Sobre o Playvox

Os painéis, scorecards e relatórios automatizados do Playvox levam o desempenho do agente e a inteligência do atendimento ao cliente diretamente aos gerentes, permitindo que tomem decisões oportunas com base em dados reais e quantificáveis.

Um agente motivado é um agente de alto desempenho. A solução oferece ferramentas de motivação para manter o quadro de funcionários operando a nível máximo. Para agentes internos e terceirizados, a solução proporciona uma parede de comunidade social e institui um programa de reconhecimento de incentivos, que permite aos gerentes conceder pontos de karma por bom desempenho e um catálogo de recompensas online para os agentes ganharem prêmios.

Com o Playvox, gerentes e instrutores podem criar automações de fluxo de trabalho personalizadas e repetíveis para diferentes coortes de agentes para acelerar o treinamento do agente. Com recursos inteligentes do tipo "se isso ocorrer, faça assim", é possível integrar novos agentes de maneira fácil, eficiente e consistente, ensinar aos profissionais de alto desempenho uma nova habilidade e treinar novamente a equipe que ficou abaixo da média, entre outras coisas.

Preços a partir de:

N/D

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Brasil, Canadá, Alemanha, Reino Unido, México, Estados Unidos

Idiomas

inglês

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Imagens

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Recursos

Total de recursos do Playvox: 78

  • API
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de tarefas
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de tendências
  • Apreciação do desempenho
  • Atualização em tempo real
  • Autenticação
  • Avaliação de habilidades
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • CRM
  • Categorias personalizáveis
  • Catálogo online
  • Cenários hipotéticos
  • Conectores de dados
  • Controle de defeitos
  • Controle de qualidade
  • Controle de qualidade
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Dados em tempo real
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Filtros
  • Fórum/Painel de discussão
  • Gamificação
  • Gerenciamento de aplicativos
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de formulários
  • Gestão de incentivos
  • Gestão de prazos
  • Gestão de recompensas
  • Gestão de vales-presente
  • Gestão do desempenho
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Incorporação de funcionários
  • Indicadores de desempenho
  • Inscrição/Admissão
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Monitoração de chamadas
  • Múltiplas contas de usuário
  • Múltiplas empresas
  • Múltiplas fontes de dados
  • Notificações em tempo real
  • Perguntas personalizáveis
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Priorização
  • Programas de premiação de funcionários
  • Questionários e feedback
  • Relatório de historiais
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Teste de performance
  • Visualização de dados
  • Várias localizações
  • Vários idiomas

Alternativas

Odoo

4,2
#1 alternativa ao Playvox
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

monday.com

4,6
#2 alternativa ao Playvox
O monday.com é a plataforma de trabalho mais fácil para gerenciar qualquer equipe e qualquer projeto: Sincronize,...

Workzoom

4,5
#3 alternativa ao Playvox
Workzoom is the all-in-one Talent, Workforce and Payroll solution that engages your employees, enlightens your leaders...

Niikiis

4,5
#4 alternativa ao Playvox
O niikiis é um software configurável de experiência do funcionário tudo-em-um para pequenas e médias empresas.

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(71)
Relação qualidade/preço
4,8/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 71
Tonya K.
Classificação geral
  • Setor: Logística e cadeia de fornecimento
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Quality in a nut shell!

Avaliado em 20/05/2019

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our...

As I mentioned above, PlayVox provides us with so much insight into how we are doing with our training program. It has also increased our ability to maintain a level of quality to ensure our customers are well taken care of.

Vantagens

PlayVox is an amazing tool that allows you to do all your quality assurance checks and coaching session in one place. We love the ability to create scorecards dynamic to our workflows and communication channels. Because it is so simple to use, we were able to ramp up our season quality assurance team within hours and then let them get to it.

The insights we get from PlayVox also provide us with very valuable information that will help us improve our training for the next season. We are able to quickly see where our team members struggle so that we can increase our emphasis in those areas when we ramp up for the new year.

Desvantagens

The only thing that we do not use is the rewards program. The gift cards that are available to select from limit our ability to use them because we have team members all around the world.

Resposta do Playvox

Hi Tonya!
Thank you for taking the time to write a wonderful review. We know of the importance of a good QA process and we are continuously improving. G2 just named us leaders in call center quality assurance. Hope you are enjoying our last enhancements!

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 5.001-10.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Nubank Review

Avaliado em 01/03/2021

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are...

Was very good! Today we have very robust Quality analysis processes and I also realize that we are very close to PLayVox, when it comes to problem solving and feedback.

Vantagens

PlayVox is very easy to use and understand, it was easy to implement the tool and we have a very close contact between support and contractor.

Desvantagens

Unfortunately playvox has some configurations that make it impossible for us to change them within a short period of time, the platform could also be better in the efficiency of carrying out quality and data monitoring.

Alternativas consideradas

Eureka, Twilio, Klaus, Zendesk e NICE CXone

Razões para mudar para o Playvox

For the price offered and also for the ease of implementation of the Tool.

Resposta do Playvox

Thank you for your review! Your feedback helps us deliver an even better product. We are actively listening to what our customers need and will definitely take your recommendation into consideration. I will pass this recommendation on to our product team and they will evaluate this (feature/enhancement). Feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Kristy S.
Classificação geral
  • Setor: Publicidade e marketing
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Playvox as a Customer service agent

Avaliado em 16/10/2020

Vantagens

This product is overall easy to use. Email, updates and fun ways to use Karma points with staff. This gives staff a positive reinforcement to do a great job at work.

Desvantagens

I think that the applications should be easier to find. Larger icons to locate items you are looking for.

Resposta do Playvox

Hi!
Thank you for your review. We're glad you're enjoying our Motivation Product. We firmly believe incentives and recognition help inspire greater team performance, and our customized digital badges are a fun way to recognize team members for outstanding results.

Daulet T.
Classificação geral
  • Setor: Logística e cadeia de fornecimento
  • Porte da empresa: 201-500 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Review of using Playbox

Avaliado em 16/10/2020

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This...

I have been working for more than 8 months and have never complained about this program. This program works perfectly

Vantagens

Convenient for tracking the quality of work

Desvantagens

User-friendly software and easily accessible. Everything is clear and easy to use.

Alternativas consideradas

Kustomer

Razões para mudar para o Playvox

This program works perfectly so no alternatives were considered

Resposta do Playvox

Hi Daulet!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!

Brenno V.
Classificação geral
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Evaluating made easier

Avaliado em 25/02/2021

We spent valuable time with our previous quality assessment method, and playvox was basically a...

We spent valuable time with our previous quality assessment method, and playvox was basically a revolution inside the company. It's also easier to train other people to use, and it consolidates very important data that help us improve the quality of our analysis within our squad. We recently more than doubled the number of people evaluating their peers, and it was a smooth process. Some doubts naturally came, but within a couple of days everybody was able to use the tool in a proper manner.
The integration between Looker (our data tool) and playvox allows us to measure our team regarding quality of the analysys, our previous methods made data handling very difficult. Not to mention playvox's own graphics and collection of data. The "reports" part in Playvox is also really helpful in determining the total of evaluations per team in a time period. By using this tool we can reassure the team that every evaluation is being done properly, in the right numbers and in a timely fashion.

Vantagens

I like that it's way easier to evaluate peers through playvox than it was with our previous method. We can also make better data analysis, and the process is faster. Training people to use Playvox is also not complicated at all. It's also very easy to train people to use it, since the tool is pretty much straight forward.
Some wise guy said that the devil is within the details, and I really like the animation that appears when we complete the weekly workload! Clicking in evaluations we are able to access previous analysys and correct something that may be wrong, but I'll discuss that further in the next questions.
And even though few people within my organization use it, I quite enjoy the possibility of personalization, when you can put your picture in your profile.

Desvantagens

Sometimes I encounter some difficulties while looking for previous evaluations, but I'm already in touch with those responsible for playvox support in my company. That's troublesome because sometimes mistakes occur during the evaluation and we need to check thoses evaluations again, which can take a while because of those filters that aren't that clear to use.

Resposta do Playvox

Hi Brenno!
Thank you for taking the time to write a review. I'm glad you find Playvox to be a powerful and easy-to-use tool to drive your quality management program. We love hearing from our customers, so feel free to reach out with any additional recommendations or feedback at any time!
Please let us know if those issues you were facing were solved by our support team.

Exibindo 5 avaliações de 71 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Playvox

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Playvox.

O Playvox oferece os seguintes planos de pagamento:

Os clientes habituais do Playvox são:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Playvox está nos seguintes idiomas:

inglês

O Playvox é compatível com os seguintes dispositivos:

O Playvox se integra com os seguintes aplicativos:

Freshdesk, Help Scout, Helpshift, Intercom, Kustomer, LiveChat, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Talkdesk, Zendesk

O Playvox oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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