iGMS

Software de aluguel de férias para empresas e proprietários profissionais.

Sobre o iGMS

Você deseja automatizar seu gerenciamento de aluguel de férias com um software de automação inteligente?

Aumente a produtividade e a receita com um software de aluguel de férias tudo-em-um, compatível com várias contas.

COMO O iGMS AJUDA?
Projetado especificamente para proprietários de aluguel de férias, o iGMS ajuda os usuários a lidar com suas atividades comerciais diárias. Agora você pode gerenciar todas as suas contas no Airbnb, HomeAway e Vrbo por meio de uma única interface e acessar todos os recursos avançados, como mensagens automatizadas, avaliações de hóspedes, gerenciamento de equipe e preços e muito, muito mais.

RECURSOS DO iGMS:
- Sincronização multiplataforma (sincronização com plataformas de terceiros, por exemplo, Airbnb, VRBO, HomeAway, Booking.com, Beds24 etc. via iCal)
- Mensagens automatizadas nativas (comunicação automática no check-in, check-out, etc.)
- Gerenciamento de várias contas (não é necessário fazer login/logout sempre)
- Multicalendário (acompanhe as reservas e as atividades cotidianas)
- Automação inteligente de preços
- Tarefas operacionais (notas de tarefas pendentes e tarefas para cada reserva)
- Gerenciamento de equipe (acesso à equipe de suporte para facilitar a coordenação)
- Avaliações automatizadas (use modelos e envie avaliações no piloto automático)
- Relatórios financeiros (acompanhe suas operações financeiras)
- Gerenciamento de limpeza
- Notificação no aplicativo e por e-mail
- Gerenciamento de chaves
- Gerente de canal

EXPERIMENTE GRATUITAMENTE.
Experimente o iGMS e veja como sua empresa de aluguel de temporada pode ser instantaneamente automatizada com esse software de aluguel de temporada. Você ficará surpreso com a economia de tempo e esforços proporcionada por esse software.

Entre em contato se você tiver alguma dúvida ou quiser agendar uma demonstração.
Visite o site oficial.

Preços a partir de:

US$ 1,00/mês

  • Teste Grátis
  • Versão grátis
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Japão, Nova Zelândia, Estados Unidos

Idiomas

espanhol, inglês, italiano, japonês

Preços a partir de:

US$ 1,00/mês

  • Teste Grátis
  • Versão grátis
  • Assinatura

Imagens

A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts
Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities
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Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: A single inbox to communicate with guests from a variety of accounts Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: Captura de tela do iGMS: Give access to staff to be able to see their duties for each booking and coordinate their activities

Recursos

Total de recursos do iGMS: 47

  • API
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados dos canais
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Compatível com iCalendar
  • Comunicação com hóspedes
  • Controle de estoque
  • Controles/permissões de acesso
  • Declarações do proprietário
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão da experiência do hóspede
  • Gestão de calendários
  • Gestão de canais
  • Gestão de comissões
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de parceiros
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tarefas doméstics
  • Gestão de viagens
  • Integrações de terceiros
  • Modelos de e-mails
  • Modelos personalizáveis
  • Notificações em tempo real
  • Para aluguéis de férias
  • Portal do cliente
  • Processamento de pagamentos
  • Reservas de quartos
  • Reservas online
  • Sincronização de dados
  • Suporte por vídeo

Alternativas

monday.com

4,6
#1 alternativa ao iGMS
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Hostaway

4,7
#2 alternativa ao iGMS
O Hostaway é uma solução de gerenciamento de canais para propriedades de locação de férias que sincroniza...

MyVR

4,9
#3 alternativa ao iGMS
MyVR's all-in-one property management software & channel manager provides the tools and flexibility you need to scale...

NewBook

4,7
#4 alternativa ao iGMS
NewBook is award-winning property management software built especially for the tourism and hospitality industries that...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(184)
Relação qualidade/preço
4,6/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Suporte ao cliente
4,6/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

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Exibindo 5 avaliações de 184
Pat L.
Classificação geral
  • Setor: Imobiliárias
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Features & Value

Avaliado em 28/03/2020

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the...

I had completely outsourced the management of by vacation rental to a national firm, but the results were horrible. iGMS helped me grow by over 50% AND add 3 new units with LESS effort than I had put in before I went with the national firm.

Vantagens

Simple integration to both AirBNB & VRBO, templatized & ad hoc guest communication, and seamless notification to our cleaner.

Desvantagens

When I started with iGMS, it was AirGMS and only for AirBNB. They quickly added VRBO, so my 2 primary channels were covered. I'm looking forward to the direct booking and Booking.com features coming later in 2020.

Resposta do iGMS

Hello Pat,

Thank you for the time you took to review your experience with us in such detail. We really appreciate that. It is a great honor to hear that your business has grown bigger with us and that our onboarding, Unified Inbox and cleaning management tools have been of significant aid to you. As for the pricing, we are always glad to offer any help possible to support member of hosting community. And just remind you that Booking.com along with the direct booking engine are on their way to be released in Q2-3 2020. Looking forward to hearing from you!

Best,
iGMS Team

Kent A.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

From 20 to 2 hours

Avaliado em 26/02/2020

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they...

My overall experience with IGMS has been great! Very simple to apply to my current business, they seem like a company that really wants to earn my repeat business and is actually interested in how they can improve their software to make it easier for the clients.

Vantagens

The scheduled messaging is by far my favorite feature of IGMS. I was able to utilize the free trial service until I decided to grow my marketing efforts into Homeaway. Once adding HA, communication quickly became overwhelming. The anxiety was relieved after registering as a Pro user.

Before IGMS, I was spending no less than about 15-20hrs just in communication alone. Granted I was able to do this from my phone, but still very inconvenient to say the least. I now have 8 scheduled messages that go out for every guest that books. With between 20 - 30 guests per month thats around 240 messages/month at all times of the day and night. These are automatically sent, at designated times, without ever forgetting to send a crucial message.

In addition, I no longer have to schedule or contact my cleaners when I receive a booking. They are automatically notified! The ability to add instructions and timing is another huge time saver. And that's really what its all about... reducing time spent managing so I am free to live my life, not be a slave to it.

Desvantagens

Pricing tools are the next features that can be added to save the most time. I was really hoping IGMS would have similar pricing tools to airbnb that could be pushed to other pages, but no such luck. I've been hearing it's in the works, but it can't come soon enough!

Resposta do iGMS

Hello Kent,

Thank you for taking the time and sharing such detailed feedback. We are filled with joy knowing that our Unified Inbox and Cleaning Tasks management features became a game-changer for your business. As for the Pricing Management Toolkit, it is planned to go live after integration with Booking.com (around Q2 2020). Our product team is constantly working to speed up the release. Stay tuned with us because we have lot's of exciting news to share this year!

Regards,
iGMS Team

Adrienne F.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Fantastic customer service

Avaliado em 27/04/2021

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Overall it has been a great experience because of the Customer support. That has been top notch.

Vantagens

So far I find the software pretty easy to use and the customer support is AMAZING! Any questions I have get answered almost immediately and I feel like they listen to the things I want/need! The messaging system has worked very well for me and I love that I can take direct bookings if I need too!

Desvantagens

I was using smartbnb before and IGMS is slightly behind in a few areas and not as user friendly when you first get started. I don’t love the calendar view on my phone.

Resposta do iGMS

Dear Adrienne,
We are beyond happy to have received your feedback on managing your properties with iGMS. We assure you all of our team constantly works to have the functionality and overall experience using iGMS as much efficient as possible. With regards to the interface and mobile app points, we would be glad to hear more details on this via Live Chat or [email protected] to find a solution for the issues you have experienced.

Best,
iGMS Team

Saad M.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

AIrGMS for Multiple property owners/property managers

Avaliado em 18/09/2018

Vantagens

Message Automation
Templated messages easily available for specific property
one inbox for all your properties
All your reports under one umbrella
Cleaning and Maint. Staff management and assignment
reporting on each staff members assignment.
Multi- property/Airbnb Accounts calendar view in one place
Task management
Summary of check-in/out for multiple days and properties in one place.

Desvantagens

Only works with Airbnb
Toooooo many updates come through to Production system in use and there is no set update schedule or timming which causes huge issues, you might be in the middle of some important task and application update will get pushed, extremely annoying and frequency is one that I have never seen before even in underdevelopment apps.
sometimes there is a Delay in processing and it slows down

Resposta do AirGMS

Dear Saad,

We are definitely grateful for pointing out our main features, as we put so much efforts to create them! As for 3rd platforms integration, we have introduced HomeAway/VRBO integration (Beta version). You can integrate your other non-Airbnb calendars and tasks via the iCal calendar. Feel free to address support via Live chat anytime with any question.

Best,
AirGMS Team

William H.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great Product if you know how to navigate Channel Managers

Avaliado em 16/04/2021

its good and saves time.

its good and saves time.

Vantagens

I like the automations of email responses. Saves hours.

Desvantagens

I like least is the small bugs it has that are not fixable. I did all corrections that were showing errors upon launch.

Resposta do iGMS

Dear William,
Thank you for taking the time and reviewing your experience with us. We are delighted to have you among our customers - our team is working day'n'nite to skyrocket your business results while saving tons of resourses. iGMS PROtrack toolkit is one of those innovations https://www.igms.com/guest-communication-productivity-tracking/. If you have any questions, feel free to reach out via Live Chat or [email protected] We will be glad to be of help.

Best,
iGMS Team

Exibindo 5 avaliações de 184 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o iGMS

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o iGMS.

O iGMS oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 1,00/mês
  • Modelo de preços: Gratuito, Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do iGMS.

Os clientes habituais do iGMS são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O iGMS está nos seguintes idiomas:

espanhol, inglês, italiano, japonês

O iGMS é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O iGMS se integra com os seguintes aplicativos:

DPGO, EveryDoor, PriceLabs, Stripe

O iGMS oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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