eIssueTracking

eIssueTracking

Issue tracking software for small businesses

4/5 (1 avaliação)

Resumo do eIssueTracking

eIssueTracking by Giva is a cloud-based issue and incident tracking solution for businesses of all sizes. The software allows users to create and assign tickets, track and resolve incidents, set custom automation rules, prioritize tickets by dependencies and impact, send notifications, and more.

With eIssueTracking, users can manage all issues and incidents across their organization. The dashboard allows users to monitor all activity in real time to ensure that no ticket is overlooked or forgotten. Urgent tickets can be prioritized, and individual incidents can be linked to major issues. Configurable workflows enable the automation of manual tasks such as ticket classification and assignment, and requester notification, freeing up agents’ time.

eIssueTracking automatically suggests solutions to known issues before tickets are raised through the custom-branded self-service portal. Canned responses can be created and saved to speed up responses to common queries or notify customers. All conversations are centralized to provide agents with a full overview of ongoing issues. A range of reports can be generated to measure and track responsiveness, team productivity, and customer satisfaction.

Preços

A partir de
US$ 29,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Ásia, Austrália, Canadá, Europa, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

Inglês

eIssueTracking - Avaliações

Classificação geral
4/5
100% avaliações positivas
0
Excelente
1
Muito bom
0
Média
0
Ruim
0
Péssimo
Avaliador Verificado
Traduzir com Google

IT/Ecomm Management

Usado Mensal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 25/04/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, it helps ease and improve work process and issue management to increase functionality and resolve issues faster.

Vantagens

I can submit a ticket and it's severity level with a description so IT can funnel it to get fixed to the proper channels. It keeps communication between the entire team rather than one person working on the issue, and it eliminates duplicative work and patterns.

Desvantagens

I can't see if/when someone else on my team issues a ticket that may be similar to something I am going to.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação

8.0/10

Preço do eIssueTracking

A partir de
US$ 29,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

Recursos do eIssueTracking

  • Alertas/transferência
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Painel de atividades
  • Relatórios e estatística

  • API
  • Acompanhamento de atividades
  • Auditoria
  • Controle do acesso
  • Dados em tempo real
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de aplicativos
  • Integração de terceiros
  • Interface para arrastar e soltar
  • Notificações automáticas
  • Projeções
  • Relatórios em tempo real
  • Segurança de SSL

Mais informações sobre eIssueTracking

Principais recursos do eIssueTracking

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

Vantagens

• Users can track and resolve incidents, link incidents to major issues, automatically alert the relevant agents, and add notes to enable collaboration.

• Canned responses can be utilized to enable fast response to queries, and tickets can be prioritized based on their dependencies and impact.

• Ticket assignment and classification can be automated with custom automation rules.

• Solutions are intelligently suggested to customers before a ticket is raised to reduce the number of easily solvable issues being routed to agents.

• The dashboard provides users with real-time activity monitoring functionality, ensuring that no customer requests are overlooked.

Perguntas frequentes sobre o eIssueTracking

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o eIssueTracking.

P: Que tipo de planos o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 29,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

P: Quais são os principais recursos do eIssueTracking?

O eIssueTracking oferece os seguintes recursos:

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

P: Quem costuma usar o eIssueTracking?

Os clientes habituais do eIssueTracking são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o eIssueTracking está?

O eIssueTracking está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O eIssueTracking é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o eIssueTracking.

P: O eIssueTracking se integra com quais outros aplicativos?

Não temos informações sobre quais integrações o eIssueTracking oferece.

P: Que nível de suporte o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, Suporte por telefone