Sentinel RMS/LDK/EMS

Enterprise Software License Management Solutions

4,7 /5 (3 avaliações) Escreva uma avaliação!

Resumo do Sentinel RMS/LDK/EMS

O que é o Sentinel RMS/LDK/EMS?

Sentinel is an intellectual property management solution, which helps networking organizations and intelligent device manufacturers manage processes related to license enforcement through business models, workflow integration and software monetization. The platform lets users develop custom API license frameworks to promote data protection and secure digital identification.

Key features of Sentinel include license tracking, product activation, alerts/notifications, packaging, node management, and reporting. The platform allows enterprises to evaluate software for network and stand-alone deployments as well as remote users via multiple licensing types. Software developers can use the entitlement management system to manage licenses, tracking, activation, and reporting, as well as to facilitate product package building based on evolving market trends. The solution comes with a module to help manufacturers gain insight into product usage and generate reports on software performance, ensuring license compliance.

Sentinel can either be deployed on-premise or hosted in the cloud, providing multiple security functionalities such as White-box Cryptography, AppOnChip, and more to protect applications from reverse-engineering, tampering, and unauthorized usage. The tool allows firms to receive notifications about battery depletion and handle replacement orders without additional costs.

Resumo do Sentinel RMS/LDK/EMS

Preços

A partir de
N/A

Opções de preços

Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Contact Gemalto for pricing details.


Recursos do Sentinel RMS/LDK/EMS

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Canadá, Estados Unidos
Idiomas
Inglês

Capturas de tela

Captura de tela do Sentinel RMS/LDK/EMS: Sentinel: Admin control center screenshot
Captura de tela do Sentinel RMS/LDK/EMS: Sentinel: Admin control center screenshot Captura de tela do Sentinel RMS/LDK/EMS: Sentinel: Customer community screenshot Captura de tela do Sentinel RMS/LDK/EMS: Sentinel: License case codes screenshot

Sentinel RMS/LDK/EMS - Avaliações

Sentinel RMS/LDK/EMS - Avaliações

Classificação geral
4,7
/
5
Excelente
2

Muito bom
1

Regular
0

Ruim
0

Péssimo
0

Relação qualidade/preço
4
Recursos
4,5
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4,7
100% dos usuários recomendam este app
Avaliador Verificado

Reliable software licensing option!


Traduzir com Google
Ananya T.

I just want to say, good customer support

Cons: Data tracking not enough detailed
>licence renewal system not good as per UI perspective


Traduzir com Google
Carl T.

EMS for Enterprise

My organization uses all of these Sentinel solutions and we are happy with the features and support from Thales.


Traduzir com Google
Avaliador Verificado
Setor: Software
Traduzido para o Português

Reliable software licensing option!

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 31/07/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

Features, flexibility. We have customers on multiple platforms (Mac, Linux, Windows). Features are virtually endless!!!

Desvantagens

The complexity to configure and update seem to never go away. Customer service improved tremendously over past 2 or so years. Used Gemalto for 10+years.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Ananya T.
Traduzido para o Português

I just want to say, good customer support

Avaliado em 05/10/2015
Fonte da avaliação: Capterra

Cons: Data tracking not enough detailed
>licence renewal system not good as per UI perspective

Detalhamento da qualificação

Praticidade
Suporte ao cliente

Carl T.
Setor: Petróleo e energia
Porte da empresa: 10.001+ funcionários
Traduzido para o Português

EMS for Enterprise

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 11/07/2019
Fonte da avaliação: Capterra

My organization uses all of these Sentinel solutions and we are happy with the features and support from Thales.

Vantagens

The Sentinel EMS provides the features needed to support an increasing number of SaaS solutions marketed by my organization.

Desvantagens

It would be nice if the Enhanced Partner Portal used with the Sentinel EMS based more in the Cloud to ease maintenance tasks.

Traduzido para o Português

Resposta do Gemalto

Thank you for your feedback Carl. This has been noted as we seek to consistently improve our solutions to provide the very best user-experience for our customers.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 8.0/10

Recomendação do usuário
9/10
Baseado em 3 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Sentinel RMS/LDK/EMS

Preço do Sentinel RMS/LDK/EMS

A partir de
N/A
Teste Grátis
Assinatura
Relação qualidade/preço

Contact Gemalto for pricing details.

Contact Gemalto for pricing details.

Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 3 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Sentinel RMS/LDK/EMS

Recursos do Sentinel RMS/LDK/EMS

API
Acompanhamento de atividades
Alertas/transferência
Auditoria
Controle do acesso
Dados em tempo real
Ferramentas de colaboração
Gestão de conformidade
Gestão de permissões
Gestão do fluxo de trabalho
Importação/exportação de dados
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento
Monitoramento em tempo real
Notificações automáticas
Painel de atividades
Permissões por função
Relatórios e estatística
Visualização de dados
Recursos
4,5/5
Baseado em 3 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Mais informações sobre Sentinel RMS/LDK/EMS

Mais informações sobre Sentinel RMS/LDK/EMS

Principais recursos do Sentinel RMS/LDK/EMS

  • Central LM Server
  • Compliance Management
  • Custom Development
  • Systems Integration
  • Timing Rights

Vantagens

Market Leadership: Sentinel is a market leader with 51% market share in the licensing and software protection market (Frost &Sullivan 2018).
Technology Innovation: Sentinel received the Frost & Sullivan Best Practices Award for 2016 for innovation in emerging software monetization use cases.
Industry Expertise: Sentinel solutions are used by leading global brands in 32 different industries and market verticals.
Trusted Global Supplier: Sentinel has a strong global customer base with over 10,000 customers located in over100 countries
Decades of Experience: We have over 30 years of experience and the Sentinel brand is recognized worldwide.

Perguntas frequentes sobre o Sentinel RMS/LDK/EMS

Perguntas frequentes sobre o Sentinel RMS/LDK/EMS

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Sentinel RMS/LDK/EMS.

P: Que tipo de planos o Sentinel RMS/LDK/EMS oferece?

O Sentinel RMS/LDK/EMS oferece os seguintes planos de pagamento:

Modelo de preços: Assinatura

Teste Grátis: Disponível

Contact Gemalto for pricing details.

P: Quais são os principais recursos do Sentinel RMS/LDK/EMS?

O Sentinel RMS/LDK/EMS oferece os seguintes recursos:

  • Central LM Server
  • Compliance Management
  • Custom Development
  • Systems Integration
  • Timing Rights

P: Quem costuma usar o Sentinel RMS/LDK/EMS?

Os clientes habituais do Sentinel RMS/LDK/EMS são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Sentinel RMS/LDK/EMS está?

O Sentinel RMS/LDK/EMS está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o Sentinel RMS/LDK/EMS oferece?

O Sentinel RMS/LDK/EMS tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O Sentinel RMS/LDK/EMS é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Sentinel RMS/LDK/EMS.

P: O Sentinel RMS/LDK/EMS se integra com quais outros aplicativos?

Não temos informações sobre quais integrações o Sentinel RMS/LDK/EMS oferece.

P: Que nível de suporte o Sentinel RMS/LDK/EMS oferece?

O Sentinel RMS/LDK/EMS oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online