PaySimple
Sobre o PaySimple
As empresas procuram o PaySimple com uma necessidade simples, mas importante: uma maneira melhor de aceitar pagamentos.
Desenvolvido para as necessidades exclusivas de empresas baseadas em serviços, o PaySimple oferece soluções flexíveis de pagamento e cobrança que são preferidas por mais de 20 mil empresas por dia.
O PaySimple está comprometido com o serviço personalizado. Os clientes recebem suporte pessoal de equipes dedicadas de atendimento e sucesso do cliente.
Com API, o PaySimple é um parceiro de tecnologia confiável para integrações de pagamento, administrando nativamente o fluxo de caixa em produtos SaaS (software como serviço) e aplicativos móveis.
Saiba mais sobre a parceria com o PaySimple.
Especialidades: pagamentos online, pagamentos móveis, ponto de venda (PDV), cobrança recorrente, gestão de clientes, formulários de pagamento online, faturamento eletrônico, geração de relatórios de fluxo de caixa, processamento de cheques digitais, contas de estabelecimentos comerciais dedicadas, integração de pagamentos.
Imagens
Está em dúvida sobre o PaySimple?
Compare com uma alternativa popular
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Amazon Pay
Stripe
Zendesk Suite
Shopify
Avaliações
Já tem o PaySimple?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
Great features and affordability
Avaliado em 17/09/2015
When I started our little martial arts school, I knew what the industry expected and where things...
When I started our little martial arts school, I knew what the industry expected and where things were heading. So, it was important to me to keep my costs low, without sacrificing functionality. I use PaySimple for everything from invoicing our after school programs to staying on top of automated billing each month. For $34.95/month it beats the hell out of the other big brands I've tried like First Data. Not only do I get more for less, but the customer support has been phenomenal each and every time I call.
Vantagens
Ease of use, functionality, ability to generate reports, notices when recurring billing customers have cards that are about to expire.
Desvantagens
Too long of a checkout process for online sales. I need to pay for Shopify in order to make the online buying process easier on potential introductory and trial members.
Resposta do EverCommerce
Thank you Aaron for the review and feedback. We're happy to hear our customer service team has been so helpful and that our product is helping you manage your recurring billing and stay on top of payment notifications. As always, feel free to call us for any additional help: 800.466.0992.
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
Customer service is excellent, ease of use not so much
Avaliado em 08/02/2018
Excellent customer service
Excellent customer service
Vantagens
The software itself was okay, it had issues with check out more than I would like. However, Customer service was excellent, very attentive and not condescending at all--rare in today's world.
Desvantagens
It was difficult to know where to go for what within the system and checkout got hung up often--not good.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
product works but takes some work to get it going
Avaliado em 03/09/2021
over the years the service is hit and miss. it's "OK" but could be a lot better from a service...
over the years the service is hit and miss. it's "OK" but could be a lot better from a service standpoint. the product also could use a better design and interface. The "classic" is so much better and functionally usable vs the new interface.
Vantagens
cost effectively enables processing ach payments
Desvantagens
software is a bit convoluted, a lot of important things you have to go through hoops and call in to talk to a rep. often told they have to talk to a 3rd party vendor and can't directly help resulting in a lot of delays, mistakes, frustrations etc. making a simple address change requires weeks of pain as an example.
- Setor: Tabaco
- Porte da empresa: 5 001 - 10 000 funcionários
- Usado Outro durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
PaySimple Review
Avaliado em 11/07/2021
Very simple and reliable when it comes to online bill payments.
I would recommend it to anyone.
Very simple and reliable when it comes to online bill payments.
I would recommend it to anyone.
Vantagens
With a variety of tools available, it is simple to understand and use.
The customers' support team is fantastic.
Desvantagens
To be widely recognized and accepted, greater worldwide publicity is required.
Rates are relatively high compared to the market
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
Great for recurring payments
Avaliado em 28/12/2015
Provides an easy update and capture of pci data for recurring payments. Our primary challenge is...
Provides an easy update and capture of pci data for recurring payments. Our primary challenge is dealing with expiring and cancelled credit cards used on long-term contracts. PaySimple makes that much easier.
Vantagens
strong user interface.
Desvantagens
nothing comes to mind.
Resposta do EverCommerce
Thanks for the feedback! Glad our product helps you stay on top of your credit card payments. You can always reach us at 800.466.0992 if you need assistance.
Perguntas frequentes sobre o PaySimple
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o PaySimple.P: Que tipo de planos o PaySimple oferece?
O PaySimple oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 69,95 US$/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o PaySimple?
Os clientes habituais do PaySimple são:
Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500
P: Em que idioma o PaySimple está?
O PaySimple está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O PaySimple é compatível com dispositivos móveis?
O PaySimple é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O PaySimple se integra com quais outros aplicativos?
O PaySimple se integra com os seguintes aplicativos:
Mailchimp, QuickBooks Online
P: Que nível de suporte o PaySimple oferece?
O PaySimple oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para PaySimple.