
Sobre o Loyverse POS
Loyverse is a mobile POS (point of sale) and inventory system designed to serve small businesses such as beauty salons, coffee shops, restaurants, and various types of retail stores. The platform enables users to manage sales and inventory, visualize sales analytics, and retain and engage customers, all via smartphone or tablet. Organizations can build their customer base, as well as send messages and e-receipts to customers and collect feedback.
With Loyverse’s POS system, users can modify orders by choosing add-ons to dishes, apply discounts to items or receipts, refund selected items, and track cash movement. Cafes and restaurants can use kitchen printers that inform cooking staff what to prepare from an order. Users can create, save and edit all orders, allowing customers to pay when it's convenient. Businesses can also provide the receipt to customers either by printing it on paper, sending it to their email inbox, or delivering it through the Loyalty Ocean app.
Inventory management features allow businesses to efficiently add thousands of items using CSV-spreadsheets to track the stock of products and their components. Users can receive daily notifications whenever stock is low, making sure that necessary items are ordered in time. Employee management features enable managers to track performance, manage access rights, view workload per hour, and more.
Loyverse’s customer loyaly program includes a points reward system that helps motivate customers to make recurring purchases. Managers can analyze visitor numbers per purchases, make notes about customers, collect feedback, and more. Sales analytics help businesses track trends and compare growth with previous days, weeks, and months. Users can determine the best-selling items, manage cash after a shift, and review receipts histories for each transaction, sale, refund, and discount.
Preços a partir de:
US$ 0,01/mês
- Teste Grátis
- Versão grátis
- Assinatura
Compare com as alternativas mais populares
Principais benefícios do Loyverse POS
Dispositivos
Porte da empresa
Mercados
Idiomas
Preços a partir de:
US$ 0,01/mês
- Teste Grátis
- Versão grátis
- Assinatura
Compare com as alternativas mais populares
Imagens

















Recursos
Total de recursos do Loyverse POS: 67
- API
- Acesso para Celular
- Acompanhamento de atividades
- Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
- Alertas/notificações
- Assinatura eletrônica
- Automação de pedidos
- Banco de dados de funcionários
- Bate-papo ao vivo
- CRM
- Catalogação/Categorização
- Catálogo de produtos
- Contas de clientes
- Controle de estoque
- Controles independentes
- Controles/permissões de acesso
- Dividir contas
- Gerenciamento de comentários
- Gerenciamento de usuários
- Gestão da comunicação
- Gestão de associação
- Gestão de comércio eletrônico
- Gestão de descontos
- Gestão de devoluções
- Gestão de dicas
- Gestão de entrega
- Gestão de estoques
- Gestão de estoques
- Gestão de estoques do varejo
- Gestão de funcionários
- Gestão de pedidos
- Gestão de preços
- Gestão de preços e margens
- Gestão de recibos
- Gestão de recompensas
- Gestão de tabelas
- Gestão de tesouraria
- Gestão de varejo
- Gestão do desempenho
- Histórico de transações
- Importação/exportação de dados
- Impressão de cheques
- Indicadores de desempenho
- Integração da contabilidade
- Leitura de código de barras/tíquetes
- Monitoramento
- Monitoramento de transações
- PDV para restaurantes
- PDV para varejo
- Perfil dos funcionários
- Ponto de venda para bares
- Ponto de vendas (PDV)
- Portal do associado
- Processamento de pagamentos
- Processamento de pedidos
- Programa de fidelidade
- Programas de premiação de funcionários
- Questionários e feedback
- Rastreamento de devoluções
- Rastreamento de estoque
- Registro de pedidos
- Relatórios de resumos
- Relatórios de vendas
- Relatórios e análise de dados
- Relatórios e estatística
- Tela de toque
- Várias localizações
Alternativas
GoFrugal

eHopper

Odoo

Lightspeed Retail

Avaliações
Já tem o Loyverse POS?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
Escreva uma avaliação!
- Setor: Restaurantes
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Outro durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
A lot of features given the super-budget price
Avaliado em 06/02/2020
It's been very easy to use after some initial setup (which is difficult on every platform).
It's been very easy to use after some initial setup (which is difficult on every platform).
Vantagens
Loyverse is in a rare space offering a very low cost product in the POS/restaurant ops space. Even at the low price point, they offer a kitchen tablet software (alternative to a kitchen printer), a POS for taking orders, sending orders to the kitchen and running a bill. It even has inventory management with alerts when your inventory is running low. With their SumUp integration you can do everything you need for running your restaurant without having to sign any long term contracts, setting up credit card processing, etc.
Desvantagens
Loyverse isn't a "bundled" product like a Toast or an UpServe so you'll need to get your own tablets/phones for your team to use (tablet for the kitchen, handheld devices for your servers) but that ends up saving you a LOT of money. There are a few "missing features" if you're comparing to other POS systems, namely staff management, online ordering, delivery management but these aren't concerns for a lot of businesses. For our business we ended up going with Toast for some of these missing features and the dedicated support, networking equipment, etc. but Loyverse was a very strong consideration for us. One of the key features we need as a tea house is a "forced modifier" where someone selects a package (i.e. high tea) and then needs to make some selections (which teas they want to have). This sort of workflow existed on Toast but not on Loyverse as of the time of our evaluation.
- Setor: Gestão da educação
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great, compatible with various businesses
Avaliado em 21/02/2018
Manage business processes
Manage business processes
Vantagens
Possibility to connect various periferals such as Mini printers, scanners and so on. Flexible software, translated to LT.
Desvantagens
Not very comfortable to use with smartphones, need category drop box as is on bigger screen devices.
- Setor: Hotelaria
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Terrible handling of a simple +3years customer request
Avaliado em 27/04/2020
They are way too simple, so it´s good if you go out there to sell donut in a trolley (or coffee)...
They are way too simple, so it´s good if you go out there to sell donut in a trolley (or coffee) but to run a restaurant I believe is not effective-.
Vantagens
It was easy to pay 10€ per month per employee
Desvantagens
Too simplistic, at the end you pay way more than if you do a one time purchase of some equivalent software
- Setor: Internet
- Porte da empresa: 51-200 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
The perfect POS for a small company
Avaliado em 16/04/2019
An excellent free POS app. Easy to use and very intuitive.
An excellent free POS app. Easy to use and very intuitive.
Vantagens
I use Loyverse for my little bussines and it is perfect. It allows me to create my products, track my stock and send an email to my buyer with the receipts. Also, I like all the ecosystem they have. You cans watch stats about your sells and your gross profit, that's neat.
Desvantagens
I will really like to be able to delete receipts without the need of write an email to customer service.
- Setor: Serviços de Facilities
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
It is very easy to use and deploy. Intuitive and agile.
Avaliado em 20/11/2017
Vantagens
It's great to use. The support team is extremely attentive and quick on the answers. Committed to resolve. The dashboard app is very useful. Easy to split payments.
Desvantagens
It does not have a desktop app or system that we could make sales. So you need a tablet or a phone for that.
In a composite product the sales of all items of these products you will only verify in modifiers view and you will not have an inventory of them.
Perguntas frequentes sobre o Loyverse POS
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Loyverse POS.P: Que tipo de planos o Loyverse POS oferece?
O Loyverse POS oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 0,01/mês
- Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
- Teste Grátis: Disponível
https://loyverse.com/pricing
P: Quais são os principais recursos do Loyverse POS?
Não temos informações sobre os recursos do Loyverse POS.
P: Quem costuma usar o Loyverse POS?
Os clientes habituais do Loyverse POS são:
Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
P: Em que idioma o Loyverse POS está?
O Loyverse POS está nos seguintes idiomas:
alemão, chinês, coreano, dinamarquês, finlandês, francês, hebraico, holandês, húngaro, indonésio, inglês, italiano, japonês, norueguês, polonês, português, russo, tailandês, turco, árabe
P: O Loyverse POS é compatível com disponíveis móveis?
O Loyverse POS é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Loyverse POS se integra com quais outros aplicativos?
O Loyverse POS se integra com os seguintes aplicativos:
Quickbooks Online, Sage Business Cloud Accounting, WooCommerce, Xero
P: Que nível de suporte o Loyverse POS oferece?
O Loyverse POS oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Loyverse POS.