Vtiger CRM

CRM tudo-em-um para pequenas empresas

4,3 /5 (293 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Vtiger CRM

O que é o Vtiger CRM?

O CRM tudo-em-um Vtiger ajuda as equipes a criarem experiências satisfatórias em todo o ciclo de vida do cliente.
1. Equipes de marketing, para captar e fidelizar leads.
2. Equipes de vendas, para conseguir, monitorar e fechar negócios importantes.
3. Equipes de suporte, para acessar o histórico inteiro do cliente prestar suporte a exceções.

Resumo do Vtiger CRM

Preços

A partir de
US$ 10,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Vtiger CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, Índia
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Danês, Holandês e outros 13, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco

Mídias

Vtiger CRM for iPad
Vtiger Support Insights - Support supervisors and heads can visualize the overall health of support teams.
Vtiger Dashboard - Get a quick summary of your key business metrics
Vtiger Sales Insights - It offers key insights to sales managers and sales representatives.
Kanban view - View opportunities in a visual storyboard
Vtiger Email Templates - Create beautiful emails in just seconds.
Mentions your team members to collaborate on a record.
Vtiger 360 Mobile app
Approve a request from Vtiger 360 mobile app
Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger CRM for iPad Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger Support Insights - Support supervisors and heads can visualize the overall health of support teams. Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger Dashboard - Get a quick summary of your key business metrics Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger Sales Insights - It offers key insights to sales managers and sales representatives. Captura de tela do Vtiger CRM: Kanban view - View opportunities in a visual storyboard Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger Email Templates - Create beautiful emails in just seconds. Captura de tela do Vtiger CRM: Mentions your team members to collaborate on a record. Captura de tela do Vtiger CRM: Vtiger 360 Mobile app Captura de tela do Vtiger CRM: Approve a request from Vtiger 360 mobile app

Vtiger CRM - Avaliações

Vtiger CRM - Avaliações

Classificação geral
4,3
/
5
Excelente
139

Muito bom
123

Regular
25

Ruim
5

Péssimo
1

Relação qualidade/preço
4,5
Recursos
4,2
Praticidade
4,2
Suporte ao cliente
4,3
89% dos usuários recomendam este app
Paulo R.

Easy to use and customizable

I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.


Traduzir com Google
Carlos G.

Vtiger CRM vs Competition

overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.


Traduzir com Google
Thomas E.

QTE Training likes VTiger

See section pros


Traduzir com Google
John T.

Salesforce Killer

I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.


Traduzir com Google
Alex N.

Flexible and complete package

We initialy came to vTiger as a cheaper alternative to Salesforce. We found not only a valid and much more easily customizable CRM but we have developed the modules to handle internal Cases, as a Project Management tool, as a simple DB to keep track of products, as a Quote & shipping


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Paulo R.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Easy to use and customizable

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 09/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I have all the clients info in vtiger but the more important info that I save are quotes and invoices, when I want to plan some strategy I just have to prepare some reports form the tool so I know how was the interaction with a specific client the last quarter.

Vantagens

Its really easy to use and there are many options to customize the user experience

Desvantagens

As a CRM I would like more tools to show some specific info to my clients but in this field they are very limited

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Carlos G.
Setor: Software
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Vtiger CRM vs Competition

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 25/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

overall, it's been great! The biggest bang for the buck for sure. It's still expensive but you get what you pay for and I highly recommend it.

Vantagens

The best thing I liked about this software was the ability to do sales, marketing and support all in one program. Our sales team is able to track opportunities and view sales funnel reports. The marketing team is able to email and tag the contacts to specific target audiences. The support team is able to use a ticket system in order to keep all projects and assistance notes in one place.

Desvantagens

There are certain areas where you have to click here and there just to reroute you back to where you were. Like going from an opportunity to quotes and if you want to add notes, you have to go back to the opportunity and them go to your comments. Also the enterprise search tab doesn't always find everything you're looking for so you have to specifically go to contacts or organizations to find them.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Thomas E.
Setor: Automação industrial
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

QTE Training likes VTiger

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 25/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

See section pros

Vantagens

one of the most reasons was the accessibility of the data from wheresoever, that'S absolutely given. Another one is the Independence from Software-Systems. We are using MS and also Apple-Systems, no Problem.
Helpful is also the VT 360 App. whereever you are, and you spare time, just check for a customer or also call via mobile. the inside Team will see your activities immediately. Information that Counts.

Desvantagens

The Adoption of the System towards some specific needs is somewhat poore. no custom Buttons available, the print-templates Editor is poor on formating and sometimes you also Need a work around for list variables to be shown.
It should have a customize package as from VT-Experts provided for teh serverbased solution (https://www.vtexperts.com/)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

John T.
Setor: Construção
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Salesforce Killer

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 09/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I can confidently say implementation of this software has significantly increased the sales and marketing efficiencies of the business in which i have implemented this software.

Vantagens

This is an enterprise level ERP package that offers practically every feature of Salesforce, and structured to allow for SME type admins to build this via custom modules and flexible dev environments. It is a highly practical package that allows non-qualified programmers to get the equivalent bespoke style functionality out of the system/

Desvantagens

Project mangement is clunky. I cant drag/drop task bars in the gantt chart. the reality is i need to use smartsheet to get the flexibility i need here, together with the highly useful linking between the subtasks - i.e. STart to start lines the task bars from the start. End-to-Start is the typical 'cant start task 2 until task 1 is finished', plus the multiple day delays and advancement options with these relationships

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Alex N.
Setor: Materiais de construção
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Flexible and complete package

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 09/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We initialy came to vTiger as a cheaper alternative to Salesforce. We found not only a valid and much more easily customizable CRM but we have developed the modules to handle internal Cases, as a Project Management tool, as a simple DB to keep track of products, as a Quote & shipping

Vantagens

Can be customized without being a programmer. It is flexible enough to do many things well enough for a small company that does not need very specialist applications. It is intuitive enough for my users to take up without pushback

Desvantagens

I would love better integration with Google Sheets. Poor (non existent) formatting of reports. No community forums or "vote for function"

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Recomendação do usuário
8,5/10
Baseado em 293 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Vtiger CRM

Preço do Vtiger CRM

A partir de
US$ 10,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,5/5
Baseado em 293 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Vtiger CRM

Recursos do Vtiger CRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados de contatos
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,2/5
Baseado em 293 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Vtiger CRM

Perguntas frequentes sobre o Vtiger CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Vtiger CRM.

P: Que tipo de planos o Vtiger CRM oferece?

O Vtiger CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 10,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Vtiger CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Vtiger CRM.

P: Quem costuma usar o Vtiger CRM?

Os clientes habituais do Vtiger CRM são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Vtiger CRM está?

O Vtiger CRM está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Danês, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Turco

P: Que tipo de planos o Vtiger CRM oferece?

O Vtiger CRM tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Vtiger CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Vtiger CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Vtiger CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Vtiger CRM se integra com os seguintes aplicativos:

Bedrock Data, Flipcause, GetResponse, Mailchimp, Mailjet, PieSync, Predictive Dialer, SendPulse, SimplyCast, SuperReceptionist

P: Que nível de suporte o Vtiger CRM oferece?

O Vtiger CRM oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento