Sobre o Customerly

Customerly is a customer lifecycle solution for client-facing businesses to manage their relationships with customers, provide support, gather feedback, and automate processes such as email marketing and request routing. The all-in-one tool provides modules for live chat, customer intelligence, surveys, marketing, CRM, and more, and all modules are fully integrated to provide streamlined customer management workflows.

In order to help businesses manage the entire customer lifecycle, whilst creating and nurturing relationships with customers, Customerly offers tools for processing service requests, gathering feedback, analyzing customer behavior, and more. The live chat feature allows businesses to create and install a custom live chat widget on their website in order to acquire new leads and manage tickets. When a customer sends a message within the chat widget, their request is automatically routed to the relevant team member in the Customerly backend, based on message content and customer data. The Customerly chat feature also facilitates two-way video conversations, photo attachments, and screen sharing, to assist with case resolution.

Businesses can segment customers within Customerly in order to deliver targeted marketing campaigns, or send automated messages or surveys. Audiences can be segmented based on rules and conditions such as how long they have been a customer, the last time they completed an action, expiring licenses, and more. Email campaigns can be created within Customerly with tools for building email templates and designing custom newsletters, and campaigns can be analyzed in regards to open and click rates. Funnels can be created to automate the delivery of marketing content and surveys based on conditional logic.

Preços a partir de:

29,00 US$/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao Customerly

Principais benefícios do Customerly

  • Embed a live chat widget into the company website in order to capture leads and provide customers with an outlet to make requests and complaints, or provide feedback.

  • Manage tickets within the Customerly backend with the ability to see all assigned tickets, view a customers profile, access their contact history, and resolve cases.

  • Enhance the chat experience with two-way video streaming, photo attachments, and real-time user data, such as when they were last active and whether they’re a paid user or not.

  • Plan and manage email marketing campaigns within Customerly. Utilize the pre-built email and newsletter templates or create them from scratch using the WYSIWYG editor. Analyze campaign performance with data on click-throughs and bounces.

  • Analyze customer satisfaction with the tools to create and deploy surveys to customers. Surveys can include custom question types and can be sent out via email to selected customers.
  • Consumidores típicos

    • Autônomos
    • Pequenas empresas (2-50)
    • Médias empresas (51-500)
    • Grandes empresas (500 ou mais)

    Implantação

    • Baseado na nuvem
    • Instalação local

    Mercados

    China, Alemanha, Reino Unido, Irlanda, Japão , Estados Unidos

    Idiomas

    alemão, espanhol, francês, inglês, italiano

    Preços a partir de:

    29,00 US$/mês

    • Versão gratuita
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    5 principais alternativas ao Customerly

    Imagens

    Customerly Software - 1
    Customerly Software - 2
    Customerly Software - 3
    Customerly Software - 4
    Customerly Software - 5
    Ver mais 6
    Customerly - Vídeo
    Customerly Software - 1
    Customerly Software - 2
    Customerly Software - 3
    Customerly Software - 4
    Customerly Software - 5

    Recursos

    Total de recursos do Customerly: 134

    • @menções
    • API
    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Agendamento de campanhas
    • Alertas/notificações
    • Análise de dados de campanhas
    • Análise de dados do atendimento ao cliente
    • Análise de dados em tempo real
    • Análise de tendências
    • Armazenamento de documentos
    • Arrastar e soltar
    • Automatização de processos e fluxos de trabalho
    • Automação de marketing
    • Ações ativadas por eventos
    • Banco de dados de contatos
    • Banco de dados do cliente
    • Bate-papo ao vivo
    • Bate-papo com o consumidor em tempo real
    • Bate-papo proativo
    • Bate-papo/Mensagens instantâneas
    • Biblioteca de conteúdo
    • Biblioteca de imagens
    • Biblioteca de perguntas
    • Bloqueador de spams
    • CRM
    • Campos personalizáveis
    • Captura de leads
    • Chatbot
    • Classificações/avaliações
    • Comentários/notas
    • Compartilhamento de arquivos
    • Compartilhamento de tela
    • Comunicação multicanal
    • Controles/permissões de acesso
    • Criador de questionários
    • Dados em tempo real
    • Desenvolvimento sem códigos
    • Detecção de idioma
    • Distribuição de e-mails
    • E-mail otimizados para celulares
    • Editor de WYSIWYG
    • Editor de arrastar e soltar
    • Editor de rich text
    • Edição de texto
    • Elaboração de conteúdo
    • Ferramentas de análises de dados
    • Ferramentas de colaboração
    • Fluxo de trabalho baseado em regras
    • Formulário offline
    • Formulários personalizáveis
    • Gamificação
    • Geração de leads
    • Gerenciamento de SEO
    • Gerenciamento de arquivos
    • Gerenciamento de comentários
    • Gerenciamento de contatos
    • Gerenciamento de e-mails
    • Gerenciamento de listas
    • Gerenciamento de mala direta
    • Gerenciamento de reuniões
    • Gerenciamento de tickets de suporte
    • Gestão da base de conhecimento
    • Gestão da comunicação
    • Gestão de assinantes
    • Gestão de caixa de entrada
    • Gestão de campanhas
    • Gestão de campanhas por e-mail
    • Gestão de experiência do cliente
    • Gestão de leads
    • Gestão de modelos
    • Gestão de pesquisas/enquetes
    • Gestão de rotatividade
    • Gestão do conhecimento
    • Gestão do desempenho
    • Gestão do fluxo de trabalho
    • Histórico de transcrições/chat
    • Histórico do cliente
    • Imagem de marca personalizável
    • Importação/exportação de dados
    • Indicadores de desempenho
    • Integração de banco de dados de leads
    • Integração de redes sociais
    • Integração de site
    • Integrações de terceiros
    • Interface do celular
    • Lead Nurturing
    • Lógica condicional
    • Lógica de ramificação
    • Marcação
    • Marketing de multicanal
    • Marketing por e-mail
    • Modelos de e-mails
    • Modelos personalizáveis
    • Múltiplas campanhas
    • NPS de clientes
    • Notificações em tempo real
    • Painel
    • Painel de atividades
    • Para vendas/marketing
    • Personalização
    • Pesquisa e filtro
    • Pesquisa por celular
    • Pesquisas do cliente
    • Portal de autoatendimento
    • Qualificação de leads
    • Questionários e feedback
    • Rastreamento de cliques
    • Rastreamento de comportamento
    • Rastreamento de conversão
    • Rastreamento de e-mails
    • Rastreamento de engajamento
    • Rastreamento de interações
    • Rastreamento de visitantes do site
    • Reconhecimento de tentativas
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios em tempo real
    • Respondedores automáticos
    • Respostas automáticas
    • Respostas predeterminadas
    • Roteamento automático
    • Segmentação
    • Segmentação de campanhas
    • Segmentação de clientes
    • Segmentação geográfica
    • Sugestões de consultas
    • Suporte do cliente
    • Transferência de arquivos
    • Transferências/encaminhamento
    • Videoconferência
    • Visualização de dados
    • Vários idiomas
    • Widgets

    Alternativas

    Intercom

    4,5
    #1 alternativa ao Customerly
    O Intercom é a primeira plataforma de relacionamento conversacional que permite às empresas oferecer experiências de...

    Freshchat

    4,0
    #2 alternativa ao Customerly
    O Freshdesk Messaging (anteriormente Freshchat) é um software de mensagens para as equipes de suporte ao cliente...

    Automizy

    4,1
    #3 alternativa ao Customerly
    Crie, execute e meça suas campanhas de e-mail com facilidade e experiência. Pequenas e médias empresas e consultorias...

    HelpCrunch

    4,8
    #4 alternativa ao Customerly
    HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your Support, Marketing & Sales. Increase conversions and...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,6 /5
    (54)
    Relação qualidade/preço
    4,4/5
    Recursos
    4,3/5
    Praticidade
    4,5/5
    Suporte ao cliente
    4,3/5

    Já tem o Customerly?

    Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

    Exibindo 5 avaliações de 54
    Nenad
    Classificação geral
    • Setor: Serviços e tecnologia da informação
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Customerly – A Live chat built for startups.

    Avaliado em 05/07/2019

    5 Stars - We've used more chat software than we can count on one hand and Customerly take the top...

    5 Stars - We've used more chat software than we can count on one hand and Customerly take the top by a landslide.

    Vantagens

    This software changed how we handle customer support, No more are the days of clunky software with loud bells and alarms to let us know there's a chat incoming, Nowadays we're met with an amazing fluid interface which lets us see important lead information, Set up Tags and Events for email marketing funnels and organise customer chats in an elegant web panel.

    It's ease of use is industry leading and for such a young company a start like this is good news.

    Desvantagens

    There's no real production worthy complaints about this software, One thing to keep in mind is they are a fresh company, They're human and as all new companies and humans, we make mistakes, we learn and we grow - Whilst there's times that the UI or a feature isn't as polished as a big competitor Luca and his team send lots of emails to keep us up to date on what's happening and how to bring even more value to our clients.

    Harsh
    Classificação geral
    • Setor: Fotografia
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Awesome Product

    Avaliado em 21/07/2020

    Incredibly happy with the software. Works flawlessly and has all the features that a business might...

    Incredibly happy with the software. Works flawlessly and has all the features that a business might need and more. Been using Customerly for a long time and am happy with it. I have recommended it to other business as well.

    Vantagens

    - Smart assign
    - Really cool icons
    - Very nice interface.

    Desvantagens

    - Dashboard could be a less confusing and clutter free.

    Alternativas consideradas

    Intercom

    Razões para mudar para o Customerly

    Better plans and pricing. Has a free version to check out the service and to make an informed decision.
    Lorenzo
    Classificação geral
    • Setor: Internet
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Perfect CRM

    Avaliado em 30/09/2022

    Vantagens

    It has all the features of a CRM combined together

    Desvantagens

    Not all available features are needed all the time

    Federico
    Classificação geral
    • Setor: Serviços e tecnologia da informação
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

    Got sick to plans and prices changes

    Avaliado em 26/11/2020

    We were coming from an enterprise solution (Intercom) so already knew the value of real-time...

    We were coming from an enterprise solution (Intercom) so already knew the value of real-time customer interaction. We simply moved to Customerly for cost reduction, but we'll probably move away for the same reason we left Intercom.

    Vantagens

    Even though the quality of the software (issues and bugs) is not comparable with other big companies of this market, there's a very wide set of functionalities.

    Desvantagens

    We're one of the first customers, using software since beginning of 2017. It started as free forever, then moved to "pay this and you'll get it free forever", than .... opsss.... sorry but you have to migrate to a monthly plan ... than .... opsss .. sorry but we introduce a limit on number of contacts in your plan and you have to move to enterprise plan, than .... opssss ..... by now on if you want to keep your 4 users you have to move to another plan, then.... opssss .... we changed monthly plans again, then .... opsssss... enterprise plan has another limit (not written anywhere) of 5000 contacts, so you have to pay more and now they locked a functionalities.

    Honestly we're part of the customers that let Customerly exists right now, and I'm sick of this creative and ridiculous change of plans and costs

    Resposta do Customerly

    Hi Federico,
    Thank you for your time.

    We were expecting this since you threatened us to get a better price on your Customerly account.

    During the last 3 years, we updated our pricing based on our client's feedback and finally, we have now well-structured pricing that people can understand and identify with it.

    We believe our plans are still competitive against our competitors.

    When Federico reached out to send a newsletter to 5K people, he was managing 6,2K contacts that needed an upgrade.

    We proposed the related Enterprise plan to manage his grown list of 6,2K contacts.

    This system has been built to avoid smart people to take advantage of Customerly and send unlimited newsletter by creating small chunks of contact lists for each send. The exact strategy Federico wanted to use.

    We tried to explain this but he just didn't want to listen and preferred to threatening us with this review.

    Fortunately, we have thousands of customers that love and respect what we do every day.

    Maud
    Classificação geral
    • Setor: Serviços financeiros
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    The product met my expectation.

    Avaliado em 13/11/2022

    Vantagens

    Intuitive and versatile functionality of marketing tools. A powerful tool for customer communication.

    Desvantagens

    There is nothing that I find missing in the product.

    Exibindo 5 avaliações de 54 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o Customerly

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Customerly.

    O Customerly oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: 29,00 US$/mês
    • Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
    • Avaliação gratuita: Disponível

    Startup: $24mo Live Chat + Unlimited Newsletter and Funnels included up to 2000 contacts. Professional: $87mo Live Chat + Unlimited Newsletter and Funnels included up to 5000 contacts. Video Live Chat Smart Assignment rules In-app Surveys NPS Enterprise: Tailored plans starting at $129mo

    Os clientes habituais do Customerly são:

    Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

    O Customerly está nos seguintes idiomas:

    alemão, espanhol, francês, inglês, italiano

    O Customerly é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O Customerly se integra com os seguintes aplicativos:

    LeadsBridge, WordPress, Zapier

    O Customerly oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Assistência 24/7

    Categorias relacionadas

    Veja todas as categorias de software encontradas para Customerly.