CRM's project management timeline
Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals
Generate reports in Agile CRM
Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app
Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app
Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar
Agile CRM - Vídeo Agile CRM - Vídeo Agile CRM - Vídeo Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's drag&drop dashboard Captura de tela do Agile CRM: Drill-down reporting in Agile CRM Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's contact management timeline Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's project management timeline Captura de tela do Agile CRM: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Captura de tela do Agile CRM: Generate reports in Agile CRM Captura de tela do Agile CRM: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Captura de tela do Agile CRM: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Captura de tela do Agile CRM: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar

Agile CRM - Avaliações

Agile CRM - Avaliações

Classificação geral
4,2
/
5
Excelente
193

Muito bom
127

Regular
49

Ruim
15

Péssimo
13

Relação qualidade/preço
4,3
Recursos
4,2
Praticidade
4,1
Suporte ao cliente
4,1
81% dos usuários recomendam este app
Erik R.

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World


Traduzir com Google
Guillermo G.

All I need to work in one place

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".


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Tom G.

Good CRM but with some major ongoing bugs that they will not resolve

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I know more about Agile then most of their own staff. I have brought this exact issue many times.... and no change.

So beware of this company, and the stupid bugs they refuse to fix.


Traduzir com Google
Brandon D.

Agile Review

Agile as mentioned provides a reliable service, and geared toward small-mid sized businesses. Larger companies would find better options.


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Javier S.

Great Customer Support and Features


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Erik R.
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 17/04/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Desvantagens

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Guillermo G.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

All I need to work in one place

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 19/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Vantagens

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch.
Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way.
I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more.
I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time.
Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Desvantagens

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Tom G.
Setor: Varejistas
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Good CRM but with some major ongoing bugs that they will not resolve

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 30/11/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I have been using since 2008 - connecting JSON nodes to read data directly from Google sheets. I know more about Agile then most of their own staff. I have brought this exact issue many times.... and no change.

So beware of this company, and the stupid bugs they refuse to fix.

Vantagens

Emails are cheap to send -- JSON node is very powerful allowing high levels of integration and automation.

Desvantagens

Bug when trying to "copy" a campaign.
It just gets stuck after adding the word "copy" to the start of the campaign name, and a pop up saving "saved" does not show. If you don't realise you did not see the popup, then you then think it has made the copy.... but you are still working in the old campaign. Many times this has lead us to overwrite our original campaign.

Right now, I simply need to copy the campaign so send another our email for Black Friday.
After 30min trying everything, including restarting my computer. I still have this bug and cannot complete a very simple task --- which now is proving very costly.

Traduzido para o Português

Resposta do Agile CRM

Hi Tom,
We are really sad that you had a bad experience with Agile CRM. We have always been a customer focused company and constantly endeavor to deliver the best services. Our product team also focuses on regularly rolling out more advanced and robust features. However, in this process, there remains certain features which are more complex to operate or have a bigger learning path. I recommend you to contact our customer success team for a personalized training so that you can get a better understanding on how to use them more efficiently.
Thank you

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 5.0/10

Brandon D.
Setor: Companhias aéreas/Aviação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Agile Review

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 06/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Agile as mentioned provides a reliable service, and geared toward small-mid sized businesses. Larger companies would find better options.

Vantagens

Agile provides a reliable database for all things from quality findings to ECO change implementations. Customized reports are a nice feature and searching is made easy.

Desvantagens

Agile has some limitations with ERP features, two different softwares are utilized due to needs of each department. Preference would be for a one stop shop.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Javier S.
Setor: Entretenimento
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great Customer Support and Features

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 29/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Their customer support is great as the hability to send personalized bulk emails.

Desvantagens

User interface and report customization.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Recomendação do usuário
8,3/10
Baseado em 397 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Agile CRM

Preço do Agile CRM

A partir de
US$ 8,99/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,3/5
Baseado em 397 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Agile CRM

Recursos do Agile CRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,2/5
Baseado em 397 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Agile CRM

Perguntas frequentes sobre o Agile CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Agile CRM.

P: Que tipo de planos o Agile CRM oferece?

O Agile CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 8,99/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Agile CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Agile CRM.

P: Quem costuma usar o Agile CRM?

Os clientes habituais do Agile CRM são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Agile CRM está?

O Agile CRM está nos seguintes idiomas:

Espanhol, Francês, Inglês, Italiano, Português, Russo

P: Que tipo de planos o Agile CRM oferece?

O Agile CRM tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Agile CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Agile CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Agile CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Agile CRM se integra com os seguintes aplicativos:

Akita, Clearlogin, ClicData, Help Scout, Kissflow Digital Workplace, ProjectManager.com, SimplyCast, Tidio, Workato, Zendesk

P: Que nível de suporte o Agile CRM oferece?

O Agile CRM oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento, FAQs