Sobre o Weave

Weave is the all-in-one customer communications and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. The first Utah company to join Y Combinator, Weave has set the bar for Utah startup achievement & work culture. In the past year, Weave has been included in the Forbes Cloud 100, Inc. 5000 fastest-growing companies in America, and was certified as a Great Place to Work. To learn more, visit www.getweave.com/newsroom/

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Principais benefícios do Weave

• Weave enables employees to automatically access customer information such as names, upcoming appointments, and overdue balances at every call.

• The application allows users to streamline call recording, tracking, and forwarding operations on a unified platform.

• Customer care teams can use the application to manage voicemail greetings and phone tree menus, even from remote locations.

• Weave lets professionals automatically send appointment reminders and custom messages to customers via text or email.

• Businesses can utilize Weave’s email marketing solution to send promotional messages and newsletters via email and communicate critical updates related to opening, temporarily closing, or re-opening of stores at a new location.

Consumidores típicos

  • Autônomos
  • Pequenas empresas (2-50)
  • Médias empresas (51-500)
  • Grandes empresas (500 ou mais)

Implantação

  • Baseado na nuvem
  • Instalação local

Mercados

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglês

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Imagens

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Recursos

Total de recursos do Weave: 74

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento
  • Agendamento de compromissos
  • Alertas do celular
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados visual
  • Análise de texto
  • Banco de dados de contatos
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Campos personalizáveis
  • Chamadas de áudio
  • Classificações/avaliações
  • Colaboração entre vários usuários
  • Compartilhamento de arquivos
  • Comunicação multicanal
  • Conferências telefônicas
  • Confirmação/lembretes
  • Conformidade com HIPAA
  • Controle do progresso de tarefas
  • Criação e design de formulários
  • Discussões/Fóruns
  • Ferramentas de colaboração
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de campanhas por e-mail
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de experiência do cliente
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão de projetos
  • Gestão de respostas
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gravação de chamadas
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Lembretes por SMS
  • Mensagens por voz
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento de revisões
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoração de chamadas
  • Notificação de avaliações
  • Notificações em tempo real
  • PBX
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para pequenas empresas
  • Permissões por função
  • Personalização
  • Pesquisa e filtro
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de interações
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Relatório de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online
  • Roteamento de chamadas
  • Solicitação de avaliação
  • Transmissão de voz online
  • Visualização de dados

Alternativas

Zipwhip

4,6
#1 alternativa ao Weave
Zipwhip is a cloud-based SMS marketing software that helps businesses in fitness, retail, healthcare, automotive,...

Podium

4,3
#2 alternativa ao Weave
Podium is a best-in-class messaging + payments platform for local businesses that generates leads, boosts online...

Vonage Business Communications

4,1
#3 alternativa ao Weave
Vonage Business provides a cloud-hosted business VoIP phone system, with customizable feature sets for the differing...

RingCentral MVP

4,2
#4 alternativa ao Weave
Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Experience HD-quality web, audio, and video,...

Avaliações

Classificação geral

4,1 /5
(353)
Relação qualidade/preço
3,9/5
Recursos
4,1/5
Praticidade
4,3/5
Suporte ao cliente
3,4/5

Já tem o Weave?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Exibindo 5 avaliações de 353
Annelise
Classificação geral
  • Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Essential for business

Avaliado em 28/07/2021

Vantagens

I love the way the platform interacts with our patients. They are always growing and adding new products. Some I stay with and some I don't. But I love the fact that the company is always looking at improving the products and experiences for users.

Desvantagens

ISometimes it's hard to know who to contact and get help for issues needed. The company has grown so fast, there always seems to be a new rep assigned, and another one calling me.

Megan
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 6.0 /10

Software is great. Customer service could use some work

Avaliado em 24/05/2022

Vantagens

The features are great once you get them going. We love that our patients name pops up on the screen as they are calling so we can pull their chart up before we ever answer. The Google reviews sending is also helpful. The texting is a great feature. The service itself is great once it is set up correctly.

Desvantagens

Every time we have on boarded a new location there have been issues. We have had calls somehow going to random workers cell phones instead of ringing in the office. We have had faxes not coming through. One time the onboarder just quit in the middle of onboarding and it took us days to reach someone to complete the onboarding. It also does not integrate with therapy software so we miss out on a lot of the features. Also when if the phones go down it is nearly impossible to reach an actual person for assistance.

Marlissa
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 7.0 /10

Decent

Avaliado em 07/10/2022

Most of time pretty happy with program there are a few simple things I think can be changed

Most of time pretty happy with program there are a few simple things I think can be changed

Vantagens

Def easy to use
User friendly
Easy training

Desvantagens

Family linking . You should be able to do family notes. Search children by contacts as well

Marsha
Classificação geral
  • Setor: Consultório médico
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 0.0 /10

Customer Service is terrible!!

Avaliado em 17/11/2022

We loved everything about Weave until September 12th when we installed a new server and updated our...

We loved everything about Weave until September 12th when we installed a new server and updated our dental software to the latest version. After that, only the phones would work!! Their software would not sync with our dental software so we had to return to just manual confirmations. We went back and forth with them trying to resolve the issue for 2 months!! Working with their support team was TERRIBLE!! They would not keep in contact with us as to what was happening and when we would reach out to them, it would take days to get a response, then the response would be something ridiculous like, "the technician couldn't find his dog last night" or "the technician is out sick". They did not think it was an emergency their product was not working!! When I informed them we would be taking our business elsewhere, their response was, "I don't really blame you"!

Vantagens

We loved everything about the software and the phone system!

Desvantagens

Their customer service representatives don't seem to care when you have issues with their product.

Heather
Classificação geral
  • Setor: Hospitais e Saúde
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

New to Weave

Avaliado em 06/09/2022

Vantagens

I love their text to pay option and their direct patient messages!

Desvantagens

We are very new to this software so have not worked out the kinks quite yet. I don't like that they switch your contact several times at the beginning as you navigate the new software. I wish you could send out multiple payment texts at once.

Exibindo 5 avaliações de 353 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Weave

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Weave.

O Weave oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de:
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Avaliação gratuita: Não disponível

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Os clientes habituais do Weave são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

O Weave está nos seguintes idiomas:

inglês

O Weave é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

O Weave se integra com os seguintes aplicativos:

ChiroTouch, Compulink Healthcare Solutions, Crystal Practice Management, Curve Dental, Dentrix, Dentrix Enterprise, Easy Dental, Eyefinity Practice Management, MacPractice DDS, MacPractice MD, MaximEyes, Mindbody, Practice Fusion, PracticeWorks, RevolutionEHR, TRAKnet, TotalMD

O Weave oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo

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