Sobre o Urbest

Urbest is a cloud-based software for facilities and maintenance designed to help organisations and its users manage offices, hotels, flats and virtually any type of building. The platform enables managers to streamline approval workflows and organize data related to descriptions, quotes, invoices, appointments, and more.

Urbest comes with world class communication tools, where users can start group discussions and share photos in real-time on any mobile or web enabled device. The product offers a host of features such as role-based permissions, payment processing, purchases for order tracking, issue reporting, ratings, documents management, alerts, all via an easy-to-use interface.

Urbest allows organisations to monitor issues and gain insight into the satisfaction of tenants via instant notifications. Its customizable analytics enable managers to analyse job requests, the resolution of issues, and reviews. Plus, the reporting module allows users to schedule email reminders for completed tasks, new user ratings, or urgent matters, and export the information into XLS, CSV or XML formats.

Principais benefícios do Urbest

• Easy to use interface
• Customisable categories
• Real-time updates, notifications and collaboration on tasks
• Consolidation of requests
• Creation of a group of service providers
• Improved responsiveness
• Real-time monitoring of your building's activity
• Improved knowledge of your building and its needs,
• Saving time by eliminating repetitive administrative tasks (follow-up, reporting, recording information, etc.)
• Compliant with GDPR

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Reino Unido

Idiomas

francês, holandês, inglês, polonês, português

Imagens

Urbest categories page
Urbest dashboard
Urbest user management
Urbest real-time analytics
Urbest weekly report
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Urbest - Vídeo
Captura de tela do Urbest: Urbest categories page Captura de tela do Urbest: Urbest dashboard Captura de tela do Urbest: Urbest user management Captura de tela do Urbest: Urbest real-time analytics Captura de tela do Urbest: Urbest weekly report

Recursos

Total de recursos do Urbest: 78

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de inquilinos
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Alertas/notificações
  • Alertas/transferência
  • Análise de dados em tempo real
  • Armazenamento de arquivos
  • Atualização em tempo real
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de empreiteiras
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Comunicação multicanal
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de qualidade
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação de ordem de serviço
  • Custos do trabalho
  • Ferramentas de colaboração
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de tickets de suporte
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de clientes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de controle de qualidade
  • Gestão de expedição
  • Gestão de filas
  • Gestão de formulários
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de incidentes de TI
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de lances
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão do contribuinte
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Imóveis residenciais
  • Indicadores de desempenho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Monitoramento
  • Monitoramento em tempo real
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/estimativas
  • Para escolas
  • Para gestão de instalações
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do inquilino
  • Processamento de pagamentos
  • Propriedades comerciais
  • Questionários e feedback
  • Rastreamento de reclamações
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento de trabalho
  • Relatórios e análise de dados
  • Relógio de ponto online
  • Roteamento

Alternativas

Jobber

4,6
#1 alternativa ao Urbest
O Jobber é uma solução de gestão de trabalho de campo baseada na nuvem que permite que pequenas e médias empresas...

simPRO

4,2
#2 alternativa ao Urbest
simPRO is a powerful field service management software solution that helps trade contractors streamline operations to...

UpKeep

4,7
#3 alternativa ao Urbest
O UpKeep é um software de gestão de manutenção computadorizada móvel (CMMS) que permite aos usuários gerenciar sua...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternativa ao Urbest
QuickBooks Online Advanced is a web-based accounting & business management solution which enables small businesses to...

Avaliações

Classificação geral

4,7 /5
(27)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,5/5
Praticidade
4,8/5
Suporte ao cliente
4,8/5

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Exibindo 5 avaliações de 27
Luc P.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 11-50 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

A very good software that makes our lives easier

Avaliado em 20/12/2019

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as...

We have several offices and Urbest helps us centralize all requests and act as efficiently as possible. This is very important for our teams.

Vantagens

Very easy to use, our team is very happy to use this software daily.

Desvantagens

Nothing to say here. Everything works like a charm.

Resposta do Urbest

Thanks Luc,
It's a pleasure to help you along your growth and new offices.

Alexis V.
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Computer Aid Facitily Mngt System: Urbest tops the league

Avaliado em 13/09/2019

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one...

As said above, the reporting of problems is often a bottleneck in traditional systems whereby one will see the problem and will have to call/email/ or phone the helpdesk to report it. Not with Urbest. One can do it directly via its mobile-app. And this is empowering the user, giving the chance to participate in making the building a building users want to be proud of. Personally I was impressed by how easy it is to get going with the software. From taking the decision to having it running, no more than a week passed by. In fact, a couple of days after the decision, I was already accessing the software and setting up the few bits and pieces needed. A week after everyone in my organisation could go ahead and use it.

Vantagens

The fact this software isn't presented as a traditional software. It is a service ; it is there ; it runs. You barely have anything to do to get it going for your organisation. That's the beauty of an easy-to-use software that sits in the cloud and can be accessed as a software-as-a-service. The graphic is great and minimalist so you see things. You don't have to learn it to get going. Simple is key and that's the main adjective to it. KISS: Keep it Simple and Straightforward fits this software perfectly. And when it comes to its core, it is great as it captures the information at source: it gives the user who sees the problem to report it directly in the system there and then. And that is the essence of a good system where the whole community is involved and one can see how her/his issue is resolved in near real time.

Desvantagens

Difficult to fault this software. Yes maybe it doesn't have all the features of a Maximo (IBM) or Planon but do we need these features? No.

Resposta do Urbest

Thank you Alexis! We continuously strive to improve our product and if there are other ways that you think Urbest can help solve problems for you or add more value - then please do share these with us!

Best,
Team Urbest

Tom D.
Classificação geral
  • Setor: Imóveis comerciais
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Limpide, Fluide, une évidence

Avaliado em 09/04/2021

Vantagens

sa fluidité et sa prise en main rapide
pour les équipes, URBEST est vite devenu une évidence car répond à une vraie problématique de préparation et reporting des sujets courants

Desvantagens

le menu recherche d'immeuble du départ, pas assez fluide comme le reste de l'appli

Resposta do Urbest

Thanks Tom!
We appreciate your feedback and we are working on improving this in our next releases!

Urbest team

Francois D.
Classificação geral
  • Setor: Administração pública
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

maintenance

Avaliado em 30/09/2020

une bonne idée au départ, la première version était plus lisible de mémoire.

une bonne idée au départ, la première version était plus lisible de mémoire.

Vantagens

toutes les demandes sont centralisées, la possibilité de mettre des photos

Desvantagens

manque de visibilité sur smartphone en tant qu'intervenant sur les demandes.

Resposta do Urbest

Bonjour,
Je vous remercie pour votre retour, nous travaillions au quotidien pour ameliorer urbest et vous simplifier la vie, n'hesitez pas a nous faire par de vos remarques sur [email protected]

Catriona C.
Classificação geral
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 1.001-5.000 funcionários
  • Usado Outro durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Urbest is the innovation all modern Facilties Management companies needed yesterday

Avaliado em 28/02/2020

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through...

It has solved the issue of giving building users self service reporting, not going through antequated methods of calls/emails.

It has resolved the issue of being unable to capture ongoing feedback from users on our request resolution and satisfaction.

It hasn't resolved our issue of having a slow/bulky CAFM that isn't lean in its workflow

Vantagens

The simplicity, user friendliness, modern approach and workflow.

It makes FM so simple it's a surprise that we didn't already switch to it. Giving a tool to all building users to report to FM teams their issues is like tracking a pizza order on domino's, everyone should have it.

Having a simple workflow for FM teams to organise and be faster at reacting/resolving in all transparency is a step towards even having a FM as a self service linked to a marketplace for independent ad hoc workers which is where the industry may go.

Desvantagens

Integration with our existing CAFM is possible but the overlap of functionalities has made it difficult for our IS teams to draw the line. Integrating directly with our purchasing/finance system could be the solution but the build, dashboard, monitoring would need to be very robust for the teams to feel reassured.

It could/should do so much more as an FM app in the future e.g. geolocalisation, way finding, community building if Urbest doesn't want to be the app that just gets integrated into other ''sexier'' apps

Resposta do Urbest

Thanks Catriona! We understand the needs of customers and this is why we are building more things and expect to see very soon PO/Invoice management live in our product and a few more things up our sleeve. We look forward to helping Bouygues UK strengthen it's portfolio and services.

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Perguntas frequentes sobre o Urbest

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Urbest.

O Urbest oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 600,00/ano
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do Urbest.

Os clientes habituais do Urbest são:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

O Urbest está nos seguintes idiomas:

francês, holandês, inglês, polonês, português

O Urbest é compatível com os seguintes dispositivos:

Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Não temos informações sobre quais integrações o Urbest oferece.

O Urbest oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

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