Resumo do HubSpot CRM

O que é o HubSpot CRM?

O HubSpot CRM foi completamente desenvolvido e está pronto para eliminar o trabalho manual e de fato ajudar as equipes de vendas. Ele está pronto para o mundo moderno e para ajudar os usuários a venderem. O HubSpot CRM cuida de todos os pequenos detalhes, registrando e-mails, gravando chamadas e gerenciando dados, de uma maneira muito intuitiva, portanto, liberando um tempo de vendas valioso no processo.

Obtenha uma visão atualizada de todo o funil de vendas em um painel limpo e visual. Os usuários podem classificar os negócios ganhos e perdidos, os compromissos agendados e os contratos enviados em qualquer período e acompanhar o desempenho em relação às cotas. Classifique transações por nome, proprietário, valor ou estágio com filtros personalizados para obter informações úteis em segundos.

O HubSpot CRM rastreia as interações do cliente automaticamente, seja por e-mail, mídia social ou chamada. Sincronize com o Gmail ou o Outlook usando as vendas do HubSpot e capture todas as chamadas, e-mails ou reuniões conforme elas acontecem. Toda interação com um lead é armazenada em uma linha do tempo organizada, incluindo chamadas, e-mails, reuniões e anotações. Sincronize com o recurso HubSpot Marketing para saber quais leads de conteúdo foram consumidos para personalizar a abordagem.

Resumo do HubSpot CRM

Preços

A partir de
US$ 50,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do HubSpot CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Espanhol, Francês, Inglês, Japonês, Português

Mídias

Hubspot CRM pipeline management
Hubspot CRM automatic sales activity logging
Hubspot CRM lead details
HubSpot CRM dashboard to control content, channels, and marketing performance.
Hubspot CRM deals and tasks view. Use traditional table view, or the intuitive board view. Drag deals from stage to stage as they progress through your pipeline.
HubSpot CRM phone call feature. Log call notes & full recordings of your discussion automatically.
Hubspot CRM tracked email sending from inbox or from the platform. Receive instant notifications when your emails are opened or clicked.
HubSpot CRM - Vídeo Captura de tela do HubSpot CRM: Hubspot CRM pipeline management Captura de tela do HubSpot CRM: Hubspot CRM automatic sales activity logging Captura de tela do HubSpot CRM: Hubspot CRM lead details Captura de tela do HubSpot CRM: HubSpot CRM dashboard to control content, channels, and marketing performance. Captura de tela do HubSpot CRM: Hubspot CRM deals and tasks view. Use traditional table view, or the intuitive board view. Drag deals from stage to stage as they progress through your pipeline. Captura de tela do HubSpot CRM: HubSpot CRM phone call feature. Log call notes & full recordings of your discussion automatically. Captura de tela do HubSpot CRM: Hubspot CRM tracked email sending from inbox or from the platform. Receive instant notifications when your emails are opened or clicked.

HubSpot CRM - Avaliações

HubSpot CRM - Avaliações

Classificação geral
4,5
/
5
Excelente
1601

Muito bom
866

Regular
150

Ruim
31

Péssimo
12

Relação qualidade/preço
4,4
Recursos
4,3
Praticidade
4,4
Suporte ao cliente
4,5
93% dos usuários recomendam este app
Avaliador Verificado

Hubspot CRM

O gerenciamento de vendas ficou muito mais facil com essa ferramenta


Kristi A.

Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board

Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.


Traduzir com Google
Stephanie P.

Best CRM for multiple reasons!

Hubspot has made it very easy to store all patient information into one system so that it is easy accessible when we need to provide information to insurance companies, the supplier, or just to follow up with patients. My team has learned to use Hubspot quickly and it's very efficient for us.


Traduzir com Google
Javier H.

I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!

The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!


Traduzir com Google
Darrell W.

Hubspot Gives us a lot of Value for the money

Ecxcellent. I would highly recomend it to anyone.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado
Setor: Bens de consumo
Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários

Hubspot CRM

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 02/04/2020
Fonte da avaliação: Capterra

O gerenciamento de vendas ficou muito mais facil com essa ferramenta

Vantagens

Excelente aplicativo, bem intuitivo e fácil de se aprender a utilizar para realizar o gerenciamento de vendas

Desvantagens

Poderia deixar utilizar dois usuários por vez sem falar que algumas funções não funcionam de maneira adequada

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Kristi A.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 08/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.

Vantagens

To HubSpot's credit, their CRM functions really quickly and its basic features have a very short learning curve -- we onboarded our sales teams in multiple parts, with inside first followed several months later by outside reps. The main CRM we used before HubSpot was Microsoft Dynamics, and we are still significantly based there, but I attribute the positive reception of a new (and dramatic) software shift to HubSpot's ease of use and quick accessibility of prospect information.

Desvantagens

We've run into a similar problem several times due to our industry being so niche (and therefore, the information we collect tends to be highly customized). We have needed to organize and implement quite a few custom fields, which GENERALLY HubSpot's CRM is very good about -- however, there are some significantly important fields that cannot be changed at all, even by HubSpot. We also have had some issues with company associations -- if your prospects work in an industry in which one company can have multiple locations (and the distinction matters), HubSpot's CRM does not lend itself well to that at all.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Stephanie P.
Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best CRM for multiple reasons!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 18/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Hubspot has made it very easy to store all patient information into one system so that it is easy accessible when we need to provide information to insurance companies, the supplier, or just to follow up with patients. My team has learned to use Hubspot quickly and it's very efficient for us.

Vantagens

Hubspot is very user friendly. It also has multiple options to set reminders to follow up with patients, insurance companies, etc. It is very easy to upload all files to each patient and the files are easily accessible to other users that need the information.

Desvantagens

The only issue I had was merging files together, however, after reaching out to customer service, the issue was quickly resolved.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Javier H.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 10/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Vantagens

I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Desvantagens

Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Darrell W.
Setor: Entretenimento
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Hubspot Gives us a lot of Value for the money

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 29/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Ecxcellent. I would highly recomend it to anyone.

Vantagens

This product is built to serve our needs intuitively and gives us great options to customize the platform to fit our very specific needs. Smart design, always improving and works right!

Desvantagens

sometimes there is a feature that I would like to upgrade that seems simple but they don't have it. For example when creating a task it defaults it on the desktop version to due at 8:00 AM and will not allow the user to set their own task due time default. Many people ask for this.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8,6/10
Baseado em 2.660 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do HubSpot CRM

Preço do HubSpot CRM

A partir de
US$ 50,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,4/5
Baseado em 2.660 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do HubSpot CRM

Recursos do HubSpot CRM

API
Acompanhamento de atividades
Análise de dados de vendas
Banco de dados de contatos
Captura de leads
Dados em tempo real
Ferramentas de colaboração
Função de busca
Geração de relatórios de vendas
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de CRM
Integração de terceiros
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Painel de atividades
Rastreamento de vendas
Relatórios e estatística
Recursos
4,3/5
Baseado em 2.660 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o HubSpot CRM

Perguntas frequentes sobre o HubSpot CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o HubSpot CRM.

P: Que tipo de planos o HubSpot CRM oferece?

O HubSpot CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 50,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

P: Quais são os principais recursos do HubSpot CRM?

Não temos informações sobre os recursos do HubSpot CRM.

P: Quem costuma usar o HubSpot CRM?

Os clientes habituais do HubSpot CRM são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o HubSpot CRM está?

O HubSpot CRM está nos seguintes idiomas:

Alemão, Espanhol, Francês, Inglês, Japonês, Português

P: Que tipo de planos o HubSpot CRM oferece?

O HubSpot CRM tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O HubSpot CRM é compatível com disponíveis móveis?

O HubSpot CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

iPhone

P: O HubSpot CRM se integra com quais outros aplicativos?

O HubSpot CRM se integra com os seguintes aplicativos:

Anypoint Platform, Cloud Elements, CloudHub, Colabo, Kayako, Mule ESB, PieSync, Repsly, Tidio, Workato

P: Que nível de suporte o HubSpot CRM oferece?

O HubSpot CRM oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo