SuperOffice CRM

CRM software for sales, marketing & customer service teams

Sobre o SuperOffice CRM

SuperOffice CRM is a customer relationship management software designed to help businesses find, capture, and retain customers. As a cloud-based solution SuperOffice CRM allows users to manage customer relationships anywhere, anytime, from any device.

Key SuperOffice CRM functionalities include company and contact management, calendar and activity management, project and document management, emails and mailings. SuperOffice CRM provides users with all the tools they need to manage their sales pipelines, marketing campaigns, and customer support services.

Sales tools including sales guides, quote management, dashboards and reports fully equip sales teams to reach their targets by allowing data driven decisions and working in more structured and effective ways.

Marketing tools such as form building, personalized communication, bounce handling and target lists help marketeers to create and run professional and successful campaigns, enhancing conversion rates.

Meanwhile service teams benefit from a ticket management system that not only ensures no query goes unnoticed but one that automatically routes and escalates enquires accordingly – making sure every enquiry is dealt with by the right person at the right time.

SuperOffice CRM also offers integrations with a catalog of standard apps (including GSuite, Office 365, eMarketeer, Visma) and modules that expand the solution to provide even more ways to work productively and collaboratively.

Preços a partir de:

45,00 €/mês

  • Versão gratuita
  • Teste Grátis
  • Assinatura

5 principais alternativas ao SuperOffice CRM

Principais benefícios do SuperOffice CRM

  • SuperOffice CRM stores leads collected from web forms, emails, and direct mailing lists all in one place, giving users centralized access to lead information.

  • Create professional web forms to gather data, update the CRM database and create targeted follow-up actions automatically.

  • Native iOS and Android mobile apps allow users to access and manage contacts, projects, activities, documents, emails and opportunities on-the-go, via mobile devices.

  • Manage and respond to customer requests via phone, email, chat, web forms or social media using automatic routing and escalation tools, a shared database, ticket management, and chat functionality.

  • Protect and manage customer data with consent, access and security management tools, plus GDPR compliance.
  • Consumidores típicos

    • Autônomos
    • Pequenas empresas (2-50)
    • Médias empresas (51-500)
    • Grandes empresas (500 ou mais)

    Implantação

    • Baseado na nuvem
    • Instalação local

    Mercados

    Áustria, Suíça, Alemanha, Dinamarca, Reino Unido , Irlanda, Países Baixos, Noruega, Suécia

    Idiomas

    alemão, checo, chinês, dinamarquês, espanhol , finlandês, francês, inglês, italiano, japonês, neerlandês, norueguês, polaco, russo, sueco

    Preços a partir de:

    45,00 €/mês

    • Versão gratuita
    • Teste Grátis
    • Assinatura

    5 principais alternativas ao SuperOffice CRM

    Imagens

    SuperOffice CRM Software - 1
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    SuperOffice CRM Software - 3
    SuperOffice CRM Software - 4
    SuperOffice CRM Software - 5
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    SuperOffice CRM Software - 1
    SuperOffice CRM Software - 2
    SuperOffice CRM Software - 3
    SuperOffice CRM Software - 4
    SuperOffice CRM Software - 5

    Recursos

    Total de recursos do SuperOffice CRM: 89

    • API
    • Acesso para Celular
    • Acompanhamento de atividades
    • Agendamento de compromissos
    • Alertas/notificações
    • Alertas/transferência
    • Análise de dados do atendimento ao cliente
    • Análise de dados em tempo real
    • Armazenamento de documentos
    • Arrastar e soltar
    • Atualização em tempo real
    • Automação de marketing
    • Ações ativadas por eventos
    • Banco de dados de contatos
    • Banco de dados do cliente
    • Bate-papo ao vivo
    • CRM
    • Campos personalizáveis
    • Captura de leads
    • Comunicação multicanal
    • Controles/permissões de acesso
    • Ferramentas de colaboração
    • Ferramentas de prospecção
    • Fluxo de trabalho baseado em regras
    • Formulários personalizáveis
    • Geração de leads
    • Gerenciamento de contatos
    • Gerenciamento de documentos
    • Gerenciamento de e-mails
    • Gerenciamento de tickets de suporte
    • Gestão da base de conhecimento
    • Gestão da comunicação
    • Gestão de atividades
    • Gestão de caixa de entrada
    • Gestão de calendários
    • Gestão de call centers
    • Gestão de campanhas
    • Gestão de compromissos
    • Gestão de filas
    • Gestão de help desk
    • Gestão de incidentes
    • Gestão de leads
    • Gestão de modelos
    • Gestão de oportunidades
    • Gestão de tarefas
    • Gestão do desempenho
    • Gestão do fluxo de trabalho
    • Gestão do pipeline
    • Gestão do pipeline de vendas
    • Gestão territorial
    • Histórico do cliente
    • Importação/exportação de dados
    • Indicadores de desempenho
    • Integração de bate-papo interno
    • Integração de redes sociais
    • Integrações de terceiros
    • Lembretes
    • Logon único
    • Marketing por e-mail
    • Mensagens de SMS
    • Modelos de e-mails
    • Modelos personalizáveis
    • Monitoramento em tempo real
    • Múltiplas contas de usuário
    • Notificações em tempo real
    • Orçamentos/estimativas
    • Painel de atividades
    • Pesquisa e filtro
    • Portal de autoatendimento
    • Previsão
    • Previsão de vendas
    • Priorização
    • Projeções
    • Qualificação de leads
    • Questionários e feedback
    • Rastreamento de interações
    • Rastreamento de recomendações
    • Rastreamento de tíquetes de suporte
    • Relatórios de vendas
    • Relatórios e análise de dados
    • Relatórios e estatística
    • Relatórios em tempo real
    • Relatórios personalizáveis
    • Respondedores automáticos
    • Roteamento de chamadas
    • Segmentação
    • Segmentação de clientes
    • Sincronização de calendários
    • Sistema de calendário ou lembretes

    Alternativas

    HubSpot CRM

    4,5
    #1 alternativa ao SuperOffice CRM
    Economize tempo valioso de vendas com o HubSpot CRM que cuida de todos os pequenos detalhes de gravação de chamadas,...

    Salesforce Sales Cloud

    4,4
    #2 alternativa ao SuperOffice CRM
    Diga olá à plataforma de gestão do relacionamento com o cliente (CRM) número 1 do mundo. Gerencie todas as etapas do...

    SugarCRM

    3,8
    #3 alternativa ao SuperOffice CRM
    SugarCRM is a Social CRM tool that includes full sales, marketing and support automation, email integration, reporting,...

    Dynamics 365

    4,3
    #4 alternativa ao SuperOffice CRM
    Microsoft Dynamics 365 is a multi-language, multi-currency enterprise resource planning (ERP) software. The solution is...

    Avaliações

    Classificação geral

    4,2 /5
    (125)
    Relação qualidade/preço
    4,1/5
    Recursos
    4,1/5
    Praticidade
    4,2/5
    Suporte ao cliente
    4,2/5

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    Exibindo 5 avaliações de 125
    André
    Classificação geral
    • Setor: Maquinário
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Mit SuperOffice einfach Kundenbeziehungen auf- und ausbauen!

    Avaliado em 30/04/2021

    Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist...

    Mit SuperOffice können Kundenbeziehungen einfach abgebildet, auf- und ausgebaut werden. Das CRM ist sehr bedienerfreundlich, so dass es jedem Mitarbeiter*in möglich, auf den CRM-Zug aufzuspringen.

    Vantagens

    Leichte Bedienbarkeit, zentrale Verfügbarkeit von Daten, strukturiertes Arbeiten dank Aktivitäten und Verkaufsleitfäden, stets aktueller Forecast und eine Skalierbarkeit des Systems sind wesentliche Vorteile von SuperOffice CRM.

    SuperOffice CRM bietet dank der Integration von Office 365, ERP und Echobot sowie den Automatisierungsmöglichkeiten via Zapier vor allem in Vertrieb und Marketing einen echten Mehrwert.

    Desvantagens

    Aktuell keine, SuperOffice hat sich stetig weiterentwickelt und Nachteile eliminiert!

    Alternativas consideradas

    SugarCRM

    Razões para mudar para o SuperOffice CRM

    Aufgrund der sehr einfachen und intuitiven Bedienung.
    Matt
    Classificação geral
    • Setor: Serviços de eventos
    • Porte da empresa: 2-10 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    You can almost say it 'runs the company'!

    Avaliado em 27/04/2020

    We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing)...

    We run the business on SuperOffice, dealing with customer communications (incoming and outgoing) and sales pipeline management, but most importantly the event management using the projects area.

    Vantagens

    I like the fact that we can out every process in to the CRM, from sales to event management, data capture and enquiry management.

    Desvantagens

    The Community needs a bit of work adding more complex resources in, but as a starter guide is useful and support do assist.

    Alternativas consideradas

    Dynamics 365, Salesforce Sales Cloud e HubSpot CRM

    Razões para escolher o SuperOffice CRM

    Zoho was not easy to navigate and the costs accumulated quite quickly when you started using the system more.

    Razões para mudar para o SuperOffice CRM

    Cost and simplicity. The others needed too much work and cost to develop for our needs. SuperOffice had these areas ready made in the price with easy ways to adapt to our needs.
    Lukas
    Classificação geral
    • Setor: Formação profissional e coaching
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de um ano
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

    Not good - many necessary features not available

    Avaliado em 05/10/2021

    The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the...

    The overall experience for me is that I would never choose SuperOffice again but rather the solution Microsoft offers. It is more expensive, but trust me, it is worth it!

    Vantagens

    The best thing about the CRM is that it is very easy to use and has a very easy to follow structure (Firm/People and Sale/Projekt).

    Desvantagens

    Many basic features which one thinks every CRM provide are not available. The most critical problem is that selections are extremely limited. For example, one cannot make a selection of all "Projekt leaders", which would be critical for us in order to send all of our customers who are Project leaders a standardised e-mail. Many further issues arise there once you have spent some time testing the selections (many limitations became apparent only after using the CRM, not during the evaluation process).
    A further issue are the many bugs which the system has, for example the data-export does not work properly even though issues have been posted on the community platform for 5 years!

    Alternativas consideradas

    HubSpot CRM

    Razões para mudar para o SuperOffice CRM

    Because of the price and promises were made that this product can fulfill our needs (which it did not)
    Eva
    Classificação geral
    • Setor: Gestão da educação
    • Porte da empresa: 11-50 funcionários
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    Stellar CRM

    Avaliado em 08/04/2020

    SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact...

    SuperOffice has been a great hub for collecting, organizing and making sense of valuable contact data and insights, whilst providing all the features and tools needed to manage information about people, projects, relations and other aspects that are important to our line of business.

    Vantagens

    It is reliable, easy to implement and use and optimizes all our contacts, relationships, projects, tasks etc.

    Desvantagens

    Perhaps the marketing module should be included in the base package.

    Alternativas consideradas

    Salesforce Sales Cloud

    Razões para mudar para o SuperOffice CRM

    Affordable and contains a wide range of practical and intuitive features, and comes with a user friendly interface.
    Marcel
    Classificação geral
    • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
    • Fonte da avaliação

    Classificação geral

    • Relação qualidade/preço
    • Praticidade
    • Suporte ao cliente
    • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

    It really is the most user friendly CRM that you can imagine.

    Avaliado em 16/07/2018

    Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal...

    Insight and overview in all processes, pre-sales and after-sales. Better and more personal communication with prospects and customers.

    Vantagens

    User interface is great. Very easy to use and administer. Users can work with the CRM functions within a few hours.
    Integration with Office applications and Office 365 is more than perfect. You can use Outlook like you always did and still your emails are stored in CRM linked to the right customer and project.
    I love the fact that you never really have to search for anything. All parts of the application are never more than two clicks away.

    Desvantagens

    Only one thing that bothers me using SuperOffice: the standard reports are very basic. We use the dashboards a lot -they are great- and there are some Apps in their own app store that allow us to generate the reports we need.

    Exibindo 5 avaliações de 125 Leia todas as avaliações

    Perguntas frequentes sobre o SuperOffice CRM

    Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o SuperOffice CRM.

    O SuperOffice CRM oferece os seguintes planos de pagamento:

    • A partir de: 45,00 €/mês
    • Modelo de preços: Assinatura
    • Avaliação gratuita: Não disponível

    Os clientes habituais do SuperOffice CRM são:

    11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000

    O SuperOffice CRM está nos seguintes idiomas:

    alemão, checo, chinês, dinamarquês, espanhol, finlandês, francês, inglês, italiano, japonês, neerlandês, norueguês, polaco, russo, sueco

    O SuperOffice CRM é compatível com os seguintes dispositivos:

    Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

    O SuperOffice CRM se integra com os seguintes aplicativos:

    24SevenOffice, Clear Books, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Fortnox, Gmail, Google Workspace, LinkedIn for Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics AX, Vainu, Visma, Zapier, e-conomic

    O SuperOffice CRM oferece as seguintes opções de suporte:

    Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

    Categorias relacionadas

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