Resumo do Freshworks CRM

O que é o Freshworks CRM?

O Freshsales é um software de gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) da Freshworks, que torna fácil para empresas de todos os portes atrair, gerenciar, fechar e fomentar clientes potenciais. Com uma interface do usuário altamente intuitiva e um avançado conjunto de recursos, incluindo telefone e e-mail integrados, lead scoring baseado em inteligência artificial, pipeline visual de negócios, automações inteligentes de fluxo de trabalho e relatórios e painéis visuais personalizáveis, o Freshsales oferece às empresas tudo o que elas precisam para gerenciar e aumentar as vendas sem precisar fazer malabarismos com várias ferramentas. O Freshsales é compatível com o GDPR e possui vários recursos e aprimoramentos específicos do GDPR. Atualmente, o mercado do Freshsales hospeda mais de 75 aplicativos que podem ser perfeitamente integrados a ele para aumentar a produtividade.

Alguns dos principais recursos do Freshsales incluem:

* Telefone e e-mail integrados
* Sincronização bidirecional de e-mail
* Lead scoring baseado em inteligência artificial
* Automação de fluxo de trabalho
* Pipeline visual de vendas
* Apps para iOS e Android.

O e-mail integrado com sincronização de e-mail bidirecional garante que os representantes de vendas nunca precisem sair do CRM para acessar sua caixa de entrada de e-mail. Os recursos de rastreamento de e-mail permitem que os usuários saibam quando e quantas vezes um e-mail foi aberto ou um link foi clicado. Os usuários também podem criar campanhas de vendas personalizadas usando modelos de e-mail. Métricas de e-mail informativas ajudam os usuários a entender quais e-mails têm ou não um bom desempenho.

O Freshsales vem com um telefone integrado, alimentado pelo Freshcaller, que permite chamadas diretas com um simples clique no número de telefone de um contato. Os usuários podem configurar números locais de compra, ativar a gravação de chamadas e configurar resposta de voz interativa (IVR na sigla em inglês) em questão de minutos. Os usuários também podem adicionar anotações, agendar tarefas e marcar compromissos.

A visão de 360 graus fornece aos usuários informações detalhadas sobre os clientes potenciais, permitindo que eles planejem conversas relevantes e acompanhem os pontos de contato usando a linha do tempo da atividade. O Freshsales coleta atividades de dados e segmentos com base no comportamento de um contato. Os usuários podem obter uma perspectiva dos clientes potenciais com lead scoring avançado e priorizar acompanhamentos importantes.

O pipeline visual de vendas fornece visibilidade completa das transações em vários estágios. Os usuários podem classificar e filtrar por datas próximas, ajudando a tomar decisões mais orientadas para obter mais sucesso nas vendas. A navegação de arrastar e soltar permite que os usuários movam transações pelo pipeline de vendas para qualquer estágio.

Relatórios visuais de vendas e análises de receitas supervisionam o progresso das vendas e identificam campanhas bem-sucedidas por origem, representante de vendas, território e muito mais. Os aplicativos móveis do Freshsales para iOS e Android permitem que os usuários acessem transações em qualquer lugar e se mantenham atualizados sobre clientes potenciais em todos os momentos.

Resumo do Freshworks CRM

Preços

A partir de
US$ 29,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Freshworks CRM

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, Índia e outros 3, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Chinês (tradicional), Espanhol, Francês, Holandês e outros 5, Inglês, Italiano, Polonês, Português, Russo

Mídias

Activities Dashboard
Contacts List
Contacts Landing Page
Activity Timeline
Built-in Phone Dialer
Admin Settings Dashboard
Deals Page
Freddy AI Next Best Action Recommendations
Freddy AI Deal Insights
Sales Dashboard
Freshworks CRM - Vídeo Captura de tela do Freshworks CRM: Activities Dashboard Captura de tela do Freshworks CRM: Contacts List Captura de tela do Freshworks CRM: Contacts Landing Page Captura de tela do Freshworks CRM: Activity Timeline Captura de tela do Freshworks CRM: Built-in Phone Dialer Captura de tela do Freshworks CRM: Admin Settings Dashboard Captura de tela do Freshworks CRM: Deals Page Captura de tela do Freshworks CRM: Freddy AI Next Best Action Recommendations Captura de tela do Freshworks CRM: Freddy AI Deal Insights Captura de tela do Freshworks CRM: Sales Dashboard

Freshworks CRM - Avaliações

Freshworks CRM - Avaliações

Classificação geral
4,6
/
5
Excelente
348

Muito bom
107

Regular
17

Ruim
4

Péssimo
7

Relação qualidade/preço
4,6
Recursos
4,5
Praticidade
4,5
Suporte ao cliente
4,6
94% dos usuários recomendam este app
Paul W.

Easy On-boarding and setup, fast support.

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.


Traduzir com Google
Maciej N.

Great CRM for consultants

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.


Traduzir com Google
Jurgen H.

FreshWorks and the Complete Suite is a PHENOMENAL Alternative for SalesForce

So far, it's been all good!


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.


Traduzir com Google
Kyrstin L.

Powerful integration tools!

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.


Traduzir com Google
Paul W.
Setor: Software
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Easy On-boarding and setup, fast support.

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 31/01/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We are too big for no CRM, but not big enough to implement the HubSpot and Salesforce CRMs of the world. We tried those systems thinking we needed the features and analytics, but the spend and maintenance for those systems are too high. Freshsales, Freshchat, Freshmarketer, and Freshdesk make a seriously well priced and powerful system full of the features we need to produce the right results: a good relationship with customers.

Freshworks' customer support is spot on. It seems no matter when I need help, they are less than a few minutes away from a solution. Freshchat is king! We've even deployed the same support structure on our website (Freshchat) and lead conversion has gone way up. It's nice to see a company have a product good enough to use themselves. I also like being able to achieve the same results for my customers as Freshworks has produced for me without major customizations.

Vantagens

I was able to easily onboard to this system from HubSpot and Salesforce. The features in this system just work. You expect something to operate in a certain way, and it just does. Mail and calendar integration is super easy and really responsive (I used both Office 365 and Google Integrations). I love email templates and sales campaigns, they make working with leads and customers so easy and are not tucked away in a corner.

The UX is much better than other systems, which means my salespeople are more likely to use the CRM, which is a common problem among salespeople and CRM systems.

Desvantagens

Freshsales is right-sized for us. It lacks some of the major enterprise features of bigger CRMs; but you also don't have too many features right in the way.

I'm not a huge fan of the field paging UI on leads, deals, accounts, and contacts. I get that it makes it so you can add as many fields as you want, but it's hard to navigate and organize my screen just the way I like it. I resorted to using the Edit screen though, even when I'm not necessarily editing and that works well enough. Definitely not a big deal compare to all the other awesome features.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Maciej N.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great CRM for consultants

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 12/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

Vantagens

Pros are numerous - some of them are:
- integration with Exchange/Gmail for incoming mail,
- many plans to choose from,
- intuitive and easy to use,
- good mobile app

Desvantagens

Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app).

I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Jurgen H.
Setor: Consultoria de gestão
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

FreshWorks and the Complete Suite is a PHENOMENAL Alternative for SalesForce

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 04/01/2021
Fonte da avaliação: Capterra

So far, it's been all good!

Vantagens

- Simple to set up
- Intuitive to use
- Easily Scalable
- VERY Competitive
- PHENOMENAL Support
- Modular - Add any additional software offered by FreshWorks for a COMPLETE TURNKEY Solution

Desvantagens

Nothing I like least so far! The team and software is great!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Energias renováveis e meio ambiente
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Lots of issues w/ CRM migration + bugs

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 08/03/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall very disappointed - we have had expensive downtime for our sales team, actual downtime from our customers not being able to use our software due to their tracking snippet and hours spent going back and forth with their support team not getting to a resolution. Amazing they have raised so much money and have not been able to address these issues. Doesn't feel like a production ready software product.

Vantagens

Liked the featureset and price and the fact that they promised full migration support from our previous CRM. Unfortunately it did not turn out as advertised.

Desvantagens

During the sales process I was told that they would provide full service assistance with migrating us from a previous CRM and this was a big reason why we picked Freshsales after a through search across the options in the market. They told us it would be completed by a certain date and then missed the deadline - my sales team had no CRM for over a week and was logging all their notes in spreadsheets! Then when the incomplete data showed up, we were missing the dates of actions along with whole categories of actions. I'm writing this 5mo later and after working with multiple support personnel from Freshsales this is still not resolved. We've also had issues with bugs in the software including their snippet which tracks website actions blocking folks from being able to login to our software 2x. Twice we've had slow performance on our web app reported (we run a software company) and our engineering team has troubleshot and pinpointed the Freshsales snippet as the source of the problem. The call feature with call recording is not usable with customers reporting choppy connection / poor connection on over 50% of calls. Numerous small bugs found in the software that affect usabiilty. We build software and it's very clear that they need improvements to their software testing process and less overpromising from their support team.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 2.0/10

Kyrstin L.
Setor: Maquinário
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Powerful integration tools!

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 22/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Over all I think FreshSales has been an amazing addition to our company. We have easy access to customer accounts. We can creat tickets from FreshSales right into FreshDesk.

Vantagens

I love how I can integrate my other FreshWorks software as well as quickbooks. I can seamlessly maneuver the website and find the information I need for the most part.

Desvantagens

I wish there was a place to put the customers address right on the front part of their account. We have customers all over the globe and it can sometimes be bothersome to find the customers time zone or simply address to ship their orders.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Recomendação do usuário
9,1/10
Baseado em 483 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Freshworks CRM

Preço do Freshworks CRM

A partir de
US$ 29,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,6/5
Baseado em 483 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Freshworks CRM

Recursos do Freshworks CRM

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de contatos
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,5/5
Baseado em 483 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Freshworks CRM

Perguntas frequentes sobre o Freshworks CRM

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Freshworks CRM.

P: Que tipo de planos o Freshworks CRM oferece?

O Freshworks CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 29,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Freshworks CRM?

Não temos informações sobre os recursos do Freshworks CRM.

P: Quem costuma usar o Freshworks CRM?

Os clientes habituais do Freshworks CRM são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Freshworks CRM está?

O Freshworks CRM está nos seguintes idiomas:

Alemão, Chinês (tradicional), Espanhol, Francês, Holandês, Inglês, Italiano, Polonês, Português, Russo

P: O Freshworks CRM é compatível com disponíveis móveis?

O Freshworks CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Freshworks CRM se integra com quais outros aplicativos?

O Freshworks CRM se integra com os seguintes aplicativos:

Freshchat, Freshdesk, LeadsBridge, Mailchimp, Paperflite, PieSync, Toky, Workato, Wrike, hubsell

P: Que nível de suporte o Freshworks CRM oferece?

O Freshworks CRM oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Fórum, Suporte online, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo