Sobre o Cin7

Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Cin7 is not ideal for Rentals or Asset management type of businesses. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level.

Principais benefícios do Cin7

Stock can be marked with custom statuses, including faulty, reserved, and in transit, allowing users to flag stock or reserve goods during a transition

Users can sell directly from distribution center stock if a shop’s stock is insufficient, with no need for branch transfers

Cin7 processes sales over multiple channels with all stock synced in real time

Stock can be tracked across multiple branches through one Cin7 account, maintaining accurate figures when stock is distributed between locations

Stock can be bought and sold in different units, with Cin7 tracking based on the main unit of measure, with orders able to be displayed in another unit at a different price

Cin7’s cloud POS can continue to work even when not connected to the internet

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha e outros 5, Reino Unido, Índia, Japão, México, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Imagens

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Cin7 - Vídeo
Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7: Captura de tela do Cin7:

Recursos

Total de recursos do Cin7: 145

  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Administração da distribuição
  • Administração de website
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de tendências de vendas
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Atendimento do pedido
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de inventário
  • Automação de pedidos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Biblioteca de conteúdo
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Carrinho de compras
  • Catalogação/Categorização
  • Categorização/Agrupamento
  • Check-in/Check-out
  • Cobrança e faturamento
  • Compatibilidade com vários formatos
  • Compras e recebimento
  • Conformidade com o PCI
  • Contas de clientes
  • Controle de estoque
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de painel
  • Código de barras/RFID
  • Códigos SKU/UPC
  • Dados em tempo real
  • Demonstrativo de lucros e perdas
  • Etiquetagem
  • Etiquetas de remessas
  • Geração de leads
  • Gerenciamento de SEO
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão 3PL
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da produção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de artigos reservados
  • Gestão de canais
  • Gestão de cartões de crédito
  • Gestão de comissões
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de exceções
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de itens
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos especiais
  • Gestão de preços e margens
  • Gestão de projetos
  • Gestão de promoções
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de remessas
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Impressão de rótulos
  • Indicador de disponibilidade
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integração de mercado
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento da produção
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas contas de usuário
  • Múltiplas empresas
  • Múltiplas moedas
  • Múltiplos países
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • PDV para varejo
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Pedidos de vendas
  • Pedidos recorrentes
  • Personalização
  • Personalização de URL
  • Pesquisa e filtro
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Previsão
  • Previsão da demanda
  • Previsão de vendas
  • Processamento de faturas
  • Processamento de lotes
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pedidos
  • Programa de fidelidade
  • Programação de fluxo de trabalho
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Recurso AS2
  • Registro de pedidos
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reposição de estoque
  • Seguimento de status
  • Segurança de dados
  • Sincronização de dados
  • Sincronização em tempo real
  • Suporte de banco de dados
  • Transformação de dados
  • Troca de dados eletrônicos
  • Várias localizações
  • Várias lojas

Alternativas

Odoo

4,2
#1 alternativa ao Cin7
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

QuickBooks Commerce

4,3
#2 alternativa ao Cin7
QuickBooks Commerce (formerly TradeGecko) is powerful cloud-based inventory and order management software for growing...

SalesWarp

4,8
#3 alternativa ao Cin7
Our cloud-based software seamlessly syncs all sales channels & optimizes fulfillment operations so that retailers can...

Orderhive

4,4
#4 alternativa ao Cin7
Orderhive is an eCommerce Automation Software that allows you to manage your Inventory, Orders, Shipping and all other...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(417)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,2/5

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Exibindo 5 avaliações de 417
Vasili K.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

CIN7 ERP for a technical sales business

Avaliado em 13/09/2020

Vantagens

Intuitive process flow.
Nice fit with existing processes.
B2B Platform.
Customer Service.

Desvantagens

No ability to digitally pick items in a warehouse

Resposta do Cin7

Hello Vasili,
Thank you for your review. We are happy to know that you found value in our software system and our support team.
We will share your feedback with the product team as we are always looking for improvements.

Sincerely,
The Cin7 Team

Sean S.
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Extremely powerful inventory and order processing and logistic package

Avaliado em 11/09/2019

While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't...

While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't have any one direct competitor and you'd have to piece together multiple platform and cloud services to get the same level of features and functionality.

Vantagens

Cin7 has allowed us to integrate and resolve most of our order processing, logistics, inventory and accounting functions into one platform. The API integration into Xero is critical for our business. The reporting capabilities are very powerful and can be used to resolve a number of sales, inventory and regulatory reporting requirements. There really isn't any product on the market that rolls all these features into one package.

Desvantagens

The price is very expensive and the learning curve is quite steep. The CRM functions are pretty light and need fleshing out. Of most concern were the surprisingly large number of bugs and errors in the reports. Support has been responsive and fixed most issues we have discovered in a timely fashion, but it has been surprising how many bugs we have identified and had to report. This left us feeling like we were paying to be a beta tester. As time goes on and the product matures, this should become less of an issue and I don't consider it a deal breaker, but Cin7 could really improve in this area.

Resposta do Cin7

Hi Sean,
Thank you for your review. We are glad to hear that you found value in our software system and support team.
We will share your feedback with the product team, as we are always looking for improvements.

Austin D.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Product

Avaliado em 01/04/2021

We are new, but overall I am very satisfied.

We are new, but overall I am very satisfied.

Vantagens

It is very simple to use, and my onboarding agent [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very helpful.

Desvantagens

No complaints yet. We are excited to further our testing and use of the product.

Resposta do Cin7

Hi Austin,

Thank you very much for your review! We are pleased to hear you've had a good onboarding experience and that our software is meeting your needs! Thank you for being a Cin7 customer!

Sincerely,
Erin (Marketing Team)

Artem R.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Bugs & no support

Avaliado em 03/07/2020

I was very patient. We spent almost 2 months getting ready to go live. Paid them upfront. The day...

I was very patient. We spent almost 2 months getting ready to go live. Paid them upfront. The day we went live our "pre-live" manager disappeared, post-live support is not there. They couldn't fix even one out of 3 failing connections. Nothing works, we're doing all the inventory on paper now.

Vantagens

It has most of the features we need for our business. Integrations with all marketplaces we use and shipstation.

Desvantagens

3 out of 4 integrations failing. Basic functionality like order status updates when shipped via Shipstation fails. Wrong inventory pulled when items sold on marketplaces. Cin7 support admitted connection bugs but couldn't fix them for over 45 days now.

Resposta do Cin7

Hello Artem,
We're sorry to learn of the difficulty you've experienced resolving issues with our platform. With our recent change in leadership, we're making it a top priority to earn the confidence of all our customers. We know there's room for improvement, and we thank you for the patience you've shown so far. We will reach out to you directly to help resolve your issues.

Sincerely,
The Cin7 Team

Suzanne V.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Cin 7 Supported a 112% Growth in Sales

Avaliado em 12/01/2021

Our onboarding was long as we had specific requirements we wanted to fulfil before going live. The...

Our onboarding was long as we had specific requirements we wanted to fulfil before going live. The implementation Specialized [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was excellent, patient and accommodating while we established workflows and set up the data.

When we moved to post-live Support we were handed to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who was equally amazing in his support of our project. He always went above and beyond to answer our many questions in a timely fashion.

We ran smoothly through Q4 with a growth of 112% in sales. Without Cin7 we would not have been able to fulfil the orders we the ease we did

Vantagens

Once we were running the system is seamless. The inventory management is accurate and connects to our shopify sites (3) and NuOrder. We now have transparency of inventory across the organization.

We were able to do small customizations to give us the detailed reporting we need in all departments of the business.

Desvantagens

Support has been very good and are always quick to get to our questions. The hours are the only area of improvement I would suggest.

For our business (retail/wholesale) we required longer than the suggested 6 week onboarding. I am very please Cin7 was able to accommodate this as now our system is exactly what we need with established workflows that can grow with our business. If we had not taken the extra time to get it right I anticipate the teams user experience would have been painful

Resposta do Cin7

Hi Suzanne,

Thank you for your review! We're pleased to know that Cin7 is already bringing value to your business and has met your expectations. Thank you for being a Cin7 customer!

Sincerely,
Erin (Marketing Team)

Exibindo 5 avaliações de 417 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Cin7

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Cin7.

O Cin7 oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Não disponível

Não temos informações sobre os recursos do Cin7.

Os clientes habituais do Cin7 são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Cin7 está nos seguintes idiomas:

inglês

O Cin7 é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Cin7 se integra com os seguintes aplicativos:

3PL Warehouse Manager, Authorize.Net, Bigcommerce, Capsule, Google Drive, Magento Commerce, Mailchimp, Microsoft Excel, Neto, NuORDER, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, ShipStation, Shipwire, Shopify, StarShipIt, Stripe, WooCommerce, Wufoo, Xero

O Cin7 oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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