Sobre o BigChange

BigChange is the complete Job Management Platform that’s helping field service businesses across the UK to win more work, take control of their operations and deliver winning customer experiences. Bringing customer relationship management (CRM), job scheduling, live tracking, field resource management, financial management and business intelligence into one simple to use and easy to integrate platform, cloud-based platform. BigChange liberates you from inefficient paper-based processes and the complexity of multiple different technology systems that hold your business back. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading results and return on investment. The BigChange team is committed to customer success and no matter your sector or whether you have a mobile workforce of 10 or a 100, we’re here to make a big difference to the way you work and to help your business grow stronger.

Preços a partir de:

69,95 £/mês

  • Versão gratuita
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5 principais alternativas ao BigChange

Principais benefícios do BigChange

• BigChange Job Management Platform is a cloud-based field service management system that includes an integrated back-office CRM with drag and drop job / resource scheduling, customizable template-driven workflows, invoicing, health & safety and more.

• BigChange Job Management Platform adds an integrated vehicle tracking component spanning back-office live Google Mapping, geofencing, journey history logs, fleet and resource management, timesheets and performance reporting with alerts.

• An on-demand booking website is made available to customers, via which they can log into a branded portal from any web-enabled device to place new job bookings, check current job status, and view service histories and documentation.

• BigChange integrates with other third-party management applications including Sage, Xero, Microsoft Dynamics NAV, QuickBooks and SAP Business One.

• The companion BigChange JobWatch mobile app for Android and iOS devices adds field-based feature support along with electronic signatures, watermarked photo capture, expense logging, timesheets, holiday and absence recording, plus driver checking and vehicle maintenance.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Chipre, França, Reino Unido, Nova Zelândia, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preços a partir de:

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5 principais alternativas ao BigChange

Imagens

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Recursos

Total de recursos do BigChange: 236

  • Acesso offline
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Administração de chaveiros
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de manutenção
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento de trabalhos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas do celular
  • Alertas/transferência
  • Antecedentes profissionais
  • Análise de dados em tempo real
  • Aplicativo móvel
  • Armazenamento de arquivos
  • Armazenamento de documentos
  • Assinatura digital
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Avaliação de riscos
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Backup automático
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de custos
  • Banco de dados de empreiteiras
  • Banco de dados de funcionários
  • Banco de dados do cliente
  • Bater ponto de entrada/saída
  • CRM
  • Campos personalizáveis
  • Captura de assinatura por celular
  • Captura de imagem
  • Check-in/Check-out
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Compromissos recorrentes
  • Comércio e indústria
  • Conjunto pré-montado
  • Contabilidade
  • Controle de comparecimento
  • Controle de comparencimento
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Controle de quilometragem
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do tempo do projeto
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de ordem de serviço
  • Cronograma de instalações
  • Cumprimento do código
  • Custos do trabalho
  • Código de barras/RFID
  • Dados em tempo real
  • Digitalização de documentos
  • Estimativa de custos
  • Estimativas
  • Formulários personalizáveis
  • Frota de veículos
  • GPS
  • Geofencing
  • Geolocalização
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da segurança
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de calibração
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de clientes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de combustível
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de condutores
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de controle de qualidade
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de frotas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de itinerários
  • Gestão de lances
  • Gestão de leads
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pneus
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão de reservas
  • Gestão de solicitações de atendimento
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de terceirização
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de transportes
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do espaço
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão do tempo livre
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de rotas
  • Histórico do cliente
  • Hora estimada de chegada do condutor
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Imóveis residenciais
  • Incorporação de funcionários
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Interface QM/ABPro
  • Layouts de imóveis
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Lembretes
  • Listas de materiais
  • Listas de tarefas
  • Localização do motorista em tempo real
  • Manutenção de equipamentos
  • Manutenção preditiva
  • Mapas geográficos
  • Mensagens de SMS
  • Mensagens instantâneas
  • Modelos de relatórios
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento
  • Monitoramento de pragas
  • Monitoramento de uso de pesticidas
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Mão de obra variável
  • Múltiplos projetos
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de itinerários
  • Pagamento com dinheiro na entrega
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos móveis
  • Painel de atividades
  • Para contratantes em geral
  • Para empresas de climatização
  • Para empresas de controle de pragas
  • Para equipamentos mecânicos
  • Para escolas
  • Para instaladores comerciais e/ou industriais
  • Para operações de frete
  • Para restaurantes
  • Para serralheiros
  • Para serviços de correio expresso
  • Para serviços de zeladoria
  • Permissões por função
  • Pesquisa de VIN
  • Pesquisa e filtro
  • Planejamento de pessoal
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Portal do cliente
  • Portal para funcionários
  • Previsão de trabalho
  • Priorização
  • Processamento de cartões de crédito
  • Processamento de pagamentos
  • Projeções
  • Propriedades comerciais
  • Prova de entrega
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de entrega
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de inspeções com falha
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de qualificação
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do custo de produção
  • Rastreamento do projeto
  • Registro de auditoria
  • Registro de pedidos
  • Relatório de custos de mão de obra
  • Relatório de historiais
  • Relatórios de custos excedentes
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Relógio de ponto online
  • Reservas de quartos
  • Reservas online
  • Roteamento
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Solicitações de tempo livre
  • Tarefas recorrentes
  • Troca de turnos
  • Várias localizações

Alternativas

Joblogic

4,5
#1 alternativa ao BigChange
Joblogic is a cloud-based field service management solution which allows you to connect your back office, mobile...

Tradify

4,7
#2 alternativa ao BigChange
Tradify is job management software designed for trade & service-based businesses that makes it easy to quote, schedule,...

simPRO

4,2
#3 alternativa ao BigChange
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade industries streamline operations to...

GorillaDesk

4,8
#4 alternativa ao BigChange
Running a field service company is hard work. Between managing jobs, dispatching your team, and winning new business,...

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(157)
Relação qualidade/preço
4,4/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Suporte ao cliente
4,7/5

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Exibindo 5 avaliações de 157
Colin N.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Working with Big Change

Avaliado em 27/07/2020

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating...

See less, it’s like the solution has integrated well and forms part of our day to day operating model.

Vantagens

I think the best element of this product is that’s it very versatile as it allows you to design it around your current operation. Also the team are constantly releasing useful updates, some of which make life a little easier and some offer productivity gains.

Desvantagens

There nothing really that’s bad here, any elements that were hare to navigate are constantly being updated to make them as user friendly as possible.

Resposta do BigChange

What a great review - we are thrilled to hear how pleased you are with your system and benefit from our regular new system updates. BigChange is indeed a very versatile system and we are happy to be part of your operating model.
Thank you for choosing BigChange.

Jordan W.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Big Change Revolutionised My Business

Avaliado em 23/10/2019

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with!...

I have dealt with all levels withing the business and found 99% of the people amazing to deal with! They have guided, trained and been far more accommodating then any other mobile resource software provider out there.

Vantagens

The facility to invoice live and make cash flow through the business improve.

Desvantagens

The schedule does not have dynamic scheduling

Alternativas consideradas

Joblogic, Commusoft e WorkflowMax

Razões para escolher o BigChange

How they promised they would adapt to suit my requirements, they did deliver!

Software anterior

Joblogic

Razões para mudar para o BigChange

Same as above!

Resposta do BigChange

Delighted to hear about your amazing experience with the BigChange system. We designed it to be 'Revolutionary' for everyone, for you the business owner, for your team for your customers and your cashflow. Nothing gives us more satisfaction than hearing great success stories like this.
Thank you once again for taking the time to leave a review.

All the best,
Team BigChange

Ricky C.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Big Change but NOT a BIG IMPROVEMENT

Avaliado em 14/06/2022

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line,...

Heavy sales pitch full of promises that failed to deliver as soon as we signed on the dotted line, you cannot believe the pressure that they put on you to get you locked in to a very long and expensive contract , I feel conned

Vantagens

nothing that most other software can deliver

Desvantagens

Big Change, BIG promises that they fail to deliver, no help with transition from an existing system and no help at all (unless you pay extra of course) with the bespoke elements of the system that they claim during the sales and onboarding process will be no problem to integrate. As soon as you sign up and the pro-forma and direct debits have been arranged you struggle to hear from anyone. This system has cost my company a fortune and we are going back to our original system as its was far more user friendly and efficient, I will ask all of my staff members to provide an honest non -biased review of Big Change where it relates to their particular user experiences in their various roles, this has been a Big Mistake

Alternativas consideradas

GorillaDesk

Razões para escolher o BigChange

We believed the salesman's pitch

Software anterior

Podio

Razões para mudar para o BigChange

Promised that it could deliver efficiency and integration (failed on both accounts)
Mike C.
Classificação geral
  • Setor: Jogos e cassinos
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A complete solution

Avaliado em 17/09/2019

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight...

Big Change are a very customer focussed business, implementing Job Watch was extremely straight forward with ample amounts of training provided. The Job Watch product has brought together many of the elements of my company's field service activity ensuring a seamless and streamlined experience for clients , office staff and field engineers.

Vantagens

Job Watch is a very modular product and very straight forward to tailor to an individual business. Implementing this software had an immediate impact on the speed at which field service jobs were detailed and billed to the client. Cash flow was positively effected due to itemised billing, client sign off of work completed and job reports tied to invoices. Job watch manages all of the processes concerning my company's field service activity, from the tracking of engineers to the delivery of an accurate invoice with the added bonus of reducing time and costs associated with service administration.

Desvantagens

The contracts section of the software is difficult to tailor to our business and engineers on site do not have visibility of the contract levels that are set so they cannot see what works are covered by any agreement.

Alternativas consideradas

Jobber e Synchroteam

Razões para mudar para o BigChange

Big Change offered a more polished solution that was better suited to integrate in to my business.
Simon W.
Classificação geral
  • Setor: Construção
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

SWS Northwest Ltd

Avaliado em 14/09/2021

[SENSITIVE CONTENT] our trainer is fantastic. What she doesn't know isn't worth knowing. She is so...

[SENSITIVE CONTENT] our trainer is fantastic. What she doesn't know isn't worth knowing. She is so patient and very helpful and really good fun to talk to.
Eli Sufrin is always available to help us out.
It has been hard to get this implemented, it has taken us a good 6 months to roll out. But this is down to me being very busy as well.

Vantagens

Its functionality and the ability to hold all our customers details, job details and job tracking.

Desvantagens

There are several actions that need to be done separately in order for an automation to work. This can be tricky to work out and normally involves calling Road Crew.

Alternativas consideradas

monday.com

Razões para escolher o BigChange

I had used Big Change at another company years ago and found it to be a very good piece of software.

Software anterior

TeamUp

Razões para mudar para o BigChange

They did not have the functionality of BigChange.

Resposta do BigChange

Simon, thank you for your review! I'm so glad to hear that you enjoyed our service.

We're always looking for ways to improve, but it's great to know that we are on the right track.

BigChange

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Perguntas frequentes sobre o BigChange

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o BigChange.

O BigChange oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 69,95 £/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

JourneyWatch = £14.95 per vehicle, per month JobWatch = £69.95 per vehicle, per month JobWatch Plus = £99.95 per vehicle, per month

Os clientes habituais do BigChange são:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O BigChange está nos seguintes idiomas:

inglês

O BigChange é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O BigChange se integra com os seguintes aplicativos:

Google Maps, Microsoft Outlook, Microsoft Word, QuickBooks Online Advanced, SAP Business One, Xero, inspHire, what3words

O BigChange oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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