Sobre o Glue Up

Glue Up is an all-in-one CRM platform that helps you build and grow your community through events, memberships & other digital tools. No matter your needs, Glue Up's all-in-one solutions are powerful yet flexible to empower you to grow your organization and community.

With Glue Up, users can manage their contacts and members from a single platform. Organizations can also connect their social media accounts and reach out to a larger audience using channels like Facebook, LinkedIn, Twitter or other social media.

In addition to CRM, Glue Up offers Community Management features which enable organizations engage with their different audiences via event rooms, digital business cards, 1-on-1 chats and more.

Glue Up is also equipped with finance and payment tools that help to create and manage invoices, track payments, and deliver registration receipts. Organizations can facilitate secure payment transactions in multiple currencies via credit cards, bank transfers, PayPal, or through other payment gateways.

Other features include tools for creating and designing branded event websites, webinars, email campaigns, tailor subscription lists for sending targeted emails, and analytics tools.

Glue Up also provides Webinar Engagement Solution to monetize and enhance virtual events.

Glue Up offers two native mobile apps for iOS and Android devices - one app for your community to engage with you and your content from anywhere, and one app for you to manage your organization on the go.

Preços a partir de:

US$ 125,00/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Glue Up

Principais benefícios do Glue Up

  • Glue Up is an integrated multi-application suite offering event management, membership management, community management, CRM, email marketing, finance tools, and project management features in a single solution.

  • With Glue Up you create events 80% faster.

  • Glue Up offers a number of customizable templates for events, email campaigns, or surveys.

  • With Glue Up, members stick around. Average retention rate of Glue Up clients is 82%.

  • The solution helps to track both online and offline financial transactions as well as manage invoices and payment receipts.

  • The web-based cloud platform supports multiple devices and unlimited number of users and can be accessed on different systems including Android and iOS devices with sophisticated roles & permissions settings.

  • Dispositivos

    Porte da empresa

    P M G

    Mercados

    Austrália, Brasil, Canadá, China, Alemanha e outros 11, Reino Unido, Hong Kong, RAE da China, Índia, Japão, Quênia, Coreia do Sul, México, Singapura, Turquia, Estados Unidos, África do Sul

    Idiomas

    chinês, coreano, espanhol, inglês, português, russo, zh-hant

    Preços a partir de:

    US$ 125,00/mês

    • Versão gratuita
    • Teste Grátis
    • Assinatura

    5 principais alternativas ao Glue Up

    Imagens

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    Recursos

    Total de recursos do Glue Up: 203

    • @menções
    • API
    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Administração de website
    • Agendamento
    • Agendamento de eventos
    • Alertas/notificações
    • Análise de dados do site
    • Análise de dados em tempo real
    • Análise de dados/Rastreamento do ROI
    • Armazenamento de documentos
    • Arrastar e soltar
    • Atualização em tempo real
    • Automação de marketing
    • Ações ativadas por eventos
    • Banco de dados de associados
    • Banco de dados de contatos
    • Banco de dados do cliente
    • Bate-papo ao vivo
    • Bate-papo em tempo real
    • Bate-papo/Mensagens instantâneas
    • Bilheteria
    • Bloqueador de spams
    • CRM
    • Calendário de eventos
    • Campanhas gota a gota
    • Campos personalizáveis
    • Captura de leads
    • Casamentos e festas
    • Check-in e check-out pessoal
    • Check-in por celular
    • Classificados de emprego
    • Cobrança recorrente ou de assinaturas
    • Comentários/notas
    • Compartilhamento de arquivos
    • Comunicação com associados
    • Comunidades de associados
    • Conferências
    • Conferências/Convenções
    • Conformidade com CAN SPAM
    • Contabilidade
    • Contas de associados
    • Conteúdo dinâmico
    • Controle de comparecimento
    • Controle de respostas por e-mail
    • Controles/permissões de acesso
    • Convites e lembretes por e-mail
    • Criação de entradas para eventos
    • Dados em tempo real
    • Desenvolvimento de aplicativos
    • Diretório de associados
    • Discussões/Fóruns
    • Distribuição de e-mails
    • E-mail otimizados para celulares
    • Editor de WYSIWYG
    • Envio eletrônico
    • Faturas pró-forma
    • Filtros
    • Formulários na Internet
    • Formulários personalizáveis
    • Fórum/Painel de discussão
    • Fóruns online
    • Gamificação
    • Geração de leads
    • Gerenciamento de SEO
    • Gerenciamento de aplicativos
    • Gerenciamento de comentários
    • Gerenciamento de contatos
    • Gerenciamento de documentos
    • Gerenciamento de e-mails
    • Gerenciamento de faturas
    • Gerenciamento de listas
    • Gerenciamento de mala direta
    • Gerenciamento de newsletters
    • Gerenciamento de registros
    • Gerenciamento de reuniões
    • Gerenciamento de usuários
    • Gestão da agenda
    • Gestão da base de conhecimento
    • Gestão da comunicação
    • Gestão de arrecadação de fundos
    • Gestão de assinantes
    • Gestão de assinaturas
    • Gestão de associação
    • Gestão de atividades
    • Gestão de calendários
    • Gestão de campanhas
    • Gestão de campanhas por e-mail
    • Gestão de capítulos
    • Gestão de cartões de crédito
    • Gestão de clientes
    • Gestão de comitês
    • Gestão de comparecimento
    • Gestão de conteúdo
    • Gestão de crachás
    • Gestão de descontos
    • Gestão de dívidas
    • Gestão de eventos
    • Gestão de exposições e fornecedores
    • Gestão de formulários
    • Gestão de grupos
    • Gestão de inscrições
    • Gestão de leads
    • Gestão de modelos
    • Gestão de oportunidades
    • Gestão de palestrantes
    • Gestão de participantes
    • Gestão de pesquisas/enquetes
    • Gestão de promoções
    • Gestão de recibos
    • Gestão de restituições
    • Gestão de tarefas
    • Gestão de voluntariado
    • Gestão do espaço
    • Gestão do fluxo de trabalho
    • Gestão do patrocínio
    • Gestão do pipeline
    • Gestão do pipeline de vendas
    • Gestão financeira
    • Gravação
    • Histórico de transações
    • Ideação
    • Imagem de marca personalizável
    • Importação/exportação de dados
    • Indicadores de desempenho
    • Inscrição no local
    • Inscrição online
    • Inscrição/Admissão
    • Integração da contabilidade
    • Integração de redes sociais
    • Integração de site
    • Integrações de terceiros
    • Leitura de código de barras/tíquetes
    • Lembretes
    • Login seguro
    • Mapas de eventos
    • Marketing por e-mail
    • Mensagem one-to-one
    • Modelos de e-mails
    • Modelos personalizáveis
    • Moderação
    • Monitoramento em tempo real
    • Múltiplas campanhas
    • Múltiplos eventos
    • Networking
    • Notificações em tempo real
    • Organização de lista de convidados
    • Orçamentos/Previsões
    • Orçamentos/estimativas
    • Pagamentos eletrônicos
    • Painel de atividades
    • Perfis de oradores
    • Perfis dos participantes
    • Personalização
    • Personalização de URL
    • Pesquisa e filtro
    • Pesquisas do cliente
    • Ponto de vendas (PDV)
    • Portal de autoatendimento
    • Portal do associado
    • Portal do cliente
    • Previsão
    • Processamento de cartões de crédito
    • Processamento de faturas
    • Processamento de pagamentos
    • Projeções
    • Promoção social
    • Publicidade social
    • Páginas de início/formulários web
    • Páginas de patrocinadores
    • Questionários e feedback
    • Rastreamento de conversão
    • Rastreamento de engajamento
    • Rastreamento de eventos
    • Rastreamento de interações
    • Rastreamento dos participantes
    • Recepção virtual
    • Registro de classes
    • Registro de eventos
    • Registro de grupo
    • Registro de visitantes
    • Relatórios de vendas
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios em tempo real
    • Relatórios personalizáveis
    • Renovação de inscrições
    • Respondedores automáticos
    • Segmentação
    • Segmentação de clientes
    • Segurança de SSL
    • Sincronização de calendários
    • Sincronização de dados
    • Sistema de calendário ou lembretes
    • Streaming ao vivo
    • Streaming de apresentações
    • Streaming de vídeo
    • Testes A/B
    • Tipos de associados
    • Videoconferência
    • Vários idiomas
    • Widgets

    Alternativas

    CampusGroups

    5
    #1 alternativa ao Glue Up
    CampusGroups is a cloud-based community engagement software designed to help small to large higher education institution...

    Aventri

    4,3
    #2 alternativa ao Glue Up
    Aventri’s platform has the tools you need to manage all of your in-person, virtual, and hybrid event needs. The...

    Marketing 360

    4,7
    #3 alternativa ao Glue Up
    Marketing 360 is trusted by over 20,000 small businesses. Business owners use our business growth platform because the...

    Bitrix24

    4
    #4 alternativa ao Glue Up
    O Bitrix24 é uma plataforma gratuita de colaboração com código aberto e na nuvem, que oferece ferramentas de CRM,...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,5 /5
    (87)
    Relação qualidade/preço
    4,4/5
    Recursos
    4,3/5
    Praticidade
    4,5/5
    Suporte ao cliente
    4,6/5

    Já tem o Glue Up?

    Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

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    Exibindo 5 avaliações de 87
    Marcel E.
    Classificação geral
    • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
    • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

    Simply idiot proof and ready to deploy without too much hassle

    Avaliado em 16/10/2019

    We are very pleased with simplicity of it. We rarely spend time training as most users simply "get...

    We are very pleased with simplicity of it. We rarely spend time training as most users simply "get it". Its simple and fast out-of-the-box solution . We now have 4 accounts running this software

    Vantagens

    I can create an event in 10 minutes , have the webpage out and create collateral. I can update anything all the way to the delegate app onsite in a few simple steps.
    We moved a few hundred members into the cloud which was relatively simple, and memebrs love the ease with the member app and the profile.
    Payment option are localized based on country
    I can assign navigation languages etc.
    I can assign a client to administer a section of the membership or a specific event.

    Desvantagens

    Multi currency management is not very friendly.
    During setup. I cannot correct some historical items
    Some limitations with regards to registration setup for multiple events segments such as dinners post tours that needs to be overcome

    Van mclean R.
    Classificação geral
    • Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

    GlueUp for NGOs

    Avaliado em 22/04/2021

    Vantagens

    Dealing with database management and marketing automation as part of my oversight, GlueUp serves its purpose and offers a more comprehensive and sophisticated features as compared to other CRM softwar however this may still be improved. GlueUp management is very much open to working with its clients to improve the overall system. GlueUp is the only CRM I know with events and membership management at one.

    Desvantagens

    The pricing might be a bit steep for some companies/NGOs. The marketing automation may still be improved like providing a more customizable feature. For database management, GlueUp must devise a function where it will notify the administrator/user of the duplicated email addresses.

    Alternativas consideradas

    Act!

    Razões para escolher o Glue Up

    GlueUp combines membership and events management which is vital to our operations.

    Software anterior

    Mailchimp e Act!
    Adrian D.
    Classificação geral
    • Setor: Recursos Humanos
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Semanal durante Avaliação gratuita
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    My Glue Up experience

    Avaliado em 23/08/2021

    Overall, the experience was pleasant and exciting in spite of a few bumps which can still be...

    Overall, the experience was pleasant and exciting in spite of a few bumps which can still be improved. My guests generally had a good time and they are looking forward to another round. Out of 21 guests I invited, only 16 made it because the others found it tricky to install the app before the start of the event. I realized not everyone is tech-savvy but this is also an opportunity for the app to be developed further for easy use.

    Vantagens

    It's a great platform to connect, network, interact and build relationships with other pros from various industry within a short span of time. It's also fun and exciting because you'll never know you you'll meet next. I highly recommend this to business leaders, consultants, freelancers and others looking for an easy-to-use platform that can deliver positive results.

    Desvantagens

    1. Sometimes the matching and waiting period takes time: even if it gets refreshed, for some reason, it hangs
    2. The notification icon that time is running out is too small
    3. Some users on a smartphone and tablets cannot experience the app; this can be a challenge since people are on the go and most users will use their phones
    4. The design inter phase looks a bit dated
    5. You cannot see everyone upon arrival; there is no mood-setter function
    6. After pressing the green or go button, you still have to press your HD cam "allow" before it connects with the next person waiting on line

    Ashwin B.
    Classificação geral
    • Setor: Hotelaria
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Outro durante 1 a 5 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

    Very Poor Core Functionalities - Much better out there for cheaper/free

    Avaliado em 09/04/2021

    Overall it's been troublesome. Our sales cycle was hurried through, and the company pushed a sale...

    Overall it's been troublesome. Our sales cycle was hurried through, and the company pushed a sale through before the product could have been properly assessed by our new digital team. Unfortunately, we've been unable to cancel our contract - which is somewhat understandable. However, we've found the company to be extremely dismissive and condescending when faced with legitimate product concerns. This is not a product for any organisation that is looking for VFM.

    Vantagens

    Given that none of the core features service our organisation's needs, we cannot speak to this.

    Desvantagens

    From the implementation widget to the lack of membership-gating for content, there is a lot to not like about this product. The low send volumes for email newsletters, coupled with the high cost and poor email builder (white-labeled SendGrid) are extremely annoying. The email costs alone make this more expensive than either MailChimp or Squarespace's native mailer feature. If you have the budget, you should stretch to Hubspot, which integrates seamlessly with Eventbrite.

    We are limited by the number of custom fields we can add to entries/applications. The end user experience is cumbersome and somewhat meaningless. It's essentially just a payment portal with an events widget and a mailer - neither of which work particularly well, or are any better than the free options.

    Resposta do Glue Up

    Dear Ashwin,

    We are sorry you feel that our products are not a good fit for your organization. The sales cycle was initiated on January 11th and resulted in the signed contract on February 26th. During that time, we ensured a demo was provided, examples were shown, took the time to clearly and accurately answer the numerous questions that were presented, and waited for board approval as well prior to the signing of the contract. It was not until after the contract was signed and during the kick-off call where other stakeholders were involved who identified needed customizations, however, realized that your budget and resource limitations could not support your needs.

    To attempt to address the concerns that were presented, we offered solutions at no additional cost to your organization, however, you did not have the tech resources to support them.

    Clara M.
    Classificação geral
    • Setor: Alimentação e bebidas
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

    Great Membership Solution and Super-Responsive Team

    Avaliado em 10/08/2021

    Vantagens

    The GlueUp team offers a customizable solution for our organization to help us manage our membership database. While this is our main use of the product, we also have access to Event Management and Email marketing features which help us further connect with our audience.

    Desvantagens

    There's a little bit of a learning curve on the back end if you haven't used CRMs before- but their team is eager and willing to help train you and get you on track.

    Alternativas consideradas

    Neon CRM
    Exibindo 5 avaliações de 87 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o Glue Up

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Glue Up.

    O Glue Up oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: US$ 125,00/mês
    • Modelo de preços: Assinatura
    • Teste Grátis: Não disponível

    Os clientes habituais do Glue Up são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

    O Glue Up está nos seguintes idiomas:

    chinês, coreano, espanhol, inglês, português, russo, zh-hant

    O Glue Up é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O Glue Up se integra com os seguintes aplicativos:

    Braintree, Facebook, Google Analytics, Google Calendar, LinkedIn for Business, PayPal, Quickbooks Online, Stripe, Twitter, WordPress, Xero, Zoom Meetings

    O Glue Up oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

    Categorias relacionadas

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