
Sobre o My Hours
My Hours is a cloud-based time tracking solution best suited for small teams and freelancers. Users can start time tracking on unlimited projects and tasks in seconds, generate insightful reports, and create invoices.
My Hours allows users to track time via a user-friendly and intuitive interface. Users can track in real-time, manually add time logs or resume tracking on existing time logs. Native iOS and Android apps give users the flexibility to track and manage time on-the-go, via mobile and tablet devices. Users can add information, descriptions, and duration to time logs, and assign them to specific projects or tasks. My Hours allows admins to enter or edit time log information for team members.
Users can generate and download detailed time reports, to gain valuable insight into team or individual performance. My Hours supports activity, projects, pivot and dashboard reports.
My Hours also allows users to manage project budgets and offers task, project and team member-based rate billing methods. Users can customize invoices and send them to their clients via email or download them as a PDF.
Preços a partir de:
6,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao My Hours
Principais benefícios do My Hours
• Save time and eliminate time sinks by tracking time automatically.
• Stay on top of time tracking data and work hours with My Hours reporting features.
• Enhance productivity by finding the most profitable projects through report analysis.
• Make accounting less complicated with accurate and user-friendly convincing features.
• Track time anywhere and anytime with My Hours iOS and Android apps.
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Mercados
Áustria, Austrália, Bélgica, Canadá, Suíça , Alemanha, Dinamarca, Finlândia, França, Reino Unido, Noruega, Rússia, Suécia, Eslovénia, Estados Unidos e outros 10
Idiomas
inglês
Preços a partir de:
6,00 US$/mês
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao My Hours
Imagens








Recursos
Total de recursos do My Hours: 44
Alternativas
TimeSheet

monday.com

Todoist

Hubstaff

Avaliações
Já tem o My Hours?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

- Setor: Design
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 9.0 /10
Maravilhoso!
Avaliado em 06/05/2022
Até o momento, estou maravilhado! Já estou migrando de outros sistema para ele e vou utilizar o...
Até o momento, estou maravilhado! Já estou migrando de outros sistema para ele e vou utilizar o plano gratuito mesmo, pois, me atende 100%!
Vantagens
Conheci a pouco tempo o My Hours e fiquei maravilhado! Estava a muito tempo procurando um sistema em que eu pudesse cronometrar meus serviços! Vi também que ele gera até um gráfico! Vai me ajudar muito a conseguir medir minha performance e melhorar minha precificação de serviços! Ainda não consegui ver todos os recursos, mas pelo que já utilizei, achei muito interessante!
Desvantagens
Obviamente que gerar um sistema desse é custoso, mas o período de testes poderia ser maior! Em 14 dias as vezes não é possível ter uma visão global de como o sistema funciona, o que pode gerar perda de possíveis clientes.

- Setor: Gestão de organizações sem fins lucrativos
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
My Hours for client work
Avaliado em 15/07/2019
Vantagens
The web-based version of My Hours is very easy to use. I like that I can track my time by client and by project. I use the free version and it meets almost all my needs. The website is fast, easy to navigate, and provides me the flexibility I need in tracking my billable hours.
Desvantagens
While the majority of my time is tracked on the web-based version, I do have the mobile version loaded on my phone. However, I have found it lacking in features and flexibility. Also, I create reports each month so I can create my client invoices, and the time sheets cannot be formatted with decimal time. In all fairness, this might be a feature in their paid subscriptions, but I don't need the majority of their paid features, so I will stay with the free version and convert the times to decimal separately.
- Setor: Escritório executivo
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Best Value for Money
Avaliado em 11/02/2022
I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the...
I find that it's much easier to provide a time sheet to my client, and I like the layout and the reporting function of My Hours. I'm now considering to upgrade my free plan so I can utilise the time budget feature.
Vantagens
There is so much value in the Free plan. It's easy to use, and I like the layout.
Desvantagens
I would love a desktop app for Mac please. Sometimes I forget to stop the timer on the browser. I'm afraid I don't like using the app on my phone as I find my phone distracting when I'm at work so rather not have to touch the phone.
Razões para escolher o My Hours
Toggle was the first time tracking software I used. I didn't quite like the layout for some reason. Having tried out MyHours.. I made the switch when I wanted to send out monthly time sheets to my client.Software anterior
TOGGLERazões para mudar para o My Hours
It was Free, and had all the features I wanted in the Free plan, and I like the layout.- Setor: Design
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 6.0 /10
Buggy but does what it needs to
Avaliado em 15/07/2019
Vantagens
It lets me record time for multiple team members on multiple projects for multiple clients. I like the stop/start timer function, as well as the option to input the start/stop times manually, or even JUST input the number of minutes spent.
Desvantagens
Recently the reporting functionality was changed and now it has become more difficult to pull a report on a single client's hours and projects. You have to pull a FULL report of everything and parse through each section to find what you are looking for. MUCH preferred how this feature worked BEFORE. Preferred the graphics, the circle charts to the bar graphs as well.
Overall the software is often buggy and mis-records hours if you use the timer function, sometimes adding an additional 24 hours into the time period.
Resposta do Spica
Hi Juliette,
thank you for your feedback, we appreciate it!
Please contact us at [email protected] to help you with the new reporting. It is still possible to download the report in the same way as before.
Best wishes,
My Hours Team
- Setor: Design
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Time will tell.
Avaliado em 29/10/2021
I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives...
I use MyHours every day. It keeps me sane. It stops we overworking or underworking. It also gives me the power to assess individual areas of my business, life, and projects so I can fine tune and not live in la la land when it comes to understanding how long creative projects (and non-creative for that matter) actually take. Critical when it comes to pricing projects and determining the right fee level.
Vantagens
You can copy from the previous week so you don't have to rebuild your timesheet.
You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.
Desvantagens
That it didn't have this until recently! You can see your whole week spread of projects, tasks, and time and edit the whole lot with an overview of everything.
Alternativas consideradas
HarvestRazões para escolher o My Hours
I was cost-cutting and bootstrapping a new business and wanted a simple entry-level way to keep track. MyHours offered that and then some.Software anterior
HarvestRazões para mudar para o My Hours
Price. MyHours is much better value overall.Perguntas frequentes sobre o My Hours
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o My Hours.P: Que tipo de planos o My Hours oferece?
O My Hours oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: 6,00 US$/mês
- Modelo de preços: Versão gratuita, Assinatura
- Avaliação gratuita: Disponível
Free: 0$ free for solo users Pro: 6$ per user / per month (billed annually) Pro: 7$ per user / per month (billed monthly)
P: Quem costuma usar o My Hours?
Os clientes habituais do My Hours são:
Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
P: Em que idioma o My Hours está?
O My Hours está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O My Hours é compatível com dispositivos móveis?
O My Hours é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O My Hours se integra com quais outros aplicativos?
O My Hours se integra com os seguintes aplicativos:
QuickBooks Payroll, Zapier
P: Que nível de suporte o My Hours oferece?
O My Hours oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para My Hours.