VICIdial

Software de call center de código aberto com discador preditivo.

4,7 /5 (248 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do VICIdial

O que é o VICIdial?

O VICIdial é um conjunto de softwares de contato/call center voltado para os requisitos de telefonia e comunicação de todos os negócios, incluindo o nível empresarial. Construído em uma plataforma de código aberto e com uma base de instalação global, o VICIdial possui um discador preditivo completo, além de funcionar como um sistema de Distribuição Automatizada de Chamadas (ACD na sigla em inglês). Os agentes são, portanto, capazes de ligar de forma preditiva ou manual através de listas de campanhas, enquanto também lidam com chamadas de entrada e saída de forma combinada. De uma única interface centralizada, com base na Internet, os agentes também podem responder a e-mails recebidos e participar de sessões de bate-papo ao vivo do cliente, incorporadas a um site existente via widget. As opções de roteamento e as regras de priorização da fila garantem que as chamadas e os e-mails sejam direcionados ao agente mais qualificado. Os gerentes podem ouvir as chamadas de agentes para supervisionar o desempenho.

Com mais de 2.000 recursos no total, o VICIdial inclui a gravação automática de chamadas, que pode ser interrompida ou iniciada a qualquer momento, enquanto registra chamadas e o status das chamadas. Os níveis e permissões do usuário podem ser definidos para restringir alguns recursos ou acessibilidade de campanhas, antes que a exportação de dados baseada na Internet e a geração de relatórios compartilháveis em tempo real permitam que agentes, gerentes e líderes de equipe autorizados analisem o desempenho da campanha de chamadas.

Resumo do VICIdial

Preços

A partir de
US$ 400,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do VICIdial

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Chinês (tradicional), Danês, Espanhol, Francês e outros 8, Holandês, Inglês, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Sueco

Mídias

Built-in reporting options include the ability to run real time and summary reports, such as breakdowns on agent calling times per campaign
Web-based administration provides centralized access to a multi-lingual admin screen rich with system options
The system also facilitates the handling of customer website chat, via an existing website and administered through the agent's web screen
Example view of the agent screen showing the Outbound Customers Soundboard, with the ability to hotkey common phrases
Example of a forecasting report option, visualizing predicted campaign call performance and trends
Android app front page screenshot
VICIdial - Vídeo Captura de tela do VICIdial: Built-in reporting options include the ability to run real time and summary reports, such as breakdowns on agent calling times per campaign Captura de tela do VICIdial: Web-based administration provides centralized access to a multi-lingual admin screen rich with system options Captura de tela do VICIdial: The system also facilitates the handling of customer website chat, via an existing website and administered through the agent's web screen Captura de tela do VICIdial: Example view of the agent screen showing the Outbound Customers Soundboard, with the ability to hotkey common phrases Captura de tela do VICIdial: Example of a forecasting report option, visualizing predicted campaign call performance and trends Captura de tela do VICIdial: Android app front page screenshot

VICIdial - Avaliações

VICIdial - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
191

Muito bom
43

Regular
10

Ruim
4

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4,8
Recursos
4,7
Praticidade
4,3
Suporte ao cliente
4,6
94% dos usuários recomendam este app
John a M.

I still can't believe it's free!

It allowed to make my calls with a predictive dialer with all the features you can imagine, eliminate my dependence on land lines, and have a system my agents could log in to locally or remotely.


Traduzir com Google
Rogger F.

a Swiss Army Knife for those who are creative enough to use it well

At GOSAT we use VICIdial in our contact center for loan sales to a local bank in Brazil, where we integrate it 100% with the bank.

We also use VICIdial on clients of different segments in the market: collection, petrol, school, health and etc ...


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

ViciDial

We are answering the calls efficiently and effectively. I am able to track agent performance at a high level to monitor performance and efficiency.

I have great hope to read the manuals and learn what else I can do with Vici.


Traduzir com Google
Jamie W.

So easy a child could do it.

Answering calls. Organizing your calls and placing them where they go.


Traduzir com Google
Greg P.

Great product, great performance, and great flexibility

I absolutely love VICIdial, I won't use any other dialer at all


Traduzir com Google
John a M.
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

I still can't believe it's free!

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 07/06/2018
Fonte da avaliação: Capterra

It allowed to make my calls with a predictive dialer with all the features you can imagine, eliminate my dependence on land lines, and have a system my agents could log in to locally or remotely.

Vantagens

First that you can download and install and use it completely 100% free, no strings attached. Second, it has every feature you could possibly imagine for dialing solution software and predictive dialers. Third, the reporting is all one 1 screen, there are many reports, inbound, outbound, carrier reports, etc. Fourth, they have a user forum where, and I kid you not, you can post a question or an issue you are having, and either a VICIdial expert or one of the other many experts on the forum will respond to your question usually within an hour or two, always that same day, and answer your question or help you work through your issue. Fifth, it's now the world's most popular dialing solution software, so you can find answers to about any question by just googling. Sixth, the hardware requirements are low. When I first installed VICIdial I used an old desktop and turned it into a VICIdial server. And seventh and maybe most importantly, VICIdial is constantly evolving. New revisions come out regularly, and new versions of the installer VICIbox are produced regularly, and they are new features constantly, and the program keeps getting better and better! In their next version of VICIbox they are offering a webrtc softphone built right into the program, so you won't need to download and configure softphones anymore. In summary, VICIdial is everything you always wanted in a predictive dialer or software dialing solution, and it is absolutely free of charge!

Desvantagens

I installed VICIdial in March of 2017. It took me a weekend to set up campaigns, upload lists to call, configure a VoIP carrier, and put in the settings I needed for my campaigns. I installed on a Sunday afternoon and started dialing the next day on Monday morning at 9AM. And everything worked! Now it's June of 2018 and I've been using VICIdial for 1 year and 2 months. Although I got everything working the very first day, over time I have discovered the hundreds of features VICIdial offers and how to set them and configure them. The VICIdial system I use today is much different from the one I started with a year ago. Well the system is exactly the same, same operating system, same vicidial same asterisk, but I take advantage of many features now that I didn't even realize VICIdial had when I first installed it. If there is a con about using this software, and I do not believe there is, it would be VICIdial has so many features it takes a little time to learn all of them

Traduzido para o Português

Resposta do Vicidial Group

Thank you for the glowing review!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Rogger F.
Setor: Telecomunicações
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

a Swiss Army Knife for those who are creative enough to use it well

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 22/04/2020
Fonte da avaliação: Capterra

At GOSAT we use VICIdial in our contact center for loan sales to a local bank in Brazil, where we integrate it 100% with the bank.

We also use VICIdial on clients of different segments in the market: collection, petrol, school, health and etc ...

Vantagens

VICIdial is the most popular open-source Contact Center Solution in the world and it can become a Swiss Army Knife for those who grasp the infinite possibilities of this incredible system.

We were able to meet all our needs and overcome all challenges using VICIdial.

Desvantagens

I know that VICIdial is not for this purpose, what I miss is an integration in the AGC interface (Agent) with WhatsAPP and Facebook messanger.
We do this today through other solutions, it would be perfect integrated with VICIdial.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Indústria farmacêutica
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

ViciDial

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 04/04/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We are answering the calls efficiently and effectively. I am able to track agent performance at a high level to monitor performance and efficiency.

I have great hope to read the manuals and learn what else I can do with Vici.

Vantagens

Vici is easy to use and contains a significant amount of reporting to track agent efficiency.

Desvantagens

The interface is outdated and could use a cosmetic overhaul. some of the reporting is inconsistent. The way abandonment is calculated in the real time main report is by taking dropped calls and dividing it into calls answered. Under inbound daily report it calculates the abandonment correctly by taking dropped calls and dividing it into calls offered.

Lacks some of the modern features available in other phone software: After Call Survey, Track short abandoned calls, Forced call backs, Scheduled reporting.

In the IVR we can only offer our customers to leave a voicemail with a window prompt instead of allowing them to press a number at any time to leave a vm.

Traduzido para o Português

Resposta do Vicidial Group

As for the inbound drop-rate, there are configuration changes you can make to have the Real-Time report use all-calls to calculate the drop percentage. The default behavior is to use Answered calls because the vast majority of VICIdial clients use outbound, and taking dropped calls out of Answered calls is a regulatory requirement in most countries.
Also, After-Call-Surveys and Force-Scheduled-Callbacks are available as standard features in VICIdial.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 5.0/10

Jamie W.
Setor: Seguros
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

So easy a child could do it.

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 01/08/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Answering calls. Organizing your calls and placing them where they go.

Vantagens

It has a limited number of functions so its not complicated. Quick to install and quick to learn.

Desvantagens

I have nothing bad to day about this product. I love it.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Greg P.
Setor: Construção
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great product, great performance, and great flexibility

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 20/04/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I absolutely love VICIdial, I won't use any other dialer at all

Vantagens

The amount of customization that. you can do, and the sheer power of the dialing platform

Desvantagens

It's got quite a learning curve for people to get proficient with it initially. Although once you've mastered the interface and the concepts behind the dialer, it's amazing.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9,3/10
Baseado em 248 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do VICIdial

Preço do VICIdial

A partir de
US$ 400,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,8/5
Baseado em 248 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do VICIdial

Recursos do VICIdial

API
Bate-papo
Conferências
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de contatos
Gestão da comunicação
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Mensagens por voz
Monitoração de chamadas
Notificações automáticas
Painel de atividades
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Roteamento de chamadas
Transferência de chamadas
Vídeo conferência
Recursos
4,7/5
Baseado em 248 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o VICIdial

Perguntas frequentes sobre o VICIdial

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o VICIdial.

P: Que tipo de planos o VICIdial oferece?

O VICIdial oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 400,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do VICIdial?

Não temos informações sobre os recursos do VICIdial.

P: Quem costuma usar o VICIdial?

Os clientes habituais do VICIdial são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o VICIdial está?

O VICIdial está nos seguintes idiomas:

Alemão, Chinês (tradicional), Danês, Espanhol, Francês, Holandês, Inglês, Italiano, Japonês, Polonês, Português, Russo, Sueco

P: Que tipo de planos o VICIdial oferece?

O VICIdial tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O VICIdial é compatível com disponíveis móveis?

O VICIdial é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O VICIdial se integra com quais outros aplicativos?

O VICIdial se integra com os seguintes aplicativos:

Convoso, FLG, Less Annoying CRM, Mailchimp, SIP.US, SalezShark, SugarCRM, TeamSupport, Wordpress, Zoiper

P: Que nível de suporte o VICIdial oferece?

O VICIdial oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo, Fórum