Klaviyo
Klaviyo
Sobre o Klaviyo
O Klaviyo é uma plataforma de marketing moderna, que oferece a empresas de comércio eletrônico uma plataforma única e centralizada para otimizar suas campanhas de marketing. Incorporando integrações com um clique, segmentações avançadas, rastreamento de sites, geração de relatórios baseados no retorno sobre investimento (ROI na sigla em inglês), respostas automáticas prontas, design de e-mail com arrastar e soltar, campos de atividades personalizados e perfis de clientes em 360°, o Klaviyo visa fornecer aos usuários uma solução de marketing de comércio eletrônico avançada, porém simples.
Com a tecnologia personalizada de rastreamento da Internet do Klaviyo, os usuários podem segmentar públicos-alvo e direcionar campanhas acionadas de maneira efetiva e automática com base nos dados comportamentais e transacionais coletados do cliente. Incluindo respostas automáticas de e-mail integradas, o Klaviyo permite que os usuários automatizem os fluxos de e-mail acionados para eventos como carrinhos de compras abandonados e acompanhamento de pedidos.
O Klaviyo também permite que os usuários meçam o desempenho de suas campanhas de marketing, facilitando a geração de relatórios e análises significativas com as principais métricas. No painel do Klaviyo, os usuários podem comparar o desempenho de campanhas atuais e anteriores, visualizar fluxos de atividades em tempo real e adicionar, editar ou remover outros gráficos de métricas. As métricas do Klaviyo proporcionam aos usuários a flexibilidade de analisar tendências em pedidos, ver mudanças no comportamento dos clientes e acompanhar o crescimento de listas e segmentos.
O Klaviyo é compatível com integração com vários softwares de comércio eletrônico, processamento de pagamentos e ponto de serviço (POS na sigla em inglês), como Shopify, Magento e WooCommerce, a fim de coletar e utilizar dados orientados pelo cliente. Além disso, o Klaviyo também possui uma API aberta que permite aos usuários adicionar integrações personalizadas de comércio eletrônico. Todas as integrações do Klaviyo são sincronizadas automaticamente para garantir que os usuários tenham acesso aos dados mais recentes e mais adequados para personalização e direcionamento de e-mail.
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Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Alternativas
Salesforce Marketing Cloud
Mailjet
SendGrid
ConvertKit
Avaliações
Já tem o Klaviyo?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A glowing beacon in a saturated market
Avaliado em 11/08/2021
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Fantastic from beginning to end. I would suggest Klaviyo to anyone.
Vantagens
There are hundreds of email marketing managers, and they all pale in comparison to Klaviyo. Instead of trying to be a jack of all trades, Klaviyo focused on making the best e-commerce marketing platform, PERIOD. The integration with Shopify is an utter game changer, and makes it possible to actually feel in control of your marketing.
Desvantagens
When it comes to Klaviyo, there is a bit of a learning curve. They do make sure there are plenty of resources, so if you want to learn you will.
Alternativas consideradas
BrevoRazões para escolher o Klaviyo
For the focused look into e-commerce and the commitment to make the best e-commerce marketing resource.Software anterior
MailchimpRazões para mudar para o Klaviyo
Klaviyo is more focused on e-commerce which is my primary focus.- Setor: E-Learning
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 2.0 /10
Provided a solution to our unique use-case.
Avaliado em 01/04/2024
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available...
Overall I think Klaviyo is a great product. Customer service is amazing and so readily available via chat and they do seem to possess a great degree of knowledge about the product and its functionality/capabilities. Was amazing to see our automated message flows come to life and go out to our customers!
Vantagens
Our product, an educational and habit-building micro-content program, required a way to send lengthy (50-100+ sends), localized, and automated flows via SMS and email to global Shopify purchasers. They were the closest platform we found to delivering as we envisioned. Customer service was very helpful in helping us find solutions to problems and aid in our solution design.
Desvantagens
We experienced issues with contacts being overwritten when multiple sign-ups/subscriptions came through the same form. We also noticed that due to how long our flows were, the flow editor became extremely slow.
Razões para mudar para o Klaviyo
Price, capabilities and ease of implementation.- Setor: Cosmético
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
Marketing Automation with support and deliverability concerns
Avaliado em 09/12/2016
In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation....
In August 2015... I was convinced I needed a better email marketing solution with automation. Klaviyo is/was much more expensive than other basic email services (MailChimp, getResponse, AWeber) but the marketing automation was arguably a great investment with good ROI.
I integrated K with my site (Americommerce) and discovered that the only way to make K to work was via middleware, "CartSync" which cost about $100/month. It was imperfect. Bare minimum metrics. Marginally useful. I accepted the limitations and launched.
Klaviyo support manager's exact words to me were, "Why don't you move to Shopify?" Those words resonated...
10 weeks later when I decided to actually replatform to Shopify, getting Klaviyo support to answer a basic question was a frustrating experience. K support earned a reputation as only slightly better than useless.
Then there was the "integration disconnect" bug -- the connector to my Shopify store was shut off by Klaviyo, without notification -- ah, but there was an email -- sent by a spammy server (non-transactional) that never saw the light of day. We learned that K was sending TRANSACTIONAL EMAILS from a marketing server. And this email was getting flagged as spam by many mail servers.
In the mean time, I was a presenter at am ecommerce conference and when I asked who used Klaviyo, many raised their hand... then I asked, "is anyone satisfied with Klaviyo support?" -- the room's reaction caused the Klaviyo rep in the room to text his management team - and before the end of the session we were told K was hiring 4 new support reps.
SO the consensus was:
Klaviyo usually works great
Klaviyo has lousy support
Klaviyo is relatively expensive as your customer list grows
Klaviyo is very powerful.
But Klaviyo *had* an issue with their email hitting a spam RBL...
When I went to send a preview email for a campaign, it was flagged as spam. When I tried sending Klaviyo subscribe emails from 10 different stores that I knew to use Klaviyo, they all went to SPAM.
I was able to get Klaviyo removed from the offending RBL - but until a call from Klaviyo's director of product at T+30 hours, the silence from Klaviyo was deafening.
Then Cyber Monday's failure...
I'm still a K customer for today, but I will probably not be a customer in 60 days.
I still think the product is amazing, but no-confidence in deliverability and the history of limited support forced me to seek an alternative.
Vantagens
Incredibly powerful rules and automation flows. SUPER TIGHT integration with Shopify.
Desvantagens
Deliverability is a concern. Support is slow to respond.
- Setor: Design
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Perfect for e-commerce
Avaliado em 30/05/2024
Vantagens
Klaviyo really sets the standard for e-commerce email & sms marketing. I love the segments and a&b testing you can do.
Desvantagens
It’s a little tedious to set up but not hard. Just time consuming setting up all of the workflows you need.
- Setor: Alimentação e bebidas
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Klaviyo is so easy to use, segment, perform A/B tests and for reporting!
Avaliado em 02/06/2022
I love using Klaviyo. I actually converted after using Omnisend for a few years. I've also used...
I love using Klaviyo. I actually converted after using Omnisend for a few years. I've also used HubSpot and MailChimp, but Klaviyo beats them all. It's incredibly user-friendly, especially for design!
Vantagens
I love the subject line automation, the most. I also love how easy it is to segment, how you can create desktop and mobile versions of emails, and how I can see all of the email campaign metrics in real-time.
Desvantagens
It can stall sometimes when I'm trying to edit the content. The text box can be glitchy and require refreshing.
Alternativas consideradas
BrevoRazões para escolher o Klaviyo
Klaviyo was more user-friendly, and easier to do A/B tests.Software anterior
OmnisendRazões para mudar para o Klaviyo
Seemed more streamlined!Perguntas frequentes sobre o Klaviyo
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Klaviyo.P: Que tipo de planos o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 45,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Klaviyo?
Os clientes habituais do Klaviyo são:
Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000
P: Em que idioma o Klaviyo está?
O Klaviyo está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Klaviyo é compatível com dispositivos móveis?
O Klaviyo é compatível com os seguintes dispositivos:
P: O Klaviyo se integra com quais outros aplicativos?
O Klaviyo se integra com os seguintes aplicativos:
Adobe Commerce, AfterShip, Akamai Identity Cloud, BigCommerce, Boulevard, Chargebee, Classy, Criteo, DonorPerfect, Eventbrite, Getsitecontrol, GoTab POS, Gorgias, Help Scout, Jebbit, Justuno, KickoffLabs, Lightspeed Retail, Malomo, Meta for Business, Mindbody, Movable Ink, Narvar, Neon CRM, Nosto, Okendo, Olark, Olo, Omneo, OpenCart, OptinMonster, OrderGroove, PAR Punchh, PadiAct, Postscript, PrestaShop, Privy, Recharge, Recurly, Salesforce Service Cloud, Segment, Shift4Shop, ShipStation, Shopify, Shopify Plus, Smile.io, Square Online, Stripe, Sumo, Triple Whale, Typeform, Unbounce, UserVoice, Volusion, Wisepops, Wix, WooCommerce, Wufoo, Yotpo, ZENOTI, Zendesk Suite, Zoho CRM, commercetools
P: Que nível de suporte o Klaviyo oferece?
O Klaviyo oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo
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