UpKeep

Software de gestão de manutenção computadorizada móvel

4,7 /5 (1163 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do UpKeep

O que é o UpKeep?

O UpKeep é um CMMS (software de gerenciamento de manutenção informática) em nuvem, projetado para ser usado em dispositivos móveis e adequado para uma variedade de setores, incluindo de manufatura, construção, distribuição, armazenamento, serviços públicos, hotéis, restaurantes, processamento de alimentos, igrejas, educação e muito mais. O sistema permite que os usuários gerenciem o planejamento de manutenção e as ordens de serviço enquanto em trânsito, com ferramentas para criação de ordem de serviço, priorização, captura de assinatura, anotação de imagem, importação de dados de ativos, leitura de código de barras, gestão de estoques, bate-papo e colaboração, criação de faturas e muito mais.

O UpKeep permite que os usuários criem ordens de serviço personalizadas para várias finalidades, como a criação de listas de verificação e valores de medição, usando modelos e itens de formulário. Arquivos, imagens e peças podem ser adicionados a tarefas. Os usuários podem priorizar ordens de serviço de acordo com sua urgência. Ordens de serviço e faturas podem ser criadas em formato PDF, enviadas por e-mail ou impressas. Os dados de ativos podem ser importados no UpKeep de registros existentes e os códigos de barras podem ser atribuídos a peças ou ativos, que podem ser digitalizados para serem adicionados a ordens de serviço. Os usuários podem criar cronogramas recorrentes para manutenção preventiva e reservar ou programar peças individuais a serem usadas para ordens de serviço específicas. O estoque pode ser gerenciado por localização e o acompanhamento do histórico de peças permite que os usuários vejam onde cada peça foi usada.

O UpKeep envia automaticamente notificações por push e alertas em tempo real aos usuários para informá-los de qualquer atualização de tarefas ou problemas com equipamentos. Os sensores podem ser integrados para permitir a supervisão de ativos em tempo real e os usuários podem criar acionadores para gerar automaticamente solicitações de manutenção quando condições específicas são atingidas. Mais de 50 tipos de sensores diferentes são compatíveis e os usuários podem visualizar relatórios detalhados de dados do sensor, como umidade, inclinação, temperatura e muito mais. O UpKeep também permite que os usuários colaborem com o bate-papo no aplicativo em tempo real para discutir problemas ou compartilhar atualizações, além de geração de relatórios sobre tarefas concluídas, gastos e quaisquer problemas recorrentes.

Resumo do UpKeep

Preços

A partir de
US$ 29,00/month

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do UpKeep

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Inglês

Mídias

Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds
Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds
Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds
UpKeep - Vídeo Captura de tela do UpKeep: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds Captura de tela do UpKeep: Captura de tela do UpKeep: Captura de tela do UpKeep: Captura de tela do UpKeep: Captura de tela do UpKeep: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds Captura de tela do UpKeep: Sensors can also be integrated with UpKeep, allowing users to monitor readings in real-time, and automate maintenance requests based on predefined thresholds

UpKeep - Avaliações

UpKeep - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
801

Muito bom
326

Regular
33

Ruim
3

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,6
Recursos
4,4
Praticidade
4,6
Suporte ao cliente
4,8
97% dos usuários recomendam este app
Dirk K.

Crucial Team Management

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.


Traduzir com Google
Jonathan B.

Best overall usability

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.


Traduzir com Google
Matt K.

Daily email...


Traduzir com Google
Jamie P.

A very strong start, but a long way to go yet.

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.


Traduzir com Google
Rick D.

Perfect CMMS for my Needs

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.


Traduzir com Google
Dirk K.
Setor: Imobiliárias
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Crucial Team Management

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 29/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vantagens

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Desvantagens

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Traduzido para o Português

Resposta do UpKeep Technologies

Hi Dirk,

Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small.
The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level.

If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource.

Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Jonathan B.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best overall usability

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 27/11/2019
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Vantagens

I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Desvantagens

There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Traduzido para o Português

Resposta do UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders!

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Matt K.
Setor: Armazéns
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Daily email...

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 08/10/2020
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Vantagens

The system is very easy to use. Creating work orders and adding info such as PO numbers is a breeze.

Desvantagens

I don't care for the emails at 3am to remind me of Work Orders that are coming due. Many of building alarms come via email, causing me to think there is something wrong.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Jamie P.
Setor: Serviços de eventos
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

A very strong start, but a long way to go yet.

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 28/02/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Vantagens

I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Desvantagens

RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue.

1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily.
2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating.
3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them.
4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 4.0/10

Rick D.
Setor: Instituições religiosas
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Perfect CMMS for my Needs

Usado Diariamente durante Avaliação gratuita
Avaliado em 13/08/2020
Fonte da avaliação: SoftwareAdvice

Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Vantagens

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Desvantagens

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget.

One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Recomendação do usuário
9/10
Baseado em 1.163 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do UpKeep

Preço do UpKeep

A partir de
US$ 29,00/month
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,6/5
Baseado em 1.163 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do UpKeep

Recursos do UpKeep

API
Acompanhamento de atividades
Armazenamento de documentos
Auditoria
Cobrança e faturamento
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gerenciamento de documentos
Gestão de conformidade
Gestão de estoques
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de terceiros
Monitoramento
Notificações automáticas
Painel de atividades
Rastreamento de estoque
Registro de auditoria
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Recursos
4,4/5
Baseado em 1.163 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o UpKeep

Perguntas frequentes sobre o UpKeep

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o UpKeep.

P: Que tipo de planos o UpKeep oferece?

O UpKeep oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 29,00/month

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do UpKeep?

Não temos informações sobre os recursos do UpKeep.

P: Quem costuma usar o UpKeep?

Os clientes habituais do UpKeep são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o UpKeep está?

O UpKeep está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o UpKeep oferece?

O UpKeep tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O UpKeep é compatível com disponíveis móveis?

O UpKeep é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O UpKeep se integra com quais outros aplicativos?

O UpKeep se integra com os seguintes aplicativos:

Magpie Property Management, SensrTrx, Slack, Slack, Zapier

P: Que nível de suporte o UpKeep oferece?

O UpKeep oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, FAQs, Tutoriais em vídeo, Base de conhecimento, Suporte por telefone