Lavu

Sistema POS para iPad baseado na nuvem para o setor de restaurantes.

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Resumo do Lavu

O que é o Lavu?

O Lavu é um sistema de ponto de serviço (POS na sigla em inglês) ou ponto de venda para iPad, projetado para pequenas e grandes empresas do setor de restaurantes. O Lavu é adaptável a qualquer tipo de ambiente, como restaurantes completos, lanchonetes ou franquias. O software traz uma combinação de gerenciamento baseado na nuvem e tecnologias móveis/sem fio com uma interface de tela sensível ao toque moderna e intuitiva.

Os usuários podem escolher entre interfaces de bar, restaurante e lanchonete, que podem ser personalizadas para atender às necessidades específicas de cada empresa, seja um restaurante, cafeteria ou até mesmo um food truck.

Os recursos de atendimento oferecem um cardápio totalmente personalizável, com itens que podem incluir fotos e uma lista de ingredientes. Os atendentes podem alternar entre interfaces de serviço na mesa, balcão ou bar na tela de pedidos. Serviços de entrega também estão disponíveis com a extensão de entrega e roteamento, que permite à equipe atribuir entregadores a pedidos e fornece um mapa e orientações para cada local de entrega.

O controle administrativo interno inclui agendamento, gerenciamento de turnos de funcionários e relatórios de folha de pagamento, além de ferramentas de gestão de estoques, incluindo avisos de baixa contagem e uma "contagem regressiva 86". Além do ponto de serviço, o Lavu também oferece aos usuários uma variedade de relatórios de vendas, estoque e despesas que podem ser acessados em qualquer lugar com uma conexão à Internet.

O Lavu também possui recursos de marketing e promoções, incluindo uma função interna de happy hour, na qual os usuários podem definir preços com base em data e hora. Também é possível oferecer recompensas de fidelidade do cliente, por meio da integração com o LoyalTree.

Resumo do Lavu

Preços

A partir de
US$ 69,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Lavu

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 4, Índia, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Chinês (simplificado), Espanhol, Francês, Inglês e outros 3, Italiano, Português, Russo

Mídias

Lavu - Vídeo Lavu - Vídeo Captura de tela do Lavu: Captura de tela do Lavu: Captura de tela do Lavu: Captura de tela do Lavu: Captura de tela do Lavu: Captura de tela do Lavu:

Lavu - Avaliações

Lavu - Avaliações

Classificação geral
3,3
/
5
Excelente
31

Muito bom
18

Regular
8

Ruim
5

Péssimo
26

Relação qualidade/preço
3,1
Recursos
3,4
Praticidade
3,7
Suporte ao cliente
3,2
56% dos usuários recomendam este app
Taylor R.

Best Restaurant Software Yet


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Avaliador Verificado

Former Lavu User

Overall, for the two years the system was satisfacotry. Until recenlty it was for the current management at the restaurant. The dealer is helpful - he is our first line of tech support before we go to KLAvu for support.


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Matt C.

Lavu POS Review

used to have excellent customer service, but our system went down two days before xmas and we were unable to run credit cards for half the day. second busiest day since july. Couldn't enter tips that day either.
and i tried calling them 3 times that night, plus an email. their chat hasn't worked in months.
4 days later I still have not heard from them


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Guy B.

Stay Away!

I purchased a complete system from LAVU on April 2019 with the intent to upgrade my existing POS from CAKE which served me well the first 4 years of running my restaurant, but being somewhat of a basic system I started feeling like it was holding me back. LAVU was running a 50% off on hardware so I called and spoke to a salesperson. Let me tell you, I wish I had recorded the conversations, as there was very little in common between what was verbally promised and what was actually delivered, VERY LITTLE! Typical sales tactics, they put extreme pressure on you to sign up (do it in the next 6 hours or the promotion expires), give you practically no time to read the fine print, and all of a sudden you find yourself in a 3 years contract with ridicules early termination penalties and a service provider that is incapable of delivering half of what was promised. They count on you not having the time or resources to take them to court. Last remaining hardware piece originally promised arrived 5 months later! Thank god I kept my CAKE system going or I would have gone out of business. Their customer service is of the lowest level you would ever see, especially from an IT company, they provide practically no solutions to issues or a very vague future fix, and their system keeps crashing leaving you with no ability to run your business mid-day and with no warning, time after time. They send you system-wide emails apologizing saying their system was hacked and therefore the interruption i


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Michael S.

Great inventory and POS software

Great inventory and POS software. Ease of use and easy to teach employees to use.


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Taylor R.
Setor: Alimentação e bebidas
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best Restaurant Software Yet

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 04/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

-Love the ease of using an iPad
-Size of the icons
-Different color option icons
- Different categories available
-Ease of table organization
-Ease of checkouts
-Very well laid out
-Easy clock-in

Desvantagens

-Hard signing process, customers complained

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Consultoria de gestão
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Former Lavu User

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 17/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, for the two years the system was satisfacotry. Until recenlty it was for the current management at the restaurant. The dealer is helpful - he is our first line of tech support before we go to KLAvu for support.

Vantagens

I liked using Lavu because it was the first POS for the restaurant where I worked. While I was employed there I used the system for 2 years. The set up was easy as the dealer came to the restaurant and set it up and did a one day training for the staff.

Desvantagens

They system seems to have alot of glitches. Recently, the restaurant reported to me that they had a glitch and lost printers. Tech support finally helped and got the printers up but somehow lost half the menu. Also, I have witnessed personally that the sales tax is charging out properly.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Matt C.
Setor: Alimentação e bebidas
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Lavu POS Review

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 28/12/2020
Fonte da avaliação: Capterra

used to have excellent customer service, but our system went down two days before xmas and we were unable to run credit cards for half the day. second busiest day since july. Couldn't enter tips that day either.
and i tried calling them 3 times that night, plus an email. their chat hasn't worked in months.
4 days later I still have not heard from them

Vantagens

i don't remember why I chose them over the three other ones I tried a couple of years ago.
I think because I could use my own credit card processor.

But its easy enough to use for the features that i use which are basic operation of cash register
it is intuitive and takes little training

Desvantagens

things go wrong, the printer drops offline a lot and needs help getting back. sometimes its the wifi that reconfigures to a different wifi, sometimes the printer just randomly stops working.

I can't use the staff scheduling because they insist that work week starts on sunday, yet that is halfway through the weekend. our schedule and pay period run monday- sunday
but I am now looking for a system that can organize cake orders for a week or a month after the order is taken, which most systems don't do.

Also they said that my gift cards would integrate, but they did not

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Guy B.
Setor: Alimentação e bebidas
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Stay Away!

Usado Outro durante Mais de um ano
Avaliado em 23/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I purchased a complete system from LAVU on April 2019 with the intent to upgrade my existing POS from CAKE which served me well the first 4 years of running my restaurant, but being somewhat of a basic system I started feeling like it was holding me back. LAVU was running a 50% off on hardware so I called and spoke to a salesperson. Let me tell you, I wish I had recorded the conversations, as there was very little in common between what was verbally promised and what was actually delivered, VERY LITTLE! Typical sales tactics, they put extreme pressure on you to sign up (do it in the next 6 hours or the promotion expires), give you practically no time to read the fine print, and all of a sudden you find yourself in a 3 years contract with ridicules early termination penalties and a service provider that is incapable of delivering half of what was promised. They count on you not having the time or resources to take them to court. Last remaining hardware piece originally promised arrived 5 months later! Thank god I kept my CAKE system going or I would have gone out of business. Their customer service is of the lowest level you would ever see, especially from an IT company, they provide practically no solutions to issues or a very vague future fix, and their system keeps crashing leaving you with no ability to run your business mid-day and with no warning, time after time. They send you system-wide emails apologizing saying their system was hacked and therefore the interruption i

Vantagens

There are no Pros, this is an awful system and the worst customer service / sales team in the industry

Desvantagens

Be very careful when they offer you interest free financing for the hardware, that's how they trick you into paying the software fee for 3 years in advance with NO way out

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Michael S.
Setor: Alimentação e bebidas
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great inventory and POS software

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 11/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Great inventory and POS software. Ease of use and easy to teach employees to use.

Vantagens

Ability to have multiple locations. Ability to make inventory items easily. Ability to use an iPad for inventory counts.

Desvantagens

Have to manually bath credit cards at end of day.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8,4/10
Baseado em 88 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Lavu

Preço do Lavu

A partir de
US$ 69,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
3,1/5
Baseado em 88 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Lavu

Recursos do Lavu

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
3,4/5
Baseado em 88 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Lavu

Perguntas frequentes sobre o Lavu

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Lavu.

P: Que tipo de planos o Lavu oferece?

O Lavu oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 69,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Lavu?

Não temos informações sobre os recursos do Lavu.

P: Quem costuma usar o Lavu?

Os clientes habituais do Lavu são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Lavu está?

O Lavu está nos seguintes idiomas:

Alemão, Chinês (simplificado), Espanhol, Francês, Inglês, Italiano, Português, Russo

P: O Lavu é compatível com disponíveis móveis?

O Lavu é compatível com os seguintes dispositivos:

iPhone, iPad

P: O Lavu se integra com quais outros aplicativos?

O Lavu se integra com os seguintes aplicativos:

Hubworks Hostel Management, MarginEdge, Marketman, Mobi2Go, PayPal, Planday, Push Operations, Square Point of Sale, TapHunter, Womply

P: Que nível de suporte o Lavu oferece?

O Lavu oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Fórum, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo