helppeople Cloud

helppeople Cloud

Spanish helpdesk solution for small to large businesses

5/5 (1 avaliação)

Resumo do helppeople Cloud

helppeople Cloud is a helpdesk solution which allows businesses of all sizes to manage assets, tickets, requirements, service level agreements (SLAs), projects, incidents, and more. The platform enables users to streamline support service processes via automated workflows, multi-device access and self-service portals.

helppeople Cloud comes with asset management functionality, which enables managers to track assets within their organization. Features include alerts, document storage, multi-channel communication, network monitoring, ticket tracking, and more. helppeople Cloud allows users to handle available inventory, asset movement, as well as predictive maintenance. The ticket management module lets administrators create custom forms for issues, products or departments and segment information based on various criteria such as areas served, technical details, and more.

helppeople Cloud’s reports and management statistics module provides insight into technician performance, active projects and open applications. The system enables managers to generate personalized reports and export information into PDF format. Users can group clients by company name, area, location and ratings. helppeople Cloud supports integration with various third-party solutions via an application programming interface (API).

Preços

A partir de
US$ 5,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Dispositivos

Porte da empresa

P
M
G

Mercados

Europa, América Latina, México, Estados Unidos

Idiomas

Inglês

helppeople Cloud - Avaliações

Classificação geral
5/5
100% avaliações positivas
1
Excelente
0
Muito bom
0
Média
0
Ruim
0
Péssimo
Avaliador Verificado
Traduzir com Google

E pero encía con Help People

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 16/11/2018
Fonte da avaliação: Capterra

Every day the experience is better.
The people of both companies are working together to fulfill the proposes and goal fixed with the tool.

Vantagens

Reduce steps to do the IT control specially with hardware and licenses with workstations and inventory

Desvantagens

To better the treacebility of the implementation to assure the client is doing well the tho ha with the product

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação

9.0/10

Preço do helppeople Cloud

A partir de
US$ 5,00/mês
Opções de preços
Avaliação gratuita
Assinatura
Relação qualidade/preço

Starter - $4.99 per agent per month or $49 per agent per year
Standard - $19.99 per agent per month or $199 per agent per year
Professional - $49.99 per agent per month or $499 per agent per year
Business - $99.99 per agent per month or $999 per agent per year

Recursos do helppeople Cloud

  • API
  • Alertas/transferência
  • Criação de relatórios personalizável
  • Gestão do fluxo de trabalho

  • Acompanhamento de atividades
  • Auditoria
  • Controle do acesso
  • Dados em tempo real
  • Ferramentas de colaboração
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de aplicativos
  • Integração de terceiros
  • Interface para arrastar e soltar
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Notificações automáticas
  • Painel de atividades
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Segurança de SSL

Mais informações sobre helppeople Cloud

Principais recursos do helppeople Cloud

  • Alerts / Escalation
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Hardware Inventory
  • Inventory Management
  • Multi-Channel Communication
  • SLA Management
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Software Inventory
  • Ticket Management

Perguntas frequentes sobre o helppeople Cloud

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o helppeople Cloud.

P: Que tipo de planos o helppeople Cloud oferece?

O helppeople Cloud oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 5,00/mês

Modelo de preços: Assinatura

Avaliação gratuita: Disponível

Starter - $4.99 per agent per month or $49 per agent per year
Standard - $19.99 per agent per month or $199 per agent per year
Professional - $49.99 per agent per month or $499 per agent per year
Business - $99.99 per agent per month or $999 per agent per year

P: Quais são os principais recursos do helppeople Cloud?

O helppeople Cloud oferece os seguintes recursos:

  • Alerts / Escalation
  • Customizable Branding
  • Document Storage
  • Email Integration
  • Hardware Inventory
  • Inventory Management
  • Multi-Channel Communication
  • SLA Management
  • Self Service Portal
  • Social Media Integration
  • Software Inventory
  • Ticket Management

P: Quem costuma usar o helppeople Cloud?

Os clientes habituais do helppeople Cloud são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte, Pequenas empresas

P: Em que idioma o helppeople Cloud está?

O helppeople Cloud está nos seguintes idiomas:

Inglês

P: Que tipo de planos o helppeople Cloud oferece?

O helppeople Cloud tem os seguintes planos de preços:

Assinatura

P: O helppeople Cloud é compatível com disponíveis móveis?

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o helppeople Cloud.

P: O helppeople Cloud se integra com quais outros aplicativos?

Não temos informações sobre quais integrações o helppeople Cloud oferece.

P: Que nível de suporte o helppeople Cloud oferece?

O helppeople Cloud oferece as seguintes opções de suporte:

FAQs, Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone