Agile CRM

Agile CRM

CRM de vendas e marketing para empresas em crescimento

4.2/5 (381 avaliações)

Resumo do Agile CRM

O que é o Agile CRM?

O Agile CRM é uma plataforma multifuncional com recursos dedicados de vendas, marketing e serviços.

Multifuncional: ele automatiza vendas, marketing e serviços em uma plataforma unificada para evitar vazamentos de dados e permitir mensagens consistentes.
Acessível: recursos e integrações modernas, fácil implementação e excelente suporte a um preço acessível para empresas pequenas e em crescimento.
Serviço SaaS (software como serviço) em nuvem pronto para uso em dispositivos móveis, rápido e simples de usar.

O Agile oferece uma solução prática e fácil para superar as ineficiências e os desafios técnicos ao integrar de maneira transparente os esforços de vendas, marketing e serviços e inclui integrações com mais de 60 aplicativos de terceiros.
O Agile CRM centraliza os dados dos clientes em tempo real, tornando-os prontamente acessíveis para todas as equipes.
Integração completa de telefonia juntamente com o suporte de marketing para envio de boletins informativos por e-mail, campanhas sociais e textos SMS. O Agile CRM automatiza o envolvimento pela Internet com mensagens, pop-ups, ofertas, pesquisas e formulários de inscrição voltados ao cliente.

O Agile CRM possui recursos avançados de análise e geração de relatórios para supervisionar o desempenho dos negócios.

Resumo do Agile CRM

Preços

A partir de
US$ 8,99/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Agile CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina
Idiomas
Inglês, Francês, Italiano, Português, Russo, Espanhol

Capturas de tela

Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's drag&drop dashboard
Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's drag&drop dashboard Captura de tela do Agile CRM: Drill-down reporting in Agile CRM Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's contact management timeline Captura de tela do Agile CRM: Agile CRM's project management timeline Captura de tela do Agile CRM: Create periodic triggers with Agile CRM. These can be customized to fit specific goals Captura de tela do Agile CRM: Generate reports in Agile CRM Captura de tela do Agile CRM: Track deals, move milestones, and check ongoing deals from Agile CRM's mobile app Captura de tela do Agile CRM: Create and manage tasks and events in the Agile CRM mobile app Captura de tela do Agile CRM: Integrate the Agile CRM mobile app with Google Calendar

Agile CRM - Avaliações

Agile CRM - Avaliações

Classificação geral
4.2
/
5
Excelente
187

Muito bom
123

Regular
43

Ruim
15

Péssimo
13

Relação qualidade/preço
4.3
Recursos
4.2
Praticidade
4.1
Suporte ao cliente
4.1
81% dos usuários recomendam este app
Jaime N.

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for...

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.


Traduzir com Google
Slavica S.

Good value for Money

The support team is very patient and they have schedules available for training 24*7 for each module and there is no restriction for training. Easy to use, available on mobiles and PC.


Traduzir com Google
Simon H.

A happy user

Automated campaigns are easy to set up and work well and the customer support system is effective. the experience of using agilecrm has been practical and effective, as well as being cost effective.


Traduzir com Google
Javier S.

Great Customer Support and Features


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Daniel R.

Shoddy CRM backed by terrible support

Overall a very bad experience. I can't find an option in the UI to cancel the subscription — there's a pause option but not a cancellation one. The support is unprofessional and rude.


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Jaime N.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for 10% of the price tag

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 24/11/2016
Fonte da avaliação: GetApp

As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price.

After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.

Vantagens

- Super affordable for the amount of tools, features and applications it includes. Starting at $10/user/month for it's starter version.
- Great user interface
- Easy to setup and use
- Lots of native integrations with lots of web-based (Saas) apps such as Gmail, Quickbooks, Twilio and many many others.
- Integration with Zapier, which basically let's you now integrate AgileCRM with 700+ other web apps, so this feature was a KEY for me.
- All your emails automatically load from your Gmail inside AgileCRM, no need to BCC some email address.
- Lots of sales, marketing, support, landing page, and amazing features added on at no additional cost.
- Now you can purchase add-ons such as user permissions, triggers, additional automation campaigns and others without having to upgrade all your users to the next subscription level (this is something I requested, and their team listened and did implement this).
-Their tech support is great, they care, they listen, and they modify/improve their system based on your feedback
- Their team update the app every few days

Desvantagens

- Their standard subscription is $30/user/month if pre-paid for 2 years, otherwise $50/month, without too many added benefits for this level
- Their starter subscription limits your marketing campaigns (automation) to only 5 campaigns, with 10 nodes (steps) on each. The standard gives you 10 campaigns, with 25 nodes each (much better).
- Some updates happen without prior notifications to the user, and sometimes changes the User interface too drastically for some features.
- Their E-mail templates are limited, but you can still bring in your HTML templates or use their WYSIWYG editor.

Traduzido para Português

Resposta do Agile CRM

Hi Jaime,

Thanks for your appreciation and support.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Slavica S.
Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Good value for Money

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 23/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

The support team is very patient and they have schedules available for training 24*7 for each module and there is no restriction for training. Easy to use, available on mobiles and PC.

Vantagens

24*7 support and exceptional dedicated support and training
Very easy to use and modify.
Different modules through single platform
Nice visual reports

Desvantagens

Restrictions in some automation, bit challenged to set up campaigns and missing accounts module

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Simon H.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

A happy user

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 10/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Automated campaigns are easy to set up and work well and the customer support system is effective. the experience of using agilecrm has been practical and effective, as well as being cost effective.

Vantagens

We have been able to use all the features with ease and the customer support has been terrific, critical since we have embedded agilecrm into our own software so that it, though its campaigns, administers many of our own systems automated processes, and we have needed to consult often with their team members. I cannot recommend the system highly enough.

Desvantagens

We will need to establish how the system works at scale

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Javier S.
Setor: Entretenimento
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Great Customer Support and Features

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 29/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Their customer support is great as the hability to send personalized bulk emails.

Desvantagens

User interface and report customization.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Daniel R.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para Português

Shoddy CRM backed by terrible support

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 02/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall a very bad experience. I can't find an option in the UI to cancel the subscription — there's a pause option but not a cancellation one. The support is unprofessional and rude.

Vantagens

The automation/workflow builder seemed to work

Desvantagens

I was drawn to AgileCRM while searching for a cloud-hosted CRM that could help me build a basic drip email automation sequence.

What I found was that AgileCRM is a buggy CRM that is not suitable for business users.

Countless have pointed this out, but let me add my voice: unbranded emails are not standard and require paying an extra fee. This means that unless you pay extra (yes, to the paid plan), every email you sent through the CRM will have "Send with Agile", or something similar, in the footer. This reeks of extortion and this hidden cost instantly turned me off continuing with my evaluation.

In addition, the India-based support team is incompetent. Everything is "no problem, I understand your concern" and nothing actually gets resolved. I wasn't able to add several professional SMTP servers and the team didn't even seem capable of understanding why that was happening (hint: your SMTP editor should accept usernames even when they are not formatted as email addresses).

My advice to any business user: stay well clear.

Traduzido para Português

Resposta do Agile CRM

Hi Daniel, thanks for your feedback and appreciate your response. One of our Support managers has already contacted you. Agile CRM is an all-in-one software that is used by sales, marketing, & support teams that might not require sending bulk emails. After the first free 5000 emails, to get more benefits like unbranded emails, we request our customers to purchase additional packs that offer tracking features.

We have standard SMTP functionalities to support and accommodate all users. At this point, we're afraid we do not offer customized configuration. However, we have already raised this request internally and our engineering team is working on it. You can contact our Support team for more info.

At Agile, we believe in transparent billings, while canceling your Agile CRM subscription, we provide a period of 2 months to confirm your cancellation and preserve data. This is also helpful for users if they want to temporarily pause their accounts and billing too. However, you can get in

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Recomendação do usuário
8.3/10
Baseado em 381 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Agile CRM

Preço do Agile CRM

A partir de
US$ 8,99/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.3/5
Baseado em 381 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Agile CRM

Recursos do Agile CRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4.2/5
Baseado em 381 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o Agile CRM

Perguntas frequentes sobre o Agile CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Agile CRM.

P: Que tipo de planos o Agile CRM oferece?

O Agile CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 8,99/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Agile CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Agile CRM.

P: Quem costuma usar o Agile CRM?

Os clientes habituais do Agile CRM são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Agile CRM está?

O Agile CRM está nos seguintes idiomas:

Inglês, Francês, Italiano, Português, Russo, Espanhol

P: Que tipo de planos o Agile CRM oferece?

O Agile CRM tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Agile CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Agile CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Agile CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Agile CRM se integra com os seguintes aplicativos:

Akita, Clearlogin, ClicData, Help Scout, KiSSFLOW, ProjectManager.com, SimplyCast, Tidio, Workato, Zendesk

P: Que nível de suporte o Agile CRM oferece?

O Agile CRM oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo