Sobre o Synder

Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:

Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.

Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.

Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).

Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.

Principais benefícios do Synder

One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Austrália, Canadá, Reino Unido, Estados Unidos

Idiomas

inglês

Imagens

Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero
Facilitate online payments with credit cards
Record historical transactions for an unlimited period
Control your transactions and undo any in a click
Spend less time to reconcile
Profit from flexible settings
Ver mais 7
Synder - Vídeo
Captura de tela do Synder: Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero Captura de tela do Synder: Facilitate online payments with credit cards Captura de tela do Synder: Record historical transactions for an unlimited period Captura de tela do Synder: Control your transactions and undo any in a click Captura de tela do Synder: Spend less time to reconcile Captura de tela do Synder: Profit from flexible settings

Recursos

Total de recursos do Synder: 40

  • Acompanhamento de atividades
  • Armazenamento de dados seguros
  • Banco de dados integrado
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade
  • Controle de despesas
  • Coordenação de contas
  • Criação de faturas
  • Detecção de duplicados
  • Faturação online
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de registros
  • Gestão de canais
  • Gestão de clientes
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de recibos
  • Gestão do fluxo de caixa
  • Gestão financeira
  • Histórico de faturas
  • Histórico de transações
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Livro de contas a receber
  • Monitoramento de transações
  • Múltiplas moedas
  • Pagamentos eletrônicos
  • Pagamentos online
  • Pagamentos parciais
  • Pesquisa e filtro
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento de estoque
  • Relatório de historiais
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios personalizáveis
  • Sincronização de dados

Alternativas

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#1 alternativa ao Synder
O QuickBooks Enterprise é um software de contabilidade para pequenas empresas que fornece aos usuários acesso em tempo...

Acumen

3,5
#2 alternativa ao Synder
Acumen is an accounting software that helps enterprises manage and streamline accounting operations on a centralized...

Xero

4,3
#3 alternativa ao Synder
Xero is a cloud-based small business accounting software with tools for managing invoicing, bank reconciliation,...

Odoo

4,2
#4 alternativa ao Synder
O Odoo é um pacote de aplicativos de negócios de código aberto personalizáveis e integrados. A maioria das necessidades...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(198)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,8/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,9/5

Já tem o Synder?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 198
Sha lynn S.
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Platform Excellent Customer Service

Avaliado em 10/06/2020

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Vantagens

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Desvantagens

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Scott K.
Classificação geral
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 9.0 /10

Synder App - They Do One Thing and Do It Well

Avaliado em 09/04/2021

It was excellent. We went from a Quickbooks Desktop workflow that included emails/post-its to a...

It was excellent. We went from a Quickbooks Desktop workflow that included emails/post-its to a fully streamlined, automated workflow. While we could have stayed with Quickbooks Desktop, we shifted to Quickbooks Online with little or no effort on the Synder app.

Vantagens

Loved the flexibility of the application to act as a conduit for our transactions. Support staff [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] were fantastic to help us through testing and onboarding.

They support multiple transactional sources.

Desvantagens

We had some glitches at first and had some display issues using various browsers. The support staff helped to rectify the issues and kept us in the loop throughout the process.

Jadon L.
Classificação geral
  • Setor: Filantropia
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

review

Avaliado em 28/05/2019

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vantagens

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Desvantagens

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Wayne W.
Classificação geral
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Semanal durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Saved me hours !!

Avaliado em 09/03/2021

Importing current and historical transactions into Quickbooks

Importing current and historical transactions into Quickbooks

Vantagens

The web interface is well done, easy to understand without watching videos or reading tutorials.

Desvantagens

It would be better for small businesses to be able to buy more Syncs from the lowest cost package. Business volume fluctuates monthly,

Jamie S.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Synder Invoicing

Avaliado em 08/06/2020

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!

Vantagens

The real time sync and integration with quickbooks

Desvantagens

We hope to be able to customize our invoice email with our logo

Exibindo 5 avaliações de 198 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Synder

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Synder.

O Synder oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 19,99/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Não temos informações sobre os recursos do Synder.

Os clientes habituais do Synder são:

Profissional autônomo, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

O Synder está nos seguintes idiomas:

inglês

O Synder é compatível com os seguintes dispositivos:

O Synder se integra com os seguintes aplicativos:

Authorize.Net, Ecwid, GoCardless, Gusto, IntegraPay, LawPay, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero

O Synder oferece as seguintes opções de suporte:

Email/Help Desk, FAQs/Fórum, Base de conhecimento, Suporte por telefone, 24 horas por dia (representante ao vivo), Bate-papo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Synder.