
Sobre o VOGSY
O VOGSY atende empresas ou unidades de negócios com 50 a 500 funcionários, que acreditam na conexão de processos e dados – do pacote de escritório a finanças, CRM, RH, Trello, Slack ou Jira.
Com a confiança de líderes de serviços em todo o mundo, a plataforma simplifica os negócios da cotação ao pagamento e proporciona previsibilidade para vendas, captação de recursos de projeto e receita.
Em um pacote descomplicado, o VOGSY une:
- CRM. - Monitoramento de horas
- Previsão de recursos - Monitoramento de despesas
- Gestão de projetos - Faturamento
- Planejamento de projetos - Previsão de receita
- Ferramenta de gestão de recursos - Geração de relatórios
- Gestão de tarefas
O VOGSY é fácil, seguro e familiar para as equipes. Os usuários recorrem aos painéis e gráficos em tempo real do VOGSY para monitorar facilmente os dados de integridade de projetos e da empresa em tempo real, incluindo o andamento de projetos e oportunidades, orçamentos, margens, pipeline, utilização de recursos e previsão de receita.
Com integração nativa ao Microsoft 365 e ao Google Workspace, as equipes podem trabalhar de maneira colaborativa em qualquer local ou dispositivo em tempo real. O VOGSY também envia fluxos de trabalho existentes diretamente para a caixa de entrada, permitindo que você atribua tarefas, execute aprovações, acompanhe e-mails do cliente e acesse informações e arquivos pertinentes a projetos, clientes e oportunidades diretamente do e-mail.
O VOGSY é um software de planejamento de recursos empresariais (ERP, na sigla em inglês) conectado para o setor de serviços B2B e parte do GAV International Group, oferecendo 35 anos de excelência em ERP com clientes em mais de 30 países. O VOGSY é tradicional e atende a todos os setores de serviços B2B, incluindo marketing, consultoria e tecnologia em todo o mundo. Executivos, gestores e outros profissionais que trabalham em vendas, finanças, operações e gestão de projetos podem realizar o trabalho com mais rapidez e facilidade com os processos e dados conectados do VOGSY.
Preços a partir de:
12,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Idiomas
inglês
Preços a partir de:
12,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
Imagens








Recursos
Total de recursos do VOGSY: 150
Alternativas
Salesforce Sales Cloud

Wrike

Asana

Intervals

Avaliações
Já tem o VOGSY?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
FINALLY! A solution for managing projects that integrates with Google
Avaliado em 28/09/2020
Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their...
Since roll out we have noticed a dramatic increase in our team's responsiveness to submitting their time (a plague of every agency) and a double digit increase in profitability from having stronger controls over our projects than we had with other project management applications we used in the past.
Vantagens
For years I have dreamed of a tool that would integrate within the Google ecosystem, Vogsy has done just that. It feels like an extension of the tools that we use everyday: Gmail, Google Docs, et cetera. The transition from our existing platform was fairly painless and our team was up and running within days of deployment.
Desvantagens
I do not have many pain points with Vogsy. It covers all of our bases that we need to properly manage our team and the day to day operations of the business. Their team has been super supportive on customer support side and carefully considers our recommendations for future releases. It feels like a very effective partnership.
Software anterior
IntervalsRazões para mudar para o VOGSY
After a doing a demo with several applications our selection committee unanimously determined that Vogsy would provide coverage on all of our critical elements and provide for cost savings long term through streamlining several of our processes. It was the clear winner.- Setor: Publicidade e marketing
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Semanal durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Great Software for Project Quotations
Avaliado em 16/05/2022
Vantagens
Our agency uses Vogsy primarily for quoting new projects and tracking our Agency's overall project load and statuses. As many of our projects have repeatable, predictable cadences and steps we are able to use the template function and replicate or build project quotes very quickly. Vogsy integrates with Google Workspace, so we have a seamless organizational tool.
Desvantagens
The internal program "help" functions are difficult to follow and often don't answer the questions we have. Further development for self-employment of functions and usability would be great.
Resposta do VOGSY
Hi Jennifer, thanks very much for your review. We are working hard to take the help center to the next level and will deploy something soon that will definitely increase your self-service capabilities!
- Setor: Construção
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Outro durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
Waste of time
Avaliado em 08/04/2020
I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd...
I hate it. It looked like it would be perfect,
and they promised the world. They fell short Snd wouldn’t refund my money either.
Vantagens
I was hoping that this would be easier than Sales force... I was wrong.
I liked how the team embraced our company. However it was false hope. They would not deviate from their ways and it cost me thousands of dollars. What a mistake.
Desvantagens
Processing a job was a nightmare. There are so many unnecessary steps.
Resposta do VOGSY
Dear Chris, sorry to learn that you felt misguided. For a SaaS business, it's never a sustainable situation to overpromise or underdeliver. And so that's definitely not what we ever set out to do. After reflecting on your feedback here, we believe that it was a matter of expectations in different parts of the business that caused things to grind to a halt. In hindsight, it's clear that it was CRM, rather than PSA that you were looking for. Whilst we spent quite some time with your administrative team to cover the entire scope from quote to cash, that ultimately was never embraced fully. An unfortunate mismatch, of which we will take learnings forward.
Best regards,
Mark
- Setor: Software
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
100% automated process from quote to invoice
Avaliado em 03/05/2019
- 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration...
- 100% automated process from quote to invoice
- integrates easily with our financial administration
- extremely intuitive user experience, very steep learning curve for new employees
- beautiful graphs and management dashboards
- FUN to use, feels like social media!
Vantagens
It is a pleasure to make proposals with Vogsy:
- I enter quote information (amount, relation, contact person)
- Vogsy then generates the quote from a template and stores it in Google Drive
- I finish the quote by editing the generated Google Doc
- Vogsy then sends my manager a notification to approve the quote
- after approval Vogsy sends the quote to my contact person through Gmail
It does not end there. After receipt, my customer can digitally sign the quote. Vogsy automatically saves the signed quote in Google Drive. In Vogsy I can then convert the quote to a project with a single click, so the project execuation can start right away (resource planning, time registration, invoicing).
Never been this easy, never been this efficient.
Desvantagens
I manage many projects and quotes so I received many notifications on my feed. Fortunately, you can easily disable certain notifications in Vogsy.
- Setor: Serviços e tecnologia da informação
- Porte da empresa: 51 - 200 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Perfect score
Avaliado em 07/07/2023
For me personally, Vogsy brought me extra insights on planned and available resources. Especially...
For me personally, Vogsy brought me extra insights on planned and available resources. Especially the revenue forecast chart which combines planned revenue with weighted sales pipeline revenue gives me an opportunity to see into the future.
Vantagens
Vogsy is an applicition which does exactly the right thing. If you are an IT-expert or a basic user. Vogsy is accesable for everybody. All our employees plan the projects, log opportunities or write their hours in Vogsy. This means that all the information is available all the time. Based on charts and overviews in Vogsy, checked mobile or on desktop, we can make the right decisions.
Desvantagens
In the past we have had some performance issues with Vogsy. I am happy that they are adressed and issues are gone.
Perguntas frequentes sobre o VOGSY
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o VOGSY.P: Que tipo de planos o VOGSY oferece?
O VOGSY oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 12,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
P: Quem costuma usar o VOGSY?
Os clientes habituais do VOGSY são:
51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000
P: Em que idioma o VOGSY está?
O VOGSY está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O VOGSY é compatível com dispositivos móveis?
O VOGSY é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O VOGSY se integra com quais outros aplicativos?
O VOGSY se integra com os seguintes aplicativos:
BambooHR, Copper, Exact Online, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Google Workspace, HubSpot CRM, Jira, Microsoft 365, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, OneDrive, Quickbooks Online, Sage Accounting, Salesforce Sales Cloud, SharePoint, Slack, Trello, Twinfield, Xero, Zapier, Zoho CRM
P: Que nível de suporte o VOGSY oferece?
O VOGSY oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para VOGSY.
- Software de Automatização de Serviços Profissionais
- Software para Consultoria
- Software de Serviços Profissionais
- Sistemas CRM
- Software de Faturação
- Ferramentas de Gestão de Tarefas
- Ferramentas de Gestão de Tempo
- Software de Gestão de Negócios
- Software de Gestão de Recursos
- Software de Rastreamento de Projetos
- Software de Planejamento de Projeto
- Sistemas ERP