xMatters

4,5 (137)
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Plataforma de alertas de TI para gerar ações em empresas.

Sobre o xMatters

O xMatters é uma plataforma útil de alerta de TI, que retransmite dados entre sistemas enquanto envolve as pessoas certas para resolver os incidentes mais rapidamente. O xMatters automatiza e dá estrutura à comunicação para que se possa proativamente impedir interrupções, resolver incidentes e manter as pessoas certas informadas. O xMatters reúne um conjunto de ferramentas para capacitar os departamentos de TI e desenvolvimento, permitindo a conectividade entre as soluções, bem como as transferências no processo.

Com a plataforma inteligente de comunicações baseada na nuvem do xMatters, os usuários podem executar tarefas ou resolver incidentes com eficiência conectando e notificando automaticamente as pessoas mais relevantes em uma empresa. As equipes e indivíduos de resolução são direcionados usando informações baseadas em agendas de plantão, conjuntos de habilidades e encaminhamentos. As informações de programação de plantão registram substituições e feriados, garantindo que apenas os funcionários presentes e relevantes sejam acionados. Os usuários podem criar e automatizar processos de incidentes críticos, enviar e automatizar escalas e configurar notificações automáticas usando os sistemas de supervisão e gerenciamento de serviços da empresa do usuário.

A tecnologia e os recursos incorporados no xMatters oferecem aos usuários uma solução de comunicação de TI automatizada e flexível. Como o xMatters é totalmente funcional em dispositivos móveis, tablets e computadores, os usuários podem receber atualizações e notificações em qualquer lugar. Ao direcionar equipes de pessoas relevantes, o xMatters visa resolver incidentes mais rapidamente. Para melhorar a eficiência geral dos processos de negócios e da resolução de incidentes, as partes interessadas e as equipes de TI são automaticamente informadas e atualizadas sobre quaisquer incidentes. O xMatters foi projetado para empresas gerenciarem processos e problemas essenciais de negócios de maneira rápida e eficiente, usando comunicação direcionada e automática. Embora usado por muitas grandes empresas, o xMatters é adequado e dimensionável para uso por equipes de TI de qualquer tamanho.


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xMatters

4,5 (137)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

9,00 US$
mês
25,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

42
199

Integrações

41
22

Praticidade

4,5 (137)
4,1 (755)

Relação qualidade/preço

4,3 (137)
4,1 (755)

Atendimento ao cliente

4,7 (137)
4,2 (755)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

HaloITSM

4,7
#1 alternativa ao xMatters
O HaloITSM é uma solução de gerenciamento de serviços de TI que ajuda as empresas a otimizarem todo o ciclo de vida de...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternativa ao xMatters
Interaja com seus clientes quando e onde eles estiverem. Preste serviço em todos os canais, em qualquer dispositivo....

SysAid

4,5
#3 alternativa ao xMatters
Transforme a produtividade do agente, aprimore a experiência do usuário final e gere valor em toda a organização, com...

monday.com

4,6
#4 alternativa ao xMatters
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Avaliações

Classificação geral

4,5 /5
(137)
Relação qualidade/preço
4,3/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 137
Reid
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

No doubts here.

Avaliado em 17/01/2017

We use xMatters for manual and automated notifications. The application and APIs are easy to use,...

We use xMatters for manual and automated notifications. The application and APIs are easy to use, portable, available on multiple platforms with all the necessary options for security and auditing. I rated value for the money four stars only because some of our users receive very few alerts but the licenses are based on based on the level of response needed and not on overall usage. Even so, the license costs are reasonable and we are definitely getting the value needed.

From a support standpoint, xMatters is a highly available application with very good notifications regarding maintenance, feature enhancements, etc. The support staff is top notch.

Vantagens

Ease of setup/use. Ability to integrate into other applications.

Desvantagens

Cost. (Shouldn't everything be free?)

Resposta do xMatters

Hi Reid. We are so happy our product is working well for your business and appreciate you taking the time to review. Our next quarterly release is coming soon and we look forward to sharing details on our integration directory which will make it even easier to integrate with tools in our environment.

Darren
Classificação geral
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Giant spanner for your toolbox

Avaliado em 17/01/2017

This is a great tool for use with an ITSM tool OR directly connected to your DCIM, BMS, or stand...

This is a great tool for use with an ITSM tool OR directly connected to your DCIM, BMS, or stand alone. We currently have this integrated with our ServiceNow platform and it manages our Minor and Major incident processes very effectively. Thier app is great to use, you can send, receive and respond to notifications. When doing ITSM right, xMatters is the choice you should make.

Vantagens

SaaS based solution
Direct integration with my ITSM (ServiceNow) tool
Available App

Desvantagens

For complex scheduling, it can be difficult to fit into the constructs of the app
SaaS-based solution (constant changes)

Resposta do xMatters

Hi Darren. Thank you for taking the time to leave a review for xMatters. Reviews help us evaluate our products and performance. We want to provide the best level of service to you and appreciate you taking the time to comment. Our next release is coming in March and hope you are excited about our integration enhancements which will help you integrate with more tools in your enterprise.

Glenda
Classificação geral
  • Setor: Aparelhos médicos
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Room for improvement

Avaliado em 28/01/2017

At KARL STORZ it confounds us that we are not able to send notifications to entire organization...

At KARL STORZ it confounds us that we are not able to send notifications to entire organization without jamming the switchboards. There are also functionalities that need to be enhanced to give my team the ability to fully use the system, i.e., with a dynamic recipient list only the first ten names can be seen, not able to scroll through the others. This showed up when a common name was request and there was more than 10 of them and there was not way to confirm the correct one was included.

Vantagens

Sending a message is easy.

Desvantagens

The text to voice is sometimes unclear, and have to give the teams instructions.

Resposta do xMatters

Hi Glenda. Thank you for your feedback. We take our customer¿s feedback to heart. The good news is that in our upcoming release we will be addressing one of the challenges you are facing with the Dynamic Recipient List only showing 10 names. We have improved our search features and and this should address your concern. Additionally, we have been working on our text to voice capabilities and you should have seen an improvement in this area. If you haven¿t, please contact your CSM and they will work with you on it.

Michael
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 1 001 - 5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

xMatters On-Demand review

Avaliado em 23/01/2017

xMatters has been a great help to our company in achieving our SLA's for support call-outs and have...

xMatters has been a great help to our company in achieving our SLA's for support call-outs and have always assisted us with our ideas for application support whether it be customization or plug-ins for 3rd party applications.

Vantagens

The flexibility of shifts and schedules and the plug-ins for 3rd party applications

Desvantagens

Reporting: xMatters could use better reporting features for admin and users. More detailed reporting for users/roles/groups/devices would be great

Resposta do xMatters

Hi Michael. We are so happy our product is working well for your business and appreciate you taking the time to review. Our next quarterly release is coming soon and we look forward to sharing details on our integration directory and enhanced timeline report. We are looking to improve our reporting capabilities over the next few releases, but if you have specific feedback, please let your CSM know.

Kyla
Classificação geral
  • Setor: Serviços meio ambientais
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Great 2-Way Communications Platform

Avaliado em 16/01/2017

We have been using xMatters software now for 2 years. Having the ability to instantly contact...

We have been using xMatters software now for 2 years. Having the ability to instantly contact available volunteers to resolve incoming rescues, has helped us to significantly improve our service to animals and the community. The support from the xMatters team has been fantastic, working with us to implement improvements and solve any issues as quickly as possible. We are planning a new integration project this year, which will further improve our rescue service and we look forward to working with the xMatters team to make it happen.

Resposta do xMatters

Dear Kyla. You can¿t see me but we¿re totally doing happy dances at our desks. Thanks for your review of xMatters. We¿re so glad you have had great experiences with our team. We hope to keep wow¿ing you with our products and our people. Our next release is coming in March and hope you are excited about our integration enhancements and new mobile features.

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Perguntas frequentes sobre o xMatters

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o xMatters.

O xMatters oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 9,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do xMatters são:

2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O xMatters está nos seguintes idiomas:

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, espanhol, francês, inglês, italiano, japonês, português, russo

O xMatters é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O xMatters se integra com os seguintes aplicativos:

AppDynamics, BigPanda, Centrify Identity Service, Cherwell Service Management, Confluence, Cove Data Protection, Desk.com, Fusion, Google Maps, HipChat, IBM SmartCloud Engage, JIRA Service Management, Jira, Kaseya BMS, Kaseya EMM, Kaseya VSA, Loggly, Logz.io, ManageEngine ServiceDesk Plus, Nagios XI, Network Performance Monitor, New Relic, Okta, OneLogin, OverOps, Panopta, Pingdom, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, ScienceLogic, ServiceNow, Site24x7, Slack, Splunk Cloud, Sumo Logic, Take Control, TrueSight Pulse, Twitter/X, Zabbix, Zapier, Zendesk Suite

O xMatters oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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