Front

Software de gestão de e-mail e caixa de entrada compartilhada para equipes

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Resumo do Front

O que é o Front?

O Front é uma caixa de entrada compartilhada para equipes que reúne todas as comunicações empresariais em uma única plataforma colaborativa. As equipes de suporte ao cliente, vendas, operações, TI e marketing podem gerenciar os endereços de e-mail de grupo, como [email protected] e [email protected], além do Facebook, Twitter, bate-papo e mensagens SMS em um único local e responder sem alternar entre várias ferramentas.

Projetado para colaboração em equipe: e-mails e mensagens na sua caixa de entrada compartilhada podem ser atribuídos a colegas de equipe para deixar claro quem é responsável pela resposta e a detecção de colisão impede várias respostas à mesma mensagem. Você pode mencionar diretamente os colegas de equipe para compartilhar e discutir mensagens e rascunhos antes de enviar uma resposta a um cliente. Os modelos de e-mail permitem que você responda com rapidez e consistência a perguntas comuns.

Melhora a produtividade da equipe: o Front funciona como um cliente de e-mail, mas é mais poderoso que o Gmail ou o Outlook. Com recursos como comentários internos, lembretes de acompanhamento, confirmação de leitura, mala direta, sequências de e-mail e respostas prontas, você pode responder de duas a três vezes mais rápido aos clientes. Aplicativos para dispositivos móveis com iOS e Android estão disponíveis para selecionar e responder de qualquer lugar. A análise abrangente do Front mostra seu tempo de resposta, volume de mensagens e muito mais para medir sua produtividade.

Integra-se a todos os seus aplicativos: o Front funciona com muitos dos softwares que você já usa – Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana, entre outros, para que você possa acessar e sincronizar essas informações no Front. Integrações personalizadas para sua necessidade comercial específica podem ser desenvolvidas usando a API.

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Resumo do Front

Preços

A partir de
US$ 9,00/mês

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Relação qualidade/preço

Recursos do Front

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Inglês

Mídias

Manage email, chat, social media, SMS in one place
Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership
Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments
Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front
Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time
Android mobile app to respond on the go
iOS mobile app to respond on the go
Front - Vídeo Captura de tela do Front: Manage email, chat, social media, SMS in one place Captura de tela do Front: Assign messages to your teammate for clear accountability and ownership Captura de tela do Front: Direct mention teammates to internally discuss messages and leave comments Captura de tela do Front: Connect to other apps, like Salesforce, to access and sync information in Front Captura de tela do Front: Track and analyze your message volume and response times to improve performance over time Captura de tela do Front: Android mobile app to respond on the go Captura de tela do Front: iOS mobile app to respond on the go

Front - Avaliações

Front - Avaliações

Classificação geral
4,5
/
5
Excelente
133

Muito bom
49

Regular
8

Ruim
6

Péssimo
3

Relação qualidade/preço
4,2
Recursos
4,4
Praticidade
4,5
Suporte ao cliente
4,4
91% dos usuários recomendam este app
Marjolaine L.

Best email software ever

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation


Traduzir com Google
Arielle B.

Love Front- Would Recommend

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.


Traduzir com Google
Nadiv T.

Front: your home base for email communication with customers

Using Front, I am able to reach many customers on a daily basis. Front helps me solve their problems by allowing me to communicate quickly and effectively. I can't praise this software enough.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

One of the worst email applications I've ever used


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Lauren L.

A Shared Work Model DREAM!


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Marjolaine L.
Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best email software ever

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 12/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Vantagens

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Desvantagens

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Arielle B.
Setor: Seguros
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Love Front- Would Recommend

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 19/08/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.

Vantagens

It is incredibly easy to use. We transitioned to this from HubSpot support and we were concerned about a learning curve, it is about as basic and intuitive as it comes. We budgeted 2 weeks to implement and it took us less than 2 days to transfer everything over and learn how to use it for its core functions.

Desvantagens

I may be doing this incorrectly- but the Slack integration doesn't always work correctly. I think it would've been helpful in the integrations section to have a troubleshooting guide if it doesn't work. For us we filled out all fields and appropriate slack channels but the messages were not sent there. (Again could be our error)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Nadiv T.
Setor: Eletrônicos
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Front: your home base for email communication with customers

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 28/11/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Using Front, I am able to reach many customers on a daily basis. Front helps me solve their problems by allowing me to communicate quickly and effectively. I can't praise this software enough.

Vantagens

I use Front daily to communicate with customers. Overall, Front is a powerful and accessible email client with a very pleasing UI.

What I like in particular is the template functionality. Templates for emails can be stored, changed at any time, and are lighting-quick to access. I also like Front's internal messaging system for writing notes to colleagues (using the @ system). This means I can leave notes for colleagues, for customer cases that require more time or team input.
Front's search functionality is also unparalleled. If my organisation has ever had any contact with a customer, I can find it using the barest of search strings. To give an example: Front will pull up alternative email adresses that customers have, by cross-referncing known information such as customer name.
Lastly, the UI uses colors that aid readability, but are also visually very pleasing.

All in all this software is critical to my daily work, and is the most pleasant and easy-to-use email client I've ever used.

Desvantagens

I personally find very few faults or things that could be improved, that would have a direct effect on the work I do. Having said that, I find the conversation tracking function ever so slightly redundant. This is because I keep track of conversations myself, by having multiple Front tabs open. On the alternate tabs, I use search strings to keep all prior conversation with a customer open. I am aware however that this is my personal style of working, so it doesn't say much about the tracking function itself.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

One of the worst email applications I've ever used

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 02/04/2018
Fonte da avaliação: GetApp

Vantagens

The overall look of Front is simple, which is nice.

The snooze function on emails.

The support staff were friendly and quick to answer.

Desvantagens

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes.

There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems.

1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc.

2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below."

3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook.

4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front.

5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller.

6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option.

7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too.

8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot.

I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Lauren L.
Setor: Logística e cadeia de fornecimento
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

A Shared Work Model DREAM!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

My team uses Front daily for our customer communication, as well as internal communication. The ability to tag an internal user and comment on the threads without having to reply to the email is a game-changer when it comes to problem-solving and communication regarding more complex emails.
We used multiple inboxes, separated into different inbox groups, with different permissions. It was easy to track and manage despite having so many inboxes.
In a shared work model, the ability to assign emails to yourself or other members of the team was extremely useful, to ensure we were not doing double-work or responding to emails at the same time. On top of that, you would be able to see when a teammate was replying or typing under the email, which was a good way to know who was working on what.

Desvantagens

Front tended to have quite a few outages and crashes that impacted our workflow heavily. Fortunately these were able to be resolved quickly and communication was reliable and fast! However, the number of times we experienced an outage was frustrating.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8,6/10
Baseado em 199 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Front

Preço do Front

A partir de
US$ 9,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,2/5
Baseado em 199 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Front

Recursos do Front

API
Acompanhamento de atividades
Armazenamento de documentos
Bate-papo
Comentários
Controle do acesso
Espaço de trabalho colaborativo
Ferramentas de colaboração
Função de busca
Gerenciamento de arquivos
Gerenciamento de documentos
Gestão de permissões
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Notificações automáticas
Painel de atividades
Relatórios e estatística
Recursos
4,4/5
Baseado em 199 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Front

Perguntas frequentes sobre o Front

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Front.

P: Que tipo de planos o Front oferece?

O Front oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 9,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Front?

Não temos informações sobre os recursos do Front.

P: Quem costuma usar o Front?

Os clientes habituais do Front são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Front está?

O Front está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: O Front é compatível com disponíveis móveis?

O Front é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Front se integra com quais outros aplicativos?

O Front se integra com os seguintes aplicativos:

Aircall, Asana, Co:tunity, FCS CosmoPMS, Intercom, Nicereply, Pipedrive, Slack, Smooch, Truly

P: Que nível de suporte o Front oferece?

O Front oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento, Fórum