eIssueTracking

eIssueTracking

Issue tracking software for small businesses

4/5 (1 avaliação)

Resumo do eIssueTracking

O que é o eIssueTracking?

eIssueTracking by Giva is a cloud-based issue and incident tracking solution for businesses of all sizes. The software allows users to create and assign tickets, track and resolve incidents, set custom automation rules, prioritize tickets by dependencies and impact, send notifications, and more. With eIssueTracking, users can manage all issues and incidents across their organization. The dashboard allows users to monitor all activity in real time to ensure that no ticket is overlooked or forgotten. Urgent tickets can be prioritized, and individual incidents can be linked to major issues. Configurable workflows enable the automation of manual tasks such as ticket classification and assignment, and requester notification, freeing up agents’ time. eIssueTracking automatically suggests solutions to known issues before tickets are raised through the custom-branded self-service portal. Canned responses can be created and saved to speed up responses to common queries or notify customers. All conversations are centralized to provide agents with a full overview of ongoing issues. A range of reports can be generated to measure and track responsiveness, team productivity, and customer satisfaction.

Resumo do eIssueTracking

Preços

A partir de
US$ 29,00/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month


Recursos do eIssueTracking

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Canadá, Europa, África e Oriente Médio, Reino Unido, Estados Unidos
Idiomas
Inglês

Capturas de tela

Captura de tela do eIssueTracking: The dashboard gives users an overview of all open, assigned, and unassigned tickets
Captura de tela do eIssueTracking: The dashboard gives users an overview of all open, assigned, and unassigned tickets Captura de tela do eIssueTracking: Giva's reporting enables the identification of root causes Captura de tela do eIssueTracking: Users can track the number of tickets and responsiveness over time

eIssueTracking - Avaliações

eIssueTracking - Avaliações

Classificação geral
4
/
5 1 avaliações
Excelente
0

Muito bom
1

Regular
0

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4
Recursos
4
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4
100% dos usuários recomendam este app
Avaliador Verificado

IT/Ecomm Management

Overall, it helps ease and improve work process and issue management to increase functionality and resolve issues faster.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado
Setor: Varejistas
Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
Traduzir com Google

IT/Ecomm Management

Usado Mensal durante 6 a 12 meses
Avaliado em 25/04/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, it helps ease and improve work process and issue management to increase functionality and resolve issues faster.

Vantagens

I can submit a ticket and it's severity level with a description so IT can funnel it to get fixed to the proper channels. It keeps communication between the entire team rather than one person working on the issue, and it eliminates duplicative work and patterns.

Desvantagens

I can't see if/when someone else on my team issues a ticket that may be similar to something I am going to.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Recomendação do usuário
8/10
Baseado em 1 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do eIssueTracking

Preço do eIssueTracking

A partir de
US$ 29,00/mês
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

Team: $29/month
Business: $39/month
Professional: $69/month

Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 1 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do eIssueTracking

Recursos do eIssueTracking

API
Acompanhamento de atividades
Alertas/transferência
Auditoria
Controle do acesso
Dados em tempo real
Ferramentas de colaboração
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de aplicativos
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Relatórios e estatística
Relatórios em tempo real
Segurança de SSL
Visualização de dados
Recursos
4/5
Baseado em 1 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Mais informações sobre eIssueTracking

Mais informações sobre eIssueTracking

Principais recursos do eIssueTracking

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

Vantagens

• Users can track and resolve incidents, link incidents to major issues, automatically alert the relevant agents, and add notes to enable collaboration.

• Canned responses can be utilized to enable fast response to queries, and tickets can be prioritized based on their dependencies and impact.

• Ticket assignment and classification can be automated with custom automation rules.

• Solutions are intelligently suggested to customers before a ticket is raised to reduce the number of easily solvable issues being routed to agents.

• The dashboard provides users with real-time activity monitoring functionality, ensuring that no customer requests are overlooked.

Perguntas frequentes sobre o eIssueTracking

Perguntas frequentes sobre o eIssueTracking

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o eIssueTracking.

P: Que tipo de planos o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 29,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

Team: $29/month Business: $39/month Professional: $69/month

P: Quais são os principais recursos do eIssueTracking?

O eIssueTracking oferece os seguintes recursos:

  • Assignment Management
  • Dashboard
  • Escalation Management
  • Project Management
  • Recurring Issues
  • Task Management
  • Ticket Management

P: Quem costuma usar o eIssueTracking?

Os clientes habituais do eIssueTracking são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o eIssueTracking está?

O eIssueTracking está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O eIssueTracking é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o eIssueTracking.

P: O eIssueTracking se integra com quais outros aplicativos?

Não temos informações sobre quais integrações o eIssueTracking oferece.

P: Que nível de suporte o eIssueTracking oferece?

O eIssueTracking oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte online, Suporte por telefone