Resumo do ISL Light Remote Desktop

O que é o ISL Light Remote Desktop?

O ISL Online é um software de suporte remoto que permite que você ofereça assistência remota rápida. Você pode acessar e controlar computadores assistidos ou não assistidos (Windows, Mac ou Linux) em segundos a partir de qualquer computador ou dispositivo móvel e fornecer suporte técnico a usuários de dispositivos móveis. É uma solução de suporte remoto repleta de recursos, com transferência de arquivos, bate-papo por texto, chamadas de áudio e vídeo, gravação de sessão, acesso não supervisionado, tunelamento RDP, modo administrativo, geração de relatórios e opções de personalização avançadas.

O software de computador remoto pode ser personalizado para combinar com o design gráfico da sua empresa e você pode ativar e desativar recursos específicos e aplicar medidas de segurança avançadas para melhor se adequar ao seu fluxo de trabalho. A licença da ISL Online inclui um software exclusivo de bate-papo ao vivo, que você pode aplicar ao seu site e oferecer aos seus clientes um canal de comunicação e suporte muito eficiente. Em um bate-papo ao vivo, você pode iniciar uma conexão remota do computador com seu cliente com apenas um clique, sem passar o código da sessão para eles. É a maneira mais rápida e fácil de iniciar uma sessão de suporte remoto.

Com uma licença você pode criar qualquer número de usuários, instalar software em qualquer número de estações de trabalho e dar suporte a qualquer número de clientes. Você pode optar por uma licença em nuvem ou no local.

Resumo do ISL Light Remote Desktop

Preços

A partir de
US$ 20,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do ISL Light Remote Desktop

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês e outros 13, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

Mídias

Control any Windows, Mac or Linux computer remotely
Connect to any attended or unattended computer
Enter an access password to access computers and files
Start a remote support session by providing clients with a code
Instant messaging with a client during the technical support session can help you solve issues faster
ISL Light Remote Desktop - Vídeo Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Control any Windows, Mac or Linux computer remotely Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Connect to any attended or unattended computer Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Enter an access password to access computers and files Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Start a remote support session by providing clients with a code Captura de tela do ISL Light Remote Desktop: Instant messaging with a client during the technical support session can help you solve issues faster

ISL Light Remote Desktop - Avaliações

ISL Light Remote Desktop - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
172

Muito bom
47

Regular
3

Ruim
0

Péssimo
1

Relação qualidade/preço
4,5
Recursos
4,6
Praticidade
4,7
Suporte ao cliente
4,7
98% dos usuários recomendam este app
Matevž O.

Easy set-up, does the job

While some services were overloaded during the COVID crisis, there have been no technical difficulties with ISL. The service is robust, intuitive and works well.


Traduzir com Google
David S.

Great product that works!!!


Traduzir com Google
Peter J.

Great and usefull product

We are proud that the best solution for remote access is done from Slovenian software company ISL.
Great work and keep going on.


Traduzir com Google
Matjaž D.

ISL Light

We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.


Traduzir com Google
Andrew S.

ISL Light has streamlined our business.

ISL has always been a pleasure to deal with. On the VERY few ocassions we have had an issue it was resolved quickly with knowledgeable support staff. I would highly recommend ISL for 'always on' connections and help desk support. We use the performance details often to help diagnose our clients problems, all integrated into the ISL platfrom. Brilliant!


Traduzir com Google
Matevž O.
Setor: Hospitais e Saúde
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Easy set-up, does the job

Usado Semanal durante Mais de dois anos
Avaliado em 28/05/2020
Fonte da avaliação: Capterra

While some services were overloaded during the COVID crisis, there have been no technical difficulties with ISL. The service is robust, intuitive and works well.

Vantagens

There is very low overhead with this software, users don't need to install anything and remote support can be up and running within half a minute from call.

Desvantagens

Running services or applications with elevated privileges on the remote computer is a bit of a hassle.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

David S.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great product that works!!!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 30/01/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

This is a great product that just works, no messing, we give the customer the session code, connects very quickly and we can support our client's needs quickly and easily.

I can set up unattended access so I can remote into my clients after they have gone home to fix issues so they don't have any downtime.

Desvantagens

The only thing I have an issue with the software is when I am justing it on my tablet to give remote support, I am unable to pause it on the app or have multiple sessions open. I can do this on the desktop no problem.

Traduzido para o Português

Resposta do ISL Online

Thank you for your review!

Regarding the pausing of sessions on mobile devices - this is currently not possible. However, we have created a feature request ticket (internal ID REQ-1948) for this functionality to be developed and integrated.

I suggest you subscribe to our newsletter, follow our blog and social channels, so you'll be notified on the progress.

Best, ISL Online Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Peter J.
Setor: Segurança de rede e informática
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Great and usefull product

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 10/09/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We are proud that the best solution for remote access is done from Slovenian software company ISL.
Great work and keep going on.

Vantagens

We use this software fo 1year now and never had problems connecting to costumer.
We reccomend Cloud solution for quick start of usage.

Desvantagens

Huawei and others do not support control over phone trough mobile app.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Matjaž D.
Setor: Eletrônicos
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

ISL Light

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 09/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.

Vantagens

slo support, multiple monitor connect is nice

Desvantagens

I can not prepare a remote access in advance. I have to open software, generate session ID and then wait a really long time for the installer to tell the customer to download it. Generating link is nice, but I still need to be there at the beginning.
It is really confusing whenever session drops, sometimes it reconnects and writes some data into chat window? why chat window?
Whenever you have chat open and remote and also file transfer it is really hard to manage all those windows.
Audio chat would also be nice.
Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes.
Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature.

Traduzido para o Português

Resposta do ISL Online

"Audio chat would also be nice. "
Audio chat in an active session is possible.
You can check out the following guide which will show you how to use it: https://help.islonline.com/37390/230353

"Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes. "
Long connection times can be caused by a number of reasons (network issues, ports unavailable, ...) If you can reproduce this issue, we can help you see the exact reason why the connections take a long time. You are most welcome to visit our live chat so we can connect to one such computer and check the issue.

"Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature."
Since the session code (Session ID) contains a lot of important information about the session, each session code is unique. However, you are able to invite other operators into the session by using the 'Invite operator' option: https://help.islonline.com/37390/166673#invite-operator

Yours sincerely
Domen Vidmar
ISL Online Team

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Andrew S.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

ISL Light has streamlined our business.

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 24/07/2020
Fonte da avaliação: Capterra

ISL has always been a pleasure to deal with. On the VERY few ocassions we have had an issue it was resolved quickly with knowledgeable support staff. I would highly recommend ISL for 'always on' connections and help desk support. We use the performance details often to help diagnose our clients problems, all integrated into the ISL platfrom. Brilliant!

Vantagens

ISL Light is easy to implement and integrate into our website and daily business tasks. Our clients like the ability to have transparency when using the software and the tools it enables us as business to help them with.

Desvantagens

A more lightweight client installer would be good but this is a small request as most clients can connect with our instructions over the phone.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Recomendação do usuário
9,3/10
Baseado em 223 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do ISL Light Remote Desktop

Preço do ISL Light Remote Desktop

A partir de
US$ 20,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4,5/5
Baseado em 223 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do ISL Light Remote Desktop

Recursos do ISL Light Remote Desktop

API
Alertas/transferência
Bate-papo
Comunicação multicanal
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão da base de conhecimento
Gestão do fluxo de trabalho
Imagem de marca personalizável
Integração de CRM
Integração de e-mail
Integração de redes sociais
Integração de terceiros
Mensagens instantâneas
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e estatística
Recursos
4,6/5
Baseado em 223 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop

Perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o ISL Light Remote Desktop.

P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 20,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do ISL Light Remote Desktop?

Não temos informações sobre os recursos do ISL Light Remote Desktop.

P: Quem costuma usar o ISL Light Remote Desktop?

Os clientes habituais do ISL Light Remote Desktop são:

Pequenas empresas, Grandes empresas, Administrações públicas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o ISL Light Remote Desktop está?

O ISL Light Remote Desktop está nos seguintes idiomas:

Árabe, Chinês (simplificado), Chinês (tradicional), Checo, Danês, Holandês, Inglês, Francês, Alemão, Hebreu, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco

P: Que tipo de planos o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O ISL Light Remote Desktop é compatível com disponíveis móveis?

O ISL Light Remote Desktop é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O ISL Light Remote Desktop se integra com quais outros aplicativos?

O ISL Light Remote Desktop se integra com os seguintes aplicativos:

Autotask, Avast Business, Bitrix24

P: Que nível de suporte o ISL Light Remote Desktop oferece?

O ISL Light Remote Desktop oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online, Tutoriais em vídeo, FAQs