Sobre o Bizimply

Bizimply is an employee management solution for the service industry that links time and attendance, scheduling, HR and payroll processing in a single solution. The system serves both single and multi-store operators with dynamic workforces, including restaurants, bars, retailers, hotels, salons, bars, and more.

Bizimply is an all in one solution with drag and drop scheduling that provides cost prediction at a glance. Managers can access a live feed to see who which employees are clocked in, and which are running late. Clock in times are added to timecards automatically, and checked against schedules and company rules. Image capture prevents buddy punching by enabling employees to snap a photo as they clock in or out.

Employee HR profiles include all contact information as well as payroll, documents, pay rates, maximum working hours, and more. The online manager diary enables users to get instant answers to questions, including a shift log for recording key information. Bizimply allows users to keep track of daily sales by shift and by location, including up to date KPIs for business insights.

Connected payroll features display scheduled hours, actual hours, and breaks in a single view. Users can add holiday, PTO or sick pay to employee timecards before exporting data to payroll. Managers using Bizimply can keep track of any customer, employee or supplier issues for detailed records and reports.

Preços a partir de:

100,00 £/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Bizimply

Principais benefícios do Bizimply

  • The MyZimply app for employees enables staff to view their schedules on the go, and receive any schedule changes or updates.

  • Shift managers can drag and drop shifts into a schedule and get insight into what the week's labor will cost beforehand.

  • Employee punch in times are automatically added to individual timecards, checked against the schedule, and prepared for manager approval.

  • Each employee's contact information, documents, pay rates, and more, are all stored on their online profile, ensuring managers are always up to date.

  • Issue tracking features allow managers to record shift issues and keep track of all employee, customer or supplier issues with detailed records and reports.
  • Consumidores típicos

    • Autônomos
    • Pequenas empresas (2-50)
    • Médias empresas (51-500)
    • Grandes empresas (500 ou mais)

    Implantação

    • Baseado na nuvem
    • Instalação local

    Mercados

    Canadá, Reino Unido, Irlanda, Estados Unidos

    Idiomas

    inglês

    Preços a partir de:

    100,00 £/mês

    • Versão gratuita
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    5 principais alternativas ao Bizimply

    Imagens

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    Recursos

    Total de recursos do Bizimply: 64

    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
    • Agendamento
    • Agendamento de grupo
    • Agendamento em tempo real
    • Alertas do celular
    • Alertas/notificações
    • Armazenamento de documentos
    • Arrastar e soltar
    • Atualização em tempo real
    • Banco de dados de funcionários
    • Bater ponto de entrada/saída
    • Cartão perfurado
    • Cartão perfurado online
    • Controle da estação de trabalho
    • Controle de comparecimento
    • Controle de comparencimento
    • Controle de horas
    • Controle de licenças
    • Controle de licenças médicas
    • Controles/permissões de acesso
    • Cálculo de horas extras
    • Dados em tempo real
    • Distribuição de cronogramas
    • GPS
    • Gerenciamento de documentos
    • Gestão da disponibilidade
    • Gestão da folha de pagamento
    • Gestão de capacitação
    • Gestão de comparecimento
    • Gestão de conformidade
    • Gestão de funcionários
    • Gestão do desempenho
    • Gestão do quadro de horários
    • Gestão do tempo livre
    • Importação/exportação de dados
    • Indicadores de desempenho
    • Integrações de terceiros
    • Lembretes
    • Modelos personalizáveis
    • Notificações em tempo real
    • Orçamentos/Previsões
    • Painel de atividades
    • Perfil dos funcionários
    • Planejamento de pessoal
    • Portal de autoatendimento
    • Portal do funcionário
    • Portal para funcionários
    • Previsão
    • Previsão de trabalho
    • Rastreamento de habilidades
    • Rastreamento de vagas e licenças
    • Reconhecimento biométrico
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios em tempo real
    • Relógio de ponto
    • Relógio de ponto online
    • Reservas online
    • Seguimento de assalariados
    • Solicitações de tempo livre
    • Troca de turnos
    • Várias localizações

    Alternativas

    HRLocker

    4,5
    #1 alternativa ao Bizimply
    HRLocker is an HR management software that helps businesses manage operations related to recruitment, training, time...

    Microsoft Excel

    4,8
    #2 alternativa ao Bizimply
    Explore o Excel. Novas ferramentas de análise de dados ajudam a registrar e visualizar dados para melhor compreensão,...

    Access PeopleHR

    4,4
    #3 alternativa ao Bizimply
    Centralised & automated HR software that assists in decision making, recruitment processes and engages your employees.

    Sling

    4,6
    #4 alternativa ao Bizimply
    Sling is a scheduling and communication software that incorporates employee scheduling, team messaging, time tracking,...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,7 /5
    (90)
    Relação qualidade/preço
    4,3/5
    Recursos
    4,3/5
    Praticidade
    4,6/5
    Suporte ao cliente
    4,7/5

    Já tem o Bizimply?

    Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

    Exibindo 5 avaliações de 90
    Darioush
    Classificação geral
    • Setor: Restaurantes
    • Porte da empresa: 201-500 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    What did we do without it

    Avaliado em 26/09/2022

    Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of...

    Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

    Vantagens

    Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

    Desvantagens

    Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

    Resposta do Bizimply

    Hi Darioush,
    Thank you for this amazing review, we are overjoyed you are enjoying our product!

    Elaine
    Classificação geral
    • Setor: Hotelaria
    • Porte da empresa: 201-500 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    Excellent system for managing labour

    Avaliado em 22/07/2019

    System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has...

    System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

    Vantagens

    I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

    Desvantagens

    Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

    Alternativas consideradas

    HRLocker

    Razões para mudar para o Bizimply

    It could talk to our payroll and the cost factor.
    Simone
    Classificação geral
    • Setor: Alimentação e bebidas
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

    A More Professional Approach to Employee Management

    Avaliado em 06/10/2022

    The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

    Our employees...

    The system has streamlined our procedures and made the company more professional.

    Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system.

    Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

    Vantagens

    The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours.
    Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

    Desvantagens

    When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

    natalie
    Classificação geral
    • Setor: Hotelaria
    • Porte da empresa: 51-200 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

    Feedback

    Avaliado em 26/09/2022

    part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully...

    part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

    Vantagens

    the scheduling module and time & attendance are easy to use

    Desvantagens

    Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

    Resposta do Bizimply

    Hi Natalie,
    Thanks for your review, we will take all of these comments onboard!

    Kim
    Classificação geral
    • Setor: Restaurantes
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    c&g

    Avaliado em 10/10/2022

    Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user...

    Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user friendly after a bit of practise.

    Vantagens

    Being able to keep an eye on our labour daily.

    Desvantagens

    -I think the system is slow when trying to go between schedules or different pages the loading can be slow.
    -Not being able to see the FOH and BOH labour in a percentage.
    -We can't just export the timecards to our accountant as we originally thought we would be able to as they don't divide into FOH and BOH and in the order of when they were employed so it was too time consuming for them to do the wages using bizimply.

    Exibindo 5 avaliações de 90 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o Bizimply

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Bizimply.

    O Bizimply oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: 100,00 £/mês
    • Modelo de preços: Assinatura
    • Avaliação gratuita: Disponível

    We know that your business is different, our pricing is tailor-made to your exact needs. We would be more than happy to discuss our product and pricing with you. Please get in touch for more information.

    Os clientes habituais do Bizimply são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

    O Bizimply está nos seguintes idiomas:

    inglês

    O Bizimply é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O Bizimply se integra com os seguintes aplicativos:

    BrightPay, Epos Now, Ezora, Flow Learning, Moorepay, Quantum, Revel Systems, Xero, Yapster

    O Bizimply oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

    Categorias relacionadas

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