Sobre o Premier

Premier Construction Software is a true cloud, all in one accounting, job cost, project, document and drawing management solution, specifically designed to meet the needs of General Contractors, Land Developers, and Homebuilders. The cloud-based solution comprises of various integrated modules such as accounting, job costing & estimating, billing, time & expense, reporting and inventory management.

Premier’s accounting module is capable of handling multi-company, multi-division and intercompany financial transactions. A fully customizable management dashboard offers drill-down capabilities to view detailed business information. Job costing & estimating module allows contractors to track cost estimates and generate level wise job costing breakdown reports. The solution also offers tools to track essential documents such as RFIs, submittals, transmittals and punch lists. Both contractors and the on-site teams can view and enter daily job logs on their mobile phones by installing Premier mobile apps available for Android and iOS smartphones.

With Premier Construction Software, users can also manage purchase orders, billing and expense reporting activities. Some of the additional benefits include employee time & expense management, centralized document management and custom approval workflow management.

Preços a partir de:

249,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Premier

Principais benefícios do Premier

  • Users can view accounting data on customized dashboards, with the ability to drill down from summaries to detailed financial data.

  • Committed and actual job costs, current and original estimates, estimates at completion, and change orders can be tracked.

  • Job documents including submittals, transmittals, RFIs, punch lists, and more can be created and tracked.

  • Individual and blanket purchase orders, receipts, and packing slips can be created, with built-in approvals.

  • Multiple billing options are supported, such as progress billing, standard job invoicing, and T&M (time and materials) billing for contractors.

  • Alerts are automatically generated for subcontractor compliance or certification expirations.
  • Dispositivos

    Porte da empresa

    P M G

    Mercados

    Austrália, Canadá, Estados Unidos

    Idiomas

    inglês

    Preços a partir de:

    249,00 US$/mês

    • Versão gratuita
    • Teste Grátis
    • Assinatura

    5 principais alternativas ao Premier

    Imagens

    Premier Software - 1
    Premier Software - 2
    Premier Software - 3
    Premier Software - 4
    Premier Software - 5
    Premier Software - 6
    Ver mais 8
    Premier - Vídeo
    Premier - Vídeo
    Premier Software - 1
    Premier Software - 2
    Premier Software - 3
    Premier Software - 4
    Premier Software - 5
    Premier Software - 6

    Recursos

    Total de recursos do Premier: 87

    • API
    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Agendamento
    • Alertas/notificações
    • Armazenamento de documentos
    • Arrastar e soltar
    • Assinatura eletrônica
    • Atualização em tempo real
    • Banco de dados de custos
    • Cobrança de projetos
    • Cobrança e faturamento
    • Comercial
    • Compartilhamento de arquivos
    • Contabilidade
    • Contabilidade de projetos
    • Contas a pagar
    • Contas a receber
    • Controle de horas
    • Controle de horas e despesas
    • Controle de marcos
    • Controle de orçamento
    • Controle do tempo do projeto
    • Controles/permissões de acesso
    • Custos do trabalho
    • Dados em tempo real
    • Discriminação de obras
    • Edifícios residenciais
    • Estimativa de custos
    • Estimativa de projetos
    • Estimativas
    • Ferramentas de colaboração
    • Fluxo de trabalho do projeto
    • Geração de propostas
    • Gerenciamento de documentos
    • Gerenciamento de faturas
    • Gerenciamento de pedidos de compra
    • Gestão da folha de pagamento
    • Gestão de conformidade
    • Gestão de contratos e licenças
    • Gestão de empreiteiras
    • Gestão de estoques
    • Gestão de fornecedores
    • Gestão de orçamento
    • Gestão de pedido de mudanças
    • Gestão de permissões
    • Gestão de projetos
    • Gestão de recursos
    • Gestão de tarefas
    • Gestão de terceirização
    • Gestão de tesouraria
    • Gestão do fluxo de trabalho
    • Gestão do quadro de horários
    • Importação/exportação de dados
    • Integração da contabilidade
    • Integrações de terceiros
    • Listas de materiais
    • Modelos de projetos
    • Monitoramento do progresso
    • Múltiplas moedas
    • Múltiplos projetos
    • Notificações em tempo real
    • Orçamentos/Previsões
    • Orçamentos/estimativas
    • Painel de atividades
    • Para a área de AEC
    • Planificação/Programação de projetos
    • Previsão
    • Projeções
    • RFI e envios
    • Rastreamento de conformidade
    • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
    • Rastreamento de percentual de progressão
    • Rastreamento de trabalho
    • Rastreamento do custo
    • Rastreamento do custo de produção
    • Rastreamento do projeto
    • Razão geral
    • Relatórios de custos excedentes
    • Relatórios do andamento
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios em tempo real
    • Relatórios personalizáveis
    • Seguimento de relatórios/projetos
    • Seguimento de status
    • Seguimento do custo até a conclusão

    Alternativas

    Sage 100cloud

    4,0
    #1 alternativa ao Premier
    Sage 100cloud is an enterprise resource planning (ERP) solution designed to help businesses manage processes related to...

    FOUNDATION

    4,3
    #2 alternativa ao Premier
    FOUNDATION is a construction accounting software designed to help businesses track financial statements and handle job...

    Procore

    4,5
    #3 alternativa ao Premier
    A Procore fornece um software de gerenciamento de construção para ajudar as empresas a aumentarem a eficiência e a...

    JD Edwards EnterpriseOne

    4,1
    #4 alternativa ao Premier
    Oracle's JD Edwards EnterpriseOne is an integrated applications suite of comprehensive enterprise resource planning...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,6 /5
    (230)
    Relação qualidade/preço
    4,6/5
    Recursos
    4,5/5
    Praticidade
    4,5/5
    Suporte ao cliente
    4,8/5

    Já tem o Premier?

    Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

    Escreva uma avaliação!
    Exibindo 5 avaliações de 230
    Dustin G.
    Classificação geral
    • Setor: Construção
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Huge upgrade over quickbooks

    Avaliado em 27/07/2018

    Tremendous upgrade over quickbooks.

    Tremendous upgrade over quickbooks.

    Vantagens

    Job Budget control screen and interactive reports on job costs in real time. Implementation team was phenomenal at helping to deal with the challenges of leaving an inferior software.

    Desvantagens

    The migration from quickbooks was very challenging and time consuming. But that is much more an indictment of quickbooks than it is of Jonas.

    Philip T.
    Classificação geral
    • Setor: Construção
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

    Great Software with Excellent Customer Support

    Avaliado em 17/07/2020

    Vantagens

    This a robust software that includes both financial management and project management functions. Having both functions under one platform is fantastic for our operations team. The full suite of project management functions means that we do not need additional software to fill gaps in functionality. The best feature is the customer support! The team at Premier actively seeks our feedback, always makes themselves available when we have major issues or simple questions, and the actually use the feedback to develop new features that make the software easier to use. The fact that we can make a suggestion and have it implemented in a relatively short time frame is extremely valuable to us.

    Desvantagens

    At the start there is a bit of a learning curve, but the software is very intuitive so people learn quickly. There were some modules that were slightly cumbersome but Premier has been pushing significant updates that have solved those issues and expanded functionality significantly.

    Alternativas consideradas

    Procore

    Razões para mudar para o Premier

    Ease of use, better pricing model for our business, customer support was significantly better
    Debra F.
    Classificação geral
    • Setor: Construção
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Easy Software using Jonas after 3 months

    Avaliado em 25/03/2022

    Very satisfied in General. It has all we need to run our business efficiently and effectively.

    Very satisfied in General. It has all we need to run our business efficiently and effectively.

    Vantagens

    Easy account set up, Chart of Accounts, Vendors, Entering AP, AR, Estimated Budget, Change Orders, Cost to the Budget, payroll are all easy to enter. Bank Reconciliation for Bank, Several Companies, Credit Card reconciliation. Cost hits a job or GL Account and easily reviewed by Great reports and Job Dashboard. you can see a snapshot of the job and see reports from the dashboard. Compliance can be tracked for Insurance or missing documents. Subcontracts can bill thru Jonas for Easy tracking. All Reports Trial Balance, Balance sheet, Income Statement, Financial statement, many more reports etc, AP, AR, 1099 Tracking, Pay on line or ACH re-occurring payments, Jonas has been easy to use and if I can not resolve I email Jonas Help and they get right back to me and set up a teams teaming or Zoom and we resolve.

    Desvantagens

    There are a few features we are waiting for Jonas to add which are Lien waiver Tracking.

    Debra P.
    Classificação geral
    • Setor: Construção
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

    Customer Service

    Avaliado em 21/08/2020

    I do not like the program as it takes to many steps to create invoices and find it to be a waste of...

    I do not like the program as it takes to many steps to create invoices and find it to be a waste of time during billing. there is not a way to customize our invoices per the clients needs.

    Vantagens

    Although I do not like the program I have been impressed with the support I receive when needed. Tharani has been an amazing help to me.

    Desvantagens

    The amount of steps to create anything!

    Mike P.
    Classificação geral
    • Setor: Construção
    • Porte da empresa: 51-200 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    Great Product. Great Value

    Avaliado em 25/03/2022

    Vantagens

    The software is very intuitive and all of the modules are consistent through out. It is very easy to train new hires as each module looks and operates similarly. Data easily downloads into excel, very powerful tool!

    Desvantagens

    I think the software needs better integration between its job billing and job cost modules. Improved reporting in this same respect would go a long way as well.

    Exibindo 5 avaliações de 230 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o Premier

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Premier.

    O Premier oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: 249,00 US$/mês
    • Modelo de preços: Assinatura
    • Avaliação gratuita: Disponível

    $30,000 one-time fee and $249/user/month per license.

    Os clientes habituais do Premier são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001+

    O Premier está nos seguintes idiomas:

    inglês

    O Premier é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O Premier se integra com os seguintes aplicativos:

    Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Project, PlanGrid, QuickBooks Online Advanced

    O Premier oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

    Categorias relacionadas

    Veja todas as categorias de software encontradas para Premier.