LogMeIn Central

Gerenciamento de endpoint para desktops, servidores e notebooks

4,5 /5 (295 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do LogMeIn Central

O que é o LogMeIn Central?

O LogMeIn Central é uma solução de gerenciamento de endpoint que ajuda os profissionais de TI a supervisionar, gerenciar e proteger a infraestrutura de endpoint da organização, incluindo desktops, servidores e laptops. Os usuários podem implantar e automatizar remotamente tarefas rotineiras de TI para qualquer PC ou Mac, de qualquer lugar, por meio de qualquer dispositivo Android ou iOS. Os principais recursos incluem agrupamento de computadores, implantação remota, gerenciamento de usuários, proteção antivírus e supervisão da integridade do computador.

O recurso de acesso remoto do LogMeIn Central permite aos usuários controlar os computadores remotamente de qualquer local e obter acesso à área de trabalho, bem como a todos os aplicativos, arquivos e informações de seu próprio dispositivo. A ferramenta de controle remoto permite ao usuário controlar todo o computador de um funcionário remoto e outros endpoints em todo o mundo a partir de um único local. Os usuários podem implantar e configurar remotamente pacotes de instalação em vários computadores ao mesmo tempo, criar tarefas de implantação automatizadas e transferir arquivos entre computadores usando o recurso de arrastar e soltar.

Com o LogMeIn Central, as organizações podem manter o controle de seus servidores e estações de trabalho, além de rastrear e proteger todos os ativos de TI em um único local, com recursos para aplicação de patches de software, integrações de antivírus, supervisão em tempo real, alertas proativos e muito mais. A gestão de tarefas automatizada permite a instalação remota de software, a distribuição de arquivos e a capacidade de executar scripts para suporte proativo ao endpoint. Os usuários também podem agendar e gerenciar centralmente todas as atualizações do Windows em todos os endpoints usando o LogMeIn Central e identificar quaisquer atualizações de terceiros vulneráveis para implantar patches. As ferramentas adicionais incluem geração de relatórios avançados, suporte específico, gerenciamento de usuários, alertas de recuperação automática, acesso em segundo plano e muito mais.

Resumo do LogMeIn Central

Preços

A partir de
US$ 46,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do LogMeIn Central

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, Alemanha, Brasil
Idiomas
Chinês (simplificado), Holandês, Inglês, Francês, Alemão e outros 6, Húngaro, Italiano, Japonês, Coreano, Russo, Espanhol

Mídias

Be up to date to ensure every vulnerability is closed with tools for patch management
Increase productivity by automating manual processes to optimize resource allocation and reduce IT costs
Set up, monitor, and take action with proactive alerts
View and report on the entire IT infrastructure with computer auditing and inventory management
Organize computers according to location, function, access permissions, or any other criteria
Monitor, manage, and secure the endpoint infrastructure via any device
LogMeIn Central - Vídeo Captura de tela do LogMeIn Central: Be up to date to ensure every vulnerability is closed with tools for patch management Captura de tela do LogMeIn Central: Increase productivity by automating manual processes to optimize resource allocation and reduce IT costs Captura de tela do LogMeIn Central: Set up, monitor, and take action with proactive alerts Captura de tela do LogMeIn Central: View and report on the entire IT infrastructure with computer auditing and inventory management Captura de tela do LogMeIn Central: Organize computers according to location, function, access permissions, or any other criteria Captura de tela do LogMeIn Central: Monitor, manage, and secure the endpoint infrastructure via any device

LogMeIn Central - Avaliações

LogMeIn Central - Avaliações

Classificação geral
4,5
/
5
Excelente
176

Muito bom
92

Regular
21

Ruim
6

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
3,7
Recursos
4,3
Praticidade
4,4
Suporte ao cliente
4,1
91% dos usuários recomendam este app
Vin C.

I recommend LogMeIn when managing a lot of remote stations.

Overall, the platform works well. I've had no issues with security - either to the main account or to any of the remote stations. I've almost never had cause to contact tech support - after many years of use - so that tells a lot right there. The remote access is stable, and I've had minimal service interruptions, and only very rarely was I unable to access a remote station. A simple reboot usually fixed that unless there was something else causing the problem. Overall - it's been a good experience since I began using the software about 10 years ago or so...


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Darell B.

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.


Traduzir com Google
Jax W.

Never Really Worked Reliably

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.


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Dave S.

LogMeIn User

I use it everday, we wouldn't be able to function as smoothly without it.


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Avaliador Verificado

Great program but way to expensive

We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.


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Vin C.
Setor: Rede de computadores
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

I recommend LogMeIn when managing a lot of remote stations.

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 09/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, the platform works well. I've had no issues with security - either to the main account or to any of the remote stations. I've almost never had cause to contact tech support - after many years of use - so that tells a lot right there. The remote access is stable, and I've had minimal service interruptions, and only very rarely was I unable to access a remote station. A simple reboot usually fixed that unless there was something else causing the problem. Overall - it's been a good experience since I began using the software about 10 years ago or so...

Vantagens

I am an avid user of LogMeIn Central. That said - the ease of use is the primary thing I like about the solution. I have all of my remote connections stored, then further grouped by internal category and locations. From login to the portal to login to the remote station is a matter of a few simple clicks. Very easy to use and keep organized.

Desvantagens

I don't like that they eliminated the free version. I also feel they should allow file transfer when you have a Central account.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Darell B.
Setor: Segurança de rede e informática
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 27/08/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Vantagens

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Desvantagens

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Jax W.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Never Really Worked Reliably

Usado Semanal durante Mais de dois anos
Avaliado em 01/10/2018
Fonte da avaliação: Capterra

We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Vantagens

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Desvantagens

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Dave S.
Setor: Hotelaria
Porte da empresa: 11-50 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

LogMeIn User

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 23/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

I use it everday, we wouldn't be able to function as smoothly without it.

Vantagens

Couldn't do business without it. I have multiple computers hooked up over 4 locations, and this gives me access to them at the drop of a hat.

Desvantagens

Sometimes a computer gets logged off or needs to be updated, but that's not their problem. Software is amazing.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Avaliador Verificado
Setor: Entretenimento
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great program but way to expensive

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 15/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Vantagens

The program is very easy to setup and use.

Desvantagens

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 2.0/10

Recomendação do usuário
8,1/10
Baseado em 295 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do LogMeIn Central

Preço do LogMeIn Central

A partir de
US$ 46,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
3,7/5
Baseado em 295 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do LogMeIn Central

Recursos do LogMeIn Central

API
Acompanhamento de atividades
Alertas/transferência
Auditoria
Controle do acesso
Dados em tempo real
Ferramentas de colaboração
Função de busca
Gestão de conformidade
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Permissões por função
Relatórios e estatística
Visualização de dados
Recursos
4,3/5
Baseado em 295 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o LogMeIn Central

Perguntas frequentes sobre o LogMeIn Central

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o LogMeIn Central.

P: Que tipo de planos o LogMeIn Central oferece?

O LogMeIn Central oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 46,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do LogMeIn Central?

Não temos informações sobre os recursos do LogMeIn Central.

P: Quem costuma usar o LogMeIn Central?

Os clientes habituais do LogMeIn Central são:

Pequenas empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o LogMeIn Central está?

O LogMeIn Central está nos seguintes idiomas:

Chinês (simplificado), Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Húngaro, Italiano, Japonês, Coreano, Russo, Espanhol

P: Que tipo de planos o LogMeIn Central oferece?

O LogMeIn Central tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O LogMeIn Central é compatível com disponíveis móveis?

O LogMeIn Central é compatível com os seguintes dispositivos:

Android

P: O LogMeIn Central se integra com quais outros aplicativos?

O LogMeIn Central se integra com os seguintes aplicativos:

ClickShare Conference, Warranty Master

P: Que nível de suporte o LogMeIn Central oferece?

O LogMeIn Central oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online, FAQs, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo, Fórum