
Sobre o xMatters
O xMatters é uma plataforma útil de alerta de TI, que retransmite dados entre sistemas enquanto envolve as pessoas certas para resolver os incidentes mais rapidamente. O xMatters automatiza e dá estrutura à comunicação para que se possa proativamente impedir interrupções, resolver incidentes e manter as pessoas certas informadas. O xMatters reúne um conjunto de ferramentas para capacitar os departamentos de TI e desenvolvimento, permitindo a conectividade entre as soluções, bem como as transferências no processo.
Com a plataforma inteligente de comunicações baseada na nuvem do xMatters, os usuários podem executar tarefas ou resolver incidentes com eficiência conectando e notificando automaticamente as pessoas mais relevantes em uma empresa. As equipes e indivíduos de resolução são direcionados usando informações baseadas em agendas de plantão, conjuntos de habilidades e encaminhamentos. As informações de programação de plantão registram substituições e feriados, garantindo que apenas os funcionários presentes e relevantes sejam acionados. Os usuários podem criar e automatizar processos de incidentes críticos, enviar e automatizar escalas e configurar notificações automáticas usando os sistemas de supervisão e gerenciamento de serviços da empresa do usuário.
A tecnologia e os recursos incorporados no xMatters oferecem aos usuários uma solução de comunicação de TI automatizada e flexível. Como o xMatters é totalmente funcional em dispositivos móveis, tablets e computadores, os usuários podem receber atualizações e notificações em qualquer lugar. Ao direcionar equipes de pessoas relevantes, o xMatters visa resolver incidentes mais rapidamente. Para melhorar a eficiência geral dos processos de negócios e da resolução de incidentes, as partes interessadas e as equipes de TI são automaticamente informadas e atualizadas sobre quaisquer incidentes. O xMatters foi projetado para empresas gerenciarem processos e problemas essenciais de negócios de maneira rápida e eficiente, usando comunicação direcionada e automática. Embora usado por muitas grandes empresas, o xMatters é adequado e dimensionável para uso por equipes de TI de qualquer tamanho.
Preços a partir de:
9,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao xMatters
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Preços a partir de:
9,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao xMatters
Imagens





Recursos
Total de recursos do xMatters: 47
Alternativas
monday.com

NinjaOne

SysAid

HaloITSM

Avaliações
Já tem o xMatters?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 10 000+ funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
On Call Made Easy
Avaliado em 19/01/2017
We have a fairly complicated OnCall Procedure/Rotation that most applications cannot handle to the...
We have a fairly complicated OnCall Procedure/Rotation that most applications cannot handle to the ability that xMatters can. It was pain free to be setup in and the Android App complements the website perfectly. Easy to use, easy to customize, and a powerful tool.
Vantagens
Easy to use and effective.
Desvantagens
The current "cloud based" technologies makes it impossible to use when upstream DNS is having issues. That is true for any cloud services provider.
Resposta do xMatters
Hi Brandon. Thank you for taking the time to leave a review for xMatters. Reviews help us evaluate our products and performance. We want to provide the best level of service to you and appreciate you taking the time to comment. Our next release is coming in March and hope you are excited about our integration enhancements and new mobile features. If you have specific feedback on how we can improve our mobile rotation schedule set up, please pass that along to your CSM so we can review internally.
- Setor: Varejistas
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Get the right Support personnel involved, Right Now!
Avaliado em 11/01/2017
Our Company utilizes 2 integrations with xMatters. Control-M which not only allows on-call...
Our Company utilizes 2 integrations with xMatters. Control-M which not only allows on-call personnel to perform first level support from anywhere via the mobile app and direct interaction with Control-M to gater Output and take actions directly with Control-M.
We also utilize an integration with Service-Now incident reporting to get the needed support quickly for other IT problems outside of our batch processing enviroments.
xMatters enables the right personnel to get involved quickly and also provides direct accountability which our managemnt teams appreciate.
Vantagens
Enables my team to get out of the manual notification processes when issues arise.
Anyone in the IT Organization can initiate notifications for support.
Desvantagens
Upgrades can be a bit tricky since the product does get cutomized for your personal needs.
Resposta do xMatters
Hi Dave. Thank you for taking the time to leave a review for xMatters. Reviews help us evaluate our products and performance. We want to provide the best level of service to you and appreciate you taking the time to comment. Our next release is coming in March and in it we will have even more improvements to our integration capabilities which will allow you to integrate more easily with tools in your organization. If you run into challenges during your upgrade, please reach out to our support team and they will be happy to assist.
- Setor: Aparelhos médicos
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Mensal durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Room for improvement
Avaliado em 28/01/2017
At KARL STORZ it confounds us that we are not able to send notifications to entire organization...
At KARL STORZ it confounds us that we are not able to send notifications to entire organization without jamming the switchboards. There are also functionalities that need to be enhanced to give my team the ability to fully use the system, i.e., with a dynamic recipient list only the first ten names can be seen, not able to scroll through the others. This showed up when a common name was request and there was more than 10 of them and there was not way to confirm the correct one was included.
Vantagens
Sending a message is easy.
Desvantagens
The text to voice is sometimes unclear, and have to give the teams instructions.
Resposta do xMatters
Hi Glenda. Thank you for your feedback. We take our customer¿s feedback to heart. The good news is that in our upcoming release we will be addressing one of the challenges you are facing with the Dynamic Recipient List only showing 10 names. We have improved our search features and and this should address your concern. Additionally, we have been working on our text to voice capabilities and you should have seen an improvement in this area. If you haven¿t, please contact your CSM and they will work with you on it.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 7.0 /10
Giant spanner for your toolbox
Avaliado em 17/01/2017
This is a great tool for use with an ITSM tool OR directly connected to your DCIM, BMS, or stand...
This is a great tool for use with an ITSM tool OR directly connected to your DCIM, BMS, or stand alone. We currently have this integrated with our ServiceNow platform and it manages our Minor and Major incident processes very effectively. Thier app is great to use, you can send, receive and respond to notifications. When doing ITSM right, xMatters is the choice you should make.
Vantagens
SaaS based solution
Direct integration with my ITSM (ServiceNow) tool
Available App
Desvantagens
For complex scheduling, it can be difficult to fit into the constructs of the app
SaaS-based solution (constant changes)
Resposta do xMatters
Hi Darren. Thank you for taking the time to leave a review for xMatters. Reviews help us evaluate our products and performance. We want to provide the best level of service to you and appreciate you taking the time to comment. Our next release is coming in March and hope you are excited about our integration enhancements which will help you integrate with more tools in your enterprise.
- Setor: Serviços financeiros
- Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
xMatters On-Demand review
Avaliado em 23/01/2017
xMatters has been a great help to our company in achieving our SLA's for support call-outs and have...
xMatters has been a great help to our company in achieving our SLA's for support call-outs and have always assisted us with our ideas for application support whether it be customization or plug-ins for 3rd party applications.
Vantagens
The flexibility of shifts and schedules and the plug-ins for 3rd party applications
Desvantagens
Reporting: xMatters could use better reporting features for admin and users. More detailed reporting for users/roles/groups/devices would be great
Resposta do xMatters
Hi Michael. We are so happy our product is working well for your business and appreciate you taking the time to review. Our next quarterly release is coming soon and we look forward to sharing details on our integration directory and enhanced timeline report. We are looking to improve our reporting capabilities over the next few releases, but if you have specific feedback, please let your CSM know.
Perguntas frequentes sobre o xMatters
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o xMatters.P: Que tipo de planos o xMatters oferece?
O xMatters oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 9,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o xMatters?
Os clientes habituais do xMatters são:
2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000
P: Em que idioma o xMatters está?
O xMatters está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, inglês, italiano, japonês, português, russo
P: O xMatters é compatível com dispositivos móveis?
O xMatters é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O xMatters se integra com quais outros aplicativos?
O xMatters se integra com os seguintes aplicativos:
AppDynamics, BigPanda, Centrify Identity Service, Cherwell Service Management, Confluence, Cove Data Protection, Desk.com, Fusion, Google Maps, HipChat, IBM SmartCloud Engage, JIRA Service Management, Jira, Kaseya BMS, Kaseya EMM, Kaseya VSA, Loggly, Logz.io, ManageEngine ServiceDesk Plus, Nagios XI, Network Performance Monitor, New Relic, Okta, OneLogin, OverOps, Panopta, Pingdom, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ScienceLogic, ServiceNow, Site24x7, Slack, Splunk Cloud, Sumo Logic, Take Control, TrueSight Pulse, Twitter, Zabbix, Zapier, Zendesk Suite
P: Que nível de suporte o xMatters oferece?
O xMatters oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo
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