ClickUp

Ferramentas de gestão de projetos, rastreamento de tarefas e objetivos profissionais

4,7 /5 (2061 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do ClickUp

O que é o ClickUp?

O ClickUp é um aplicativo para substituir todos eles. É o futuro do trabalho. Mais do que apenas gestão de tarefas, o ClickUp oferece documentos, lembretes, metas, calendários e até uma caixa de entrada. Totalmente personalizável, o ClickUp é ideal para qualquer equipe, para que todos possam usar o mesmo aplicativo para planejar, organizar e colaborar.

A missão principal do ClickUp é tornar o mundo mais produtivo, removendo o atrito causado pelo uso de tantos aplicativos diferentes. Construído para equipes de todos os tamanhos e setores, os recursos personalizáveis e proprietários do ClickUp o tornam indispensável para qualquer equipe que queira manter tudo em um só lugar, do design ao desenvolvimento. A plataforma oferece modularidade na forma de complementos chamados "ClickApps", permitindo a cada equipe personalizá-lo individualmente.

O ClickUp permite criar visualizações personalizadas que você pode salvar e compartilhar com qualquer pessoa e é repleto de recursos proprietários, como comentários atribuídos, LineUp™ e visualização de caixa para gestão de pessoas. A flexibilidade, a simplicidade e a facilidade de uso do ClickUp o tornam uma ferramenta de trabalho de última geração.

Resumo do ClickUp

Preços

A partir de
US$ 5,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do ClickUp

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos
Idiomas
Inglês

Mídias

Board View’s powerful drag-and-drop interface makes it a go-to option for agile teams. However, every user can benefit from the convenience it offers!
List View enables users to manage tasks seamlessly using multitask technology. It’s the most flexible view in terms of grouping, sorting, and filtering.
ClickUp's Calendar View is your place for planning, scheduling, and even resource management. It's about time that someone combined everything you need related to time in one platform!
Box View gives a high-level overview of everything, broken down by assignee or category. You can also see Workload charts for tasks, time estimates, and even agile/scrum points! Plus, managing resources is as easy as drag and drop.
ClickUp - Vídeo Captura de tela do ClickUp: Board View’s powerful drag-and-drop interface makes it a go-to option for agile teams. However, every user can benefit from the convenience it offers! Captura de tela do ClickUp: List View enables users to manage tasks seamlessly using multitask technology. It’s the most flexible view in terms of grouping, sorting, and filtering. Captura de tela do ClickUp: ClickUp's Calendar View is your place for planning, scheduling, and even resource management. It's about time that someone combined everything you need related to time in one platform! Captura de tela do ClickUp: Box View gives a high-level overview of everything, broken down by assignee or category. You can also see Workload charts for tasks, time estimates, and even agile/scrum points! Plus, managing resources is as easy as drag and drop.

ClickUp - Avaliações

ClickUp - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
1534

Muito bom
475

Regular
43

Ruim
8

Péssimo
1

Relação qualidade/preço
4,7
Recursos
4,6
Praticidade
4,4
Suporte ao cliente
4,7
97% dos usuários recomendam este app
Lucas R.

Completa e personalizável

Com ClickUp consigo tornar meus processos mais transparentes para os meus clientes. Gostamos de usar os formulários para permitir que os clientes criem novas demandas para a agência. Depois, o cliente pode acompanhar o status dessas tarefas. Toda semana fazemos uma chamada de vídeo para revisar o que foi feito e o que precisa ser realizado na semana atual, e deixamos todas as notas sobre a reunião num documento que reúne todas as revisões semanais, o que torna fácil se lembrar o que foi discutido com o cliente na semana passada.


Paulo S.

Otimo para gerenciar projetos

Me ajudou a gerenciar um projeto junto a um cliente sendo assim mais fácil entender as prioridades do cliente.


Rudolf N.

Best of all for tasks and project management


Traduzir com Google
Melody E.

Great collaborating task app! Takes a minute to learn, but changes everything once you do!

ClickUp has revolutionized our agencies ability to track tasks and to be able to collaborate as a team! I have multiple "Spaces" set up within my workspace that help me keep my life and job organized. Here are some of the spaces that I have:
1. Work tasks - private list that only me and who I add can see (shared with my direct boss so she knows where I'm at and can collaborate w me), Sorted into lists based on topic
2. Personal tasks - I put to-dos here for my personal life, so I don't forget to do those things either! Even though I'm in the "Workspace" for my employer, I can set up a list for myself that only I can see!
3. Administrative Staff shared workspace - this is a space where all of the administrative staff at the agency can collaborate, organize tasks, assign between each other and maintain our productivity!
4. Accreditation Space: Our agency is accredited through an organization called CARF and in order to maintain this accreditation, we have to comply with over 1,500 standards! It's a huge job and a lot to track! Our most recent project has been to enter, set tracking and assign all of these standards to members of our "CARF Team!" My job is to basically be the secretary for all of the information and make sure it's completed on time and to track all of the paperwork and data, so it's available when our next accreditation survey rolls around. There is NO WAY that this level of tracking and organization would be possible without ClickUp!

This is a game changer!


Traduzir com Google
Andreas J.

Clickup is packed with features, but it needs some polishing

Clickups main strength is to give the user full control over how they want to manage their tasks and checklists, while also give the option to viw them the way they prefer it. There is a bit of a learning curve with clickup, but one you get the hang of it, clickup has the possibility of saving a lot of time (for example with recurring tasks for us).
For the productivity freaks like me, clickup is an uncut diamond that need a lot of polishing (mainly better styling in terms of visibility of featues - especially for people with bad eyesight like my girlfriend - but also in terms of using the screen space as optimally as possible). I hope that with time the styling gets updated such that new users can get the same enjoyment out of this system as we have when we applied our own styling to clickup.


Traduzir com Google
Lucas R.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 2-10 funcionários

Completa e personalizável

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 17/06/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Com ClickUp consigo tornar meus processos mais transparentes para os meus clientes. Gostamos de usar os formulários para permitir que os clientes criem novas demandas para a agência. Depois, o cliente pode acompanhar o status dessas tarefas. Toda semana fazemos uma chamada de vídeo para revisar o que foi feito e o que precisa ser realizado na semana atual, e deixamos todas as notas sobre a reunião num documento que reúne todas as revisões semanais, o que torna fácil se lembrar o que foi discutido com o cliente na semana passada.

Vantagens

ClickUp tem muitos recursos úteis em uma única ferramenta, e permite que eu personalize quais desses recursos quero ativar, dessa forma, se eu quero uma tela mais organizada e enxuta, só preciso desativar algumas funcionalidades que não vou usar. Em outros casos, quero utilizar todos os recursos e mesmo assim fica fácil de usar a ferramenta porque a interface é organizada e bonita, tornando a minha experiência de uso agradável. Meus projetos se encaixaram muito bem no ClickUP para acompanhar as tarefas e novas demandas que meus próprios clientes podem gerar através de um formulário público. Além disso, é surpreendente a velocidade que a ClickUp consegue entregar novas recursos e melhorias na ferramenta. Faz a gente sentir que o valor investido na ferramenta vale cada centavo.

Desvantagens

ClickUp foi desenhado para ser modular, tornando fácil para que as pessoas possam configurar da maneira que mais agrada, mas toda essa liberdade me faz pensar que alguns módulos como dashboard ficaram mais deslocadas. Além disso ainda não há uma organização fácil de arquivos por pastas, e o chat não permite separar conversas por tópicos como no Slack, por exemplo. Também gostaria que a tela de caixa de entrada tivesse recursos e aparência similar ao Todoist.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Paulo S.
Setor: Design
Porte da empresa: Profissional autônomo

Otimo para gerenciar projetos

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 09/06/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Me ajudou a gerenciar um projeto junto a um cliente sendo assim mais fácil entender as prioridades do cliente.

Vantagens

Gostei bastante da função de importação junto ao Asana e seus diversos recursos com muito menos bugs que outras ferramentas.

Desvantagens

Para alguns pode ser meio complicado de se entender no inicio, o que pode ser uma dificuldade quando se trabalho junto ao cliente, mas passado isso se vê o quão bom ele pode ser.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Rudolf N.
Setor: Imobiliárias
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Best of all for tasks and project management

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 08/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

I've tried them all, both the well-known project management tools and the newer ones, more document-oriented. ClickUp has the absolute best development team, listens to their community's voting platform and reveals new features every week. At the same time, their packages are reasonably priced, so affordable for many. We run a small real estate development company with ClickUp.

Desvantagens

Their UI could be cleaner and their mobile app should be relaunched for sure. With their latest implementation of 'Automation' it looks very promising, and I hope they can keep up with the new players and make ClickUp more document oriented.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Melody E.
Setor: Clínica de saúde mental
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great collaborating task app! Takes a minute to learn, but changes everything once you do!

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 25/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

ClickUp has revolutionized our agencies ability to track tasks and to be able to collaborate as a team! I have multiple "Spaces" set up within my workspace that help me keep my life and job organized. Here are some of the spaces that I have:
1. Work tasks - private list that only me and who I add can see (shared with my direct boss so she knows where I'm at and can collaborate w me), Sorted into lists based on topic
2. Personal tasks - I put to-dos here for my personal life, so I don't forget to do those things either! Even though I'm in the "Workspace" for my employer, I can set up a list for myself that only I can see!
3. Administrative Staff shared workspace - this is a space where all of the administrative staff at the agency can collaborate, organize tasks, assign between each other and maintain our productivity!
4. Accreditation Space: Our agency is accredited through an organization called CARF and in order to maintain this accreditation, we have to comply with over 1,500 standards! It's a huge job and a lot to track! Our most recent project has been to enter, set tracking and assign all of these standards to members of our "CARF Team!" My job is to basically be the secretary for all of the information and make sure it's completed on time and to track all of the paperwork and data, so it's available when our next accreditation survey rolls around. There is NO WAY that this level of tracking and organization would be possible without ClickUp!

This is a game changer!

Vantagens

This is a great task app! For me, one of most important feature is the ability to collaborate with others in your team! We have multiple "teams" of people throughout our agency and we have various "Spaces" set up for the different teams to track tasks and make sure we aren't missing details!

Here are a few of my other favorite features:
1. Tasks can be assigned to specific team members within the space
2. Folders can be shared with those not on the team to make collaborating easier
3. There is a ton of customization options for tasks to help you such as: priority level, due dates, tags, creating dependencies in tasks (which links tasks so you know you can't do one until you do the other), leaving notes/comments on the tasks so you remember where you left off or to @mention someone and converse with them.
4. There are multiple ways to view tasks like in a list or on a calendar, board view, etc (or multiple views combined!)
5. You can view all tasks assigned to everyone or just those assigned to you and you can sort how the tasks are organized on your "view"

Desvantagens

It takes a minute to learn the features and understand the possibilities. The fact that there are so many options is amazing! However, there is definitely a learning curve in understanding how the program works and getting a feel for how to set things up and utilize them in a way that is best for you.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Andreas J.
Setor: Internet
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Clickup is packed with features, but it needs some polishing

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 31/03/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Clickups main strength is to give the user full control over how they want to manage their tasks and checklists, while also give the option to viw them the way they prefer it. There is a bit of a learning curve with clickup, but one you get the hang of it, clickup has the possibility of saving a lot of time (for example with recurring tasks for us).
For the productivity freaks like me, clickup is an uncut diamond that need a lot of polishing (mainly better styling in terms of visibility of featues - especially for people with bad eyesight like my girlfriend - but also in terms of using the screen space as optimally as possible). I hope that with time the styling gets updated such that new users can get the same enjoyment out of this system as we have when we applied our own styling to clickup.

Vantagens

I like that there is so many ways you can customize and view you tasks, which was vital for my girlfriend and i who uses clickup for managing our daily lifes together and for our jobs. The primary reason we switched to clickup was the ability to make recurring tasks, such that we could keep track of maintenace tasks in our home that doesn't have to be done every week.
Before i managed this manually for us, but now we have automated this with clickup. In combination with this we wanted to have one system to manage all over our tasks, reminders and notes, which clickup can do for us. We also wanted to be able to switch views, bacause my girldfriend wants to see tasks in a list view, where i prefer a board view, which was what the main thing that convinced my girlfriend to switch over from trello, which doesnt have this feature.

Desvantagens

The main problem we have with clickup is the overall styling and layout of clickup. Mainly many of the colors in the app is too neutral and often just different shades of grey, which makes it hard to distinguish one thing from another.
Also the acitivity overview in each task is WAY to big, and it would be cool if this was made an optional thing to view, which was hidden at default or could be set to hidden in the settings because we rarely use it.
Lastly the individual elements on the views and for each task has way to much padding around them, which makes it such that you almost cant see any of the important (in my opinion) things on each task, whick is the checklists and the subtasks, which gets pushed out of view when you are rolled to the top of the task, especially when viewing things on a laptop. This also applies to list view, where the tags (which is also hard to read for my girlfriend with bad eyesight) could be moved out to the right instead of being underneath the task name to fill less on the screen so more can be viewed.
To try and make up for these problems, i have actually made my own styling to clickup (i am a system developer myself in my daily job) to solve many of the isues we have with it. When these things are solved, clickup becomes much more intuitive and user friendly to us.
We hope that with time the styling will improve such that we dont have to make out own styling, but in the meantime we get around these issues by this method.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Recomendação do usuário
9,1/10
Baseado em 2.061 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do ClickUp

Preço do ClickUp

A partir de
US$ 5,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,7/5
Baseado em 2.061 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do ClickUp

Recursos do ClickUp

API
Acompanhamento de atividades
Controle de tarefas
Controle do tempo do projeto
Ferramentas de colaboração
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Gráficos de Gantt
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento do progresso
Múltiplos projetos
Notificações automáticas
Painel de atividades
Planejamento de projetos
Planejamento de tarefas
Priorizar
Projeções
Quadros de horários
Rastreamento do projeto
Relatórios e estatística
Recursos
4,6/5
Baseado em 2.061 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Categorias

Software de Controle de Erros de Programação Software de Gestão de Produtos Software de Roteiro de Produtos Software de Publicidade de Display Sistemas de Monitoramento de Problemas Software Específico de Indústria Software de Serviços Profissionais Software para Consultoria Software de Automatização de Serviços Profissionais Software de Gestão de Ciclo de Vida de Produto Software de Publicidade Software de Gestão de TI Software de Gestão de Ciclo de Vida de Aplicativos Sistemas de Gestão de Clientes Sistema CRM Software de Revisão Online Ferramentas de Marketing Software de Plano de Marketing Software de RH e Gestão de Empregados Software de Gestao de Mão-de-Obra Software de Gestão de Equipes Ferramentas de Gestão de Projetos Software de Colaboração de Projetos Software de Gestão de Projetos e Planejamento Ferramentas de Colaboração Software de Gestão de Projetos Visuais Software de Comunicação de Equipe Ferramentas de Colaboração WEB Software de Gestão de Fluxo de Trabalho Sistemas de Gestão de Operações Ferramentas de Gestão de Tarefas Ferramentas de Gestão de Tempo Software de Gestão de Portfólios de Projeto Ferramentas para Levantamento de Requisitos Sistemas de Gestão de Projetos de TI Software de Gestão de Recursos Software Agile Software de Rastreamento de Projetos Software de Gráfico de Gantt Software de Mensagem Instantânea e Chat Software de Produtividade Software Scrum Software de Planejamento de Projeto Sistemas Kanban Software para Trabalho Remoto

Perguntas frequentes sobre o ClickUp

Perguntas frequentes sobre o ClickUp

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ClickUp.

P: Que tipo de planos o ClickUp oferece?

O ClickUp oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 5,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do ClickUp?

Não temos informações sobre os recursos do ClickUp.

P: Quem costuma usar o ClickUp?

Os clientes habituais do ClickUp são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o ClickUp está?

O ClickUp está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o ClickUp oferece?

O ClickUp tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O ClickUp é compatível com disponíveis móveis?

O ClickUp é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O ClickUp se integra com quais outros aplicativos?

O ClickUp se integra com os seguintes aplicativos:

Basecamp, Cognito Forms, Everhour, Harvest, HoneyBook, HubSpot CRM, Integromat, Prospect.io, Time Doctor, TimeCamp

P: Que nível de suporte o ClickUp oferece?

O ClickUp oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Fórum, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo