ISL Light Remote Desktop

ISL Light Remote Desktop

Software de suporte remoto e acesso remoto não assistido

4.7/5 (165 avaliações)

Resumo do ISL Light Remote Desktop

O que é o ISL Light Remote Desktop?

O ISL Online é um software de suporte remoto que permite que você ofereça assistência remota rápida. Você pode acessar e controlar computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo móvel e fornecer suporte técnico a usuários de dispositivos móveis. É uma solução de suporte remoto repleta de recursos, com transferência de arquivos, bate-papo por texto, chamadas de áudio e vídeo, gravação de sessão, acesso não supervisionado, tunelamento RDP, modo administrativo, geração de relatórios e opções de personalização avançadas. O software de computador remoto pode ser personalizado para combinar com o design gráfico da sua empresa e você pode ativar e desativar recursos específicos e aplicar medidas de segurança avançadas para melhor se adequar ao seu fluxo de trabalho. A licença da ISL Online inclui um software exclusivo de bate-papo ao vivo, que você pode aplicar ao seu site e oferecer aos seus clientes um canal de comunicação e suporte muito eficiente. Em um bate-papo ao vivo, você pode iniciar uma conexão remota do computador com seu cliente com apenas um clique, sem passar o código da sessão para eles. É a maneira mais rápida e fácil de iniciar uma sessão de suporte remoto. Com uma licença você pode criar qualquer número de usuários, instalar software em qualquer número de estações de trabalho e dar suporte a qualquer número de clientes. Você pode optar por uma licença em nuvem ou no local.

Resumo do ISL Light Remote Desktop

Preços

A partir de
US$ 145,00/ano

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do ISL Light Remote Desktop

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês e outros 13, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

Capturas de tela

Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Control any Windows, Mac or Linux computer remotely
Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Control any Windows, Mac or Linux computer remotely Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Connect to any attended or unattended computer Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Enter an access password to access computers and files Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Start a remote support session by providing clients with a code Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Instant messaging with a client during the technical support session can help you solve issues faster

ISL Light Remote Desktop - Avaliações

ISL Light Remote Desktop - Avaliações

Classificação geral
4.7
/
5 165 avaliações
Excelente
126

Muito bom
36

Regular
2

Ruim
0

Péssimo
1

Relação qualidade/preço
4.5
Recursos
4.6
Praticidade
4.7
Suporte ao cliente
4.7
98% dos usuários recomendam este app
Nigel S.

Use ISL Remote Desktop to perform Remote Support

We have been using ISL for around 5 years, and it is the mainstay of our ability to provide remote support to our clients. We have also been able to allow users to access their own computer when working away from their desk using some of the tools provided by ISL, which makes the product a hit with our clients as well.


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Christian M.

Solid alternative to Teamviewer

It was a positive experience for us so far. The software allows us to provide a professionally looking remote support service to mostly new and unknown users.


Traduzir com Google
Mark L.

Great Value Remote Support Software

I used to use LogMeIn and was approached by ISL to try out there product initially I said no then the price of the other product had its third increase in twelve months which made it too expensive. Since then I haven't looked back, I can connect to my clients quickly and securely and provide the type of service my clients expect as if I was there in person. I must use the software three to four times a day on average and now most of my support work is done remotely saving journey time and fuel cost. It's made me more efficient.


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Gary H.

ISLOnline easy to use

It allows me to support my customers 24-7 not just Monday-Friday 9-5. It saves site visits and allows me to quickly fix a problem.


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Christian H.

Fast and not bloated

Remote management of external PC players for digital signage software for 500 players at different locations.
A key success factor in delivering our service.


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Nigel S.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
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Use ISL Remote Desktop to perform Remote Support

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 03/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We have been using ISL for around 5 years, and it is the mainstay of our ability to provide remote support to our clients. We have also been able to allow users to access their own computer when working away from their desk using some of the tools provided by ISL, which makes the product a hit with our clients as well.

Vantagens

The ability to group users together, to easily assign who on our support team can access which computers, and the ease of transferring files from ourselves onto the remote computer. And perhaps the greatest value is that we can set up the various parameters in a command line executable, so we don't need to set them up by hand every time.

Desvantagens

It can sometimes take a few minutes between the user providing access and it appearing as an available remote system on our console

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Christian M.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 13-50 funcionários
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Solid alternative to Teamviewer

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 30/05/2019
Fonte da avaliação: Capterra

It was a positive experience for us so far. The software allows us to provide a professionally looking remote support service to mostly new and unknown users.

Vantagens

We've just renewed our license for the third year. We're using it to provide remote tech support for our customers and it never let us down so far. Our support staff likes working with it. Certainly not looking back to Teamviewer again.

Desvantagens

Two relatively small issues with it, last time we checked:
1. The chat identifies our staff as "Desk" and there is no way to change this. In TeamViewer we could set our identification to whatever we wanted (We had it set to "Firstname Lastname - Company" for clarity and personal touch).
2. It uses the chat like a log, so everything that happens while we're connected gets logged in the chat, and we feel it's difficult to carry on a conversation with someone with log output cluttering the chat.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Mark L.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: Profissional autônomo
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Great Value Remote Support Software

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 14/02/2019
Fonte da avaliação: Capterra

I used to use LogMeIn and was approached by ISL to try out there product initially I said no then the price of the other product had its third increase in twelve months which made it too expensive. Since then I haven't looked back, I can connect to my clients quickly and securely and provide the type of service my clients expect as if I was there in person. I must use the software three to four times a day on average and now most of my support work is done remotely saving journey time and fuel cost. It's made me more efficient.

Vantagens

ISLOnline has all the features of it's competitors but at a more competitive price. The software is continually being developed and improved and can be branded to suit your company needs. It supports remote connections to multi platform and devices and has a chat platform for you to converse with your customers which can be added to your website. Technical support is first class and they are extremely helpful when you first begin using the software. You get an evelauation period to trial the fully featured software and this can be extended if needs be so you can be sure. Did I mention the price?

Desvantagens

I would like to see some improvements in the Remote support logging page as I use this to generate invoicing information and it takes an export of the log and some reformatting to get it in the state I need.

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Resposta do ISL Online

Hello,

thank you for your review!

We are currently developing some new features for the reports page, which will soon show the name of the computer in the list aswell, making it easier to see which computer you were connected to in a particular session.

If you have any requests which you would like to see added to the reports page (or to ISL products in general) please send us an email to [email protected] or visit our live chat on our website www.islonline.com!

Best regards,
Domen Vidmar
ISL Online Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Gary H.
Setor: Software
Porte da empresa: 2-10 funcionários
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ISLOnline easy to use

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 31/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

It allows me to support my customers 24-7 not just Monday-Friday 9-5. It saves site visits and allows me to quickly fix a problem.

Vantagens

Easy to setup and supports multiple platforms. You can add multi sessions for a fixed fee. Flexible subscription I started off with a price per use with a few customer then upgraded when the I built a larger customer base. Recently I have started to use the Web Conference feature for hosting online demos.

Desvantagens

I would prefer a drag and drop to specific folder when transferring files. I would also like remote printing

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Resposta do ISL Online

We are currently working on a new implementation of file transfer which will improve the file transfer functionality.

For the remote printing functionality, please check the following ticket on how to do this with ISL Light: https://help.islonline.com/56320/374642

Best regards,

Domen Vidmar, ISL Online Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Christian H.
Setor: Hardware
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzir com Google

Fast and not bloated

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 11/10/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Remote management of external PC players for digital signage software for 500 players at different locations.
A key success factor in delivering our service.

Vantagens

Fast and reliable software for controlling remote computers. All functions you would expect like file transfer, keyboard shortcuts, focus on quality or speed. Web interface, PC client and Android client for remote management. You could help your customers even when gone shopping with the wife!
Firewall friendly.

Desvantagens

Last time I've checked it does not offer support for taking control of android units.

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Resposta do ISL Online

We offer remote control for Samsung, Cyrus and rooted Android devices. With other devices, remote viewing is possible.

Best regards,
Domen Vidmar, ISL Online Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9.3/10
Baseado em 165 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do ISL Light Remote Desktop

Preço do ISL Light Remote Desktop

A partir de
US$ 145,00/ano
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4.5/5
Baseado em 165 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do ISL Light Remote Desktop

Recursos do ISL Light Remote Desktop

API
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Histórico de contatos
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Priorizar
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4.6/5
Baseado em 165 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop

Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop.

P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 145,00/ano

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do ISL Light Remote Desktop?

Não temos informações sobre os recursos do ISL Light Remote Desktop.

P: Quem costuma usar o ISL Light Remote Desktop?

Os clientes habituais do ISL Light Remote Desktop são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Administrações públicas, Pequenas empresas

P: Em que idioma o ISL Light Remote Desktop está?

O ISL Light Remote Desktop está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O ISL Light Remote Desktop é compatível com disponíveis móveis?

O ISL Light Remote Desktop é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O ISL Light Remote Desktop se integra com quais outros aplicativos?

O ISL Light Remote Desktop se integra com os seguintes aplicativos:

Autotask, Avast Business, Bitrix24

P: Que nível de suporte o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo