
Sobre o Weave
Weave é uma plataforma tudo-em-um para comunicação e engajamento com o cliente voltado para pequenas empresas. Desde a primeira chamada telefônica até a fatura final e todos os pontos de contato, a Weave conecta toda a jornada do cliente. As soluções de software da Weave transformam a maneira como as empresas locais atraem, comunicam-se e envolvem os clientes para expandir os negócios. Primeira empresa a se juntar ao Y Combinator, a Weave estabeleceu o padrão para a cultura de trabalho de conquista de startups. No ano passado, a Weave foi incluída nas listas Cloud 100 da Forbes e Inc. 5000 e recebeu a certificação Great Place to Work. Saiba mais visitando o site.
Preços a partir de:
Sem informação do fornecedor
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Weave
Consumidores típicos
- Autônomos
- Pequenas empresas (2-50)
- Médias empresas (51-500)
- Grandes empresas (500 ou mais)
Implantação
- Baseado na nuvem
- Instalação local
Mercados
Canadá, Estados Unidos
Idiomas
inglês
Preços a partir de:
Sem informação do fornecedor
- Versão gratuita
- Teste Grátis
- Assinatura
5 principais alternativas ao Weave
Imagens





Recursos
Total de recursos do Weave: 111
Alternativas
GoTo Connect

Nextiva

Podium

Airdesk

Avaliações
Já tem o Weave?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
- Setor: Saúde, bem-estar e condicionamento físico
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Weave is a great all in one tool.
Avaliado em 06/03/2023
Excellent. We love Weave.
Excellent. We love Weave.
Vantagens
I like that it integrates with Eaglesoft. And that it is constantly getting better.
Desvantagens
Hoping the marketing portion will get better. Sorting our patients that are overdue, and sending them emails, vs us uploading the list ourselves.
- Setor: Consultório médico
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de um ano
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 3.0 /10
Great Product. Support Absolutely is the Worse.
Avaliado em 16/09/2021
When it works, its great. When it breaks, plan on spending an extremely long time to get the issue...
When it works, its great. When it breaks, plan on spending an extremely long time to get the issue rectified.
Support is:
Very slow with acknowledging an issue.
Slow response to the issue at hand.
No sense of urgency, especially when phones are lifelines of the business.
Constantly explaining to each support rep of how our particular system is setup.
Most all frontline reps are not familiar with an enterprise setup resulting is trial and error troubleshooting.
Vantagens
Hippa compliant, Chat features, simple interface, all-in-one product
Desvantagens
Support is terrible. Extremely long wait times both by phone, chat and email. If deploying in multiple locations, be VERY CAUTIOUS. Sales reps are quickly to sign you up, and no single point of contact.
- Setor: Consultório médico
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 0.0 /10
When my phone number was transported over to Weave they did not have my number working for 2...
Avaliado em 27/11/2019
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the rest of the company are not fully trained in both how to set up...
[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the rest of the company are not fully trained in both how to set up your phone line or the phone and how to use their system. I called customer service 8 times today to be hung up on. So I finally called the sales line to get an answer. There online help support didn't have access to the PIN number. So i have asked for a phone call back like I did two weeks ago left on the online help support message and the phone does not take messages. The help center through the sales department didn't know that PIN
Vantagens
I was sold on all I was told is was going to do for me and my business. None of it true. There is no phone personal message even thought I have set one up both on the phone and on line. There is no forwarding the call to my cell phone number. The training videos do not cover how to set up call forwarding and text messaging that me or my office staff understand.
Desvantagens
I had no phone service for 2 business days. We I called my assigned customer representative she didn't care that I had no phone service. She even called the number the next day and couldn't get through as the phone service had not been turned on by Weave. They did not send us a cordless phone that we ordered, they sent 5 separate phones which would ring randomly in set up in different rooms. You could not answer the call in the room you were in I had to leave a patient and run into another room to answer. the video she sent us to set things up was a different model. Afterall of this I decided to take my numbers to my prior service. They will not give me the information to do so. I explained I was going to do this and why. I had to call back to get my account number which took me several phone calls and waiting on hold to do. I explained why I need the account number. I sent the signed consent off to my new phone service, it was refused as they now needed a PIN number. This is odd as no one at Weave knows anything about PIN numbers. This has been going on for two weeks now.
- Setor: Instituições religiosas
- Porte da empresa: 11 - 50 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Happy Customer
Avaliado em 06/03/2023
Very positive
Very positive
Vantagens
We use Weave as our primary VOIP system. It has been a very good solution for our organization
Desvantagens
There really isn't anything I would poi t to as a flaw in this system
- Setor: Hospitais e Saúde
- Porte da empresa: 2 - 10 funcionários
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 8.0 /10
Weave Review
Avaliado em 09/03/2023
Vantagens
Integration was very easy and works directly with Eaglesoft schedule which is nice. I enjoy being able to text patients and not always having to call and it saves time on our work load.
Desvantagens
My cons would be it would be nice for payments if there was a portal or someway of online paying with Weave we could attach to our website rather then text to pay. It would be nice to integrate with Eagelsoft on statements.Sometimes it can be hard if the whole system goes down then we are unable to take calls, collect payments, etc.
Perguntas frequentes sobre o Weave
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Weave.P: Que tipo de planos o Weave oferece?
O Weave oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de:
- Modelo de preços: Assinatura
- Avaliação gratuita: Não disponível
P: Quem costuma usar o Weave?
Os clientes habituais do Weave são:
Profissional autônomo, 2 - 10, 11 - 50, 51 - 200, 201 - 500, 501 - 1 000, 1 001 - 5 000
P: Em que idioma o Weave está?
O Weave está nos seguintes idiomas:
inglês
P: O Weave é compatível com dispositivos móveis?
O Weave é compatível com os seguintes dispositivos:
Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)
P: O Weave se integra com quais outros aplicativos?
Não temos informações sobre quais integrações o Weave oferece.
P: Que nível de suporte o Weave oferece?
O Weave oferece as seguintes opções de suporte:
Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, Bate-papo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Weave.
- Sistemas de Agendamento de Compromissos
- Software de Comunicações Unificadas
- Software de Aviso de Compromissos
- Software de Gestão de Reputação
- Software FSM (Gerenciamento de Serviços de Campo)
- Software para Automatização de Formulários
- Sistemas VoIP
- Software de Gestão de Reviews e Avaliações Online
- Software de Comunicação de Equipe
- Software de Mensagem Instantânea e Chat
- Sistemas de Agendamento
- Ferramentas de Email Marketing
- Software de Experiência do Cliente
- Software de Calendário
- Software de Satisfação do Cliente
- Software de Comunicação com Cliente