Bolt

5,0 (21)
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Ferramenta de finalização de compras com mecanismo de fraude integrado para sites de comércio eletrônico

Sobre o Bolt

O Bolt é uma solução de processamento de pagamentos e finalização de compras de ponta a ponta baseada na nuvem, otimizada para sites de comércio eletrônico na internet e em dispositivos móveis. Prometendo uma sobreposição de modelo simplificada e eficiente, minimizando os campos de formulário e redirecionamentos, a experiência de checkout do Bolt eleva as vendas com um aumento de 10% a 20% nas conversões de finalização de compras. Ao mesmo tempo que elimina o atrito e reduz o abandono do carrinho de compras, o Bolt também inclui um mecanismo integrado de detecção de fraudes, com cobertura total contra fraudes. O uso de machine learning e inteligência artificial facilita a análise de mais de 200 variáveis de transação para identificar possíveis riscos e aprovar clientes genuínos. As revisões manuais de pedidos são eliminadas, com o Bolt comprometido a cobrir todos os estornos relacionados a fraudes.

O Bolt Analytics fornece informações estatísticas sobre o desempenho dos negócios por meio do painel do comerciante. Os usuários podem monitorar as principais métricas, como economia de dinheiro, consulta de registros de transações com ferramentas de pesquisa, classificação e filtragem. Os dados de transações e as pesquisas salvas são exportáveis para o formato CSV, enquanto um terminal virtual também lida com a aceitação de pagamentos. Além disso, o Bolt disponibiliza extensões para alcançar a integração com muitas das principais plataformas de carrinho de compras de terceiros, incluindo Magento 1 e 2, BigCommerce, Drupal Commerce, Miva, PrestaShop, Shopify, Volusion e WooCommerce. O acesso direto à API também é fornecido juntamente com o suporte documentado ao desenvolvedor.


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Bolt

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Recursos

67
64

Integrações

16
11

Praticidade

5,0 (21)
4,7 (716)

Relação qualidade/preço

4,7 (21)
4,7 (716)

Atendimento ao cliente

5,0 (21)
4,6 (716)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Alternativas

Zoho Invoice

4,7
#1 alternativa ao Bolt
O Zoho Invoice é um software de faturamento e controle de horas baseado na Internet, que permite aos usuários personaliz...

PayPal

4,7
#2 alternativa ao Bolt
O PayPal Commerce Platform é uma solução abrangente desenvolvida para atender às necessidades comerciais e de clientes,...

authorize.net

4,5
#3 alternativa ao Bolt
O Authorize.Net é um gateway de pagamento online que permite que varejistas online aceitem pagamentos por cartão de...

Shopify

4,5
#4 alternativa ao Bolt
A Shopify é uma plataforma de comércio que permite que qualquer pessoa venda facilmente online, em um local de varejo e...

Avaliações

Classificação geral

5,0 /5
(21)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,8/5
Praticidade
5,0/5
Suporte ao cliente
5,0/5

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Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 21
Justin
Justin
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 201 - 500 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

TYLER'S x Bolt

Avaliado em 03/11/2020

Vantagens

Bolt has been a huge win for TYLER'S. From the quick and easy integration to their on going development efforts to ensure a fast, secure, simple checkout. We used to waste tons of time scanning for fraud orders with our old, inherited checkout, but now we're able to double down on true customer base. Any issue we've had has been resolved quickly by the Bolt support team, and they've come in clutch on more than one occasion for our customer support team. That's easy to say from a high level perspective, but my team constantly mentions how responsive and professional their staff is. This has easily been one of the smartest solutions we've deployed since I've been managing the e-commerce department at TYLER'S. We run an extremely lean team so finding solutions like Bolt is crucial to ensure we beat our customer expectations, while also maintaining strategic long term growth.

Desvantagens

I think this boils down to perspective. Anytime I've had a notion that maybe I should change something or see another feature added on, Bolt has come through with a mindful solution that keeps the end consumer as the focal point of our mission. Our account manager has been stellar at ensuring we understand why one idea might seem good on paper, or at first glance, but that it could ultimately deter a customer or increase cart abandonment. The solution we were using before, would barely even respond to our requests, nonetheless give that level of detailed insight.

Josh
Classificação geral
  • Setor: Artigos esportivos
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Exceptional Customer Service, Checking Out Made Easy

Avaliado em 08/10/2020

Overall experience has been great. If you look back at my pros and cons, the pros heavily outweigh...

Overall experience has been great. If you look back at my pros and cons, the pros heavily outweigh any negative aspects of Bolt. Since the launch of Bolt, our entire process on our online retail site has been heavily simplified. Customer places order, we fulfill the order, orders are automatically processed in our accounting software (NetSuite), and funds are automatically transferred to our bank. It has been pleasant for us and our customers alike.

Vantagens

As someone who uses this product to provide a better experience for customers to purchase products, I love how simple it is to start and finish a purchase. The Bolt software provides a complete checkout in much less clicks and types than most other checkout platforms.

They take care of reviewing all orders for accuracy, fraud, security measures, etc., so the burden is never on my company to make the tough decisions. If the Bolt team approves a fraudulent order, they are responsible for any charge back fees from the bank. Better yet, if Bolt approves a fraudulent order and then you reach out for them to take a closer look, they will CREDIT YOU money back on your next bank transfer as a "thank you" for catching a fraudulent order.

The customer service and our account managers have been super helpful. We haven't really had any issues, but when we do, they are quick to provide a solution and get back within a very short time.

All in all, the entire Bolt platform has been very pleasant for the first 6+ months and have definitely improved our checkout success rate.

Desvantagens

There's really not much to dislike.

One thing that could be better is the daily settlement reports, in my opinion. I am in charge of posting deposits daily in our accounting system, so I need to ensure they match the dollar amount that Bolt is transferring to our account. In the main summary, Bolt will just give you the net amount they are transferring (this is the total amount the customer was charged, minus the fees Bolt removes for using their platform). Obviously, I need to book those fees during the deposit process, but it can be tricky to gather the information for those fees. I need to download a detailed report which has all of different types of fees, credits, transfers, etc. and manually sort them in an excel sheet in order to get the fee amount.

This is the only thing that bugs me about Bolt's platform at this moment. They actively listen to customer suggestions, so I am hoping this will be one they consider improving on.

Avaliador Verificado
Classificação geral
  • Setor: Artigos de luxo e joias
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Great 1 stop checkout solution

Avaliado em 10/08/2020

Complete checkout solution from day 1 never really spent time or developer resources on checkout...

Complete checkout solution from day 1 never really spent time or developer resources on checkout due to having Bolt installed and allowed our attentions to be focused elsewhere.

Vantagens

CX is lean and quick, almost all options included in the modal, most of the testing has already been done for you. Great support team to work with for any testing options you would like to run within the modal, never really had an issue with functionality that needed support. Also, Bolt is involved in the chargeback process you submit through their portal and they handle the back and forth.

Desvantagens

Fees per order were higher than some other options

Mireille
Classificação geral
  • Setor: Alimentação e bebidas
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

The best business decision we’ve made

Avaliado em 25/07/2019

We came across Bolt while looking for a solution to our growing fraud problem. They promised to not...

We came across Bolt while looking for a solution to our growing fraud problem. They promised to not only eliminate fraud for good but also increase our conversion rate by simplifying the checkout process. This sounded too good to be true but fortunately for us, it was all they promised and more!

Their team is extremely responsive and helped guide us through the integration process. Our shipping model is very complex and utilizes a few different plugins but Bolt found a way to make it all work together seamlessly.

I couldn’t recommend Bolt highly enough!

Vantagens

Their team is extremely responsive and always very helpful.
They are always open to new ideas and customizations.
Their fraud detection basically eliminated our fraud problem.
This simplified our checkout process and helped us increase our revenue.

Desvantagens

Once in a while we'll run into some glitches/problems but they are always very quick to respond and help us fix them.

Jon
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Bolt checkout - frictionless and improved conversion rate

Avaliado em 13/09/2019

Bolt simplified the checkout process and removed friction for our customers. The checkout widget...

Bolt simplified the checkout process and removed friction for our customers. The checkout widget doubled our conversion rate during checkout.

Vantagens

What we liked about Bolt is that you get an all encompassing solution. Competitive rates, checkout widget that you can plug into your eCom store, and fraud protection built in. Their rate Agreement also is straight forward and easy to understand. You know exactly what you are getting charged.

Desvantagens

There isn't much we dislike except for the speed that new features get implemented.

Exibindo 5 avaliações de 21 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Bolt

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Bolt.

O Bolt oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: 0,01 US$/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

Os clientes habituais do Bolt são:

11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000

O Bolt está nos seguintes idiomas:

inglês

O Bolt é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Bolt se integra com os seguintes aplicativos:

Adobe Commerce, Adyen, Afterpay, Apple Pay, BigCommerce, Braintree, Commerce Cloud, PayPal, PrestaShop, Radial, Stripe, Volusion, WooCommerce, Worldpay, authorize.net, cybersource

O Bolt oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Suporte por telefone, Assistência 24/7, Bate-papo

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