Scoro

Scoro

Software abrangente de gestão empresarial.

4.6/5 (135 avaliações)

Resumo do Scoro

O Scoro é a solução de gestão empresarial mais abrangente para serviços profissionais e de criação. Ele ajuda a agilizar o trabalho e a eliminar tarefas rotineiras para garantir que o negócio seja executado da maneira mais ágil e eficiente possível, da venda até o faturamento. Os usuários adoram ter todas as ferramentas necessárias em uma solução holística. Veja mais de perto.

As ferramentas de gestão de projetos do Scoro permitem que os usuários criem orçamentos de projetos, aloquem trabalhos não faturáveis e faturáveis, gerenciem reuniões, tarefas, faturas, despesas, arquivos e muito mais. É possível gerenciar todas as informações do projeto em uma única página e rastrear o progresso da equipe em tempo real. Rótulos e status configuráveis permitem que os usuários gerenciem seu portfólio de projetos da maneira mais adequada aos seus negócios. O trabalho pode ser planejado e programado por meio do Scoro Planner, que oferece um resumo das cargas de trabalho individuais, espaços disponíveis, potenciais sobrerreservas e prazos razoáveis. É possível agendar reuniões em um calendário compartilhado e vinculá-las a clientes e projetos para fornecer um resumo completo aos participantes. Cada usuário pode gerenciar sua própria lista de tarefas com base em prazos, prioridades de tarefas, status e projetos. Tarefas concluídas e eventos do calendário são automaticamente adicionados aos relatórios de trabalho dos funcionários, eliminando a necessidade de planilhas de horas.

O CRM do Scoro dá aos usuários acesso a resumos completo do cliente em uma única página, incluindo detalhes de contato, histórico de comunicação, projetos, arquivos vinculados, cotações, pedidos e faturas. É possível pesquisar, filtrar e classificar contatos com base em locais, categorias, atividades e rótulos configuráveis. As horas faturáveis e reais trabalhadas em cada projeto ou cliente podem ser acompanhadas e transferidas para faturas, com opções de tarifas personalizadas em várias moedas. As faturas de vendas, pré-pagamento e crédito podem ser emitidas e enviadas em formato PDF e há compatibilidade com faturamento recorrente e programado. O Scoro também envia automaticamente lembretes de faturas atrasadas de saldos devidos. Os usuários podem visualizar os KPIs no painel de controle em tempo real e acompanhar os resultados reais, déficits e superávits orçamentários por meio de relatórios financeiros.

Para saber se o Scoro é a opção ideal para sua equipe, inscreva-se para uma avaliação gratuita de 14 dias no site scoro.com.

Preços

A partir de
US$ 26,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Canadá, Europa, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

Inglês

Scoro - Avaliações

Classificação geral
4.6/5
96% avaliações positivas
94
Excelente
35
Muito bom
5
Média
0
Ruim
1
Péssimo
Margit B.
Traduzir com Google

Easy menu, easy to use

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 01/08/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Reminds me of the priority tasks in my day's work today

Vantagens

The software is easy to use because it is logical and easy.
The software is color-rich and contains enough information. The software can transfer tasks to other members of the organization. The software can create tasks that are beautifully in sight and you will not forget to deal with them in a few moments or days. The calendar is very convenient because you can mark your reminders in days or years. The software reminds you of the tasks and reminders that you entered in the calendar. The software will quickly find the customer from its database. The software reminds you if someone has a birthday party in the organization. The software leaves the client with all the information that has happened to him. I like this software.

Desvantagens

The software does not show the content of the contract. It does not indicate which equipment is a contract with the client, does not show the latest transactions and does not show the valuation and the terms of the contract. Does not show customer balance. The filtration system is a bit complicated or not enough to teach us. For me, filtering is difficult. If you mark Make Task done, you will have to create a new reminder for yourself - it disturbs that there will be additional movement for me in this regard.
The most disappointing is the fact that you do not see the contents of the agreement.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Avaliador Verificado
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Scoro Review

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 11/10/2018
Fonte da avaliação: Capterra

My over all experience has been very good with good customer support especially in setting up the system to suit my needs.

Vantagens

Scoro Review.
As one of the most disorganised people around I have found Scoro very useful. Although I don’t have a big team to run I find the connectivity of Scoro helps me in the day to day running of my business.

The Dashboard gives me a quick overview of what is happening and what I need to do that day.
I find especially useful the quotes and invoicing. I was notoriously bad at keeping track of invoices before, now with this system I have all the information I need there in front of me. This has been a tremendous help. It is useful to see instantly the figures for income and outstanding debt.

The Calendar works well as does the Task section, which sends me timely reminders of things I have to do coming to me via email. I have found in the past that I don’t always look at my diary to see what I have to do that day.
I have used it for marketing via Mail Chimp and that worked well and was easy to set up even though I am not the best at IT.

Although I am normally a visual person liking bright colours, I find this system much better than say Drop Task . The information is clear and easy to read when you scan the information quickly. Which lets face Most of us do when we are busy.

Desvantagens

Contacts can be hard to find. I find on a few of my contacts they seem to disappear. I am not sure why.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

9.0/10
Laura K.
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Great tool for assorment, selling and general analysis

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 15/03/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Before we were using Excel. The comparison is enormous:
- work efficiency has risen tremendously
- "forgetting" or "loosing" offers on paper has dropped to 0
- can always keep an eye on what has been done, what is in the process etc.
- all data (clients, assortment, purchase history) is in one general system together

Vantagens

Client-based quick access to purchase history and same order possibility with just a few cliks.
Category and sub-category segmentation possibilities, which makes it easier for other users to select suitable products for selling.
Able to see sales margin% while composing quotes and deciding upon possible discounts.
Possibility to link all active projects dierctly to the weekly/montly calendar --> providing a complete overview of th schedule ahead. NB! Possibility to activate active projects only for the employees involved (not everyone!).

Desvantagens

Unable to delete expired data once some previous action has been taken.
Sometimes you need to apply too many filters before you get the data you require.
Unable to change description or other data on the invoice, that does not affect the sum, once the payment has been transferred (it becomes locked in the system).

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10
Roman Z.
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One of very few that receive all 5 star!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 19/10/2017
Fonte da avaliação: Capterra

Ready day 1 to automate our business processes, both main that bring money in and supportive , eg reminders for unpaid bills; time tracking, labor cost tracking, calendar oversight vs resource, mobile phone usage, integration with other platforms.

Vantagens

Very well-thought interconnected "modules" of the system: all main functions any company would need are all present. I like a lot visualization of dashboard, re-usability of filters and views, ability to click on anything you see and being redirected directly onto another part of Scoro where you can do more work in what you clicked on. Also comfortable to use with smalls screen devices as interface is restructured and you still see all your data but in an optimised screens - very handy for smartphones.

Desvantagens

just 2 things come to my mind after extensive use for 1+ year.
1. Absence of contacts synchronization with gmail - really annoys.
2. sales pipeline does not track time when status of quote was changed, so no way to know how long did quote spend in each status, eg. time from contact to deal closed is 4 weeks, from them 1 week for quote preparation, 2 weeks for customer feedback etc.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10
John M.
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Scoro - Business management Software

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 26/09/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Syzygy has used Scoro to manage our workflow, CRM and billing for a couple of years now. We found them after two painful and unsuccessful experiences with software that promised the earth but just did not have the flexibility to be able to adapt to what we and having tried two other platforms wasting time and money.

The onboarding experience and the service provided since we have been using it has been brilliant throughout - there are real people at the end of the phone or on skype that go above an beyond to help us fully utilise their software. This is so unusual in this industry which is a shame in one sense, but a great USP for Scoro

Vantagens

The flexibility to be able to adapt the platform in a huge variety of ways to work for us - as opposed to us having to 'fit' into someone else's system. Also the integrations with Xero, which works very well and Mail Chimp.

The way that Scoro gives us a single platform to manage CRM, billing, work flow tracking and management is brilliant.

Desvantagens

This is being picky, and with Scoro's regular updates I see this is in the pipeline, but developing Gantt Charting would be really helpful.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

10.0/10

Preço do Scoro

A partir de
US$ 26,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Scoro

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Controle de tarefas
  • Controle do tempo do projeto
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Integração de terceiros
  • Interface para arrastar e soltar
  • Monitoramento do progresso
  • Múltiplos projetos
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades
  • Planejamento de projetos
  • Planejamento de tarefas
  • Priorizar
  • Projeções
  • Quadros de horários
  • Rastreamento do projeto

  • Gráficos de Gantt

Perguntas frequentes sobre o Scoro

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Scoro.

P: Que tipo de planos o Scoro oferece?

O Scoro oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 26,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Scoro?

Não temos informações sobre os recursos do Scoro.

P: Quem costuma usar o Scoro?

Os clientes habituais do Scoro são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Scoro está?

O Scoro está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o Scoro oferece?

O Scoro tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Scoro é compatível com disponíveis móveis?

O Scoro é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Scoro se integra com quais outros aplicativos?

O Scoro se integra com os seguintes aplicativos:

ActiveCampaign, Mailchimp, Shopify, SurveyMonkey, SurveyMonkey, Tasker, Wordpress, Xero, Zendesk, Zendesk

P: Que nível de suporte o Scoro oferece?

O Scoro oferece as seguintes opções de suporte:

Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo