Sobre o RepairDesk

RepairDesk is a cloud-based point of sale (POS) solution designed for cell phone repair businesses, which allows users to manage repair tickets, inventory, sales, employee time tracking, commissions, marketing, field service, and more. A native iOS app supports technicians out in the field.

RepairDesk’s POS includes integrated payment processing, enabling the collection of payments from credit and debit cards in store. Payments can also be split between multiple types in a single transaction, including cash, credit/debit card, PayPal, and more. Custom invoices, receipts, and labels can be generated and printed, and customer signatures can be captured electronically through a customer facing display.

RepairDesk simplifies repair ticket management with a calendar view to display ticket assignments and scheduled tasks, a repair queue organized by due date, automated email and SMS alerts to customers, centralized ticket histories, and one-click warranty claims. Users can also manage special parts ordering, inventory, invoicing, email marketing campaigns, reporting, and more.

Preços a partir de:

US$ 35,00/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México

Idiomas

Alemão, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Coreano, Danês e outros 10, Espanhol, Filandês, Francês, Holandês, Inglês, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Árabe

Preços a partir de:

US$ 35,00/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

RepairDesk POS interface screenshot
RepairDesk ticket calendar view screenshot
RepairDesk language editor screenshot
RepairDesk iOS app dashboard screenshot
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Captura de tela do RepairDesk: RepairDesk POS interface screenshot Captura de tela do RepairDesk: RepairDesk ticket calendar view screenshot Captura de tela do RepairDesk: RepairDesk language editor screenshot Captura de tela do RepairDesk: RepairDesk iOS app dashboard screenshot

Recursos

Total de recursos do RepairDesk: 53

  • API
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Administrador de filas
  • Alertas do celular
  • Alertas por e-mail
  • Atualizações em tempo real
  • Calendários de equipe
  • Captura de assinatura eletrônica
  • Captura de assinatura por celular
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de reparações
  • Controle do acesso
  • Dados em tempo real
  • Função de busca
  • Geração de código de barras
  • Geração de relatórios de vendas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão da função
  • Gestão de calendários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de e-mail marketing
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de permissões
  • Gestão de recibos
  • Gestão de tesouraria
  • Histórico de transações
  • Importação de dados
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de códigos de barras
  • Impressão de rótulos
  • Integração da contabilidade
  • Integração de SMS
  • Integração de terceiros
  • Monitoramento de transações
  • Notificações automáticas
  • Notificações por e-mail
  • PDV
  • Pagamentos parciais
  • Painel de atividades
  • Permissões por função
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de faturas
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de historial
  • Rastreamento do número de série
  • Relatórios de produtividade
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e estatística
  • Vários idiomas
  • Widgets

Alternativas

Odoo

4,2
#1 alternativa ao RepairDesk
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

KORONA

4,6
#2 alternativa ao RepairDesk
KORONA POS software provides an advanced solution for retail stores, ticketing services, wineries, and QSRs. KORONA...

Cin7

4,3
#3 alternativa ao RepairDesk
Cin7 makes complex retail and wholesale simple, with all-in-one Inventory Management, POS, Direct EDI Integration and...

MyTime

4,7
#4 alternativa ao RepairDesk
MyTime is a fully integrated appointment scheduling, point-of-sale and customer engagement platform for multi-location...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(153)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 153
Vito G.
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Software completo e personalizzabile , perfetto per la riparazione di Smartphone, tablet e PC

Avaliado em 20/11/2020

Nel complesso ho avuto e sto avendo una buona impressione del software.

Nel complesso ho avuto e sto avendo una buona impressione del software.

Vantagens

È un software completo che copre dalla ricezione di un ordine di riparazione alla fatturazione con tutti processi intermedi, etichette per i dispositivi e per il magazzino (personalizzabili) generazione di codici a barre per l'inventario e i ticket, preventivi fatture (anche queste con layout personalizzabile), reclami, garanzie ecc...
Facile integrazione con il sito web per prenotazione appuntamenti riparazioni online.
Non completamente tradotto in italiano, ma grazie al editor lingue di sistema ho potuto tradurre, correggere e inserire le traduzioni errate o mancanti.
Diversi moduli di email e sms invio automatico ai clienti per informarli costantemente sulla riparazione.
Il team del software mi ha seguito passo passo nella configurazione e ha fatto delle formazioni online sull'utilizzo del software.

Desvantagens

Per il momento non esprimo giudizi, aggiornerò la recensione più avanti se ci fossero dei punti negativi.
Il software è basato per l'utilizzo USA, nonostante questo è utilizzabile anche in Europa sia chiaro ma ci sono poche integrazioni disponibili, in futuro mi piacerebbe trovare qualche integrazione in più per i clienti Europei.

Shane L.
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

RepairDesk is the only way togo

Avaliado em 29/09/2020

110% I love RepairDesk

110% I love RepairDesk

Vantagens

Ease of use, Customer Service, The amount of help you get when setting up, Ticketing, POS functionality

Desvantagens

Deleting some aspects of the inventory such as existing manufacturers is hard todo with out erasing the whole inventory

Resposta do RepairDesk

Hi Shane,

Thanks for the awesome review. We're real happy to have Computer Cave as one of our customers, and we love that you're so happy with RepairDesk as a whole.

Using our software can be cumbersome at times, yes, but we're always here to help you out with our active support team and knowledge base articles. Give us a shout any time you need help, and we'll be there to take care of everything.

Thanks again for everything. You're awesome!

Ben C.
Classificação geral
  • Setor: Hardware
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Repair desk POS

Avaliado em 09/12/2020

Overall after getting through learning it, it was worth it in the end. This covers so many aspects...

Overall after getting through learning it, it was worth it in the end. This covers so many aspects of the business, it’s really the only softwear we will ever need.

Vantagens

The softwear covers all bases and is still being improved as the market changes.

Desvantagens

It takes some time to learn and train to the employees.

David T.
Classificação geral
  • Setor: Fabricação elétrica/eletrônica
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 1.0 /10

A very buggy and unreliable option for repair shop software

Avaliado em 09/03/2020

My experience was not a good one, I had to run two different POS systems so when we where unable to...

My experience was not a good one, I had to run two different POS systems so when we where unable to use repairdesk due to bugs we had another solution ready to go. The lack of acknowledgement of bugs and issues and the lack of tech support being available within our trading hours meant we had to cancel repairdesk.

Vantagens

The software has some good options as far as plug ins go, customer facing display etc.

Desvantagens

I had a lot of trouble using RepairDesk, we found alot of bugs that are inexcusable in a top dollar POS system. Simple things like changing a price, logging in, adding new devices all have a lot of bugs that require refreshing the page and evening re-logging in. These issues are repetitive and where reported multiple times to the team at Repairdesk. Tech support was not helpful as in Australia we close our stores an hour after they open for tech support, before that we are on our own. After speaking regularly with the staff including [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] I found these issues will not be fixed anytime soon as they tend to have the approach that "You are the only one experiencing these issues". After discussing with other repair store owners and working out they are experiencing the same issues as our store was, I realized until the team at Repairdesk take responsibility for these bugs and actively resolve them rather than denying they exist repairdesk will not be a viable system for our business to invest in. Being frank when you send them video evidence of the bugs its a pretty silly business decision to deny the issues exist.

Resposta do RepairDesk

Hello David,
Thank you for your review. We're very sorry that we were unable to make RepairDesk work for your business and saddens us to see you unsatisfied. We are always working diligently to address all bugs that are notified to us, and we appreciate your feedback. Our aim is to make RepairDesk more stable and functional for everyone, and we hope to one day have you give our software another shot and see some great changes that will motivate you to come back.

Sean W.
Classificação geral
  • Setor: Eletrônicos
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Ideal POS for Repair Shops

Avaliado em 20/11/2020

great nothing i can add to this.

great nothing i can add to this.

Vantagens

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

Desvantagens

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

Exibindo 5 avaliações de 153 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o RepairDesk

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o RepairDesk.

O RepairDesk oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 35,00/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

RepairDesk offers a free 14-day trial, after which users can sign up for whichever of the three subscription plans best meets their store's needs. The Lite+ plan, costing $35/month, includes 75 monthly tickets & invoices, suiting it best to small repair shops. The Professional plan supports 1 store with 4 user accounts, and unlimited tickets & invoices, for $70/month. For multi-store businesses, the Advance plan offers unlimited tickets & invoices for 5 stores with 30 employee accounts, for $350/month. RepairDesk also offers discounts for annual subscriptions paid upfront.

O RepairDesk oferece os seguintes recursos:

  • Customer Account Profiles
  • Ordering Automation
  • Pricing Management
  • Purchasing
  • Retail Management
  • Returns Tracking
  • Touch Screen

Os clientes habituais do RepairDesk são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Empresas de médio porte

O RepairDesk está nos seguintes idiomas:

Alemão, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Coreano, Danês, Espanhol, Filandês, Francês, Holandês, Inglês, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Árabe

O RepairDesk é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

O RepairDesk se integra com os seguintes aplicativos:

Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, Square Payments, Stripe, WooCommerce, Xero

O RepairDesk oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online, FAQs, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo

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