
Kaseya BMS
Sobre o Kaseya BMS
O Kaseya BMS é uma plataforma de automação de serviços profissionais de próxima geração, criada para capacitar departamentos de TI e fornecedores de serviços gerenciados com as principais ferramentas necessárias para obter sucesso no mundo moderno de gestão da TI.
O BMS fornece aos usuários uma interface fácil de usar, que permite obter mais velocidade e produtividade em longo prazo ao oferecer a profundidade e a personalização necessárias para atender aos vários objetivos de negócios das diferentes equipes.
O Kaseya BMS vem equipado com tudo de que você precisa a um preço acessível, que representa uma fração do preço da concorrência. O BMS vem pronto para ajudá-lo a ter sucesso com as melhores soluções para gestão de projetos, CRM, monitoramento de tempo e faturamento, estoque, finanças e central de serviços.
Preços a partir de:
Sem informação do fornecedor
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Kaseya BMS
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
inglês
Preços a partir de:
Sem informação do fornecedor
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Kaseya BMS
Imagens








Recursos
Total de recursos do Kaseya BMS: 72
Alternativas
monday.com

QuickBooks Desktop Enterprise

CloudBlue PSA

Wrike

Avaliações
Já tem o Kaseya BMS?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
A great client tool software
Avaliado em 16/05/2019
Vantagens
Kaseya is a great tool not only to manage machines, but to also maintain them. Installing an agent is a breeze, and running scripts is easy to learn. Patch machines, remote to them, push software and set security protocol all through one system
Desvantagens
Scripting maybebturn off some people but their are great tutorials and a support team to assist you in tweaking your needs.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Org Management
Avaliado em 12/03/2020
Overall business management has improved customer service with automated workflows. Better...
Overall business management has improved customer service with automated workflows. Better employee time management and tracking.
Vantagens
I have found that BMS works better then SolarWinds AutoTask. A lot less pop-ups, cleaner interface, and less micro-managing of the solution.
Desvantagens
I would like more seamless support. It is a problem with Kaseya that I have to call a specialist on each product, and when you are integrated with their ITGlue, AuthAnvil, and their VSA product knowlageable and timely help is hard to find. It can days for a resolution.
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
BMS is a serviceable CRM at a good price, but leaves a few things to be desired.
Avaliado em 07/05/2018
We saved some money over our previous CRM.
We saved some money over our previous CRM.
Vantagens
In a word: value. BMS is very reasonable priced CRM with some great features. It's easy to use, cloud based, and generates tickets directly from Kaseya's PSA.
Desvantagens
We transferred from a more established CRM to Kaseya. Given the cost and the fact that we already utilized Kaseya's VSA it seemed like a natural move. That said, we've experience a few issues. The client portal isn't as polished as we'd like. Inventory tracking is bad to the point of non-functional, and lacks the ability to even transfer between locations. Feature request are not quickly addressed. The cloud service lags or drops more than we'd like. Asset management is not great. Integrations are starting to catch up , but they've been slow in coming. Even the way items are listed on tickets is cumbersome.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Kaseya BMS
Avaliado em 25/03/2022
Vantagens
I love the dashboard on the Finance Dashboard. It tells you which contracts are ending soon and has a graph that's autogenerated to show your current month, quarter or year sales per client with percentages.
Desvantagens
I do not like the fact you cannot VOID or edit invoices after they're generated. If there is a change management wants to makes I have to VOID and restart. I didn't have to do that will our previous program ConnectWise. Also, this program lacks many features I used previously. Instead of being able to do these things I can only submit a feature request.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Great Integrations
Avaliado em 29/09/2020
We continue to invest in Kaseya's stack and BMS was a pivotal piece in this. The integrations are...
We continue to invest in Kaseya's stack and BMS was a pivotal piece in this. The integrations are powerful and will hopefully provide a strong value case in time savings as we move down the road using it.
Vantagens
The software is part of an overall suite that integrate very well together. Between it, VSA and IT Glue you get down to s single pane of glass concept. Having information available from all three inside BMS is powerful and saves time. They have been developing more features and integrations on a fast cadence and we look forward to some of the new ones they roll out.
Desvantagens
Converting from Autotask to BMS was a little bit of a challenge. We have a lot of integrations and it made the project management of our implementation difficult. We worked with the Kaseya team and got through it but the time to do so was about 2-3 times a normal roll out. Block hour contracts are really bad in BMS versus Autotask. Hopefully they will improve in the not to distant future.
Perguntas frequentes sobre o Kaseya BMS
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Kaseya BMS.P: Que tipo de planos o Kaseya BMS oferece?
O Kaseya BMS oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de:
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Kaseya BMS?
Os clientes habituais do Kaseya BMS são:
2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000
P: Em que idioma o Kaseya BMS está?
O Kaseya BMS está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Kaseya BMS é compatível com dispositivos móveis?
O Kaseya BMS é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Kaseya BMS se integra com quais outros aplicativos?
O Kaseya BMS se integra com os seguintes aplicativos:
QuickBooks Online Advanced
P: Que nível de suporte o Kaseya BMS oferece?
O Kaseya BMS oferece as seguintes opções de suporte:
FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Bate-papo
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