Sobre o Synder

Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:

Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.

Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.

Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).

Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.

Preços a partir de:

US$ 19,99/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura

Principais benefícios do Synder

One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support

Dispositivos

Porte da empresa

P M G

Mercados

Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália

Idiomas

Inglês

Preços a partir de:

US$ 19,99/mês

  • Teste Grátis
  • Assinatura

Imagens

Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero
Facilitate online payments with credit cards
Record historical transactions for an unlimited period
Control your transactions and undo any in a click
Spend less time to reconcile
Profit from flexible settings
Ver mais 7
Synder - Vídeo
Captura de tela do Synder: Synchronize online payment processors and e-commerce platforms with QuickBooks/Xero Captura de tela do Synder: Facilitate online payments with credit cards Captura de tela do Synder: Record historical transactions for an unlimited period Captura de tela do Synder: Control your transactions and undo any in a click Captura de tela do Synder: Spend less time to reconcile Captura de tela do Synder: Profit from flexible settings

Recursos

Total de recursos do Synder: 24

  • Acompanhamento de atividades
  • Armazenamento de dados seguros
  • Banco de dados integrado
  • Bate-papo
  • Cobrança e faturamento
  • Conciliação bancária
  • Controle de despesas
  • Coordenação de contas
  • Criação de relatórios personalizável
  • Detecção de duplicados
  • Geração de relatórios de vendas
  • Gerenciamento de registros
  • Gestão de clientes
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de recibos
  • Histórico de transações
  • Integração de terceiros
  • Monitoramento de transações
  • Múltiplas moedas
  • Processamento de faturas
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de historial
  • Sincronização de dados
  • Visualizações filtradas

Alternativas

QuickBooks Online

4,3
#1 alternativa ao Synder
O QuickBooks Online é uma solução de contabilidade completa para pequenas empresas, que permite aos usuários gerenciar...

Xero

4,3
#2 alternativa ao Synder
Xero is a cloud-based small business accounting software with tools for managing invoicing, bank reconciliation,...

Clio

4,7
#3 alternativa ao Synder
O Clio Suite é um software para escritórios de advocacia baseado em nuvem que transformará a maneira como o seu...

Kashoo

4,5
#4 alternativa ao Synder
Kashoo is simple cloud accounting for small business owners who want the control and simplicity of doing their own...

Avaliações

Classificação geral

4,8 /5
(186)
Relação qualidade/preço
4,7/5
Recursos
4,8/5
Praticidade
4,7/5
Suporte ao cliente
4,9/5

Já tem o Synder?

Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.

Escreva uma avaliação!
Exibindo 5 avaliações de 186
Sha lynn S.
Classificação geral
  • Setor: Contabilidade
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Mensal durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Great Platform Excellent Customer Service

Avaliado em 10/06/2020

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother

Vantagens

I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.

Desvantagens

Needs a few features added. Like classes for PayPal

Jamie S.
Classificação geral
  • Setor: Software
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Synder Invoicing

Avaliado em 08/06/2020

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...

We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!

Vantagens

The real time sync and integration with quickbooks

Desvantagens

We hope to be able to customize our invoice email with our logo

Michael W.
Classificação geral
  • Setor: Redação e edição de texto
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

I recommend Synder for Stripe Transactions

Avaliado em 13/02/2021

I am happy with the service and the application

I am happy with the service and the application

Vantagens

Once setup it helps transfer Stripe raw transaction data into Quickbooks Desktop software. It saves me a lot of time.

Desvantagens

It took awhile to setup the app. However, I had great customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She helped me quite a bit to get things working.

Jadon L.
Classificação geral
  • Setor: Filantropia
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Praticidade
  • Probabilidade de recomendação 5.0 /10

review

Avaliado em 28/05/2019

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs

Vantagens

The tool is very easy to use. I was up and running within minutes

Desvantagens

nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records

Matthew N.
Classificação geral
  • Setor: Consultoria de gestão
  • Porte da empresa: Profissional autônomo
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação

Classificação geral

  • Relação qualidade/preço
  • Praticidade
  • Suporte ao cliente
  • Probabilidade de recomendação 10.0 /10

Synder keeps winning my heart over again

Avaliado em 31/12/2020

Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and...

Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and customer support. I consider myself an advanced user, and when I ran into an issue this morning, Lizzie helped me solve the issue quickly over chat.

Vantagens

I can manage multiple client connections under my single login. Once set up, each account runs on auto-pilot. I use Synder to process 300+ transactions currently, all of which I'd have to manually process without the software.

Desvantagens

Minor user preferences could be improved, such as having an option for a longer period before being automatically logged out.

Exibindo 5 avaliações de 186 Leia todas as avaliações

Perguntas frequentes sobre o Synder

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Synder.

O Synder oferece os seguintes planos de pagamento:

  • A partir de: US$ 19,99/mês
  • Modelo de preços: Assinatura
  • Teste Grátis: Disponível

Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year

O Synder oferece os seguintes recursos:

  • Bank Reconciliation
  • Billing & Invoicing
  • Client Management
  • Expense Tracking
  • Multi-Currency

Os clientes habituais do Synder são:

Pequenas empresas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte

O Synder está nos seguintes idiomas:

Inglês

Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Synder.

O Synder se integra com os seguintes aplicativos:

Gusto, LawPay, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero

O Synder oferece as seguintes opções de suporte:

Suporte por telefone, Suporte online, FAQs, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo

Categorias relacionadas

Veja todas as categorias de software encontradas para Synder.