Front

Software de gestão de e-mail e caixa de entrada compartilhada para equipes

Sobre o Front

O Front é uma caixa de entrada compartilhada para equipes que reúne todas as comunicações empresariais em uma única plataforma colaborativa. As equipes de suporte ao cliente, vendas, operações, TI e marketing podem gerenciar os endereços de e-mail de grupo, como suporte@ e vendas@, além do Facebook, Twitter, bate-papo e mensagens SMS em um único local e responder sem alternar entre várias ferramentas.

Projetado para colaboração em equipe: e-mails e mensagens na sua caixa de entrada compartilhada podem ser atribuídos a colegas de equipe para deixar claro quem é responsável pela resposta e a detecção de colisão impede várias respostas à mesma mensagem. Você pode mencionar diretamente os colegas de equipe para compartilhar e discutir mensagens e rascunhos antes de enviar uma resposta a um cliente. Os modelos de e-mail permitem que você responda com rapidez e consistência a perguntas comuns.

Melhora a produtividade da equipe: o Front funciona como um cliente de e-mail, mas é mais poderoso que o Gmail ou o Outlook. Com recursos como comentários internos, lembretes de acompanhamento, confirmação de leitura, mala direta, sequências de e-mail e respostas prontas, você pode responder de duas a três vezes mais rápido aos clientes. Aplicativos para dispositivos móveis com iOS e Android estão disponíveis para selecionar e responder de qualquer lugar. A análise abrangente do Front mostra seu tempo de resposta, volume de mensagens e muito mais para medir sua produtividade.

Integra-se a todos os seus aplicativos: o Front funciona com muitos dos softwares que você já usa – Salesforce, Slack, Trello, GitHub, Intercom, Asana, entre outros, para que você possa acessar e sincronizar essas informações no Front. Integrações personalizadas para sua necessidade comercial específica podem ser desenvolvidas usando a API.

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Front

4,5 (260)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

19,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

200
194

Integrações

72
26

Praticidade

4,5 (260)
4,0 (18 308)

Relação qualidade/preço

4,1 (260)
4,0 (18 308)

Atendimento ao cliente

4,4 (260)
4,1 (18 308)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternativa ao Front
O Salesforce Sales Cloud é um aplicativo do Salesforce de gestão do relacionamento com o cliente (CRM, na sigla em...

Acuity Scheduling

4,8
#2 alternativa ao Front
O Acuity é um software de agendamento de compromissos online sem interrupção, que permite aos clientes agendar...

Help Scout

4,6
#3 alternativa ao Front
O Help Scout é um software de atendimento ao cliente e suporte técnico para empresas de todos os tamanhos. Os usuários...

HubSpot CRM

4,5
#4 alternativa ao Front
Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(260)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,4/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 260
Laurens
Laurens
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Front, a must need in your business!

Avaliado em 27/06/2020

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the...

I strongly recommend using Front. Not only is the program / email-client very good, but the employees at Front are also equally capable. Through the e-mails they send and the experience I've had with their customer service, I noticed they really care about their program and what the consumer thinks of it. If you have any questions, they will answer it properly. If you have any suggestions, they will sincerely think about it.

Front has impacted my work, by making my work easily manageable. I can clearly see incoming e-mails being divided into different inboxes. Everyone can have different rights, so not everyone can see how cases are handled. Furthermore I can easily search my sent e-mails, even by using formula's such as ‘from:’ or ‘to:’, which makes searching older conversations or e-mails for bigger cases very easy. This can be very though in other e-mail clients.

I can conclude that my overall experience with Front is very good!

Vantagens

I like how everything is organized and therefore is easy to see. I can clearly see the divided inboxes on the left, making it easy to see how much work still needs to be done. Also, the e-mail conversations itself are shown like they are in e.g. iMessage or Whatsapp. This feels really familiar and makes it easy to read really long conversations.

Moreover, there are many settings, which can make the difference for various different users. For example, I use the 'Paste as text' setting, so everything I paste is stripped of its formatting. I know some of my colleagues dislike this, but I love it.

Furthermore, shortcuts are easy to learn and this makes it possible to work even faster.

Overall, I think Front feels very intuitive, it is easy to learn, and makes e-mailing a lot easier.

Desvantagens

At the moment, there is but 1 thing I dislike. When you’ve just sent a new e-mail, it takes a while to show up in the ‘sent’ folder. We used to be able to see that immediately. Because of the way we work, we copy and paste the text of the sent e-mail in our other systems. This delay, especially when one sends many e-mails, is particularly annoying. This is the only minor thing I think can be improved.

Justin
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Communication Between Departments and Easy Automation

Avaliado em 28/08/2020

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment,...

Experience with Front App has been great. All the way from Pre-Sales, Implementation, Deployment, and ongoing support.

Vantagens

The ability to simply @mention someone in an email thread helped smooth out efficiency with our external communications.

Before using FrontApp, we would either have to forward email threads or link to email threads in Slack. Now, if our teams need assistance from other departments, they can use an @mention to give immediate context to the helping party.

Creating Rules using conditions is a breeze and is powerful using their rules editor.

Desvantagens

Some of the "Comment" features were lacking--rich text formatting needed to be in markdown format, no pinned comments, closing edited comments. That being said, they had a recent update that completely addressed all those issues.

Alternativas consideradas

Zendesk Suite

Razões para mudar para o Front

We really did not enjoy the "type over this line" experience that Zendesk presented to our customers. We're humans and we wanted to make sure that we could preserve that in our customer interactions. It also helped that the User Interface and set up of Front was intuitive.
Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Produção audivisual
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 3.0 /10

Buggy and slow product, with lack of attention to detail

Avaliado em 06/05/2018

Ability to respond to and manage emails as a team.

Ability to respond to and manage emails as a team.

Vantagens

I can share and comment on threads with the rest of my team. As an admin, I also have granular control over users' access permissions to email inboxes.

Desvantagens

The disregard the little details over and over again in favor of new updates. The app (iOS especially) makes me wait a lot of times when it shouldn't, making it feel slow in stark contrast to other mail apps. Things don't load instantly. Contacts aren't cached. Their UI designers blatantly disregard Android / iOS / Mac / web design conventions (which are there for a reason) in favor of their own convoluted system. Their release notes are boring and they make me update my app even when it's perfectly usable (this condescending attitude is particularly annoying). Many of these small glitches have actually led to catastrophic disasters within my team like unwittingly sending followup emails ("sequences") to 200+ recipients. My advice to them: focus on stabilizing your current, buggy product rather than trying to introduce a million features that don't work 100%.

Celeste
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Front Is a Team-Saver

Avaliado em 06/05/2020

Vantagens

My team uses Front to save face. We can send and see emails from our team address in one place easily. When one team member is out sick, we can easily find that thread and pick up without missing a beat. I also love that we can share threads without showing the recipient all of our personal email addresses by using the chat function and the tagging function. This helps us keep all the incoming emails going into the preferred email channel since we don't have to share our personal address to prospects or clients.

Desvantagens

I do not have a con that I can think of.

Alternativas consideradas

Calendly

Razões para mudar para o Front

We chose Front over Calendly because it solved our initial problem of scheduling, as well as another problem we didn't know we had — consistent communication.
Ollie
Classificação geral
  • Setor: E-Learning
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Vital Software

Avaliado em 29/04/2020

No more missed messages, lots of time saved by not having to jump into different channels. It was...

No more missed messages, lots of time saved by not having to jump into different channels. It was very simple to set up too (also tried Zendesk which was too complicated by comparison)

Vantagens

How it brings all the channels in to one place. No more jumping between Gmail tabs, Whatsapp Web tabs, SMS on a phone (!), Facebook messenger tab. It all comes into one place. Being able to link to conversations is very useful too, as is the option to share and comment on emails - no more CCing between team members.

Desvantagens

Nothing I don't like, but more integrations (in particular monday.com) would be great.

Alternativas consideradas

Zendesk Suite

Razões para mudar para o Front

It was far simpler to use, support got back to us right away (when Zendesk didn't) and did everything we wanted for a reasonable price.
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Perguntas frequentes sobre o Front

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Front.

O Front oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 19,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Front são:

11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O Front está nos seguintes idiomas:

inglês

O Front é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Front se integra com os seguintes aplicativos:

Aircall, Asana, AskNicely, CallHippo, Caravel, Census, ChargeDesk, Chatdesk Teams, Chatra, Clearbit, ClickUp, CloudTalk, Delighted, Dialpad, Dialpad Meetings, Doorbell.io, Drift, Dropbox Business, Fivetran, Flow.ai, FormCrafts, Forumbee, FullContact, Gainsight CS, GitHub, Gmail, Google Drive, HelpCenter.io, HelpDocs, Herald, HipChat, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Influx, Instabug, Instagram, Intercom, Jira, JustCall, Make, Meta for Business, Microsoft 365, Miuros, Nicereply, Olark, Outreach, PagerDuty, Parabola, Pipedrive, Retool, Salesforce Sales Cloud, Shipamax, Shopify, Slack, Smooch, Stitch, Stonly, Talkdesk, Toky, Trello, Twilio, Twitter/X, Upscope, Vyte, WhatsApp, Zapier, Zendesk Sell, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zonka Feedback, Zoom, monday.com

O Front oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo

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