CallHippo

CallHippo

Sistema de telefonia virtual para equipes de vendas, marketing e suporte

4/5 (69 avaliações)

Resumo do CallHippo

O que é o CallHippo?

O CallHippo é um sistema de telefonia VoIP baseado na nuvem para atender aos requisitos de comunicação de startups e pequenas empresas. Disponível como um aplicativo da Internet e aplicativo baseado em dispositivos móveis, a solução permite que as equipes de vendas, marketing e suporte façam e recebam chamadas globais. O CallHippo permite que as empresas comprem números de telefone virtuais em mais de 50 países, adicionem usuários ao mesmo número e façam chamadas para receptores em todo o mundo.

A ferramenta de análise de chamadas em tempo real do CallHippo fornece detalhes sobre quem liga, a qualidade e a duração da chamada, enquanto a gravação de chamadas registra automaticamente as chamadas e conversas durante uma campanha para os gerentes ouvirem no painel.

As empresas podem exibir fusos horários no discador antes de fazer a chamada para que não haja confusão em relação ao horário atual ao fazer ligações internacionais, definir horas de trabalho para números e também definir o status de disponibilidade dos usuários. O correio de voz e o recurso de música durante a espera permitem que as empresas cumprimentem quem liga com uma mensagem gravada ou uma música personalizada fora do horário comercial ou quando colocadas em espera.

O CallHippo é uma solução expansível, disponível por assinatura mensal, em que as empresas precisam pagar apenas pelo número de usuários ativos e pelos números de telefone virtuais. A solução também oferece um aplicativo Android para que os agentes façam e recebam chamadas mesmo quando estão em trânsito e nunca mais percam uma ligação comercial.

Resumo do CallHippo

Preços

A partir de
US$ 15,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do CallHippo

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Japão, América Latina, México
Idiomas
Inglês

Capturas de tela

Captura de tela do CallHippo: Track agents' activities on a single interface
Captura de tela do CallHippo: Track agents' activities on a single interface Captura de tela do CallHippo: Call direct from Android smartphones Captura de tela do CallHippo: Add contacts, call customers, and view activity feeds Captura de tela do CallHippo: Configured CallHippo to automate call recording and set welcome messages Captura de tela do CallHippo: The solution supports new numbers from different countries

CallHippo - Avaliações

CallHippo - Avaliações

Classificação geral
4
/
5 69 avaliações
Excelente
41

Muito bom
13

Regular
3

Ruim
0

Péssimo
12

Relação qualidade/preço
4
Recursos
3.9
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4.2
78% dos usuários recomendam este app
Fortune O.

Great Customer Support!


Traduzir com Google
Hugo P.

Customer Support Service - Live Chat

I would really like to thank my amazing support agents who have been with me from the beginning and continue to be there, guiding me and holding my hand every step of the way, their product knowledge is superb, they respond within seconds, they're patient and very kind and also a great team of advisers! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are amazing! It is individuals like these two that hold a company's name and reputation as high as possible. It is very rare to find support agents that go the extra mile for their customers and so far [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have went above and beyond, assisting me with my needs. Thank you for such an outstanding support service! Please keep it up!


Traduzir com Google
Poonam H.

Amazing customer support and call quality!

Overall a nice experience! like the features, clarity on dashboard(after your customer services helped me understand it better) and of course value for money!


Traduzir com Google
David M.

Cautiously Optimistic

Cautiously Optimistic!


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Aditya K.

Great service; easy to implement and well priced

Generally happy with it!


Traduzir com Google
Fortune O.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
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Great Customer Support!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 20/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

CallHippo has a very responsive customer support team. CallHippo has always ensured that my team receives the best customer support anyone can get. When we had problems during the initial setting up process, the support staff provided fast real time solutions that that impressed me. The customer service people always make sure that customers are treated with the utmost respect and attention and I can say it isn't about what I heard alone but I have firsthand experience of the way they work. The CallHippo system works without glitches and I really like the Call Recording feature which has been of great help. CallHippo is affordable and has great customer service and attributes. My verdict: It's worth a try. You'll be glad you did.

Desvantagens

I'm really satisfied with the way it works. All I can say is that the software development team continue to improve on the excellent job they've done so far.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Hugo P.
Setor: Gestão de investimentos
Porte da empresa: Profissional autônomo
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Customer Support Service - Live Chat

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 22/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I would really like to thank my amazing support agents who have been with me from the beginning and continue to be there, guiding me and holding my hand every step of the way, their product knowledge is superb, they respond within seconds, they're patient and very kind and also a great team of advisers! [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are amazing! It is individuals like these two that hold a company's name and reputation as high as possible. It is very rare to find support agents that go the extra mile for their customers and so far [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have went above and beyond, assisting me with my needs. Thank you for such an outstanding support service! Please keep it up!

Vantagens

What I appreciate most about Call Hippo, hmm... It would be the virtual numbers, it is the main reason I signed up for this in the first place, so I started on the bronze plan however within a few days I upgraded to platinum as it offers so much more benefits like soft-phone integration, unlimited calling minutes plus a free virtual number.

Desvantagens

What I didn't appreciate about the software is using the call Hippo dialing soft-phone, I mean yes it is simple to use and effective in terms of its functionality however I don't quite like the look of it, it looks boring, I really would recommend that the look could be a little more interesting.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Poonam H.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 13-50 funcionários
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Amazing customer support and call quality!

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 26/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall a nice experience! like the features, clarity on dashboard(after your customer services helped me understand it better) and of course value for money!

Vantagens

That we always someone to reach out to, in case of a query! need to follow those long procedures to get to the customer service dept. Someone new like me, might have questions and queries in the initial phase! And I highly appreciate CallHippo customer service!

Desvantagens

I would say you should come up with options where one can sign up, without having a GSuit account or with email IDs like Gmail.com, yahoo.com! As I believe an entrepreneur, or a freelancer, might not have access or availability of official email Id! Hence they are left with no choice than not to use your service!!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

David M.
Setor: Hotelaria
Porte da empresa: 2-10 funcionários
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Cautiously Optimistic

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 11/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Cautiously Optimistic!

Vantagens

After an initial poor experience with one of the support staff the
manager stepped in. Kudos to following through on numerous awkward
first starts. Despite one after another issues that came up they
finally persevered and I have a functional product to try out for the
next year. We will see how the relationship goes after I've had some
time to use.

Desvantagens

Some of the functionality is clear other parts are not so. The company
could do themselves a favor by clearly documenting the capabilities AND
LIMITATIONS so that the prospective customer knows what they are. The
company could also do themselves a favor by reviewing their website and
removing obvious typographical, grammatical and outright silliness from
their website (i.e, there is no Boston County in California). The lack
of paying attention to detail in the web pages was evident in similar
problems that occurred getting the software to work. I feel like I was
the first customer that ever used the product from South Africa.

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Resposta do CallHippo

Hi David, we are happy that you are staying with us. Now that you understand that South Africa local number requires local address proof to activate. There are certain guidelines set by the carriers with respect to virtual phone numbers activation and we have to abide by those to avoid any abuse. We don¿t need any personal information nor, we bill our customers for unused services. We are a legitimately registered US company. We would appreciate if you can re-evaluate the feedback.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Aditya K.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

Great service; easy to implement and well priced

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 06/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Generally happy with it!

Vantagens

It was so quick to get started and the dashboard is easy to understand and use. The browser based dialer works well for us too.

Desvantagens

The integration with our crm has been fiddly and the final implementation is still far from ideal. If this was smoother it would be a big win!

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9/10
Baseado em 69 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do CallHippo

Preço do CallHippo

A partir de
US$ 15,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 69 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do CallHippo

Recursos do CallHippo

API
Bate-papo
Conferências
Gestão da comunicação
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas
Integração de CRM
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Mensagens por voz
Monitoramento
Monitoração de chamadas
Notificações automáticas
Painel de atividades
Relatório de chamadas
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Roteamento de chamadas
Transferência de chamadas
Vídeo conferência
Recursos
3.9/5
Baseado em 69 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o CallHippo

Perguntas frequentes sobre o CallHippo

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o CallHippo.

P: Que tipo de planos o CallHippo oferece?

O CallHippo oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 15,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

P: Quais são os principais recursos do CallHippo?

Não temos informações sobre os recursos do CallHippo.

P: Quem costuma usar o CallHippo?

Os clientes habituais do CallHippo são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Sem fins lucrativos, Pequenas empresas

P: Em que idioma o CallHippo está?

O CallHippo está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o CallHippo oferece?

O CallHippo tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O CallHippo é compatível com disponíveis móveis?

O CallHippo é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O CallHippo se integra com quais outros aplicativos?

O CallHippo se integra com os seguintes aplicativos:

Freshdesk, Intercom, Pipedrive, Pipedrive, Slack, Wakeupsales, Zapier, Zendesk, Zoho CRM Plus

P: Que nível de suporte o CallHippo oferece?

O CallHippo oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo