Solvemate

Solvemate

Agentes virtuais de atendimento ao cliente alimentados por aprendizado de máquina

4,6/5 (16 avaliações)

Resumo do Solvemate

O que é o Solvemate?

O Solvemate torna o suporte ao cliente rápido, indolor e econômico. A solução permite treinar agentes virtuais para integração em seu site ou em seu aplicativo. Seus clientes interagem com os agentes virtuais por meio de uma série de perguntas rápidas de múltipla escolha.

Com o Solvemate, as solicitações são resolvidas em apenas doze segundos, em média. Graças ao aprendizado de máquina, o agente virtual também fica mais inteligente ao longo do tempo: ao entender solicitações comuns, ele antecipa a resposta correta. As solicitações de suporte são tratadas automaticamente, 24 horas por dia e em escala, resultando em tempos de resposta mais rápidos, clientes mais felizes e custos muito menores.

Resumo do Solvemate

Preços

A partir de
€ 600,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Solvemate

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, Europa e outros 5, Alemanha, América Latina, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês e outros 22, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Indonésio, Irlandês, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

Capturas de tela

Captura de tela do Solvemate: Implement a Virtual Agent in a few days with minimum to no coding
Captura de tela do Solvemate: Implement a Virtual Agent in a few days with minimum to no coding Captura de tela do Solvemate: Solvemate helps you develop Virtual Agents tailored to every vertical, from eCommerce to Banking

Solvemate - Avaliações

Solvemate - Avaliações

Classificação geral
4,6
/
5
Excelente
10

Muito bom
6

Regular
0

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,3
Recursos
4,3
Praticidade
4,1
Suporte ao cliente
4,9
100% dos usuários recomendam este app
Rodolfo W.

Customization and customer care at the best!

It was great! The highlight is their true customer care and willingness to make us successful. Solvemate listens and takes in consideration your every request, independently on the complexity. And for me, this is the most important factor for a partnership.


Traduzir com Google
Giorgio B.

The interface is very intuitive and works much better than classic chatbots...Fast...

- We've been able to provide instant support to our customers by providing access to an interactive troubleshooting tool.
- Thanks to Solvemate, we've also been able to present our support materials to customers in a visually appealing way that is much easier to digest.


Traduzir com Google
Charlotte W.

Good tool for customers to find answers or to place their requests any time online


Traduzir com Google
Katharina W.

Very intuitive tool to use not only for admins but also for customers!


Traduzir com Google
Carlos R.

Solvemate | Your to-go partner in AI solutions to boost your customer experience

Working with Solvemate has been a real pleasure from kick-off day. Not only they help with the initial setup of the ChatBot and help you get familiar with the administration options, but they also support all the way to ensure that you make the best out of all the possibilities of the tool. It is not just more than an AI software, it is a real partner who understands your needs and who you can rely on you will make the best for your customers and their journey.


Traduzir com Google
Rodolfo W.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
Traduzido para o Português

Customization and customer care at the best!

Usado Outro durante Mais de um ano
Avaliado em 30/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

It was great! The highlight is their true customer care and willingness to make us successful. Solvemate listens and takes in consideration your every request, independently on the complexity. And for me, this is the most important factor for a partnership.

Vantagens

The software is really effective and, if well worked, potentially provides better results and UX if compared to other NLP-based solutions. Also, though the not most intuitive to setup in a first moment, whenever you understand the logic behind, it's easier to maintain, specially as you won't need to deal directly with linguistic issues related to users inputs.

Desvantagens

Setting up is not friendly in a first moment. Some detailed manual, with examples, would help a lot! Perhaps, a different and guided way to input the information may also be helpful.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Giorgio B.
Setor: Maquinário
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português

The interface is very intuitive and works much better than classic chatbots...Fast implementation!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 26/07/2018
Fonte da avaliação: Capterra

- We've been able to provide instant support to our customers by providing access to an interactive troubleshooting tool.
- Thanks to Solvemate, we've also been able to present our support materials to customers in a visually appealing way that is much easier to digest.

Vantagens

- Training the chatbot is fast and easy.
- We went live in one month.
- Easy to modify and improve the chatbot's knowledge base after training.
- The Solvemate staff is incredibly responsive and helpful. They listened to our feedback and implemented some of our feature suggestions.

Desvantagens

- The most complex support requests still require a human agent to take over.
- It can be hard to understand how the algorithm works

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Charlotte W.
Setor: Bancos
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português

Good tool for customers to find answers or to place their requests any time online

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 30/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

The software helps us to offer our customer a channel, where they can place their requests at any time and any place (online). For each topic we can define which data we need to know from the customer to be able to handle the request, even uploads for documents are possible now.
We even get valuable feedback from customers which helps us again to optimize the bot structure. The bot has a good usability. For us and our customers the bot is very useful digital tool and helps us to increase our efficiency!

Desvantagens

Certain features can only be used with an existing CRM tool. Some key figures are currently still being reported manually, what takes some time, but is hopefully going to be fixed soon.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Katharina W.
Setor: Contabilidade
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português

Very intuitive tool to use not only for admins but also for customers!

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 18/07/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

The initial training the chatbot is fast and painless and could go live within one month. It is also possible to add the chatbot to country specific websites easily.
Easy to modify and improve the chatbot's knowledge base after training.
Solvemate's support staff is the best customer support I received: they respond quickly to any request and listen closely in order to answer my questions.
Solvemate's product team is always willing to listen to product improvements and is working hard to improve customer experience for example by providing the integration of a variety of tools we use for customer support.

Desvantagens

Despite the fact that Solvemate's support team is alway happy to answer any question, we miss more detailed step-by-step guides on how to quickly solve issues of a not correctly trained solution or how to amend fixed text fields.
It would also be welcome to improve amending of the website facing features such as fond size etc without having to involve a website developer.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Carlos R.
Setor: Serviços financeiros
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para o Português

Solvemate | Your to-go partner in AI solutions to boost your customer experience

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 06/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Working with Solvemate has been a real pleasure from kick-off day. Not only they help with the initial setup of the ChatBot and help you get familiar with the administration options, but they also support all the way to ensure that you make the best out of all the possibilities of the tool. It is not just more than an AI software, it is a real partner who understands your needs and who you can rely on you will make the best for your customers and their journey.

Vantagens

- Support and Onboarding
- Design of the tool for users
- Complete and extensive Dashboard
- Easy system integration

Desvantagens

- Some extra features to facilitate the analysis & reporting on specific solutions would be a great addition (the team is working constantly working on updating these so props for that!).

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9/10
Baseado em 16 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Solvemate

Preço do Solvemate

A partir de
€ 600,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,3/5
Baseado em 16 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Solvemate

Recursos do Solvemate

API
Alertas/transferência
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Vários idiomas
Recursos
4,3/5
Baseado em 16 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o Solvemate

Perguntas frequentes sobre o Solvemate

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Solvemate.

P: Que tipo de planos o Solvemate oferece?

O Solvemate oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: € 600,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Não disponível

P: Quais são os principais recursos do Solvemate?

Não temos informações sobre os recursos do Solvemate.

P: Quem costuma usar o Solvemate?

Os clientes habituais do Solvemate são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Solvemate está?

O Solvemate está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Húngaro, Indonésio, Irlandês, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Taiwanês, Tailandês, Turco, Ucraniano

P: Que tipo de planos o Solvemate oferece?

O Solvemate tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Solvemate é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Solvemate.

P: O Solvemate se integra com quais outros aplicativos?

O Solvemate se integra com os seguintes aplicativos:

Facebook, Freshdesk, Intercom, Slack, Zendesk

P: Que nível de suporte o Solvemate oferece?

O Solvemate oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, Suporte por telefone