Feedier

Feedier

Ferramenta de coleta de comentário e relacionamento com o cliente gamificada.

4.7/5 (118 avaliações)

Resumo do Feedier

O que é o Feedier?

Quem gosta de participar de uma pesquisa? Ninguém. O Feedier é uma nova plataforma inovadora para coletar comentários valiosos. Mantenha-se líder, transforme comentários em crescimento tomando decisões baseadas em dados para melhorar seus serviços e produtos.

• Formulários inovadores:
implante formulários inovadores em minutos com um modelo exclusivo: S.I.R.A: avalie a satisfação, colete informações valiosas, recompense para criar lealdade e, finalmente, forneça uma ação para criar engajamento.

• Obtenha mais respostas:
envie solicitações de comentários únicas e altamente direcionadas, que não apenas proporcionam uma experiência muito melhor e mais rápida, mas também incentivam seus participantes a opinar.

• Capacite seus dados:
o Feedier atua como hub de dados. Vincule dados cruzados de seus aplicativos e serviços aos comentários coletados. Segmente os dados necessários. Dê um passo adiante com a análise de sentimentos, graças à análise de aprendizado de máquina.

• Uma plataforma colaborativa para infundir ações:
atribua comentários às equipes, envolva participantes, exporte dados e execute relatórios de informações para sua gerência. Detecte o que está impulsionando seu sucesso e como inovar mais rapidamente.

Resumo do Feedier

Preços

A partir de
US$ 30,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Feedier

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina
Idiomas
Checo, Danês, Holandês, Inglês, Filandês e outros 10, Francês, Alemão, Hebreu, Indonésio, Italiano, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

Capturas de tela

Captura de tela do Feedier: Create highly engaging forms
Captura de tela do Feedier: Create highly engaging forms Captura de tela do Feedier: Get more responses Captura de tela do Feedier: Empower your data Captura de tela do Feedier: Collaborate and take action

Feedier - Avaliações

Feedier - Avaliações

Classificação geral
4.7
/
5
Excelente
87

Muito bom
28

Regular
3

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4.7
Recursos
4.4
Praticidade
4.7
Suporte ao cliente
4.7
97% dos usuários recomendam este app
Ramon H.

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money


Traduzir com Google
Avaliador Verificado

A great software for review system

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.


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Nefer L.

A solid contender in the customer feedback space!

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.


Traduzir com Google
Veronika W.

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.


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Jernej D.

Excellent Tool for Collecting Feedbacks

I have several financial seminars (https://www.omegafinance.si/blog/shop/) that I need accurate feedback to understand better how participants got my message. It's nice to have a smart system in place which does the hard work for you. It gives me immediate feedback with a lot of insights and suggestions which help me to improve the quality of my training (https://www.omegafinance.si/blog/about-us/).


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Ramon H.
Traduzido para Português

Fancy looking feedback surveys to engage, give and receive! Love it!!

Usado Semanal durante 1 a 5 meses
Avaliado em 20/07/2018
Fonte da avaliação: Capterra

- Receive feedback regarding courses and events -> Improve our services
- Give rewards and let the customer feel well and connected with our brand -> Increase sales
- Receive ratings, testimonals and social media engagement -> Raise brand awareness
- Do everything in one tool -> Save time and money

Vantagens

- Reward functions to make the customer and ourselves happy: Files, messages (e.g. for sign up details), money or vouchers
- Unintrusive engagement functions after completing the survey: ask for sign up for ones newsletter, ask for a rating on platforms of your choice, ask for social media following, ask for a testimonial
- Completely brandable with own company design at the top tier plan
- Setup a different CNAME for every feedback survey
- How easy it is to set everything up -> just click and choose

Desvantagens

- For some clients, the playful look and feel of the surveys are phenomenal, for others they may be a bit too fancy. I would like to have different templates with cleaner and more professional versions.
- It would be great to have the ability to disable unnecessary extra information like "last question" and "you're the fastest respondent".
- Furthermore, I like to display the ratings and the answers to the feedback surveys on my website in a comprehensive but clean way. At the moment it is only possible to display the overall rating.

I've heard that they are working on each of this cons. After implementation this software will be perfect for my needs!!

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Transporte rodoviário e ferroviário
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para Português

A great software for review system

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 05/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We used to use Google My Business as main source of feedback which was causing issues for customers. Such as, we would send them a link to GMB then they had to log on and write a review which made feedback response to almost none. With Feedier we can just send an email and they don't have to log into their gmail accounts to write a review.

Vantagens

Feedier is a great little software to setup a feedback system for any business. The form creation is very easy and support is alright as well. The greatest option is white labeling which makes a business look very professional without those major logo of the software

Desvantagens

There are some limitations on forms which require you to upgrade to a higher plan which can become very expensive for a small business like ours. Again, the current plan works out great for us.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Nefer L.
Traduzido para Português

A solid contender in the customer feedback space!

Usado Semanal durante 1 a 5 meses
Avaliado em 17/07/2018
Fonte da avaliação: Capterra

I love the survey presentation is professional, mobile-friendly, and customized to use with my clients.

Vantagens

I love that you can connect a sub-domain to your survey (aka carrier) so you're left with a professional looking domain like survey.acme.com.

You have the option of white-labeling the survey to make it look like a custom solution (great for agencies).

Feedier integrates into Zapier which opens up many possibilities for alerting team members and stakeholders and recording data.

It's incredibly easy to ask happy customers to post a review on a review site like TripAdvisor, Amazon, Google, Facebook, and the list goes on.

This one is the best...Feedier gives you the ability to reward your customer AFTER they submit their feedback (so you're not bribing your customers to leave a review) in the form of a voucher, downloadable asset, a coupon, etc.

Desvantagens

There are some parts of the survey I would like to customize but currently don't have the option of altering.

The language to describe what certain features do is sometimes hard to understand because they are not written clearly, therefore, it makes it hard to see the value of a feature.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Veronika W.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: 13-50 funcionários
Traduzido para Português

Unrealiable and Really Buggy Feedback Tool

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 20/08/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Even after months of using it, we're still running into new bugs and problems there. Our team spent literally endless hours trying to making it work - and we never succeeded fully, because of the tool's bugginess! If you're looking for a tool to gather your feedback with, keep looking. I wouldn't recommend Feedier.

Vantagens

The idea behind this tool is great - asking for reviews in an interactive, gamified way, and also offering a reward for submitting a survey. We loved that idea and that's why we decided to use Feedier. I also liked the design and many possibilities of sharing the survey.

Desvantagens

We've been struggling with it for months now and it cost us completely immoderate amount of effort and time to make it work. Overall problem is mainly that there were problems with the settings - some of them were missing, in a plenty of cases there was a problem with settings loss, we were also experiencing problems regarding the integration to our WordPress website. At the end, there was a continuos problem with data extraction and that's when we decided to stop using it for good. Also, the support didn't help us much, then they stopped responding at all. What is it good for when you can't access the gathered data???

Traduzido para Português

Resposta do Alkaweb

Hi Veronika,

Thanks for the feedback and for your review. As much as I appreciate, I'd like to inform you that we reply to every ticket with care. I don't understand how you could not have received any information.

Regarding the bug, I understand you are frustrated, and we take your feedback seriously. We are working hard on improving the product and removing any bug.

If you ever want to get back to this, just let us know.

Thanks, Baptiste.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 2.0/10

Jernej D.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para Português

Excellent Tool for Collecting Feedbacks

Usado Semanal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 18/01/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I have several financial seminars (https://www.omegafinance.si/blog/shop/) that I need accurate feedback to understand better how participants got my message. It's nice to have a smart system in place which does the hard work for you. It gives me immediate feedback with a lot of insights and suggestions which help me to improve the quality of my training (https://www.omegafinance.si/blog/about-us/).

Vantagens

The platform is very user-friendly, and the support is excellent. It makes getting feedback enjoyably. For both: creator and the end user. I have never had a chance to get so many feedbacks in such a short time. Extremely useful in practice.

Desvantagens

It took some time to get used to the proper use of different types of questions and to put them in the right sequence. Later I found out that different templates can help me to prepare customised feedback forms for different customers.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
8.9/10
Baseado em 118 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Feedier

Preço do Feedier

A partir de
US$ 30,00/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.7/5
Baseado em 118 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Feedier

Recursos do Feedier

API
Acompanhamento de atividades
Banco de dados do cliente
Campos personalizados
Criação de relatórios personalizável
Dados em tempo real
Gestão de calendários
Imagem de marca personalizável
Importação/exportação de dados
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Lembretes
Modelos personalizáveis
Notificações automáticas
Pagamentos eletrônicos
Painel de atividades
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4.4/5
Baseado em 118 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o Feedier

Perguntas frequentes sobre o Feedier

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Feedier.

P: Que tipo de planos o Feedier oferece?

O Feedier oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 30,00/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Feedier?

Não temos informações sobre os recursos do Feedier.

P: Quem costuma usar o Feedier?

Os clientes habituais do Feedier são:

Autônomos, Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o Feedier está?

O Feedier está nos seguintes idiomas:

Checo, Danês, Holandês, Inglês, Filandês, Francês, Alemão, Hebreu, Indonésio, Italiano, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

P: Que tipo de planos o Feedier oferece?

O Feedier tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Feedier é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Feedier.

P: O Feedier se integra com quais outros aplicativos?

O Feedier se integra com os seguintes aplicativos:

Ohmylead, PayPal, Slack, Stripe, Zapier

P: Que nível de suporte o Feedier oferece?

O Feedier oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone