Synder
Sobre o Synder
Synder automatically brings detailed transaction data from Shopify/Amazon/Stripe/PayPal/Square, and more into accounting solutions such as QuickBooks and Xero, allowing companies to manage their finances in and accounting in a single place. It also improves sales enabling one-click online credit card payments through invoices or simple payment links. What you can do with the app:
Upon initial setup, synchronize ongoing and historical Shopify, Amazon, Stripe, PayPal, Square, etc. transactions with QuickBooks and Xero automatically.
Record and categorize all the necessary transaction details like fees, taxes, and tips into the accounting. Apply payments to invoices, prevent duplicate information, and undo wrong data syncs in a click to keep books accurate.
Create and send one-click invoices with ease and receive online credit card payments from whatever sources(websites, emails, social media platforms, messengers, and more).
Get immediate help from free live support available for any Synder user via live chat, phone, or email and get your questions answered right away.
Preços a partir de:
US$ 19,99/mês
- Teste Grátis
- Assinatura
Compare com as alternativas mais populares
Principais benefícios do Synder
One-time setup
Automated workflow on the background
Accurate accounting books
Facilitated invoicing and online payments
Instant support
Dispositivos
Porte da empresa
Mercados
Idiomas
Preços a partir de:
US$ 19,99/mês
- Teste Grátis
- Assinatura
Compare com as alternativas mais populares
Imagens

Recursos
Total de recursos do Synder: 24
- Acompanhamento de atividades
- Armazenamento de dados seguros
- Banco de dados integrado
- Bate-papo
- Cobrança e faturamento
- Conciliação bancária
- Controle de despesas
- Coordenação de contas
- Criação de relatórios personalizável
- Detecção de duplicados
- Geração de relatórios de vendas
- Gerenciamento de registros
- Gestão de clientes
- Gestão de impostos de vendas
- Gestão de recibos
- Histórico de transações
- Integração de terceiros
- Monitoramento de transações
- Múltiplas moedas
- Processamento de faturas
- Rastreamento de estoque
- Rastreamento de historial
- Sincronização de dados
- Visualizações filtradas
Alternativas
QuickBooks Online
Xero
Clio

Kashoo
Avaliações
Já tem o Synder?
Ajude os compradores de software! As avaliações de programas ajudam outras pessoas a tomarem melhores decisões.
Escreva uma avaliação!
- Setor: Contabilidade
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Mensal durante Avaliação gratuita
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Great Platform Excellent Customer Service
Avaliado em 10/06/2020
Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother
Great!! I will continue to work with it to perfect my process and make the automation smoother
Vantagens
I really like the platform. Clean imports. It was refreshing compared to other platforms I have tried. And [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], the tech, is just a chat away and super helpful.
Desvantagens
Needs a few features added. Like classes for PayPal
- Setor: Software
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Synder Invoicing
Avaliado em 08/06/2020
We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay...
We implemented synder to allow us to invoice multi-currencies and give customers the ability to pay by credit card. This has made our AR operations much more efficient!
Vantagens
The real time sync and integration with quickbooks
Desvantagens
We hope to be able to customize our invoice email with our logo
- Setor: Redação e edição de texto
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante Mais de dois anos
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
I recommend Synder for Stripe Transactions
Avaliado em 13/02/2021
I am happy with the service and the application
I am happy with the service and the application
Vantagens
Once setup it helps transfer Stripe raw transaction data into Quickbooks Desktop software. It saves me a lot of time.
Desvantagens
It took awhile to setup the app. However, I had great customer service from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She helped me quite a bit to get things working.
- Setor: Filantropia
- Porte da empresa: 2-10 funcionários
- Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Praticidade
- Probabilidade de recomendação 5.0 /10
review
Avaliado em 28/05/2019
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
bookkeeping and accounting. much neede tool to expedite our needs
Vantagens
The tool is very easy to use. I was up and running within minutes
Desvantagens
nothing. I had a very successful time integrating the app into our normal bookkeeping records
- Setor: Consultoria de gestão
- Porte da empresa: Profissional autônomo
- Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
-
Fonte da avaliação
Classificação geral
- Relação qualidade/preço
- Praticidade
- Suporte ao cliente
- Probabilidade de recomendação 10.0 /10
Synder keeps winning my heart over again
Avaliado em 31/12/2020
Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and...
Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and customer support. I consider myself an advanced user, and when I ran into an issue this morning, Lizzie helped me solve the issue quickly over chat.
Vantagens
I can manage multiple client connections under my single login. Once set up, each account runs on auto-pilot. I use Synder to process 300+ transactions currently, all of which I'd have to manually process without the software.
Desvantagens
Minor user preferences could be improved, such as having an option for a longer period before being automatically logged out.
Perguntas frequentes sobre o Synder
Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Synder.P: Que tipo de planos o Synder oferece?
O Synder oferece os seguintes planos de pagamento:
- A partir de: US$ 19,99/mês
- Modelo de preços: Assinatura
- Teste Grátis: Disponível
Pricing is available on monthly and annual subscriptions as follows: Small: $19.99 per month or $191.88 per year Medium: $39.99 per month or $383.88 per year Reseller: $199.99 per month or $1919.88 per year
P: Quais são os principais recursos do Synder?
O Synder oferece os seguintes recursos:
- Bank Reconciliation
- Billing & Invoicing
- Client Management
- Expense Tracking
- Multi-Currency
P: Quem costuma usar o Synder?
Os clientes habituais do Synder são:
Pequenas empresas, Sem fins lucrativos, Autônomos, Empresas de médio porte
P: Em que idioma o Synder está?
O Synder está nos seguintes idiomas:
Inglês
P: O Synder é compatível com disponíveis móveis?
Não temos informações sobre os dispositivos compatíveis com o Synder.
P: O Synder se integra com quais outros aplicativos?
O Synder se integra com os seguintes aplicativos:
Gusto, LawPay, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Square Payments, Stripe, Xero
P: Que nível de suporte o Synder oferece?
O Synder oferece as seguintes opções de suporte:
Suporte por telefone, Suporte online, FAQs, Base de conhecimento, Tutoriais em vídeo
Categorias relacionadas
Veja todas as categorias de software encontradas para Synder.