Sobre o FullStory

FullStory is a digital intelligence platform that helps industry leading eCommerce and SaaS Companies understand and improve their digital experiences. By leveraging FullStory’s analytics, on-the-fly conversion funnels, advanced search capabilities, video-like replay of real user sessions, and robust debugging and developer tools, customers are able to reduce user struggle, and capture more revenue.

Principais benefícios do FullStory

- Illuminate hidden causes of lost revenue. Poor user experiences are impacting your company’s bottom line in ways you might not even realize. FullStory automatically discovers, analyzes, and ranks these opportunities so your teams can confidently focus on the improvements that will yield the greatest benefits.

- Craft an ideal experience with cutting-edge methods.

-Get the big picture while protecting user privacy. While FullStory collects an unprecedented amount of experience data, we do it while holding end-user privacy preeminent. We’ve taken the time to design and implement privacy into every aspect of our platform so you can use FullStory responsibly, knowing your users’ trust is well-placed.

- Empower your team with ground-truth data.

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Japão, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Imagens

View a timeline of website visits
A full visitor history is recorded
Sessions are recorded to monitor how visitors navigate the website
Reports are generated on metrics such as total number of visits, visits by customer segment, conversions, devices used, and more
The highlights page provides an overview of important events and feedback
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Recursos

Total de recursos do FullStory: 76

  • API
  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas de áreas problemáticas
  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados da participação
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados de elementos
  • Análise de dados do site
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de dados visual
  • Análise de sentimentos
  • Análise de tendências
  • Análise do funil de vendas
  • Análises de dados comportamentais
  • Atribuição de canais
  • Atualização em tempo real
  • Captura e transferência de dados
  • Coleta de dados de multicanal
  • Conteúdo dinâmico
  • Dados em tempo real
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Descoberta visual
  • Ferramentas de colaboração
  • Ferramentas de pesquisa de palavras chave
  • Gerenciamento de links
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de edição
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de várias plantas
  • Gestão do conhecimento
  • Histórico do cliente
  • Importação/exportação de dados
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de site
  • Integrações de terceiros
  • Logon único
  • Mapas térmicos
  • Monitoramento
  • Monitoramento de tempo na página
  • Monitoramento de transações
  • Monitoramento do KPI
  • Monitoramento em tempo real
  • Notificações em tempo real
  • Otimização de taxas de conversão
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para dispositivos móveis
  • Para sites
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Quadros de resultados
  • Rastreamento da interação entre usuários
  • Rastreamento de comportamento
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de erros
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de pesquisa no site
  • Rastreamento de páginas consultadas
  • Rastreamento de recomendações
  • Rastreamento de visitantes
  • Registro de atividade da tela
  • Registros de eventos
  • Relatórios de resumos
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios em tempo real
  • Segmentação de campanhas
  • Segmentação de clientes
  • Testes de usabilidade
  • Trajetórias dos usuários
  • Visualização de dados
  • Widgets

Alternativas

Zoho CRM

4,2
#1 alternativa ao FullStory
O Zoho CRM ajuda empresas de todos os tamanhos a fechar negócios de maneira mais inteligente, melhor e mais rápida.

Smartlook

4,7
#2 alternativa ao FullStory
O Smartlook é uma solução de análise qualitativa para sites e aplicativos móveis com gravações sempre ativas dos...

Yext

4,4
#3 alternativa ao FullStory
A Yext ajuda as empresas a criarem e gerenciarem páginas locais, localizadores e telas móveis otimizadas para SEO,...

Birdeye

4,7
#4 alternativa ao FullStory
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.

Avaliações

Classificação geral

4,6 /5
(56)
Relação qualidade/preço
4,1/5
Recursos
4,4/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
4,3/5

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Exibindo 5 avaliações de 56
Frank R.
Classificação geral
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Fullstory ushers in a new era of live data analytics

Avaliado em 29/01/2019

The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website...

The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Vantagens

The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Desvantagens

There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

Thomas C.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Mensal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 2.0 /10

State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase

Avaliado em 21/11/2019

Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages...

Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Vantagens

It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Desvantagens

Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception.

First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

Bharath A.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

Too pricey for the features and functionality it supports

Avaliado em 18/08/2017

Vantagens

Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Desvantagens

For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

Manas M.
Classificação geral
  • Setor: Varejistas
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Semanal durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Tracking the user session of your web product, to further analyse on the data collected

Avaliado em 19/12/2020

FullStory has been a great tool that helps in collecting the user session data on our web product,...

FullStory has been a great tool that helps in collecting the user session data on our web product, it has been a great experience with the tool

Vantagens

Fullstory tracks the user sessions and useful datas such as time duration place of use and many useful infos, these data that it collects can be customised , they have a clear documentations which helps in setting up and integration, fullstory has server that holds these datas and offers some analysis on them , and they also have some use-full api's from integration , such as data extraction and data retrieval

Desvantagens

it could have offered more analytical front and custom analyses scope like tableau, and the data storage is for a short period i think 12 months, if you have to retain the data then you have to extract it and store it in some place else

Monish K.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Semanal durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 8.0 /10

Track the User session and watch them use your product to identify there pain points

Avaliado em 27/04/2020

FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Vantagens

FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application,

It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised,

The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support,

The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful,

FullStory provides API's for data extraction,

Desvantagens

I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now,

i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected,

The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

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Perguntas frequentes sobre o FullStory

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o FullStory.

O FullStory oferece os seguintes planos de pagamento:

  • Modelo de preços: Gratuito
  • Teste Grátis: Disponível

Contact FullStory for pricing details.

Não temos informações sobre os recursos do FullStory.

Os clientes habituais do FullStory são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O FullStory está nos seguintes idiomas:

inglês

O FullStory é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular)

O FullStory se integra com os seguintes aplicativos:

Bigcommerce, Bugsnag, Drift, Google Analytics, Help Scout, HipChat, Intercom, JIRA Service Management, Magento Commerce, Mixpanel, Olark, Optimizely, Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud, Segment, Shopify, Slack, Squarespace, Tealium Universal Data Hub, Trello, Unbounce, UserVoice, WooCommerce, WordPress, Zendesk

O FullStory oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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