Sobre o Cin7

Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Cin7 is not ideal for Rentals or Asset management type of businesses. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Principais benefícios do Cin7

Stock can be marked with custom statuses, including faulty, reserved, and in transit, allowing users to flag stock or reserve goods during a transition

Users can sell directly from distribution center stock if a shop’s stock is insufficient, with no need for branch transfers

Cin7 processes sales over multiple channels with all stock synced in real time

Stock can be tracked across multiple branches through one Cin7 account, maintaining accurate figures when stock is distributed between locations

Stock can be bought and sold in different units, with Cin7 tracking based on the main unit of measure, with orders able to be displayed in another unit at a different price

Cin7’s cloud POS can continue to work even when not connected to the internet

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha e outros 6, Reino Unido, Índia, Japão, México, Nova Zelândia, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

Cin7 Software - 1
Cin7 Software - 2
Cin7 Software - 3
Cin7 Software - 4
Cin7 Software - 5
Cin7 Software - 6
Ver mais 7
Cin7 - Vídeo
Cin7 Software - 1 Cin7 Software - 2 Cin7 Software - 3 Cin7 Software - 4 Cin7 Software - 5 Cin7 Software - 6

Recursos

Total de recursos do Cin7: 134

  • API
  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Administração da distribuição
  • Administração de website
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de tendências de vendas
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Atendimento do pedido
  • Atualização em tempo real
  • Auditoria de inventário
  • Automação de pedidos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Carrinho de compras
  • Catalogação/Categorização
  • Check-in/Check-out
  • Cobrança e faturamento
  • Compatibilidade com vários formatos
  • Compras e recebimento
  • Contas de clientes
  • Controle de estoque
  • Controles/permissões de acesso
  • Código de barras/RFID
  • Códigos SKU/UPC
  • Dados em tempo real
  • Etiquetagem
  • Etiquetas de remessas
  • Gerenciamento de SEO
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão 3PL
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de artigos reservados
  • Gestão de canais
  • Gestão de comissões
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de exceções
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de importação/exportação
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de itens
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos especiais
  • Gestão de projetos
  • Gestão de promoções
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de remessas
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Histórico de transações
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Impressão de rótulos
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integração de mercado
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • PDV para varejo
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Para varejistas
  • Pedido por correio
  • Pedidos de vendas
  • Pedidos recorrentes
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de vendas e operações
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Previsão
  • Previsão da demanda
  • Previsão de vendas
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Processamento de pedidos
  • Programa de fidelidade
  • Programação de fluxo de trabalho
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Recurso AS2
  • Registro de pedidos
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reposição de estoque
  • Seguimento de status
  • Segurança de dados
  • Sincronização de dados
  • Sincronização em tempo real
  • Suporte de banco de dados
  • Transformação de dados
  • Troca de dados eletrônicos
  • Várias localizações
  • Várias lojas

Alternativas

NetSuite

4,1
#1 alternativa ao Cin7
O NetSuite é uma solução de ERP na nuvem usada por mais de 24 mil clientes de alto crescimento em todo o mundo para...

Odoo

4,2
#2 alternativa ao Cin7
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

Brightpearl

4,4
#3 alternativa ao Cin7
Brightpearl is a Retail Operations Platform. Tightly integrated to all of your sales channels, Brightpearl connects...

Acumatica Cloud ERP

4,5
#4 alternativa ao Cin7
Acumatica Cloud ERP provides the best business management solution for small and midmarket organizations to transform...

Avaliações

Classificação geral

4,3 /5
(438)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,2/5
Praticidade
4,2/5
Suporte ao cliente
4,2/5

Já tem o Cin7?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 438
Vasili K.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

CIN7 ERP for a technical sales business

Avaliado em 13/09/2020

Vantagens

Intuitive process flow.
Nice fit with existing processes.
B2B Platform.
Customer Service.

Desvantagens

No ability to digitally pick items in a warehouse

Alternativas consideradas

Unleashed e QuickBooks Commerce

Razões para mudar para o Cin7

CIN7 was a closer fit to our existing business processes. Higher customer retention figures. More affordable

Resposta do Cin7

Hello Vasili,
Thank you for your review. We are happy to know that you found value in our software system and our support team.
We will share your feedback with the product team as we are always looking for improvements.

Sincerely,
The Cin7 Team

Sean S.
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Extremely powerful inventory and order processing and logistic package

Avaliado em 11/09/2019

While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't...

While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't have any one direct competitor and you'd have to piece together multiple platform and cloud services to get the same level of features and functionality.

Vantagens

Cin7 has allowed us to integrate and resolve most of our order processing, logistics, inventory and accounting functions into one platform. The API integration into Xero is critical for our business. The reporting capabilities are very powerful and can be used to resolve a number of sales, inventory and regulatory reporting requirements. There really isn't any product on the market that rolls all these features into one package.

Desvantagens

The price is very expensive and the learning curve is quite steep. The CRM functions are pretty light and need fleshing out. Of most concern were the surprisingly large number of bugs and errors in the reports. Support has been responsive and fixed most issues we have discovered in a timely fashion, but it has been surprising how many bugs we have identified and had to report. This left us feeling like we were paying to be a beta tester. As time goes on and the product matures, this should become less of an issue and I don't consider it a deal breaker, but Cin7 could really improve in this area.

Alternativas consideradas

Unleashed

Razões para escolher o Cin7

Other platforms lacked full cloud and API support into accounting software.

Software anterior

osCommerce Online Merchant

Razões para mudar para o Cin7

Unleashed is great for just inventory, but it didn't offer the same level of features we require.

Resposta do Cin7

Hi Sean,
Thank you for your review. We are glad to hear that you found value in our software system and support team.
We will share your feedback with the product team, as we are always looking for improvements.

Meagan G.
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great inventory management system

Avaliado em 20/09/2021

Vantagens

- The onboarding for the software was great. We had access to the Cin7 Academy which walked through most steps and our dedicated onboarding specialist [SENSITIVE CONTENT] helped us weekly with any other issues that required more knowledge. No pressure was given to speed up this process and onboarding was overall a very good experience.
- Cin7 has a lot of features that are helpful for a growing business such as contact logs and templates, linking orders to PO's and credit limits.

Desvantagens

- The software is somewhat 'clunky', not as intuitive as other softwares. An update in the overall users interface could help.

- Onboarding is expensive but if you have a great onboarding specialist it is worth it.

- Can be laggy

- Some features could be more fleshed out, especially in the B2B but they are working on that.

Alternativas consideradas

Unleashed

Razões para escolher o Cin7

TradeGecko/Quickbooks Online announced in June that they would be sunsetting their software for customers outside of the US. We needed a new platform that could take over and have features that TG was missing.

Software anterior

Quickbooks Online

Razões para mudar para o Cin7

We considered Unleashed as a potential software, and almost went with them as the B2B portal was outstanding. But ultimately choose Cin7 as the Unleashed did not have a seperate field for SKU and description, but rather combined them.
Lachlan B.
Classificação geral
  • Setor: Atacadistas
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

Decent software Terrible support and service.

Avaliado em 18/10/2019

Trying to move our inventory management system to a cloud based one and one that links directly...

Trying to move our inventory management system to a cloud based one and one that links directly with Xero accounting software.

'Onboarding' process was not finished during the time line that Cin7 dedicated to onboarding. Once this deadline elapsed we've been drowning in bugs that we can't get help with. Usual response is 'we're sorry - someone will get back to you in 48 hours.' no one does then we have to keep chasing them for weeks...

Vantagens

Powerful reporting functionality. Cloud based so good access.

Desvantagens

Support. We have a bug list a mile long and we can't get anyone from Cin7 to respond. I'm actually reviewing here in the hope that having it in public will prompt Cin7 into getting back to us. We switched to their inventory management system but trying to get help to make the program work to the requirements of our business has been a nightmare. Unless this suits your needs perfectly straight-out-of-the-box I recommend you look elsewhere.

Alternativas consideradas

Unleashed, Geckoboard e DEAR Systems

Razões para escolher o Cin7

need to integrate with Xero accounting software.

Software anterior

MYOB Essentials

Razões para mudar para o Cin7

It appeared to have better method of dealing with our specific taxation requirements. Ironically we were heavily influenced in the decision by the dedicated onboarding process which has turned into our biggest issue.

Resposta do Cin7

Hi Lachlan,
Thank you for your feedback. It looks like our team escalated your account to senior customer service representatives early last week. We apologize for your frustration and thank you for your patience. Our representatives will continue to work with you to resolve these issues.

David m. W.
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Functional and Cost-Effective Inventory and Order Management

Avaliado em 29/06/2021

We migrated to Cin7 for inventory and order management due to the sunsetting of Stitch Labs...

We migrated to Cin7 for inventory and order management due to the sunsetting of Stitch Labs following its acquisition by Square. Cin7 was recommended by Stitch Labs as a featured migration platform. We considered several solutions but ultimately selected Cin7 based on its overall functionality, cost-effectiveness, and ability to meet our compressed migration timeline of approximately one month. The sales and onboarding teams at Cin7 have been very friendly and responsive during this process. In particular, I would like to recognize our knowledgeable and patient implementation specialist, Varun, who has been immensely helpful in supporting our migration through a series of Zoom meetings and related communications. We were able to seamlessly go live within the desired time frame thanks to Varun and the Cin7 team.

Vantagens

- Omnichannel inventory and order management.
- Easy to connect with Shopify, Amazon, ShipStation, etc.
- Ability to handle bill of materials and contract manufacturing.
- Ability to track actual costs, quantities, and locations of products by batch.
- Lower cost and reduced implementation time compared to ERP systems.
- Friendly and responsive sales and onboarding teams.

Desvantagens

Cin7's user interface is not the most aesthetically pleasing or streamlined (somewhat cluttered and clunky compared to our previous inventory and order management software, Stitch Labs), but I'll take the superior functionality and flexibility over form.

Exibindo 5 avaliações de 438 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Cin7

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Cin7.

O Cin7 oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Os clientes habituais do Cin7 são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Cin7 está nos seguintes idiomas:

inglês

O Cin7 é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Cin7 se integra com os seguintes aplicativos:

3PL Warehouse Manager, Afterpay, Authorize.Net, BigCommerce, Capsule, EVO Payments, Google Drive, Inventory Planner, JAS 7.6, JOOR, Magento 2, Magento Commerce, Mailchimp, Maropost Commerce Cloud, Marsello, Microsoft Excel, NuORDER, OFX USForex, PayPal, Payability, Prospect CRM, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Senter, ShipBob, ShipHero, ShipStation, Shipedge, Shipfusion, Shippit, Shiptheory, Shipwire, Shopify, Starshipit, StockTrim, Streamline, Stripe, SyncHub, TransferMate, Windcave, WooCommerce, Wufoo, Xero

O Cin7 oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Cin7.