Nexus EHR

4,6 (9)
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Plataforma de saúde certificada, moderna e acessível.

Sobre o Nexus EHR

Nexus Clinical é uma solução baseada na internet que oferece recursos para o registro eletrônico de saúde (RES) e para a gestão de consultórios de diversos tipos, incluindo os campos de ortopedia, neurologia, neurocirurgia, cirurgia geral, podologia, cardiologia, pulmonar, gestão da dor, medicina da família, saúde comportamental, fisioterapia, gastroenterologia e otorrinolaringologia. A plataforma é compatível com a HIPAA e certificada pela ONC 2015 Edition (Uso significativo - Estágio 3).

O módulo de telemedicina ajuda você a se conectar virtualmente com os pacientes para economia tempo e segurança.

O Nexus Clinical é compatível com entrada multimodal, permitindo que os usuários insiram dados por meio de modelos, texto livre, voz para texto ou ditado. Os documentos podem ser carregados, digitalizados ou criados a partir de modelos e os usuários podem visualizar todos os documentos do paciente e gerenciar faxes. É possível criar compromissos no calendário interno e os usuários podem imprimir agendamentos, visualizar compromissos por mês, semana ou dia e sincronizá-los com a Agenda Google, além de enviar lembretes aos pacientes. Os principais recursos também incluem gestão de documentos, documentação de encontros, históricos médicos, processamento de reclamações e gestão de contas a receber.


Imagens

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Nexus EHR

4,6 (9)
VS.
Mais avaliado

Preço inicial

175,00 US$
mês
35,00 US$
mês

Opções de preços

Versão gratuita
Versão de teste gratuita
Versão gratuita
Versão de teste gratuita

Recursos

149
280

Integrações

11
21

Praticidade

4,6 (9)
4,4 (257)

Relação qualidade/preço

4,0 (9)
4,2 (257)

Atendimento ao cliente

4,8 (9)
4,2 (257)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

vcita

4,4
#1 alternativa ao Nexus EHR
O vcita é um aplicativo de gestão empresarial completo criado para pequenas empresas, que ajuda a gerenciar clientes,...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(9)
Relação qualidade/preço
4/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,6/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 9
Lisa
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Very Satisfied Customers

Avaliado em 04/10/2019

Our company has been a customer of Nexus Clinical for over 4 years and we are very satisfied.

Our company has been a customer of Nexus Clinical for over 4 years and we are very satisfied.

Vantagens

Nexus is a very user friendly software. It is very easy to upload documents and access them when needed. The fax option is very nice as well. This saves on paper and the documents received can easily be filed into patients charts. The physicians in the practice find it very easy to enter patient information and dictate notes.

Desvantagens

There are only a few things that we can say that we do not like about this system. Isn't that with with everything? This software sometimes glitches from one patient to another. Lastly, some office staff have trouble pull up patients when other office staff do not. Its as if the system doesn't recognize that patient for that one employee but it does the other.

Resposta do Nexus Clinical

Thank you Lisa for your appreciation! We are glad you find our software and services helpful and easy to use. We are commited to improve our software and services and your appreciation will encourage us to do better.
Feel free to let our support team know how we can help your practice better.

Jennifer
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I recommend this to all of my clients

Avaliado em 04/01/2019

Its been amazing! No issues. Adding another provider is easy. They are great with training new...

Its been amazing! No issues. Adding another provider is easy. They are great with training new providers.

Vantagens

As a billing service, the most important thing for me is tech support. I need to be able to reach someone immediately, I dont always have time to wait. I dont want to put in a support ticket and wait 3 business days depending on the importance level someone else thinks it is. Nexus is amazing. I email or call my designated support specialist and the response time is almost immediate. When my clients are in the office and need help, they get it then. Anything we need added or changed, I just send and email and its done. I have not had to ever ask twice or wait long for a change. A billing service sometimes has different needs with software and when I expressed how a small change would make a big difference, my opinion was listened to.

Desvantagens

Im not even sure there is something. I havent had any problems with Nexus.

Resposta do Nexus Clinical

Hi Jennifer,

Thank you for taking time to leave your review. We are happy to have you associated with us.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Nexus features

Avaliado em 15/01/2019

I am pretty neutral, there are things i like about the system and the overall look but once using...

I am pretty neutral, there are things i like about the system and the overall look but once using it for years there are so many things i would change.

Vantagens

Easy to learn to use, straightforward , Dashboard functionality

Desvantagens

The fax que does not have a window to view faxes before filing, No fax coversheet is saved to chart, patient portal difficult to use, Having to us another system for scheduling and patient reminders, after creating orders there is no option to save to chart

George
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

All EHRs should be like Nexus's philosophy

Avaliado em 20/04/2016

Vantagens

When I was tasked with finding a new EHR, I was dreading it. All the Staff was complaining about the current EHR but no one wanted to learn a newer system. Also as I dug into it more it was going to be super complicated to move all our existing data. It seemed like an impossible task. Lastly my requirement of on any platform any where, seemed crazy to any company I talked to, until I found Nexus. I learned very quickly they were not like other EHRs and were willing to listen to what I had to say and work with me to find solutions. They even help us find a solution with moving our records from our 2 previous systems into Nexus. They provided excellent training for the staff and the Physicians. When the switch day came we ran into problems but Nexus was there to help and even provide new solutions to unforeseen problems. So I went from a previous EHR which was hard to work with , next to no communication with them, and locked to our physical office, to Nexus which can customize to our needs, communicates with us as much as we want, ubiquitous accessibility, and new powerful features like a built in PACS for less than the cost of upgrading our previous system. The best part about Nexus is its continuous effort to grow by listening to suggestions from its customers. It just keeps getting better and better.

Desvantagens

Nexus has been excellent in all aspects as per our requirements, there is no such area of least liking.

Guerda
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Happy user

Avaliado em 01/04/2022

using this software will allow you to spend more time with your patients.

using this software will allow you to spend more time with your patients.

Vantagens

The system is very easy to use. There is nothing to dislike about the system. Customer support and training are top notch, it feels like an in-house team. If there is something that needs to be added to the system, the team will work on it and make that happen. Charting is another very feature of this software.

Desvantagens

there is nothing to dislike about this software

Resposta do Nexus Clinical

Hi Guerda, Thank you for taking the time to leave your review. We are happy to have you associated with us.

Exibindo 5 avaliações de 9 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Nexus EHR

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Nexus EHR.

O Nexus EHR oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 175,00 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Disponível

Os clientes habituais do Nexus EHR são:

Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500

O Nexus EHR está nos seguintes idiomas:

inglês

O Nexus EHR é compatível com os seguintes dispositivos:

O Nexus EHR se integra com os seguintes aplicativos:

AdvancedMD for Mental Health, AltuMED PracticeFit, Ambra Health, CollaborateMD, EZClaim, Google Calendar, Google Meet, Healthpac, MedWorxs Evolution, NewCrop, Tebra

O Nexus EHR oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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