EZOfficeInventory

Sobre o EZOfficeInventory

O EZOfficeInventory permite gerenciar ativos e controlar estoques com facilidade. Todo o ciclo de vida do ativo é monitorado, permitindo criar pedidos de compra, elaborar tíquetes de serviço e gerenciar fornecedores de maneira eficaz. Crie etiquetas personalizadas e use o aplicativo móvel para escanear códigos de barra e códigos QR com facilidade. É possível também fazer integração com RFID para reduzir o tempo de processamento ainda mais rapidamente.

O software de gestão de ativos oferece gestão de depreciação simples, auditorias baseadas em varredura e relatórios práticos que ajudam você a tomar decisões de negócios bem-informadas. Os históricos de localização e posse simplificam a gestão de grandes quantidades de ativos. Os módulos de gestão de pedidos de trabalho e integração do Zendesk ajudam a centralizar todas as atividades relacionadas aos seus ativos. Você pode até mesmo criar campos personalizados e notificações para ter uma experiência de gestão de ativos adaptada exatamente às suas necessidades!

Preços a partir de:

40,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Alanda, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 220

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

40,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5
Ver mais 7
EZOfficeInventory - Vídeo
EZOfficeInventory - Vídeo
EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

Recursos

Total de recursos do EZOfficeInventory: 150

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise espacial
  • Armazenamento de documentos
  • Assinatura digital
  • Assinatura eletrônica
  • Auditoria de inventário
  • Banco de dados do cliente
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Biblioteca de recursos
  • Budget Tracking
  • Campos personalizáveis
  • Casamentos e festas
  • Categorização/Agrupamento
  • Check-in/Check-out
  • Cobrança e faturamento
  • Compras e recebimento
  • Compromissos recorrentes
  • Conferências/Convenções
  • Contabilidade de Ativos
  • Controle de estoque
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de ordem de serviço
  • Criação de painel
  • Código de barras/RFID
  • Códigos QR
  • Dados em tempo real
  • Etiquetagem
  • Formulários personalizáveis
  • GPS
  • Geração de código de barras
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Geração pontual de relatórios
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da depreciação
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da oferta
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de ativos de instalações
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de calibração
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de códigos de barra/etiquetas
  • Gestão de datas de vencimento
  • Gestão de eliminações
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de exposições e fornecedores
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de instalações
  • Gestão de itens
  • Gestão de licenças
  • Gestão de licenças de software
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de peças
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de requerimentos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do ciclo de vida de recursos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Identificação do produto
  • Imagens de ativos
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Imóveis residenciais
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Inventário de licenças
  • Kits
  • Leitor de RFID
  • Lembretes
  • Licença de avaliação
  • Logon único
  • Manutenção de equipamentos
  • Marcação
  • Modelos de etiquetas
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Para equipamentos mecânicos
  • Para escolas
  • Para fins médicos
  • Para pequenas empresas
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento dos ativos
  • Priorização
  • Projeções
  • Propriedades comerciais
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de ativos de TI
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento de licenças
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Rastreamento do projeto
  • Reconhecimento de códigos de barras
  • Registro de auditoria
  • Registros de eventos
  • Relatório de historiais
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Seguimento de status
  • Seguimento/Análise de uso
  • Segurança de SSL
  • Visualização de dados
  • Várias localizações

Alternativas

JIRA Service Management

4,5
#1 alternativa ao EZOfficeInventory
O Jira Service Desk é um software de gestão de serviços que conecta a TI às empresas por meio de uma resolução rápida e...

ServiceNow

4,5
#2 alternativa ao EZOfficeInventory
O ServiceNow é um provedor de plataforma como serviço de aplicativos de serviço de TI. A empresa fornece uma gama de...

LOCATE

4,8
#3 alternativa ao EZOfficeInventory
O LOCATE Inventory é um sistema de gestão de fluxo de trabalho de estoque em nível empresarial baseado na nuvem para...

monday.com

4,6
#4 alternativa ao EZOfficeInventory
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(1 438)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,6/5

Já tem o EZOfficeInventory?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 1 438
Blake
Classificação geral
  • Setor: Educação superior
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great software for assett management

Avaliado em 03/03/2021

If you have a large inventory of items and aren't yet using an asset management program, I would...

If you have a large inventory of items and aren't yet using an asset management program, I would highly recommend EZOfficeInventory. You will be surprised at how much easier it is to find things and keep track of information about each item.

Vantagens

The program does most everything I think an inventory/asset program should. The web-based access makes it very convenient to use. Assets can be entered in the system and checked out by users, reserved for future use, and checked in. The program allows items to be categorized and grouped for ease of searching, so even with a large inventory the program is very useable. For each item an owner can be assigned, its location can be entered, and documents and repair information can be uploaded. This is by no means a comprehensive list of features, though. I found the email alerts for returning checked out items when they are due to be very helpful.

Desvantagens

I found the program was a bit difficult to use at first. For example, it took me a while to find how I could get a list of the items I had checked out, but once I had used the program more it is actually very easy to find things. I have noticed that sometimes the statistics on the main dashboard seem off; for example, it might say I have 0 assets checked out, when I actually have several checked out. Other than that, I haven't encountered any major software issues.

Resposta do EZO

Hi Blake, thank you for that amazing review. We are continuously working to improve ourselves and make the software easier to use. We have designated solution consultants available to help you with the onboarding process. There are multiple widgets available on our customizable dashboard that you can change based on your needs. For examples the Assets Checked Out widget shows the total number of assets check out during the selected period and not how many total assets are checked out. If you need more clarity on our widgets and their functionality you can reach out to us at [email protected]. We'd love to help you out and make your experience even better

Duane
Classificação geral
  • Setor: Serviços de eventos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The Ease of EZOFFICEInventory

Avaliado em 13/08/2020

My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain...

My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain preferences on equipment needs, I can easy access our inventory to see off we have that particular equipment instantly. It is just very easy to use. It's not clunky in any way.

Vantagens

It's very user friendly software. Before selecting it, we looked at one other software. What we loved about it was the ability to customize it without having to call support for help. We are able to track all of our inventory via barcode no matter what project they are assigned to with ease, via online or mobile app.

Desvantagens

As soon as I have an answer I will update. We are very pleased with the software.

Alternativas consideradas

NetSuite

Razões para mudar para o EZOfficeInventory

EZOfficeinventory is just that, easy to use. It is straightforward in how it allows you to tailor your inventory database to your company needs. In the events industry, time is money. I can't waste time wondering what's in inventory or not. There are times when I need answers yesterday, so I do not and cannot waste it because my inventory software is incapable of delivering.

Resposta do EZO

Hi Duane, hope you are having a good day! Thank you for giving us the positive energy. If you ever feel like discussing anything related to the system and your workflow feel free to reach out to us. We will be happy to help.

Eddie
Classificação geral
  • Setor: Entretenimento
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

EZ Office Inventory Review

Avaliado em 19/03/2020

I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.

I have been using EZ for the past 4yrs and it has done what we have needed it for.

Vantagens

The cost for the functionality that it offers I would say is well worth it. It does the job for what our IT Dept uses it for.

Desvantagens

I just wished the portal was a bit more visually appealing. We currently have our company logo on top but would be nice to customize the whole page.

Resposta do EZO

Hey Eddie,

Thank you for expressing your view to us. We give our clients the flexibility to add their company name, logo and have their own subdomain. As far as the main Dashboard screen is concerned, make sure you customize and set your own KPIs as per your requirements. Traditionally, our focus has been more on giving our customers a feature rich system but this year, especially with the launch of our new UI, we are focusing more on the aesthetic appeal and customization involved in the system. This includes internationalization, which will give our customers the flexibility they need in terms of renaming fields and an over-all update of our mobile app. We're very eager on collecting feedback on our UI so please do reach out to us at [email protected] and we will be happy to pass it on to our product team for consideration.

Carman
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Easy & Intuitive

Avaliado em 19/07/2023

EZOfficeInventory has been easy to learn and easy to use, even for our less tech savvy staff.

EZOfficeInventory has been easy to learn and easy to use, even for our less tech savvy staff.

Vantagens

Ease of use. Use of barcodes to identify & track tools, their locations and status (Checked to whom, repairs, etc.) has made managing assets so much easier and makes quick work of our quarterly inventory.

Desvantagens

The only dislike would be the inability to create customized reports without upgrading, but we get around this but exporting to a spreadsheet and sorting as needed.

Joel
Classificação geral
  • Setor: Gestão da educação
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

My Take on EZOfficeInventory for Colleges

Avaliado em 21/05/2020

I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the...

I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the team that uses this software everyday. We have about 200 assets in our system and over 5000 users. We use this system to manage reservations and loans of tech hardware such as speaker systems and cameras. Overall the system has worked well for our needs but I can tell that is is not optimized for this use case. We love the customer support and the flexibility of this software.

Vantagens

For our use case the most valuable feature is definitely the ability to pull user information from our existing LDAP system so we never have to worry about creating user profiles or authentication. We also love the "carts" module which saves us time when checking out multiple assets to the same student/staff member.

Desvantagens

It is frustrating that carts is not set up as part of the core of the software and is instead an add-on. This means certain features like sending alerts based on cart actions or seeing cart reservations along side single item reservations. I feel this is likely due to the fact that this system is designed for companies to manage their assets among staff, but we are implementing it as a service/customer lending system sort of like a library for tech hardware.

Alternativas consideradas

Cheqroom

Razões para escolher o EZOfficeInventory

our old software was incredibly slow and they went out of business.

Razões para mudar para o EZOfficeInventory

Best value for the money compared to other products considered.
Exibindo 5 avaliações de 1 438 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o EZOfficeInventory

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o EZOfficeInventory.

O EZOfficeInventory oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 40,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do EZOfficeInventory são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O EZOfficeInventory está nos seguintes idiomas:

inglês

O EZOfficeInventory é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O EZOfficeInventory se integra com os seguintes aplicativos:

Dropbox Business, JIRA Service Management, Okta, OneDrive, OneLogin, Zendesk Suite

O EZOfficeInventory oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para EZOfficeInventory.