Sobre o Archdesk

O Archdesk é uma solução de software de gestão de projetos tudo-em-um voltada para pequenas, médias e grandes empresas no setor da construção. Totalmente baseado na nuvem para acesso sem interrupção, a partir de qualquer dispositivo habilitado para a internet, o sistema afirma incluir centenas de recursos com os novos adicionados regularmente, graças às atualizações automáticas. Esses recursos abrangem todos os aspectos da administração de uma empresa de construção moderna e, crucialmente, o agendamento bem-sucedido de projetos e o gerenciamento de ativos atribuídos. Por meio de uma interface padronizada, os gerentes de projeto podem rastrear o status do projeto e gerenciar as agendas ou reservas de funcionários, frotas de veículos, equipamentos e estoque de produtos. Os detalhes personalizados do cliente, provedor ou fornecedor podem ser capturados em perfis de contato detalhados e tornados eficientemente pesquisáveis, enquanto controlam o acesso a essas informações com permissões de usuário.

Além dessas áreas de recursos principais, o Archdesk também inclui um sistema de contabilidade integrado, juntamente com a integração com aplicativos populares, como o Xero e o Sage. Aqui, os usuários podem preparar cotações e faturas com estilo profissional, acompanhando pedidos, recibos e notas de crédito. As informações do fluxo de caixa podem ser formuladas em relatórios úteis, enquanto as cotações podem ser enviadas aos contatos instantaneamente por e-mail. A integração por telefone também monitora toda a correspondência de telefonia; gravando chamadas e também mascarando números de saída para mostrar um único contato corporativo. Outros recursos importantes do Archdesk incluem armazenamento centralizado ilimitado de arquivos, criação de listas de tarefas para gestão de tarefas priorizada, além de ferramentas abrangentes para controle de produção, ativos e estoque.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Reino Unido

Idiomas

inglês

Imagens

Take control of project progress, with status updates on component process status, completion and cancellations
The Schedule tab aids the scheduling of works, assigning staff and assets to projects and previewing schedules as lists or calendars
Choose to preview a project schedule as a list or as an intuitive calendar of operations instead
With a full accounting system built-in, users can quickly preview and print professional invoices
Quotation features enable professional qoutes to be prepared and sent to clients via email or post in a matter of clicks
Comprising a number of modular features, Archdesk wraps them all within one centralized space available for access across all web-enabled devices
Phone integration features allow for one single, chosen phone number to be displayed on all outgoing calls including external mobiles
Phone integration tools also monitor and measure telephony KPI's including average call time, dropped-call percentage or first-call resolution
Manage the bookings of workers or assets to particular projects
Create time-based bookings based on available slots when assigning workers or equipment to projects
A standardized interface accessible from any device promises a user-friendly experience with quick navigational and data search tools
Use permissions settings to control which groups of users are granted access to specific client data, information, files and notes
Leads customization allows for custom fields to be added when defining particular client lead requirements
Quote tracking features record minimal gross margins, specific client payment terms or due dates set on quotation
Unlimited, centralized file storage keeps documents safely organized within project-specific folder structures
Files and documents can be quickly uploaded with intuitive drag and drop operation
Prioritize tasks by creating to-do lists for individuals or groups, delegating jobs and tracking progress
Create and track detailed to-do lists under projects, stages or single tasks and send notifications to remind on completion
Control company activities from one place and via an intuitive dashboard-based UI
Manage project assets such as vehicles and equipment, scheduling their usage and tracking the data
Stock management features allow categories of products to be added, deleted, and reserved to record availability of construction materials
Ver mais 22
Archdesk - Vídeo
Captura de tela do Archdesk: Take control of project progress, with status updates on component process status, completion and cancellations Captura de tela do Archdesk: The Schedule tab aids the scheduling of works, assigning staff and assets to projects and previewing schedules as lists or calendars Captura de tela do Archdesk: Choose to preview a project schedule as a list or as an intuitive calendar of operations instead Captura de tela do Archdesk: With a full accounting system built-in, users can quickly preview and print professional invoices Captura de tela do Archdesk: Quotation features enable professional qoutes to be prepared and sent to clients via email or post in a matter of clicks Captura de tela do Archdesk: Comprising a number of modular features, Archdesk wraps them all within one centralized space available for access across all web-enabled devices Captura de tela do Archdesk: Phone integration features allow for one single, chosen phone number to be displayed on all outgoing calls including external mobiles Captura de tela do Archdesk: Phone integration tools also monitor and measure telephony KPI's including average call time, dropped-call percentage or first-call resolution Captura de tela do Archdesk: Manage the bookings of workers or assets to particular projects Captura de tela do Archdesk: Create time-based bookings based on available slots when assigning workers or equipment to projects Captura de tela do Archdesk: A standardized interface accessible from any device promises a user-friendly experience with quick navigational and data search tools Captura de tela do Archdesk: Use permissions settings to control which groups of users are granted access to specific client data, information, files and notes Captura de tela do Archdesk: Leads customization allows for custom fields to be added when defining particular client lead requirements Captura de tela do Archdesk: Quote tracking features record minimal gross margins, specific client payment terms or due dates set on quotation Captura de tela do Archdesk: Unlimited, centralized file storage keeps documents safely organized within project-specific folder structures Captura de tela do Archdesk: Files and documents can be quickly uploaded with intuitive drag and drop operation Captura de tela do Archdesk: Prioritize tasks by creating to-do lists for individuals or groups, delegating jobs and tracking progress Captura de tela do Archdesk: Create and track detailed to-do lists under projects, stages or single tasks and send notifications to remind on completion Captura de tela do Archdesk: Control company activities from one place and via an intuitive dashboard-based UI Captura de tela do Archdesk: Manage project assets such as vehicles and equipment, scheduling their usage and tracking the data Captura de tela do Archdesk: Stock management features allow categories of products to be added, deleted, and reserved to record availability of construction materials

Recursos

Total de recursos do Archdesk: 101

  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de projetos
  • Agendamento de trabalhos
  • Alertas/notificações
  • Aplicativo móvel
  • Aprovação de vendas
  • Armazenamento de documentos
  • Arrastar e soltar
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de historial
  • Banco de dados de materiais de construção
  • CRM
  • Calendário do pessoal
  • Campos personalizáveis
  • Captura de fotos
  • Cobrança e faturamento
  • Comercial
  • Compartilhamento de arquivos
  • Contabilidade
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Custos do trabalho
  • Edifícios residenciais
  • Estimativa de climatização
  • Estimativa de materiais
  • Estimativa elétrica
  • Estimativas
  • GPS
  • Geração de propostas
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da produção
  • Gestão de RFP
  • Gestão de RH
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos empresariais
  • Gestão de calendários
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compradores
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de equipes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de lances
  • Gestão de leads
  • Gestão de licitantes
  • Gestão de pedido de mudanças
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de permissões
  • Gestão de projetos
  • Gestão de propostas
  • Gestão de recursos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão financeira
  • Gravação de chamadas
  • Industrial
  • Integração da contabilidade
  • Listas de tarefas
  • Modelagem de informação da construção (BIM)
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoração de chamadas
  • Operações de negócios integradas
  • Orçamento de serviços de encanamento
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Para a área de AEC
  • Pedido de material
  • Pesquisa e filtro
  • Portal do cliente
  • Previsão
  • Priorização
  • Projeções
  • RFI e envios
  • Rastreamento de clientes
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento de orçamentos/Custos do trabalho
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do projeto
  • Reagendamento
  • Registro de auditoria
  • Relatórios e análise de dados
  • Relógio de ponto
  • Sistema de calendário ou lembretes
  • Visualização de Gantt/linha do tempo

Alternativas

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#1 alternativa ao Archdesk
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#2 alternativa ao Archdesk
QuickBooks Online Advanced is a web-based accounting & business management solution which enables small businesses to...

Procore

4,5
#3 alternativa ao Archdesk
A Procore fornece um software de gerenciamento de construção para ajudar as empresas a aumentarem a eficiência e a...

Co-construct

4,7
#4 alternativa ao Archdesk
CoConstruct helps builders and remodelers manage, schedule, + coordinate construction projects seamlessly, communicate...

Avaliações

Classificação geral

4,9 /5
(19)
Relação qualidade/preço
4,9/5
Recursos
4,6/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
5/5

Já tem o Archdesk?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 19
Gary B.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The key to our growth

Avaliado em 27/01/2020

There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk....

There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vantagens

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Desvantagens

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Emma S.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

All under one roof to move with the times

Avaliado em 28/02/2020

This software package has improved the way we store and record data. The quote function has been...

This software package has improved the way we store and record data. The quote function has been the best feature for us. Ensuring there can be no mistakes in setting the profit margin (Administrator Function) It is then easily transposed to a Purchase Order and with the tap of a button emailed directly to your supplier. Likewise with Invoicing. Its cut time down for paperwork, increased efficiency and once your up and running is easy to use. We haven't tapped into the Accounting side yet, but plan to gain further training with Archdesk in order to work with our Sage Accounting system. Archdesk support is also good, replying usually with 24 hours or less, either solving the issue or passing to the technical team. For an SME looking for an all round Package to store data, complete quotes, upload photos straight from site, issue Purchase Orders and Invoices, this is a great package and worth the monthly fee.

Vantagens

All our contract information can be kept in one place, and is easily accessed from site by Managers. Also quick and easy for sharing files with clients and sending our Purchase Orders to Suppliers

Desvantagens

Can't flick easily between say quotes and files, you need to finish and save the quote before leaving it and being able to open other items.

Gail C.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Review of Archdesk

Avaliado em 06/07/2019

Vantagens

Holds lots of information, ad if used properly can be a very useful tool following further training

Desvantagens

Takes a while to get used to from Microsoft
If no internet connection, difficult to access

Paulina D.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Honest Review by A Long-Time-User.

Avaliado em 29/01/2020

Vantagens

Archdesk is helping our team to plan efficiently and execute projects that deliver results on time. It's easy to use and flexible. This system is developing and adjusting to meet our expectations. Powerful productivity features, customizable workflows, personalized​ dashboards and what is most important for me transparent quotations for our Clients and cost tracking on the projects!

At this stage, I'm not able to imagine how the company will work without having this ERP system in place.

Desvantagens

It is really hard to say, hence the Team is constantly improving and delivering new system functions. Support Team is very efficient and I'm confident that will provide a ​solution to any query Client may have at the earliest convenience​.

Jakub P.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Best software ever!!!

Avaliado em 03/08/2017

Software like Archdesk is the lifeblood of most organizations. It is the system of record for...

Software like Archdesk is the lifeblood of most organizations. It is the system of record for everything. I've worked at an organization before that didn't use it and life was miserable. It just keeps everything so organised, helps us to track almost everything within the company. Sing in and out feature saved us lot of time and money tracking our employees. Like I mentioned before, everything is run out of Archdesk. Without this CRM in place we wouldn't be able to operate. The entire business process from cold call to close and then post sale flows through Archdesk.

Vantagens

Obviously, it's impossible to find a software to meets ALL your organization needs, but what makes Archdesk great is that it's extremely customizable, and there's so many people using it, that it's always evolving and growing. It's not stagnant in any way so that even if something isn't currently offered, there's a high chance for a solution in the near future . My favorite feature is for sure the dashboards available. Great help in our company!!!

Exibindo 5 avaliações de 19 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Archdesk

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Archdesk.

O Archdesk oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Não disponível

Não temos informações sobre os recursos do Archdesk.

Os clientes habituais do Archdesk são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Archdesk está nos seguintes idiomas:

inglês

O Archdesk é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Archdesk se integra com os seguintes aplicativos:

FreeAgent, Google Calendar, Google Drive, QuickBooks Online Advanced, Sage 300 Construction and Real Estate, Xero

O Archdesk oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Archdesk.