ISL Light Remote Desktop
Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido
4,7 /5 (249 avaliações) Escreva uma avaliação!Resumo do ISL Light Remote Desktop
O que é o ISL Light Remote Desktop?
O ISL Online é um software de suporte remoto que permite que você ofereça assistência remota rápida. Você pode acessar e controlar computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo móvel e fornecer suporte técnico a usuários de dispositivos móveis. É uma solução de suporte remoto repleta de recursos, com transferência de arquivos, bate-papo por texto, chamadas de áudio e vídeo, gravação de sessão, acesso não supervisionado, tunelamento RDP, modo administrativo, geração de relatórios e opções de personalização avançadas.
O software de computador remoto pode ser personalizado para combinar com o design gráfico da sua empresa e você pode ativar e desativar recursos específicos e aplicar medidas de segurança avançadas para melhor se adequar ao seu fluxo de trabalho. A licença da ISL Online inclui um software exclusivo de bate-papo ao vivo, que você pode aplicar ao seu site e oferecer aos seus clientes um canal de comunicação e suporte muito eficiente. Em um bate-papo ao vivo, você pode iniciar uma conexão remota do computador com seu cliente com apenas um clique, sem passar o código da sessão para eles. É a maneira mais rápida e fácil de iniciar uma sessão de suporte remoto.
Com uma licença você pode criar qualquer número de usuários, instalar software em qualquer número de estações de trabalho e dar suporte a qualquer número de clientes. Você pode optar por uma licença em nuvem ou no local.
Resumo do ISL Light Remote Desktop
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ISL Light Remote Desktop - Avaliações
ISL Light Remote Desktop - Avaliações
Easy set-up, does the job
While some services were overloaded during the COVID crisis, there have been no technical difficulties with ISL. The service is robust, intuitive and works well.
ISL Light has streamlined our business.
ISL has always been a pleasure to deal with. On the VERY few ocassions we have had an issue it was resolved quickly with knowledgeable support staff. I would highly recommend ISL for 'always on' connections and help desk support. We use the performance details often to help diagnose our clients problems, all integrated into the ISL platfrom. Brilliant!
Excelente
La experiencia en general es muy buena, no he tenido problema alguno.
ISL Light
We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.
Easy to use remote desktop tool
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Easy set-up, does the job
Vantagens
There is very low overhead with this software, users don't need to install anything and remote support can be up and running within half a minute from call.
Desvantagens
Running services or applications with elevated privileges on the remote computer is a bit of a hassle.
ISL Light has streamlined our business.
ISL has always been a pleasure to deal with. On the VERY few ocassions we have had an issue it was resolved quickly with knowledgeable support staff. I would highly recommend ISL for 'always on' connections and help desk support. We use the performance details often to help diagnose our clients problems, all integrated into the ISL platfrom. Brilliant!
Vantagens
ISL Light is easy to implement and integrate into our website and daily business tasks. Our clients like the ability to have transparency when using the software and the tools it enables us as business to help them with.
Desvantagens
A more lightweight client installer would be good but this is a small request as most clients can connect with our instructions over the phone.
Excelente
La experiencia en general es muy buena, no he tenido problema alguno.
Vantagens
Lo mejor es la facilidad en la implementación, es muy intuitivo y es facil para los clientes.
Desvantagens
A lo mejor lo que se podría mejorar es el tema de las reuniones para poder dar clases, es un poco complejo.
ISL Light
We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.
Vantagens
slo support, multiple monitor connect is nice
Desvantagens
I can not prepare a remote access in advance. I have to open software, generate session ID and then wait a really long time for the installer to tell the customer to download it. Generating link is nice, but I still need to be there at the beginning.
It is really confusing whenever session drops, sometimes it reconnects and writes some data into chat window? why chat window?
Whenever you have chat open and remote and also file transfer it is really hard to manage all those windows.
Audio chat would also be nice.
Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes.
Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature.
Resposta do ISL Online
"Audio chat would also be nice. "
Audio chat in an active session is possible.
You can check out the following guide which will show you how to use it: https://help.islonline.com/37390/230353
"Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes. "
Long connection times can be caused by a number of reasons (network issues, ports unavailable, ...) If you can reproduce this issue, we can help you see the exact reason why the connections take a long time. You are most welcome to visit our live chat so we can connect to one such computer and check the issue.
"Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature."
Since the session code (Session ID) contains a lot of important information about the session, each session code is unique. However, you are able to invite other operators into the session by using the 'Invite operator' option: https://help.islonline.com/37390/166673#invite-operator
Yours sincerely
Domen Vidmar
ISL Online Team
Easy to use remote desktop tool
Vantagens
It's easy to use. We at the customer support department can create a list of our customers' computers and remotely connect whenever needed. It's also easy to use from the other side that we just send a link or tell a code to join the session. We like that you can have more simultaneous sessions and invite another operator to join you if needed.
Desvantagens
Sometimes when there are more desktops or higher resolution, the remote desktop could be harder to read.
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Preço do ISL Light Remote Desktop
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Recursos do ISL Light Remote Desktop
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Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop
Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop.
P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?
O ISL Light Remote Desktop oferece os seguintes planos de pagamento:
A partir de: US$ 20,00/mês
Modelo de preços: Assinatura
Teste Grátis: Disponível
P: Quais são os principais recursos do ISL Light Remote Desktop?
Não temos informações sobre os recursos do ISL Light Remote Desktop.
P: Quem costuma usar o ISL Light Remote Desktop?
Os clientes habituais do ISL Light Remote Desktop são:
Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Empresas de médio porte
P: Em que idioma o ISL Light Remote Desktop está?
O ISL Light Remote Desktop está nos seguintes idiomas:
Alemão, Checo, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Danês, Espanhol, Francês, Hebreu, Holandês, Inglês, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Sueco, Árabe
P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?
O ISL Light Remote Desktop tem os seguintes planos de preços:
Assinatura
P: O ISL Light Remote Desktop é compatível com disponíveis móveis?
O ISL Light Remote Desktop é compatível com os seguintes dispositivos:
Android, iPhone, iPad
P: O ISL Light Remote Desktop se integra com quais outros aplicativos?
O ISL Light Remote Desktop se integra com os seguintes aplicativos:
Autotask, Avast Business, Bitrix24
P: Que nível de suporte o ISL Light Remote Desktop oferece?
O ISL Light Remote Desktop oferece as seguintes opções de suporte:
Suporte por telefone, Suporte online, Tutoriais em vídeo, FAQs
While some services were overloaded during the COVID crisis, there have been no technical difficulties with ISL. The service is robust, intuitive and works well.